abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 01:23:47 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46388732
TT-verklaring: Huub zei net tegen Bart dat Sylvia moest oppassen omdat ze anders het huis kon worden uitgezet.
Bart: 'Dat kunnen ze niet maken.'
Huub: "Jawel hoor, staat in het regelboek.'

En toen werden de streams weggedraaid.
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Op dit moment is Huub gewoon DGK. Niet Natasia of wie dan ook, maar Huub.
Ook Natasia.
Maar Huub is wel goud ja.
Vanavond ook weer: hij gaf gewoon een soort onemanshow weg. Ze zaten allemaal, ook Brian en Amanda, te gieren van het lachen, meer dan een half uur lang.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:24:27 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388747
Ehhh...moet "DGK" niet uit de TT?

Al aangepast
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46388748
Sylvia verteld nu ook aan Eric dat alles haar afgepakt wordt
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46388758
Ze heeft dus een paar dagen de tijd.
pi_46388761
De regie is gewoon sims aan het spelen en wij mogen toevallog mee kijken, meer is DGK niet volgens mij.
Goedemorgen :W
pi_46388762
Sylvia heeft -zo te horen- best een pittig conflict met 'achter'.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:25:15 #7
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46388768
Oké.. de onvervalste waarheid..

Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
- but you can never leave!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:25:19 #8
58921 Day
You can fly!
pi_46388771
Is Bart nou naar achteren geroepen?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_46388787
Wat vind ik dit zielig voor Sylvia ..
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_46388824
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:

Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
dat ik idee kreeg ik vanavond ook al. Achter de schermen speelt ook een concurrentiestrijd en daardoor krijg je dus van dit soort spelletjes. Op zich leuk bedacht, maar werkt in de praktijk niet zo heel lekker.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:21 #11
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388827
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef blomst het volgende:
De regie is gewoon sims aan het spelen en wij mogen toevallog mee kijken, meer is DGK niet volgens mij.
Ik heb DGK al vaker vergeleken met The Sims...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:26 #12
58921 Day
You can fly!
pi_46388831
Eric moet ook niet te lang op die bank blijven filosoferen. De kans bestaat dat hij er dan ook uit moet. Zeker na zijn aankondiging dat hij de boel op stelten ging zetten in dat huis.
I am gonna shine
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:36 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46388836
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ze heeft dus een paar dagen de tijd.
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46388841
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Is Bart nou naar achteren geroepen?
Zou goed kunnen, allen Bart heeft geen enkele activiteit - dat kunnen ze dus ook niet afpakken !
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:49 #15
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388844
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

dat ik idee kreeg ik vanavond ook al. Achter de schermen speelt ook een concurrentiestrijd en daardoor krijg je dus van dit soort spelletjes. Op zich leuk bedacht, maar werkt in de praktijk niet zo heel lekker.
Soort X-factor effect dus
pi_46388851
Syl geeft toch aan getriggerd te worden van het dilemma dat ze heeft opgekregen. Ze houdt niet van opgeven. Eric geeft aan dat ze vanavond tegen Brian op de goede weg was. Ik hoop dat ze hier kracht uithaalt, want ze kan makkelijk de discussies aan en de rest vreselijk irriteren.

Brian moet spijt krijgen als haar op zijn lul dat hij ooit maar begonnen is met Sylvia te dwarsbomen.
pi_46388858
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
Sylvia verteld nu ook aan Eric dat alles haar afgepakt wordt
Als Eric dan vraagt waarom ze afgepakt zijn ... kijkt ze best wel verwilderd en zegt niets.
Nee, de bewoners worden niet gemanipuleerd

Totaal verkeerd DGK. Het is niet normaal om iemand die zo zichzelf is te dwingen om zich totaal anders voor te doen.

Waarom gaan jullie Brainless en Liegebeest niet onder handen.
We noemen even twee voorbeelden:
- plannen uitlokking fysiek geweld
- ongepast grof taalgebruik

Ik heb geen enkele sanctie gezien ... met welke smoes zijn jullie van plan deze sanctie te verkopen ?
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46388859
bart is echt n cutie
bart is echt n cutie
pi_46388860
quote:

Mee eens, heb ik ook al eerder aangevoerd (deel ervan tenminste), maar ik vind tv met Natasja, Brianless en AmanDEL juist GEEN tv. Als Huub, Syl, Bart en Eric eruit gaan kap ik met streamen.
pi_46388862
Hun kunnen niets doen......maar kunnen wij wat doen????
pi_46388866
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:26 schreef AutumnTears het volgende:
Wat vind ik dit zielig voor Sylvia ..
Me too Zet m opppp
pi_46388868
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Day het volgende:
Eric moet ook niet te lang op die bank blijven filosoferen. De kans bestaat dat hij er dan ook uit moet. Zeker na zijn aankondiging dat hij de boel op stelten ging zetten in dat huis.
Is dat zijn aankondiging of een ingefluisterde aankondiging ? Zowel Huub als .NL hebben ook verteld dat hen exact werd verteld wat ze moesten zeggen toen ze het huis in moesten.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:29:09 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_46388872
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
TT-verklaring: Huub zei net tegen Bart dat Sylvia moest oppassen omdat ze anders het huis kon worden uitgezet.
Bart: 'Dat kunnen ze niet maken.'
Huub: "Jawel hoor, staat in het regelboek.'
Merci.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46388875
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik heb DGK al vaker vergeleken met The Sims...
O, dan ben ik het dus helemaal met je eens
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:30:23 #25
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388902
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:29 schreef blomst het volgende:

[..]

O, dan ben ik het dus helemaal met je eens

DGK = The Sims
pi_46388908
komt er nog actie in t huis vannacht??
bart is echt n cutie
pi_46388912
quote:
*heel verhaal geknipt*
Ik vind het heel plausibel klinken. Echter, ik denk dat die concurentiestrijd *achter* vanaf het begin een onderdeel is. Om de simpele reden dat JDM zijn redacteuren scherp moet houden. En dat zou best wel eens gedaan kunnen worden door een bonus ofzo.
Inspiratieloos!
pi_46388919
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
Ik ben er ook al de hele avond pissig over (en dat gebeurd niet snel !). Tijd voor een FOK! actie. (nu nog alleen het briljante plan verzinnen)
pi_46388934
Wat een walchelijke dramatische toestand! Sylvia moet eruit???
ONGELOFELIJK!

Ondanks Huub in de kooi ben ik dan echt pleitte!
Dan heb ik het HE LE MAAL gehad met die fuckers achter!

Ik geniet en leer van Sylvia. heb genoten van haar kalmte. Heb er ook veel respect voor!
Juist haar kalmte tegenover een viswijf is supersterk.

Het lijkt wel.... of Natasja MOET winnen?
Ik meen echt wat ik zeg! Ik kijk niet meer als het op deze manier gaat. Laat mensen eens zichzelf zijn. Gewoon.... omdat ze dan prima zijn! ( brian aan de pillen is geen TV! Een moeder die haar kinderen mishandeld -en dat doet ze! Big time- is geen fijne tv. En ik ben de uitgelokte ruzie's zat. Ik geniet van Sylvia. Van haar paardenpassie en van de manier waarop ze dingen verwerkt. Hoe ze valt en weer opstaat en dan denk ik.... petje af!

En daar leer ik van! Dat is fijn!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:31:44 #30
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388937
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef obezzi het volgende:
Ik verwacht het niet echt...
pi_46388945
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef obezzi het volgende:
Kunnen we inderdaad al gaan slapen DGK_REDACTIE? of gaat er nog iets gebeuren?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:32:12 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46388949
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Ashrak het volgende:
Waarom gaan jullie Brainless en Liegebeest niet onder handen.
We noemen even twee voorbeelden:
- plannen uitlokking fysiek geweld
- ongepast grof taalgebruik

Ik heb geen enkele sanctie gezien ... met welke smoes zijn jullie van plan deze sanctie te verkopen ?
Daar kotst iedereen van inderdaad. Maar Natasia zit met haar walgelijk en achterlijk gelul iedere keer in de uitzending en daar kicken ze op bij de redactie. Ze genieten als zij weer eens totaal flipt en schrijven de gescoorde uitzendminuten meteen op. Natasia zei zelf al eens dat ze carte-blanche heeft... haar zus zei dat ze soms via de webcam praat met het thuisfront.... en wie weet wat ze doet tijdens de autorijles. En dat allemaal omdat ze haar willen houden. Sylvia wordt vaak aangepakt. Natasia eigenlijk nooit. Het is om kotsmisselijk van te worden, maar zo schijnt het te werken met de gouden kooi. Tanja was dé ster van BB5.... Natasia moest dat worden van DGK.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:32:41 #33
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388956
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:31 schreef Nicoss het volgende:

[..]

Kunnen we inderdaad al gaan slapen DGK_REDACTIE? of gaat er nog iets gebeuren?
DGK_REDACTIE is offline.
pi_46388963
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik verwacht het niet echt...
Des te meer op FOK!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:33:15 #35
6941 APK
Factual, I think.
pi_46388969
quote:

Herlemaal mee eens, behalve dat laatste 'sad but true'

Ik vermaak mij prima.

En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
Waarschijnlijk ben jij zelf een type Sylvia.
pi_46388972
quote:

ik begrijp niet dat mensen hier geschokt of verbaasd over zijn, dit IS gewoon TV, de meeste reality-programma's zijn gescript, er zijn hier volgens mij echt een aantal mensen die in een droomwereld leven
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:33:41 #37
58921 Day
You can fly!
pi_46388977
Ik kan me helemaal vinden in Sylvia's opsluiten in huis-verhaal. Heerlijk!!!
I am gonna shine
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:33:49 #38
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388980
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Des te meer op FOK!
Precies!

Op FOK! valt altijd wat te beleven
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:34:06 #39
139520 Gast_op_afstand
pi_46388982
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vermaak mij prima.

En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
pi_46388985
quote:

Eric zei het net heel goed .....
"Een programma met mensen die elkaar weg moet pesten."

ELKAAR dus niet de regie, personal coach of hoe we ze ook moeten noemen.
Je hebt ze inderdaad gescreend en dan moet je nu gewoon lekker verder gaan.

Met allemaal Liegebeesten, Brainlessen en Huubjes bij elkaar (en Huub in de goede zin des woords) zouden er echt oorlogen volgen. Je hebt alle soorten karakters nodig en dat moet je en kun je gewoon niet aanpassen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46388987
eric + silvia = saai
bart is echt n cutie
pi_46388995
Een kort overzicht van de spelregels:
De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
De Miljonairs hebben, in overleg met de redactie, de mogelijkheid hun eigen bedrijf op te zetten.
Contact met de buitenwereld is slechts heel beperkt mogelijk.
De Miljonairs mogen ten allen tijden briefpost versturen naar de achterban.
Met contactpunten kunnen de Miljonairs ook bellen en bezoek ontvangen.
Deze contactpunten kunnen worden verdiend op meerdere manieren: Door middel van een populariteitsmeting, bonusspelen of een persoonlijke uitdaging. Er mag ook onderling worden geruild.
De Miljonairs mogen per dag 30 minuten televisie kijken, deze minuten mogen tot maximaal twee uur worden opgespaard.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Elke laatste donderdag van de maand is er tijdens een vergadering de mogelijkheid een mede-Miljonair unaniem weg te sturen. Wanneer een Miljonair unaniem wordt weggestemd op Ontslagdag (1x in de maand op donderdag) wordt hij/zij niet vervangen en krijgt hij/zij de borg van 10.000 euro terug.
pi_46389009
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik ben er ook al de hele avond pissig over (en dat gebeurd niet snel !). Tijd voor een FOK! actie. (nu nog alleen het briljante plan verzinnen)
gewoon afwachten. Ze is nog niet weg.
en tegen die tijd komt het beste idee vanzelf in ons op.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:35:37 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389011
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:

Whahahahaha!

Man denk aan je hart!

En denk ook eens aan de kijkers, dat zijn dus niet de mensen die 24/7 achter de streams hangen.
pi_46389015
Met allemaal identieke karakters of een beperkt aantal karakters wordt het wel makkelijker om te winnen, want als je de goede tactiek hebt gevonden ben je heel snel klaar.
pi_46389025
Het toch juist onzettend goed als je tegenover een schreeuwende bende een rustiger persoon kan monteren in het verhaal? Ik snap de redactie echt niet op dit punt. Het is toch niet zo dat Sylvia helemaal apathisch is en niets zegt? of alleen aan het zwembad hangt zoals (iemand van) de redactie het hier uitdrukte? Ze zegt heel zinnige dingen vind ik.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46389042
Ik ga me maar inschrijven ..... mijn echte naam eindigt op een A dus de screening wordt een makkie
pi_46389045
Misschien een kaartenactie: Niet Sylvia eruit maar Natasia of Brian
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46389047
gaat brian amanda nog wakker neuken of hoe zit dat
bart is echt n cutie
pi_46389050
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef obezzi het volgende:
eric + silvia = saai
mee eens, maar zijn schijnbaar bij een aantal hier best wel populair
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:37:28 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389051
quote:

[..]

Ik vermaak mij prima.

Wat schrijf jij enorm negatief over Sylvia zeg. Alsof ze heel erg doorsnee is. Ik cind echt dat ze dat niet is, maar misschien kijk jij gewoon niet genoeg om een goed beeld te kunnen vormen. Asocialen zie ik wel genoeg in de 'gewone wereld' trouwens. Daarvoor hoef ik zeer zeker ook niet naar DGK te kijken.
pi_46389052
quote:

[..]

Ik vermaak mij prima.

liever een Sylvia dan een Natasia
pi_46389056
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef GoldenGuy het volgende:
Het toch juist onzettend goed als je tegenover een schreeuwende bende een rustiger persoon kan monteren in het verhaal? Ik snap de redactie echt niet op dit punt. Het is toch niet zo dat Sylvia helemaal apathisch is en niets zegt? of alleen aan het zwembad hangt zoals (iemand van) de redactie het hier uitdrukte? Ze zegt heel zinnige dingen vind ik.
pi_46389059
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven .....
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:38:11 #55
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389066
quote:
Ik ga me maar inschrijven ..... mijn echte naam eindigt op een A dus de screening wordt een makkie
Haha ok

Ben je van Arabische afkomst btw gezien je username of zie ik spoken?
pi_46389073
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef robert2006 het volgende:

[..]

mee eens, maar zijn schijnbaar bij een aantal hier best wel populair
ik vind ze ook wel leuk maar niet zo samen in dit gesprek, so boring!
bart is echt n cutie
pi_46389074
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Tja wie denk je :p
pi_46389078
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Eric zei het net heel goed .....
"Een programma met mensen die elkaar weg moet pesten."

ELKAAR dus niet de regie, personal coach of hoe we ze ook moeten noemen.
Je hebt ze inderdaad gescreend en dan moet je nu gewoon lekker verder gaan.

Met allemaal Liegebeesten, Brainlessen en Huubjes bij elkaar (en Huub in de goede zin des woords) zouden er echt oorlogen volgen. Je hebt alle soorten karakters nodig en dat moet je en kun je gewoon niet aanpassen.
Ik ben het helemaal met je eens!

Zonder alle karakters die schuivend plaatsmaken voor anderen is er niets aan. Bart was een totaal andere Bart met Natanael. Natasja was anders toen de eerste lichting bewoners er nog inzat . Zonder Sylvia geen goeie Huub!

Het is gewoon.... geen tv zo! Alle doelen van iemand weghalen is absoluut walchelijk. Wie is de contactpersoon van Sylvia??????
Weet iemand dat???
( een vrouw die op dit moment ongesteld is! Zeker weten! )
pi_46389079
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef obezzi het volgende:
eric + silvia = saai
nietes
pi_46389080
quote:

<knip>
Er zijn meer coaches. Natasia en Huub hebben ene Jelmar (of zo iets).
De coach van Nena was Frans - nu ze weg is zal Frans wel zonder inkomen zitten ......
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:39:11 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389086
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:35 schreef APK het volgende:

[..]

Whahahahaha!

Man denk aan je hart!

En denk ook eens aan de kijkers, dat zijn dus niet de mensen die 24/7 achter de streams hangen.
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.
Jij maakt je drukker om fokkers dan om het programma.
pi_46389103
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Haha ok

Ben je van Arabische afkomst btw gezien je username of zie ik spoken?
Nee Nee
Gewoon een Nederlandse meid, maar dit vond ik een leuke nick ..
pi_46389107
hoezo heeft iedereen het daar zo warm, ze zetten een deur open ipv de verwarming lager, lekker milieubewust
bart is echt n cutie
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:40:34 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389109
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Nee Nee
Aparte Nick, wel mooi iig!
pi_46389114
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef obezzi het volgende:
gaat brian amanda nog wakker neuken of hoe zit dat
Eruit met die 2.....ze zijn saai en maken geen tv
pi_46389118
LOL, Bart En Huub komen er weer bij. Huub zegt dat ze alleen maar over het programma hebben gepraat en Bart schiet keihard in de lach.
Sylvia zegt daarop dat zij ook niets anders hebben gedaan.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:41:08 #67
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46389124
quote:

Ik vind dit beslist heel aannemelijk. Zo gaat het inderdaad vaak achter de schermen.
pi_46389126
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens!

Zonder alle karakters die schuivend plaatsmaken voor anderen is er niets aan. Bart was een totaal andere Bart met Natanael. Natasja was anders toen de eerste lichting bewoners er nog inzat . Zonder Sylvia geen goeie Huub!

Het is gewoon.... geen tv zo! Alle doelen van iemand weghalen is absoluut walchelijk. Wie is de contactpersoon van Sylvia??????
Weet iemand dat???
( een vrouw die op dit moment ongesteld is! Zeker weten! )
Debora?? zal zich er wel mee bemoeien, die wilde geloof ik ook niet dat Huub terug kwam.
En zo als ik begrepen heb was zij hoofdregie?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:41:16 #69
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389130
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:40 schreef obezzi het volgende:
hoezo heeft iedereen het daar zo warm, ze zetten een deur open ipv de verwarming lager, lekker milieubewust
Zal voornamelijk wel door de lampen komen in het huis (is in BB ook zo, door die felle "bouwlampen")
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:41:36 #70
139520 Gast_op_afstand
pi_46389136
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Nee Nee
En wat kunnen we verwachten met jou in de kooi?
pi_46389139
Wat past Sylvia zich rap aan , aan de aanwezige personen.
Inspiratieloos!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:42:08 #72
58921 Day
You can fly!
pi_46389143
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.
Ja maar Scan, no offense, je moet af en toe wel relativeren, hè.
Ik begrijp je helemaal wat Sylvia betreft, maar dit is nog steeds een tv-programma.
En ik denk niet dat de redactie verwacht dat Sylvia net zo'n schreeuwlelijk wordt, maar dat ze meer van zichzelf laat zien i.p.v. Huub haar zaakjes op te laen knappen. Ze gaf net zelf toe dat ze het zelf ook irritant vindt, doe er dan wat aan, denk ik dan.
I am gonna shine
pi_46389146
Bart leert Eric darten
pi_46389148
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:40 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Aparte Nick, wel mooi iig!
Dank je
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:42:38 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389150
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien een kaartenactie: Niet Sylvia eruit maar Natasia of Brian
Die moeten wel blijven, want we willen idd niet allemaal Sylvia's in het programma. Maar Natasia gaat ook nergens heen. Geen kans op.
pi_46389159
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En we willen daar op FOK wel een unanieme stemming over
pi_46389160
quote:
quote:

[..]

Ik vermaak mij prima.

heb je de overdadige vertegenwoordiging van halve zolen in voetbalshirts wel eens zien ' dazen' bij de appie happie? Kijk, dat zijn dan van die mensen waarvan je op voorhand al weet dat er geen zinnig woord uit zal komen omdat ze hun herseninhoud er tegen een bal schoppend hebben uitgetrapt.

Zeg je daarom van die dwaze dingen? Omdat je iets moois niet van langs de lijn schreeuwend kent?
pi_46389172
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:43:38 #79
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389173
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:42 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Dank je

OT: Heb de streams maar ff uit, ik hoor/lees het wel als er iets belangrijks gebeurd
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:43:57 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389178
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:

Ja.

En jij maakt je drukker over een TV programma dan om je leven.
Calm down.
pi_46389183
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef blomst het volgende:

[..]

Debora?? zal zich er wel mee bemoeien, die wilde geloof ik ook niet dat Huub terug kwam.
En zo als ik begrepen heb was zij hoofdregie?
Te zielig voor woorden
Maar als door de evt exit van Sylvia de eerstvolgende is die eruit gestemd wordt vind ik dat hij net zo hard naar RTL moet lopen en echt alles aan de kaak moet stellen.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:44:11 #82
139520 Gast_op_afstand
pi_46389184
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef it_was_me het volgende:
Wat past Sylvia zich rap aan , aan de aanwezige personen.
Kameleon in hart en nieren.
pi_46389190
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
Bart leert Eric darten
met de opbouwende kritiek van Huub: ''Wat ben je ook een ontzettende nicht!"
Inspiratieloos!
pi_46389198
sorry, maar natasia mag er van mij wel uit......ik vind het heerlijk om naar de humor van bart en huub te luisteren dan dat achterbaks gelul en geschreeuw van natasia...
pi_46389211
Morgenvroeg om 08:00 door het hele huis carnavalsmuziek
pi_46389212
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

En wat kunnen we verwachten met jou in de kooi?
Veel emotie .....
En heel veel informatie natuurlijk die ik ga gebruiken om de Amoebe-groep helemaal gek te maken.
pi_46389227
die huub is echt n grapjas
bart is echt n cutie
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:46:00 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389229
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:42 schreef Day het volgende:

[..]

Ja maar Scan, no offense, je moet af en toe wel relativeren, hè.
Ik begrijp je helemaal wat Sylvia betreft, maar dit is nog steeds een tv-programma.
I know, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet naar een film kijken met de gedachte 'het is maar een film'. Wat mij betreft moet je gewoon nooit meer naar een film kijken als je op die manier kijkt. Maar zo denk ik er dus over en ik begrijp steeds vaker dat lang niet iedereen het daarmee eens is. Maar dat weerhoudt mij er niet van om fanatiek te reageren op BB en nu DGK. Zonder dat fanatisme zou ik er niet van kunnen genieten. Dan leeft het niet en dan ga ik al helemaal niet de moeite nemen om op FOK te schrijven over het programma. Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:46:04 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389231
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:43 schreef Lieve het volgende:

heb je de overdadige vertegenwoordiging van halve zolen in voetbalshirts wel eens zien ' dazen' bij de appie happie? Kijk, dat zijn dan van die mensen waarvan je op voorhand al weet dat er geen zinnig woord uit zal komen omdat ze hun herseninhoud er tegen een bal schoppend hebben uitgetrapt.

Zeg je daarom van die dwaze dingen? Omdat je iets moois niet van langs de lijn schreeuwend kent?
Euh
pi_46389232
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:44 schreef it_was_me het volgende:

[..]

met de opbouwende kritiek van Huub: ''Wat ben je ook een ontzettende nicht!"
Maarja, hoe hij ook die pijltjes gooit 'k Lig in een stuip hier
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:46:32 #91
58921 Day
You can fly!
pi_46389241
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Veel emotie .....
En heel veel informatie natuurlijk die ik ga gebruiken om de Amoebe-groep helemaal gek te maken.
Dat hebben er meer gezegd.

Volgens mij is de sfeer daar heel anders dan wij denken.
I am gonna shine
pi_46389250
The Flying Fairy, de stagename voor darter Eric
Die met een roze boa opkomt
pi_46389255
hahahaha die slappe handjes van eric LOOL
bart is echt n cutie
pi_46389272
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Nicoss het volgende:
Kan toch wel een dweilorkest langskomen oid??? En die nee-stemmers mogen niet meehossen!
pi_46389274
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Nicoss het volgende:
HoempaaaapaaaapaaaHoempaaaaapaa !
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:48:31 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389288
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

Ja.

En jij maakt je drukker over een TV programma dan om je leven.
Calm down.
En dat weet jij? Ik kijk DGK en dan leef ik enorm mee ja. Je moet nou toch zo langzamerhand wel weten dat ik zo ben. Maar toch voel je steeds weer die drang om daar iets over te zeggen. Dat jij je daar druk om maakt is voor mij onbegrijpelijk.
pi_46389298
quote:

[..]
Achja bij tv/soap/ reality moet je je toch ook kunnen identificeren. Daarom ben jij ws een grote Natasia fan.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46389302
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:

[..]

Dat hebben er meer gezegd.

Volgens mij is de sfeer daar heel anders dan wij denken.
Heel stiekem ben ik natuurlijk ook een kameleon, maar ik zou dolgraag mijn doelen behalen hoor
Ik kan wel heel goed mensen negeren en ik zou dus het spel keihard spelen en ik ga dan ook echt niet eerst fel in discussie en dan lekker feesten.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:49:13 #99
58921 Day
You can fly!
pi_46389306
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

I know, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet naar een film kijken met de gedachte 'het is maar een film'. Wat mij betreft moet je gewoon nooit meer naar een film kijken als je op die manier kijkt. Maar zo denk ik er dus over en ik begrijp steeds vaker dat lang niet iedereen het daarmee eens is. Maar dat weerhoudt mij er niet van om fanatiek te reageren op BB en nu DGK. Zonder dat fanatisme zou ik er niet van kunnen genieten. Dan leeft het niet en dan ga ik al helemaal niet de moeite nemen om op FOK te schrijven over het programma. Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
Ik begrijp je helemaal, ben eigenlijk hetzelfde en was in het begin ook superfanatiek.
Maar kwam er op gegeven moment achter dat af en toe een stapje terug doen best goed is voor mijn hart.
I am gonna shine
pi_46389316
En dan nu de "" Embassy opkomst""
Inspiratieloos!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:49:54 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389317
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:

Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
Ik denk dat je ook de mensen die alleen het programma kijken niet snapt.
En dat is dus het grootste deel van de kijkers.

Laat je niet zo meeslepen joh, zoals Day zei: Een beetje relativeren.
pi_46389319
Eric wil geen tv maken..... Sylvia: Hou die tendens aan en dan spreek ik je over vier-en-halve maand

Ze heeft best humor hoor
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:50:11 #103
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46389323
Lees net de TT (nog geen reacties gelezen), maar ik vind dit nog belachelijker dan de trap van Huub. Als Sylvia eruit moet dan weet ik 99% zeker dat DGK zeker weten verleden tijd is voor mij. Ik vind het bachelijk, dat een bewoner die op de achtergrond is zo word gestraft.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:50:29 #104
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389326
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef Day het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal, ben eigenlijk hetzelfde en was in het begin ook superfanatiek.
Maar kwam er op gegeven moment achter dat af en toe een stapje terug doen best goed is voor mijn hart.
Wees gewoon een "Bong" Vanaf de zijlijn alles rustig aanschouwen en je niet druk maken
pi_46389330
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef GoldenGuy het volgende:
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.
De exit van Nena, Nel en Huub is ook over meerdere zendingen uitgesmeerd, met goede uitzendingen als resultaat.

Evenzo kun je een "volwassener" verhaal vertellen dan alleen maar snelle, felle ruzies. Vaak heb ik het idee dat het te snel gaat voor de TV-kijker om het te kunnen volgen. Veel one liners en weinig opbouw er naar toe
Meer aandacht, meer tijd om de verhalen uit te diepen.
pi_46389331
Dat gaat hem ook niet meer worden.

pi_46389340
waarom filmen ze die 2 lijken in de master bedroom? waar is natasiaa?
bart is echt n cutie
pi_46389349
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef it_was_me het volgende:
En dan nu de "" Embassy opkomst""
"Wahaaar heeeeeeen, leid de weg"
pi_46389353
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef nlboy het volgende:
Lees net de TT (nog geen reacties gelezen), maar ik vind dit nog belachelijker dan de trap van Huub. Als Sylvia eruit moet dan weet ik 99% zeker dat DGK zeker weten verleden tijd is voor mij. Ik vind het bachelijk, dat een bewoner die op de achtergrond is zo word gestraft.
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...
pi_46389358
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef obezzi het volgende:
In de patatzaak,
Inspiratieloos!
pi_46389363
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef Wireless het volgende:
Dat gaat hem ook niet meer worden.

[afbeelding]
Deze twee hebben hun hoogtepunt in hun "Relatie" al gehad, het wachten is nu op de scheiding.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:52:48 #112
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46389364
Wat is er nu weer dan ik mis weer alles ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_46389369
Dolle boel.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:53:16 #114
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389370
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
Wat is er nu weer dan ik mis weer alles ?
Hobje

Kom je ook even binnenvallen?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:53:19 #115
58921 Day
You can fly!
pi_46389373
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef GoldenGuy het volgende:
Eric wil geen tv maken..... Sylvia: Hou die tendens aan en dan spreek ik je over vier-en-halve maand

Ze heeft best humor hoor
Zei hij dat? Raar dat juist uit zijn mond zo'n opmerkng komt.
Met zijn studie en (acteer)achtergrond zou juist voor hem wel duidelijk moeten zijn waar de programmamakers mee bezig zijn.

Je kan zeggen van NL wat je wil, maar hij had het dondersgoed door.
I am gonna shine
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:53:23 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389375
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef obezzi het volgende:
Ja, die willen we in beeld
pi_46389376
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef avonne het volgende:

[..]

De exit van Nena, Nel en Huub is ook over meerdere zendingen uitgesmeerd, met goede uitzendingen als resultaat.

Evenzo kun je een "volwassener" verhaal vertellen dan alleen maar snelle, felle ruzies. Vaak heb ik het idee dat het te snel gaat voor de TV-kijker om het te kunnen volgen. Veel one liners en weinig opbouw er naar toe
Ja ik ken ook (best heel) veel mensen die bewust niet naar de tv-uitzendingen kijken omdat het vaak een scheldend zooitje is Maar ja de mensen die daarom juist niet kijken, zijn vast in de minderheid
pi_46389385
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

"Wahaaar heeeeeeen, leid de weg"
Ja maar, nichten hebben toch "this is my life" van Shirley Bassy als lijflied?

Dat Huub dat niet weet!
Inspiratieloos!
pi_46389389
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, die willen we in beeld
alles beter dan dat mortuarium
bart is echt n cutie
pi_46389398
Ok ik ga definitief geen carnaval vieren dit jaar.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:55:00 #121
139520 Gast_op_afstand
pi_46389402
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...
Ja! En ieder weldenkend mens weet na 1 of 2 discussies met Brian, Natas (en zelfs amanda) dat discuseren zinloos is.. een baksteen krijg je nog eerder aan het luisteren. Dat ze er vervolgens geen energie in steekt.. kun je Syl niet aanrekenen.. dat moet je de casters van natas en Brian aanrekeken.

( Maarja.. oude koe: Kijkcijfers...)
pi_46389405
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Ja maar, nichten hebben toch "this is my life" van Shirley Bassy als lijflied?

Dat Huub dat niet weet!
Ik vond "Annie, hou jij m'n tassie ff vast" ook vrij sterk
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:55:09 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389406
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef APK het volgende:
Laat je niet zo meeslepen joh, zoals Day zei: Een beetje relativeren.
Ik zal een poging doen. Doe jij dan een poging om je niet meer zo druk te maken om fokkers die zich druk maken om een programma? Je hóeft niet te reageren namelijk.
pi_46389418
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef Day het volgende:

[..]

Zei hij dat? Raar dat juist uit zijn mond zo'n opmerkng komt.
Met zijn studie en (acteer)achtergrond zou juist voor hem wel duidelijk moeten zijn waar de programmamakers mee bezig zijn.

Je kan zeggen van NL wat je wil, maar hij had het dondersgoed door.
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?
Inspiratieloos!
pi_46389423
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Ja! En ieder weldenkend mens weet na 1 of 2 discussies met Brian, Natas (en zelfs amanda) dat discuseren zinloos is.. een baksteen krijg je nog eerder aan het luisteren. Dat ze er vervolgens geen energie in steekt.. kun je Syl niet aanrekenen.. dat moet je de casters van natas en Brian aanrekeken.

( Maarja.. oude koe: Kijkcijfers...)
Tsja maar uit die 20 kansloze discussies zijn vast wel 15 minuten tv te halen.
pi_46389437
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef it_was_me het volgende:

[..]

NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?
Inschattingsfout, hij dacht volgens mij dat hij echt een goed acteur was.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:57:32 #127
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46389447
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Hobje

Kom je ook even binnenvallen?
Jups... ik lees altijd wel een beetje mee enzo
Maargoed nu dacht ik laat ik weer eens wat posten hier.
Wil jij me ff bijpraten op msn anders ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_46389457
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef it_was_me het volgende:

[..]

NL probeerde ws emotietv te maken.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:58:50 #129
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46389476
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Jups... ik lees altijd wel een beetje mee enzo
Maargoed nu dacht ik laat ik weer eens wat posten hier.
Wil jij me ff bijpraten op msn anders ?
Ik kom zo wel online!

Mss kan iemand anders het beter ff samenvatten, er is ZOVEEL gebeurd dat valt niet zomaar ff uit te leggen, lees anders het update topic door hier
pi_46389481
is natasia weer 10 kilo aangekomen??? ze paste toch niet meer in de groene blouse vandaag?
bart is echt n cutie
pi_46389484
Ik moet bij "Een paard in de gang" spontaan aan Natasja denken..... hmmmm raar hoe je hersenen af en toe werken he?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:59:45 #132
139520 Gast_op_afstand
pi_46389490
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef avonne het volgende:

[..]

Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten.. Een schreeuwende Big mama, een geflipte loverbouy of een paar stuiterende tieten zijn echter altijd herkenbaar...
Wat tien moet doen is zorgen dat er klein, subtiel ergens in de streams reclame voorbij loopt ( nee dat vind ik ook niet leuk) maar als ze dat doen.. en dat kunnen meten ( de opdrachtgevers willen graag cijfertjes) dan krijg je heel andere doelen.. dan is een Syl plots waardevol...
Zucht... wordt tijd dat JdM mij eens gaat bellen
pi_46389497
BRIAN IS WAKKER!!!
bart is echt n cutie
pi_46389505
oh... hij slaapt weer
bart is echt n cutie
pi_46389521
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:

Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten..
Nee hoor, dat is gewoon een tekortkoming van de programmamakers dan.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:01:23 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389522
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef obezzi het volgende:
oh... hij slaapt weer
Van Amanda zou ik ook in slaap vallen.
pi_46389527
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Tsja maar uit die 20 kansloze discussies zijn vast wel 15 minuten tv te halen.
Dan zet ik hem dus uit, want zodra Liegebeest begint te praten is het al niet interessant meer. Eigenlijk al niet voordat ze begint.
pi_46389531
Bart is leuk bij deze groep.

maar huub blijft leuker
Inspiratieloos!
pi_46389535
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:58 schreef obezzi het volgende:
is natasia weer 10 kilo aangekomen??? ze paste toch niet meer in de groene blouse vandaag?
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.

Er waren trouwens 3 blouses van een afschuwelijk synthetisch glimmateriaal (denk Adriaan van Bassie)
Voor elke vrouw in het huis één
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:02:07 #140
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46389536
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat heeft DGK_RED nog niet door. Als wij nu weer een kaartenactie ofzo openen voor Sylvia en Natasia dan wil ik nog wel eens zien wie van de twee de meesten kaarten ontvangt (dan heeft de RED het ook nog eens door).
pi_46389539
zou best wel wille weten waar amanda nu over droomt
bart is echt n cutie
pi_46389545
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:

[..]

die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.

Er waren trouwens 3 blouses van een afschuwelijk synthetisch glimmateriaal (denk Adriaan van Bassie)
Niks mis met Bassie en Adriaan
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:03:08 #143
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46389552
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef obezzi het volgende:
Amanda en dromen? Grapjas.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:03:09 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389553
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:

Ik zal een poging doen. Doe jij dan een poging om je niet meer zo druk te maken om fokkers die zich druk maken om een programma? Je hóeft niet te reageren namelijk.
Huh
Lief van je dat je een poging wilt wagen, maar jij lijkt regelmatig op jacht te zijn om fokkers te mobiliseren voor voor whatever jij denkt dat goed is voor de streamers.

Nogmaals: De streamers zijn niet de kijkers.

Ik hoef niet te reageren, maar mag dat wel.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:03:10 #145
139520 Gast_op_afstand
pi_46389554
quote:

[..]

Dus toch Carnaval!
pi_46389569
quote:

[..]

Ja en het blousje wat ze aanhad was eigenlijk van Sylvia en dat moest ze uittrekken. Het was nl 2 maten te klein
pi_46389572
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef obezzi het volgende:
Ws over het moment waarop ze Brainless moet schoppen en zo gelijk staat aan haar 'harts'vriendin
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:04:16 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46389573
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

Huh
Lief van je dat je een poging wilt wagen, maar jij lijkt regelmatig op jacht te zijn om fokkers te mobiliseren voor voor whatever jij denkt dat goed is voor de streamers.

Okee, laat maar.
pi_46389579
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten.. Een schreeuwende Big mama, een geflipte loverbouy of een paar stuiterende tieten zijn echter altijd herkenbaar...
Wat tien moet doen is zorgen dat er klein, subtiel ergens in de streams reclame voorbij loopt ( nee dat vind ik ook niet leuk) maar als ze dat doen.. en dat kunnen meten ( de opdrachtgevers willen graag cijfertjes) dan krijg je heel andere doelen.. dan is een Syl plots waardevol...
Zucht... wordt tijd dat JdM mij eens gaat bellen
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!
pi_46389587
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Dus toch Carnaval!
damn, mist er toch wat aan de inventiviteit van de bewoners.

Kunnen ze niet gewoon van laken toga's maken en van de telegraaf slingers en confetti?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:06:27 #151
139520 Gast_op_afstand
pi_46389601
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!
Snap je, maar geloof me de toekomst is of reclame.. of betalen... ( of.. ik weet het , het klinkt absurd; een eigen leven leiden! )
pi_46389603
laat elkaar in de waarde ..
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

Huh

2004
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:06:35 #153
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389604
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef nlboy het volgende:

Als wij nu weer een kaartenactie ofzo openen voor Sylvia en Natasia dan wil ik nog wel eens zien wie van de twee de meesten kaarten ontvangt (dan heeft de RED het ook nog eens door).
En dan heb jij ook een keer door dat je tegen de verkeerde boom pist.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:06:40 #154
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46389606
quote:

[..]

Sssssst! Zeg dat nou niet al te hard.
pi_46389616
quote:

[..]

So true
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:07:32 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389620
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef AutumnTears het volgende:
laat elkaar in de waarde ..
Zie jij scheldwoorden voorbij komen
pi_46389628
Bart heeft echt veel plezier in dit groepje.

Ik begin nu voorzichtig te geloven dat hij overstapt (al zal dat misschien niet in stemrondes tot uiting komen, maar wel als mens zijnde)
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:08:28 #158
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46389632
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef APK het volgende:

[..]

En dan heb jij ook een keer door dat je tegen de verkeerde boom pist.
Ikke nie snappe.
pi_46389635
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef APK het volgende:

[..]

nee, wel gezever
pi_46389643
Volgens mij heeft dat er niets mee te maken..
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef APK het volgende:

[..]

2004
pi_46389646
Eric heeft zich 4 keer verkleed vandaag...
pi_46389650
Ik zie hier een oeverloze discussie .... Beide standpunten zijn duidelijk.
pi_46389651
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
so wot
bart is echt n cutie
pi_46389658
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef obezzi het volgende:

[..]

so wot
Geen idee.
pi_46389667
quote:
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..
pi_46389676
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef GoldenGuy het volgende:

[..]

Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..
Dat begreep ik ook idd.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:11:28 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389677
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef nlboy het volgende:

Ikke nie snappe.
Een Engelse uitdrukking.
pi_46389679
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef GoldenGuy het volgende:

[..]

Nee, dat zien wij alleen verkeerd.
pi_46389685
wat is t saai daar zeg tjonge jonge jonge
bart is echt n cutie
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:12:00 #170
139520 Gast_op_afstand
pi_46389687
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie hier een oeverloze discussie .... Beide standpunten zijn duidelijk.
Linker of rechter jordaan oever?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:12:34 #171
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46389695
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:

[..]

Een Engelse uitdrukking.
Ik en Engels...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:13:24 #172
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46389705
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef obezzi het volgende:
wat is t saai daar zeg tjonge jonge jonge
Sylvia is in beeld, ze is fokking lekker brada, wordt helemaal para hier.
pi_46389708
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoelang Sylvia het nog kan uithouden met die avances van Huub. Zou ze dan echt NOOIT met hem van bil gaan?
pi_46389715
quote:
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.
altijd gezellig.
pi_46389725
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Linker of rechter jordaan oever?
Nog voor de zekerheid .. niet gezien op de stream
pi_46389726
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Sylvia is in beeld, ze is fokking lekker brada, wordt helemaal para hier.
wat is para? paranoid? vind bart lekkerder met ze sjaggo kopp
bart is echt n cutie
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:14:50 #177
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46389733
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Yolande het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.
Straks krijgt hij een waarschuwing van achter, dat hij zich niet meer mag verkleden en meer met de gebeurtenissen in het huis moet bezig houden.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:15:06 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389738
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoelang Sylvia het nog kan uithouden met die avances van Huub. Zou ze dan echt NOOIT met hem van bil gaan?
Denk het niet.

Volgens mij wil hij dat ook niet en ziet hij Sylvia als een strategische partner.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:15:09 #179
139520 Gast_op_afstand
pi_46389739
quote:
Huub is aardig, dus moet ze met hem neuken ( Amanda logica)
pi_46389741
Eric is gewoon een softe verwijfde homo ipv een authentieke relnicht.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:15:40 #181
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46389745
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef obezzi het volgende:

[..]

wat is para? paranoid? vind bart lekkerder met ze sjaggo kopp
Dat rokershoestje van Sylvia mag er ook wezen.
pi_46389750
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Yolande het volgende:

[..]

Huub was ook behoooorljk saai in t begin... Ik hoop dat ie ook snel loskomt Denk dat dit wel gaat gebeuren als ie zich echt helemaal thuisvoelt in de villa
pi_46389756
Bart daarentegen is juist alleen maar saaier geworden....
pi_46389760
bart is zo wijs en echt n gentlemen
bart is echt n cutie
pi_46389761
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef GoldenGuy het volgende:
stfu echt niet
bart is echt n cutie
pi_46389764
Amanda wordt ff door de mangel gehaald.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:17:25 #187
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46389769
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef obezzi het volgende:
Het is net grote smurf, hij moet zijn baard laten staan.
pi_46389785
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Het is net grote smurf, hij moet zijn baard laten staan.
hahahaha wtf wat zeg jij nou.
bart is echt n cutie
pi_46389786
quote:

[..]

Huub was ook behoooorljk saai in t begin... Ik hoop dat ie ook snel loskomt Denk dat dit wel gaat gebeuren als ie zich echt helemaal thuisvoelt in de villa
Ik hoop het ook want toen ik las wat Eric allemaal van plan was ben ik eigenlijk de streams een beetje meer gaan volgen.
altijd gezellig.
pi_46389801
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef obezzi het volgende:
Nou zo geweldig is hij niet hoor! Het gaat al beter maar een gentleman..... nou nee!

*zat Bart net weeeeer in zijn neus te peuteren?*
Inspiratieloos!
pi_46389802
Huub zegt lachend ik mag er niet uit.
zou hij op Natasia doelen.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:20:14 #192
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46389809
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:18 schreef obezzi het volgende:

[..]

hahahaha wtf wat zeg jij nou.
Misschien gaat hij donderdag vrijwillig weg, kan je met hem meeten.
pi_46389811
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef blomst het volgende:
Huub zegt lachend ik mag er niet uit.
zou hij op Natasia doelen.
Ging toch over .NL
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:21:05 #194
139520 Gast_op_afstand
pi_46389819
quote:
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:21:08 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389820
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Misschien gaat hij donderdag vrijwillig weg, kan je met hem meeten.
pi_46389837
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
heheh volgens mij mag Huub dan stiekem toch wel meedoen.
pi_46389840
quote:
Heeft geen nut hoor om je in te schrijven, ik ben zelfs door de screening heen gekomen.
Misschien had ik niet moeten zeggen dat ik keihard tegen die grote bek van Natasia in zou gaan.
Ja, en ik hoef geen sex in dat huis, dus kozen ze toch maar voor een hersenloze Amanda.
Dus mocht je je alsnog in laten schrijven, zeg dan dat je Natasia geweldig vind, en dat je geen dag zonder sex kan.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_46389848
quote:

[..]

..... in de handen van een strenge meesteres wel geloof ik Maar Natasja heeft het al bij d'r verknald dus die vlieger gaat voorlopig niet meer op
pi_46389852
Natasia nog niet terug?

Niet dat ik op haar zit te wachten.
Inspiratieloos!
pi_46389856
Huub heeft ooit iemand van de camera mannen ene Johan betrapt op dat hij sliep.
pi_46389857
ik vind silvia zo nep lache, echt niet n aanstekelijke lach zoals huub
bart is echt n cutie
pi_46389868
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?

De dag wordt even doorgesproken. Misschien is die kerel van dr er ook bij, is tenslotte wel zo gezellig.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:24:12 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389869
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef kissy het volgende:

Dus mocht je je alsnog in laten schrijven, zeg dan dat je Natasia geweldig vind, en dat je geen dag zonder sex kan.

Truste Annie.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:24:39 #204
139520 Gast_op_afstand
pi_46389878
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef obezzi het volgende:
ik vind silvia zo nep lache, echt niet n aanstekelijke lach zoals huub
Syl is 90% van de tijd gereserveerd.... Waaorm? Wie zal het zeggen...
pi_46389879
quote:
Natasia nog niet terug?

dacht dat die al op bed lag?
pi_46389886
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef kissy het volgende:

[..]

Heeft geen nut hoor om je in te schrijven, ik ben zelfs door de screening heen gekomen.
Misschien had ik niet moeten zeggen dat ik keihard tegen die grote bek van Natasia in zou gaan.
Ja, en ik hoef geen sex in dat huis, dus kozen ze toch maar voor een hersenloze Amanda.
Nee, ik ga me niet inschrijven.
Ik kan toch niet winnen. De winnaar staat dan al bekend.

Zou wel graag een dag achter de schermen willen kijken.
pi_46389890
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

De dag wordt even doorgesproken. Misschien is die kerel van dr er ook bij, is tenslotte wel zo gezellig.
In de echte Privateroom zeker!

Ik ga iig mijn privateroom op zoeken!
Inspiratieloos!
pi_46389904
quote:
Natasia nog niet terug?

Die ligt toch al een tijdje op bed??
pi_46389914
quote:

[..]

nouja, ik stel me zo voor dat ze hem op een gegeven moment gewoon optilt, neersmijt en de kleren van het lijf rukt.
pi_46389923
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:

[..]

In de echte Privateroom zeker!

Ik ga iig mijn privateroom op zoeken!
Ik ook. Saaie streams; nieteens seks vanavond

Weltrusten.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:28:12 #211
139520 Gast_op_afstand
pi_46389935
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:

[..]

nouja, ik stel me zo voor dat ze hem op een gegeven moment gewoon optilt, neersmijt en de kleren van het lijf rukt.
Zelfprojectie?
pi_46389943
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Zelfprojectie?
Laat die vraagteken maar weg
pi_46389946
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Nee, ik ga me niet inschrijven.
Ik kan toch niet winnen. De winnaar staat dan al bekend.

Zou wel graag een dag achter de schermen willen kijken.
Dat denk ik dus ook.
Begrijp alleen niet dat ze nog steeds oproepen plaatsen voor nieuwe miljonairs.
Iedere week komen er zo'n 8 mensen door de screening heen.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:29:59 #214
139520 Gast_op_afstand
pi_46389955
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Laat die vraagteken maar weg
Die
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:31:10 #215
6941 APK
Factual, I think.
pi_46389972
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef kissy het volgende:

Begrijp alleen niet dat ze nog steeds oproepen plaatsen voor nieuwe miljonairs.
Iedere week komen er zo'n 8 mensen door de screening heen.

Daarom is het huis inmiddels overvol.

Live with it. Jij was te saai.
pi_46389990
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Zelfprojectie?

maar serieus, een paar keer van de week van de interactie tussen hen, dacht ik wel TSJING voor een seconde
pi_46390004
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:

[..]

Daarom is het huis inmiddels overvol.

Live with it. Jij was te saai.
Misschien wel, te saai en te slim.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:34:31 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_46390014
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef kissy het volgende:

[..]

Misschien wel, te saai en te slim.
Een soort Sylvia of Eric?
pi_46390026
Maar ik zou mij toch echt niet voor heel Nederland uit laten kafferen door die lelijke zwarte bitch!
pi_46390033
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef kissy het volgende:
Maar ik zou mij toch echt niet voor heel Nederland uit laten kafferen door die lelijke zwarte bitch!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:36:04 #221
139520 Gast_op_afstand
pi_46390037
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:32 schreef avonne het volgende:

[..]

maar serieus, een paar keer van de week van de interactie tussen hen, dacht ik wel TSJING voor een seconde
Als ze echt van plan zijn om daar zo lang te blijven, én ze kunnen het zo goed met elkaar vinden... Why not! :

Edit: Syl vind Huub's gestreel irri... dus
pi_46390040
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:34 schreef APK het volgende:

[..]

Een soort Sylvia of Eric?
Silvia is veel liever dan ik ben.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:36:17 #223
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390041
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef kissy het volgende:
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negeren
pi_46390062
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Als ze echt van plan zijn om daar zo lang te blijven, én ze kunnen het zo goed met elkaar vinden... Why not! :

Edit: Syl vind Huub's gestreel irri... dus
Vindt ze het irritant of juist niet (zelfprotectie).
pi_46390070
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
pi_46390074
quote:

[..]

Ja maar dat mag niet van de redactie (Stijn en Frans)...
pi_46390075
quote:

[..]

Nee, dat zou ik niet kunnen, want dan denkt ze nog dat ze me sprakeloos heeft gemaakt, dat gun ik haar echt niet.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:39:02 #228
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390087
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Precies, gewoon kalm aan, ik zou gewoon in de lach schieten als ze zo tekeer gaat tegen mij
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:39:09 #229
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390088
Die Bart.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:39:09 #230
139520 Gast_op_afstand
pi_46390089
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:

[..]

pi_46390092
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
bart is echt n cutie
pi_46390095
Is er nog wat gebeurd sinds vanmiddag?

Waarom gedwongen vertrek Sylvia>?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46390098
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
dubbele dosis
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:41:33 #234
139520 Gast_op_afstand
pi_46390113
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
Amanda heeft het graag, daar is die van in de war... Hij is gewend om of iemand in bed te moeten lullen, of zat te voeren of gewoon aan te randen... gewillig geil is nieuw voor hem... koekereooe?
pi_46390119
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef partyyboyy het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds vanmiddag?

Waarom gedwongen vertrek Sylvia>?
Redactie vind haar te saai
pi_46390126
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef KimiK het volgende:

[..]

Redactie vind haar te saai
ik ook
bart is echt n cutie
pi_46390128
Het lijkt mij heerlijk als ze zo nijdig wordt dat ze die nepharen uit haar hoofd trekt.
En niks troosten als ze weer jankt om haar kindjes, ze liet 2 huilende kinderen achter.
En niemand die daar een opmerking over maakt (of mag maken van achter)
pi_46390132
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef obezzi het volgende:

[..]

ik ook
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46390144
Huub: Brian heeft een moedercomplex en vertaalt dat door naar natasja
Zit best iets in hmmmmmm
pi_46390156
en sylvia slikt nog steeds de pil
Omdat ze het fijn vindt om te weten welke dag het is
pi_46390159
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef kissy het volgende:
Het lijkt mij heerlijk als ze zo nijdig wordt dat ze die nepharen uit haar hoofd trekt.
En niks troosten als ze weer jankt om haar kindjes, ze liet 2 huilende kinderen achter.
En niemand die daar een opmerking over maakt (of mag maken van achter)
Het lijkt mij heerlijk als jij nijdig op mij wordt, zodat we het weer goed konden maken
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:44:21 #242
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390165
Het is Amandel, aldus Huub
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:44:28 #243
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390169
Jomanda
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:45:33 #244
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390178
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:44 schreef DooZjUh het volgende:
Jomanda
Offtopic: ook nog wakker?
pi_46390185
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:45 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Offtopic: ook nog wakker?
Nog net
Geniet nog even van Huub en dan ga ik lekker slapen
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:46:14 #246
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390186
Ja net terug van stappen, nog ff Gouden Kooi kijken
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:46:31 #247
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390191
Ze hebben het over de fotofucks
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:46:56 #248
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390195
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Verslavend he? (alhoewel, je was wezen stappen dus valt nog mee)
pi_46390200
ze bespreken nu de fotofucks van FOK Zijn er erg over te spreken Hoe heeft bart die eigenlijk kunnen zien??????
pi_46390201
Bart heeft een fake van VOL gezien, dus, en niet alleen op de neplogs
pi_46390213
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Ook carnaval geviert?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:49:08 #252
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390216
Ja heel verslavend, zo verslavend dat ik nu al wacht tot Huub gaat slapen, anders zit ik hier nog wel even!;)
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:49:45 #253
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390225
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Ja heel verslavend, zo verslavend dat ik nu al wacht tot Huub gaat slapen, anders zit ik hier nog wel even!;)
Huub is echt "The game master" he?
pi_46390226
Fok rulez!!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:49:53 #255
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390229
Huub en Sylvia in de camera "FOK! Rules!"
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:49:59 #256
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390231
Neee carnaval wacht ik mee tot zondag!
pi_46390232
quote:
Eigenlijk heel erg .. maar ik blijf ook gewoon zitten.
pi_46390242
quote:
Neee carnaval wacht ik mee tot zondag!
Waar woon je dan als ik vragen mag?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:51:08 #259
139520 Gast_op_afstand
pi_46390244
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Eigenlijk heel erg .. maar ik blijf ook gewoon zitten.
Dit soort gesprekken vind ik drie keer leuker dan dan oerverloze gezever overdag.
pi_46390249
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef GoldenGuy het volgende:
Fok rulez!!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:52:17 #261
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390262
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Waar woon je dan als ik vragen mag?
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>
pi_46390272
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Dit soort gesprekken vind ik drie keer leuker dan dan oerverloze gezever overdag.
Zekers ...af en toe lig ik hier echt in een stuip.
pi_46390274
helemaal goed, ongecompilceerd grappige gameroom vanavond
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:53:11 #264
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390277
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef DooZjUh het volgende:

[..]

Net als 2 miljonairs uit DGK.
pi_46390282
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef DooZjUh het volgende:

[..]

Eindhoven!1!
Ik vind het wel hardstikke goed dat je naar brabant komt om carnaval te vieren
Jij bent wel een echte partyygirll?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:54:08 #266
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390286
Oh?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:54:46 #267
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390296
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:54 schreef DooZjUh het volgende:
Oh?
Wat gebeurd er?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:55:21 #268
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390302
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Eindhoven!1!
Ik vind het wel hardstikke goed dat je naar brabant komt om carnaval te vieren
Jij bent wel een echte partyygirll?
Ja, was vorig jaar in Roosendaal, vond het wel erg gezellig, dus dit jaar weer!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:57:04 #269
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390328
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Net als 2 miljonairs uit DGK.
Dat gebeurt er!
pi_46390339
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef DooZjUh het volgende:

[..]

Ja, was vorig jaar in Roosendaal, vond het wel erg gezellig, dus dit jaar weer!
Goed zo, je komt steeds dichter in de buurt van waar het echt gezellig is.
Eindhoven is namelijk ultiem
pi_46390342
Sylvia weet niet wat een Gaydar is, dus ik denk dat we de geruchten dat ze lesbisch is naar het rijk der fabelen kunnen verbannen
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:00:22 #272
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390359
Huub van alle markten thuis.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:02:34 #273
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390383
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:57 schreef DooZjUh het volgende:

[..]

Dat gebeurt er!
Natasia en Brian.

Ik zie net dat Brian dezelfde studie als ik heb gedaan in dezelfde periode op dezelfde school.
pi_46390403
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Natasia en Brian.

Ik zie net dat Brian dezelfde studie als ik heb gedaan in dezelfde periode op dezelfde school.
En je kent hem niet????
pi_46390415
quote:

[..]

Natasia en Brian.

En is het echt zo'n galbak.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:06:20 #276
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390425
quote:

[..]

Natasia en Brian.
Ik heb Brian ook al tegen bij het eind feesje vn Beauty and the Beast! Grappig!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:06:32 #277
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46390426
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:

[..]

En je kent hem niet????
Ben even zijn hyves aan het zoeken of ik kan zien in welke periode hij de studie heeft gedaan. Gezien zijn leeftijd, moet het dezelfde periode als ik geweest zijn.

Misschien scheelt het net een jaartje dat ik hem niet heb gezien. Eens aan een paar oud studiegenoten vragen.
pi_46390474
Leuk gesprek tussen Bart, Huub, Sylvia en Eric...en dan durven ze dit nog SAAI te noemen
pi_46390480
quote:
Natuurlijk
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:15:38 #280
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390501
Godver, iemand voegt me net toe op msn, ik denk dat is iemand van FOK, doet hij zn webcam aan, issie naakt, meteen maar even mn adres verwijderen!
pi_46390510
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:15 schreef DooZjUh het volgende:
Godver, iemand voegt me net toe op msn, ik denk dat is iemand van FOK, doet hij zn webcam aan, issie naakt, meteen maar even mn adres verwijderen!
Je kan hem op de ignore zetten hoor
pi_46390515
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:15 schreef DooZjUh het volgende:
Meen je...
pi_46390527
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:16 schreef KimiK het volgende:

[..]

Meen je...
Wat leuker is, even een cap maken en hier plaatsen
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:18:41 #284
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390528
Haha ja meteen geblokkeerd, toen zijn webcam aan ging, zat ik met de muis al op blokkeer! Zn naam was Bas, sound familiar?

Huub lacht zo lief!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:19:20 #285
139520 Gast_op_afstand
pi_46390531
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat leuker is, even een cap maken en hier plaatsen
Met adres en aam graag!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:19:43 #286
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390535

Insane in the Brain?.mp3

Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
pi_46390538
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:18 schreef DooZjUh het volgende:
Haha ja meteen geblokkeerd, toen zijn webcam aan ging, zat ik met de muis al op blokkeer! Zn naam was Bas, sound familiar?

Huub lacht zo lief!
unblock hem dan en doe een printscreen en block hem dan weer
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:20:25 #288
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390541
Voor meer info: tha_men@live.nl
pi_46390555
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]

Insane in the Brain?.mp3

Klopt, hij was een tijdje terug ook op tv, volgens mij bij RTL Boulevard.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:23:14 #290
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390564
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:22 schreef KimiK het volgende:

[..]

Klopt, hij was een tijdje terug ook op tv, volgens mij bij RTL Boulevard.
Dan is het de juiste persoon dus
pi_46390582
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:23 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dan is het de juiste persoon dus
Jep, dacht dat dat al bekend was. Is Frans ook al op FOK bekend?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:26:15 #292
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390585
AmanDEL waar gaat die hand heen?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:26:52 #293
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390595
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:25 schreef KimiK het volgende:

[..]

Jep, dacht dat dat al bekend was. Is Frans ook al op FOK bekend?
Jep, die zat in het backstage filmpje, heb zo snel ff geen foto, maar Stijn is meer aanwezig dan Frans en bemoeit zich ook meer met de gang van zaken
pi_46390597
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]

Insane in the Brain?.mp3

Met dat nummer ga ik weer sympathie krijgen voor Brian. haunted by ghosts.
pi_46390605
eric vertelt welke acteurrollen hij heeft gehad
Bart "ook pornoacteur? Dat is heel slecht voor je carriere.
Eric "ja, heel slecht voor je carriere"
Bart "dan moet je het hier maar niet doen"
Eric "ja...."
Huub "Bart denkt nu : kan ik eindelijk bij het slapen mijn ogen dicht doen"
pi_46390614
Kan me bijna niet voorstellen dat hij met zo'n achtergrond een beetje achter schermen en een micro gaat zitten om te vertellen wat de miljonairs moeten dragen e.d.
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
pi_46390619
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:26 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Jep, die zat in het backstage filmpje, heb zo snel ff geen foto, maar Stijn is meer aanwezig dan Frans en bemoeit zich ook meer met de gang van zaken
Ah.. ik heb dat filmpje niet gezien. Lijkt me best leuk om daar te werken.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:30:38 #298
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390629
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:29 schreef KimiK het volgende:

[..]

Ah.. ik heb dat filmpje niet gezien. Lijkt me best leuk om daar te werken.
Is zeker de moeite waard om te bekijken
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:31:14 #299
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390632
Nou slaap lekker iedereen!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:32:50 #300
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46390643
Natasia MOET emigreren als ze eruit komt!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 03:33:06 #301
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46390647
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:31 schreef DooZjUh het volgende:
Nou slaap lekker iedereen!
Jij ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')