Ik ben het niet echt met je eens, stel je koopt 1 speler voor 15 miljoen(net alsof heerenveen dat doetquote:Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef Jaggunsu het volgende:
Snel mooie strik rond Alves als ze met een zak poen op komen dagen. Is natuurlijk geweldige speler voor Heerenveen icm Nilsson, maar je zag wel dat Heerenveen erg zwak was zonder Alves. Beter die 15mln aan een nieuwe goede aanvaller en een paar goede middenvelders/verdedigers spenderen.
Alves haalt wel degelijk de top mits hij in het goede systeem speelt, wat ook net zo goed voor een van Nistelrooy of Huntelaar geldt. Hij heeft simpelweg alle kwaliteiten die een moderne spits nodig heeft, en zou bv goed in de Premier League uit de voeten kunnen...Liverpool bijvoorbeeld naast Kuyt.
Ik bedoel meer te zeggen dat hij van de Top 4 het best bij PSV past. Misschien ook door zijn nationaliteit, maar ook omdat het een spits is die weinig taken heeft, doelgericht is, gemakkelijk scoort (zoals een Romario, Kezman, Van Nistelrooij).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef One_conundrum het volgende:
tjah, wat is een PSV spits. Romario, Ruud en Nilis zijn 3 totaaaaaal verschilllende voetballers...
Ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het echt een PSV-spits eigenlijk. Jullie?
Als je het zo stelt misschien wel. Geen spits voor 433 is wel gebleken in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat hij van de Top 4 het best bij PSV past. Misschien ook door zijn nationaliteit, maar ook omdat het een spits is die weinig taken heeft, doelgericht is, gemakkelijk scoort (zoals een Romario, Kezman, Van Nistelrooij).
Nee, ik vind het meer een Feyenoord spits eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, weten allemaal wel dat SCH al lang de opvolger heeft gescout
het is gewoon een topteamquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef decynischebever het volgende:
Alves is natuurlijk geen Diego Maradona en moet nog veel leren, maar aan de hand van Nilsson lukt hem dat aardig. Toch kan hij niet zonder onze Zweedse held en wie niet kan zien dat Lasse veel beter is, is gewoon blind.![]()
Heeft Machlas niet een beter gemiddelde dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is gewoon een topteam, ik gun het hem van harte dat hij het gemiddelde van ronaldo aan flarden schiet
![]()
hij moet ernog 6 uit 5 toch ?
Nilsson is best voorspelbaar hoor.. hij loopt 85 minuten buitenspel en die andere 5 probeert hij een actie te maken, voornamelijk een kwestie van goed opletten dus (als verdediger zijnde). Alves kan uit alle hoeken en standen schieten, heeft ook een goede passeerbeweging (alhoewel ws. iets minder actie dan Nilsson idd) en de bal aan een touwtje aan z'n voet/moeilijk van de bal te krijgen. Voor de toeschouwer ziet het er af en toe wat sloom en onbeholpen uit, maar hij weet precies wat 'ie doet. Juist dat maakt hem zo gevaarlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef Messenga het volgende:
Nilsson vind ik ook beter dan Alves. Alves heeft minder actie en verrassing in zijn spel.
Zoals al eerder gezegd erger ik me de laatste paar thuisduels best veel aan Nilsson. Als hij uberhaupt al de bal goed aannam, vond er vaak geen goede voorzetting plaatsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef Messenga het volgende:
Nilsson vind ik ook beter dan Alves. Alves heeft minder actie en verrassing in zijn spel.
Machlas is geen Braziliaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heeft Machlas niet een beter gemiddelde dan?
Niet??quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee dat zijn meer van die werkpaarden die ook veel moeten/gaan verdedigen als spitsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vind het meer een Feyenoord spits eigenlijk.
Alsof Heerenveen 15 miljoen gaat vragenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:daar krijg je een shirt met handtekening voor.
Áls Verbeek dat al gezegd heeft, dan is de vraagprijs inmiddels wel opgeschroefd hoor. Hij heeft 4,5 miljoen gekost en heeft na dit seizoen nog een contract voor 4 jaar. Dan gaan ze hem echt niet na één seizoen voor 9 miljoen verkopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen 15 miljoen gaat vragen
Ik weet nog dat de trainer zei dat hij voor 9 mag gaan als ze komen.
dat klopt,ik oogde uiteraard op het gemiddelde van Alves en Ronaldo als brazilianen, Ronaldo had in zijn beste seizoen een gemiddelde van 0.95 per wedstrijd, als Alves nog 6 keer scoord, zit hij erover heenquote:
Wat een onzin zeg...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nilsson heeft ook veel kwaliteit, maar hij is nog te wisselvallig. In ieder geval vind ik hem dit seizoen, ondanks z'n 10 assists en 8 doelpunten, 1 van de minder presterende SCH-spelers..
Daar is hij veel te goed voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vind het meer een Feyenoord spits eigenlijk.
Je doet me denken aan defranseslag.. ook zo'n 'die-hard'quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg...![]()
En Alves is idd een typische PSV-speler, Kuyt een echte Feyenoordspeler, Zomer een echte Twentespeler, Knol een Vitessespeler, Nevland een Groningenspeler, Nilsson een Barcelona-speler, Mols een typische ADO-speler en Arne Slot is echt een typische NAC-speler!!!!!!!!![]()
Zoals Cruz en Kiprich bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat zijn meer van die werkpaarden die ook veel moeten/gaan verdedigen als spits
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nilsson heeft ook veel kwaliteit, maar hij is nog te wisselvallig. In ieder geval vind ik hem dit seizoen, ondanks z'n 10 assists en 8 doelpunten, 1 van de minder presterende SCH-spelers..
Hij loopt (te)veel buitenspel, z'n acties leiden tevaak tot (onnodig) balverlies, etc., etc.. Neemt niet weg dat 10 assists en 8 goals een mooie statistieken zijn, maar het kan en moet veel beter. Zelfde geldt overigens voor Alvesquote:
Ik bedoel Alves voor 15mln verkopen en daarvoor bv 3 jonge talenten van 2 of 3 mln per stuk voor terugkopen, geen 15mln voor 1 spelerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik ben het niet echt met je eens, stel je koopt 1 speler voor 15 miljoen(net alsof heerenveen dat doetdan zitten ze al in de categorie 'bankzitter van een arrogante club met hoog salaris' en als je een paar aankopen doet, laten we zeggen 3 voor 5 miljoen komen de meeste spelers ook al niet vanwege het salaris.
Gewoon houden zo.
Ik vind Babel meer een kopie van Henry dan een mix tussen Adriano en Henry.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:40 schreef cultheld het volgende:
Babel is een fenomeen: Hij doet me denken aan een combinatie tussen Adriano en Henry (al moet hij nog wel 1 á 2 seizoenen bij Ajax blijven om constanter te worden) en Huntelaar is een pure killer: Buiten de 16 niet bijzonder, geen snelheid en geen passeerbeweging. Maar in de 16 is hij fenomenaal en hij is als geen ander in staat om buitenspelers of een medespits te lanceren in de counter. Dat zijn kwaliteiten waar je de absolute top mee kunt behalen.
De power van Adriano gecombineerd met de snelheid en voetbalintelligentie van Henryquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind Babel meer een kopie van Henry dan een mix tussen Adriano en Henry.
Eerlijk gezegd volg ik Ajax daar te weinig voor, maar zijn techniek en zijn manier van naar binnen draaien vanaf de linkerkant doet mij erg denken aan Henry.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De power van Adriano gecombineerd met de snelheid en voetbalintelligentie van Henry. Soms zie je hem ook loopacties zonder bal maken, waardoor je kunt zien over hoeveel spelinzicht die jongen beschikt.
Cruz speelt wel in Italië hequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zoals Cruz en Kiprich bijvoorbeeld![]()
Adriano is een blok beton.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De power van Adriano gecombineerd met de snelheid en voetbalintelligentie van Henry. Soms zie je hem ook loopacties zonder bal maken, waardoor je kunt zien over hoeveel spelinzicht die jongen beschikt.
Mij ook, maar aan de bal en qua schotkracht is hij net Adriano.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd volg ik Ajax daar te weinig voor, maar zijn techniek en zijn manier van naar binnen draaien vanaf de linkerkant doet mij erg denken aan Henry.
Ik denk ook dat hij uiteindelijk bij Arsenal terecht zal komen.
geheel off-topic:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je doet me denken aan defranseslag.. ook zo'n 'die-hard'Maar afijn.., we verschillen van mening
het kon ook niet missen...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
decynischebever, kloon van gebande, alors á l'oubliette!
Alves moet nog tegen Feyenoordquote:Op zondag 15 april 2007 16:15 schreef DeTolk het volgende:
1. Afonso Alves SC Heerenveen 29 1,5 43,5 +3
2. Frédéric Kanouté Sevilla (Spa) 19 2 38
Diego Milito Real Zaragoza (Spa) 19 2 38
Kanoute en Milito hebben nog 9 wedstrijden, Alves 2
Ik moest lachenquote:
Marco van Basten, 1986 met Ajax.quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef SCH het volgende:
Geweldig, lijkt me echt super - wanneer won een speler van een Nederlandse club dat voor het laatst?
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat de play offs niet mee tellen?
Helaas heeft Alves vier wedstrijden minder om zijn totaal te zetten. De Nederlandse competitie duurt 34 wedstrijden, die van Spanje 38.quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef SCH het volgende:
Geweldig, lijkt me echt super - wanneer won een speler van een Nederlandse club dat voor het laatst?
Dat is erg jammer inderdaad. Volgende week tegen az 2 goals en die week erop tegen feyenoord 3 goals en het moet lukkenquote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Helaas heeft Alves vier wedstrijden minder om zijn totaal te zetten. De Nederlandse competitie duurt 34 wedstrijden, die van Spanje 38.
Nu snap ik je nick pasquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Geen vraagprijs
Hij wil zelf wel weg denk ik maar laat Heerenven hem maar lekker aan zijn contract houden
Toffe voorzitterquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Geen vraagprijs
Hij wil zelf wel weg denk ik maar laat Heerenven hem maar lekker aan zijn contract houden
En dan te bedenken dat onze geweldige scouts hem ook iedere keer zagen spelen, maar liever Rosenberg wilde hebben. Wat een droeftoeters lopen er bij Ajax ook in de scoutingquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toffe voorzitter.
Aankoopje hoor, die Alves.
Is ook een beetje geluk hebben. Zoveel als hij nu scoort, hadden ze bij ons ook niet verwacht.quote:Op zondag 15 april 2007 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze geweldige scouts hem ook iedere keer zagen spelen, maar liever Rosenberg wilde hebben. Wat een droeftoeters lopen er bij Ajax ook in de scouting![]()
Dat klopt. Ik ben ook geen voorstander om Alves naar Ajax te halen. Maar ik weet zeker dat Alves beter bij Ajax had gepast dan Rosenberg. En hij was nog goedkoper ook.quote:Op zondag 15 april 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Maar ik ben ervan overtuigd dat Alves het bij Ajax veel minder gedaan zou hebben, een speler moet ook bij je systeem passen.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben ook geen voorstander om Alves naar Ajax te halen. Maar ik weet zeker dat Alves beter bij Ajax had gepast dan Rosenberg. En hij was nog goedkoper ook.
Noem ze eens op dan die ze zelf hebben opgeleid ?quote:Op maandag 16 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlandse clubs: Eat your heart out.
Heerenveen heeft echt oog voor talent. Keer op keer.![]()
Wat is er mis met goede, en dan bedoel ik goede, scouting?quote:Op maandag 16 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan die ze zelf hebben opgeleid ?
Heerenveen heeft een patent op onbekende spelers scouten.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Noem alle goed gescoute spelers eens op dan ?
Nee vertel eensquote:Op maandag 16 april 2007 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een patent op onbekende spelers scouten.
Je weet ze zelf ook wel.
Ga toch weg. Heerenveen bekeek oud nieuws toen ze Alves haalde. Die werd al jarenlang door alle internationale scouts gevolgd, maar om diverse redenen nooit gehaald door een club. En Alves kun je met z'n 26/27 jaar natuurlijk met geen mogelijkheid een talent noemen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlandse clubs: Eat your heart out.
Heerenveen heeft echt oog voor talent. Keer op keer.![]()
Prijskaartje, soort voetbal wat een club speelt en het soort voetbal wat de betreffende spits het best ligt, handelingssnelheid, om kunnen gaan met de kleine ruimte, balbehandeling, efficiëntie, techniek.quote:Op maandag 16 april 2007 02:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, noem eens een paar redenen.
Ik zie de minpunten niet zo..
Maar even de flauwekul vergeten, Heerenveen heeft gewoon een geweldige scouting.quote:
Ze hebben inderdaad aardig wat goede spitsen gehaald ja.quote:Op maandag 16 april 2007 03:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar even de flauwekul vergeten, Heerenveen heeft gewoon een geweldige scouting.
Jammer dat hij een aantal wedstrijden weg was, maar met Feyenoord voor de deur mag inderdaad de index uit de kast worden gehaaldquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef MaxPower het volgende:
Haal de Coen Dillen-index maar weer tevoorschijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |