Ook Natasia.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Op dit moment is Huub gewoon DGK. Niet Natasia of wie dan ook, maar Huub.
dat ik idee kreeg ik vanavond ook al. Achter de schermen speelt ook een concurrentiestrijd en daardoor krijg je dus van dit soort spelletjes. Op zich leuk bedacht, maar werkt in de praktijk niet zo heel lekker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oké.. de onvervalste waarheid..
Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
Ik heb DGK al vaker vergeleken met The Sims...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef blomst het volgende:
De regie is gewoon sims aan het spelen en wij mogen toevallog mee kijken, meer is DGK niet volgens mij.
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ze heeft dus een paar dagen de tijd.
Zou goed kunnen, allen Bart heeft geen enkele activiteit - dat kunnen ze dus ook niet afpakken !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Is Bart nou naar achteren geroepen?
Soort X-factor effect dusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
dat ik idee kreeg ik vanavond ook al. Achter de schermen speelt ook een concurrentiestrijd en daardoor krijg je dus van dit soort spelletjes. Op zich leuk bedacht, maar werkt in de praktijk niet zo heel lekker.
Als Eric dan vraagt waarom ze afgepakt zijn ... kijkt ze best wel verwilderd en zegt niets.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
Sylvia verteld nu ook aan Eric dat alles haar afgepakt wordt![]()
Mee eens, heb ik ook al eerder aangevoerd (deel ervan tenminste), maar ik vind tv met Natasja, Brianless en AmanDEL juist GEEN tv. Als Huub, Syl, Bart en Eric eruit gaan kap ik met streamen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
Me tooquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:26 schreef AutumnTears het volgende:
Wat vind ik dit zielig voor Sylvia ..
Is dat zijn aankondiging of een ingefluisterde aankondiging ? Zowel Huub als .NL hebben ook verteld dat hen exact werd verteld wat ze moesten zeggen toen ze het huis in moesten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Day het volgende:
Eric moet ook niet te lang op die bank blijven filosoferen. De kans bestaat dat hij er dan ook uit moet. Zeker na zijn aankondiging dat hij de boel op stelten ging zetten in dat huis.
Merci.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
TT-verklaring: Huub zei net tegen Bart dat Sylvia moest oppassen omdat ze anders het huis kon worden uitgezet.
Bart: 'Dat kunnen ze niet maken.'
Huub: "Jawel hoor, staat in het regelboek.'
O, dan ben ik het dus helemaal met je eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb DGK al vaker vergeleken met The Sims...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:29 schreef blomst het volgende:
[..]
O, dan ben ik het dus helemaal met je eens
Ik vind het heel plausibel klinken. Echter, ik denk dat die concurentiestrijd *achter* vanaf het begin een onderdeel is. Om de simpele reden dat JDM zijn redacteuren scherp moet houden. En dat zou best wel eens gedaan kunnen worden door een bonus ofzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
*heel verhaal geknipt*
Ik ben er ook al de hele avond pissig over (en dat gebeurd niet snel !). Tijd voor een FOK! actie. (nu nog alleen het briljante plan verzinnen)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
Ik verwacht het niet echt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef obezzi het volgende:
komt er nog actie in t huis vannacht??
Kunnen we inderdaad al gaan slapen DGK_REDACTIE? of gaat er nog iets gebeuren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef obezzi het volgende:
komt er nog actie in t huis vannacht??
Daar kotst iedereen van inderdaad. Maar Natasia zit met haar walgelijk en achterlijk gelul iedere keer in de uitzending en daar kicken ze op bij de redactie. Ze genieten als zij weer eens totaal flipt en schrijven de gescoorde uitzendminuten meteen op. Natasia zei zelf al eens dat ze carte-blanche heeft... haar zus zei dat ze soms via de webcam praat met het thuisfront.... en wie weet wat ze doet tijdens de autorijles. En dat allemaal omdat ze haar willen houden. Sylvia wordt vaak aangepakt. Natasia eigenlijk nooit. Het is om kotsmisselijk van te worden, maar zo schijnt het te werken met de gouden kooi. Tanja was dé ster van BB5.... Natasia moest dat worden van DGK.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Ashrak het volgende:
Waarom gaan jullie Brainless en Liegebeest niet onder handen.
We noemen even twee voorbeelden:
- plannen uitlokking fysiek geweld
- ongepast grof taalgebruik
Ik heb geen enkele sanctie gezien ... met welke smoes zijn jullie van plan deze sanctie te verkopen ?
DGK_REDACTIE is offline.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:31 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Kunnen we inderdaad al gaan slapen DGK_REDACTIE? of gaat er nog iets gebeuren?
Herlemaal mee eens, behalve dat laatste 'sad but true'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
ik begrijp niet dat mensen hier geschokt of verbaasd over zijn, dit IS gewoon TV, de meeste reality-programma's zijn gescript, er zijn hier volgens mij echt een aantal mensen die in een droomwereld levenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Precies!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Herlemaal mee eens, behalve dat laatste 'sad but true'
Ik vermaak mij prima.![]()
En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
Waarschijnlijk ben jij zelf een type Sylvia.
Eric zei het net heel goed .....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
gewoon afwachten. Ze is nog niet weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ben er ook al de hele avond pissig over (en dat gebeurd niet snel !). Tijd voor een FOK! actie. (nu nog alleen het briljante plan verzinnen)
Whahahahaha!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
mee eens, maar zijn schijnbaar bij een aantal hier best wel populairquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef obezzi het volgende:
eric + silvia = saai
Wat schrijf jij enorm negatief over Sylvia zeg. Alsof ze heel erg doorsnee is. Ik cind echt dat ze dat niet is, maar misschien kijk jij gewoon niet genoeg om een goed beeld te kunnen vormen. Asocialen zie ik wel genoeg in de 'gewone wereld' trouwens. Daarvoor hoef ik zeer zeker ook niet naar DGK te kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
liever een Sylvia dan een Natasiaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef GoldenGuy het volgende:
Het toch juist onzettend goed als je tegenover een schreeuwende bende een rustiger persoon kan monteren in het verhaal? Ik snap de redactie echt niet op dit punt. Het is toch niet zo dat Sylvia helemaal apathisch is en niets zegt? of alleen aan het zwembad hangt zoals (iemand van) de redactie het hier uitdrukte? Ze zegt heel zinnige dingen vind ik.
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven .....
Haha okquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven ..... mijn echte naam eindigt op een A dus de screening wordt een makkie
ik vind ze ook wel leuk maar niet zo samen in dit gesprek, so boring!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mee eens, maar zijn schijnbaar bij een aantal hier best wel populair
Tja wie denk je :pquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"![]()
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eric zei het net heel goed .....
"Een programma met mensen die elkaar weg moet pesten."
ELKAAR dus niet de regie, personal coach of hoe we ze ook moeten noemen.
Je hebt ze inderdaad gescreend en dan moet je nu gewoon lekker verder gaan.
Met allemaal Liegebeesten, Brainlessen en Huubjes bij elkaar (en Huub in de goede zin des woords) zouden er echt oorlogen volgen. Je hebt alle soorten karakters nodig en dat moet je en kun je gewoon niet aanpassen.
Er zijn meer coaches. Natasia en Huub hebben ene Jelmar (of zo iets).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
<knip>
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahahaha!
Man denk aan je hart!![]()
En denk ook eens aan de kijkers, dat zijn dus niet de mensen die 24/7 achter de streams hangen.![]()
Nee Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ok
Ben je van Arabische afkomst btw gezien je username of zie ik spoken?
Aparte Nick, wel mooi iig!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee
Gewoon een Nederlandse meid, maar dit vond ik een leuke nick ..
Eruit met die 2.....ze zijn saai en maken geen tvquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef obezzi het volgende:
gaat brian amanda nog wakker neuken of hoe zit dat
Ik vind dit beslist heel aannemelijk. Zo gaat het inderdaad vaak achter de schermen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Debora?? zal zich er wel mee bemoeien, die wilde geloof ik ook niet dat Huub terug kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
Zonder alle karakters die schuivend plaatsmaken voor anderen is er niets aan. Bart was een totaal andere Bart met Natanael. Natasja was anders toen de eerste lichting bewoners er nog inzat . Zonder Sylvia geen goeie Huub!
Het is gewoon.... geen tv zo! Alle doelen van iemand weghalen is absoluut walchelijk. Wie is de contactpersoon van Sylvia??????
Weet iemand dat???
( een vrouw die op dit moment ongesteld is! Zeker weten! )
Zal voornamelijk wel door de lampen komen in het huis (is in BB ook zo, door die felle "bouwlampen")quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:40 schreef obezzi het volgende:
hoezo heeft iedereen het daar zo warm, ze zetten een deur open ipv de verwarming lager, lekker milieubewust
En wat kunnen we verwachten met jou in de kooi?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee
Gewoon een Nederlandse meid, maar dit vond ik een leuke nick ..
Ja maar Scan, no offense, je moet af en toe wel relativeren, hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.
Jij maakt je drukker om fokkers dan om het programma.
Dank jequote:
Die moeten wel blijven, want we willen idd niet allemaal Sylvia's in het programma. Maar Natasia gaat ook nergens heen. Geen kans op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien een kaartenactie: Niet Sylvia eruit maar Natasia of Brian
En we willen daar op FOK wel een unanieme stemming overquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"![]()
heb je de overdadige vertegenwoordiging van halve zolen in voetbalshirts wel eens zien ' dazen' bij de appie happie? Kijk, dat zijn dan van die mensen waarvan je op voorhand al weet dat er geen zinnig woord uit zal komen omdat ze hun herseninhoud er tegen een bal schoppend hebben uitgetrapt.quote:quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.
Jij maakt je drukker om fokkers dan om het programma.
Te zielig voor woordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Debora?? zal zich er wel mee bemoeien, die wilde geloof ik ook niet dat Huub terug kwam.
En zo als ik begrepen heb was zij hoofdregie?
Kameleon in hart en nieren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef it_was_me het volgende:
Wat past Sylvia zich rap aan , aan de aanwezige personen.
Veel emotie .....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En wat kunnen we verwachten met jou in de kooi?![]()
I know, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet naar een film kijken met de gedachte 'het is maar een film'. Wat mij betreft moet je gewoon nooit meer naar een film kijken als je op die manier kijkt. Maar zo denk ik er dus over en ik begrijp steeds vaker dat lang niet iedereen het daarmee eens is. Maar dat weerhoudt mij er niet van om fanatiek te reageren op BB en nu DGK. Zonder dat fanatisme zou ik er niet van kunnen genieten. Dan leeft het niet en dan ga ik al helemaal niet de moeite nemen om op FOK te schrijven over het programma. Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar Scan, no offense, je moet af en toe wel relativeren, hè.
Ik begrijp je helemaal wat Sylvia betreft, maar dit is nog steeds een tv-programma.
Euhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:43 schreef Lieve het volgende:
heb je de overdadige vertegenwoordiging van halve zolen in voetbalshirts wel eens zien ' dazen' bij de appie happie? Kijk, dat zijn dan van die mensen waarvan je op voorhand al weet dat er geen zinnig woord uit zal komen omdat ze hun herseninhoud er tegen een bal schoppend hebben uitgetrapt.
Zeg je daarom van die dwaze dingen? Omdat je iets moois niet van langs de lijn schreeuwend kent?
Maarja, hoe hij ook die pijltjes gooitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
met de opbouwende kritiek van Huub: ''Wat ben je ook een ontzettende nicht!"![]()
Dat hebben er meer gezegd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Veel emotie .....
En heel veel informatie natuurlijk die ik ga gebruiken om de Amoebe-groep helemaal gek te maken.
Kan toch wel een dweilorkest langskomen oid??? En die nee-stemmers mogen niet meehossen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Nicoss het volgende:
Morgenvroeg om 08:00 door het hele huis carnavalsmuziek
HoempaaaapaaaapaaaHoempaaaaapaa !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Nicoss het volgende:
Morgenvroeg om 08:00 door het hele huis carnavalsmuziek
En dat weet jij? Ik kijk DGK en dan leef ik enorm mee ja. Je moet nou toch zo langzamerhand wel weten dat ik zo ben. Maar toch voel je steeds weer die drang om daar iets over te zeggen. Dat jij je daar druk om maakt is voor mij onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
En jij maakt je drukker over een TV programma dan om je leven.
Calm down.![]()
Achja bij tv/soap/ reality moet je je toch ook kunnen identificeren. Daarom ben jij ws een grote Natasia fan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heel stiekem ben ik natuurlijk ook een kameleon, maar ik zou dolgraag mijn doelen behalen hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gezegd.
Volgens mij is de sfeer daar heel anders dan wij denken.
Ik begrijp je helemaal, ben eigenlijk hetzelfde en was in het begin ook superfanatiek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I know, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet naar een film kijken met de gedachte 'het is maar een film'. Wat mij betreft moet je gewoon nooit meer naar een film kijken als je op die manier kijkt. Maar zo denk ik er dus over en ik begrijp steeds vaker dat lang niet iedereen het daarmee eens is. Maar dat weerhoudt mij er niet van om fanatiek te reageren op BB en nu DGK. Zonder dat fanatisme zou ik er niet van kunnen genieten. Dan leeft het niet en dan ga ik al helemaal niet de moeite nemen om op FOK te schrijven over het programma. Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
Ik denk dat je ook de mensen die alleen het programma kijken niet snapt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
Wees gewoon een "Bong"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, ben eigenlijk hetzelfde en was in het begin ook superfanatiek.
Maar kwam er op gegeven moment achter dat af en toe een stapje terug doen best goed is voor mijn hart.
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef GoldenGuy het volgende:
Het toch juist onzettend goed als je tegenover een schreeuwende bende een rustiger persoon kan monteren in het verhaal? Ik snap de redactie echt niet op dit punt. Het is toch niet zo dat Sylvia helemaal apathisch is en niets zegt? of alleen aan het zwembad hangt zoals (iemand van) de redactie het hier uitdrukte? Ze zegt heel zinnige dingen vind ik.
"Wahaaar heeeeeeen, leid de weg"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef it_was_me het volgende:
En dan nu de "" Embassy opkomst""
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef nlboy het volgende:
Lees net de TT (nog geen reacties gelezen), maar ik vind dit nog belachelijker dan de trap van Huub. Als Sylvia eruit moet dan weet ik 99% zeker dat DGK zeker weten verleden tijd is voor mij. Ik vind het bachelijk, dat een bewoner die op de achtergrond is zo word gestraft.![]()
![]()
In de patatzaak,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef obezzi het volgende:
waarom filmen ze die 2 lijken in de master bedroom? waar is natasiaa?
Deze twee hebben hun hoogtepunt in hun "Relatie" al gehad, het wachten is nu op de scheiding.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef Wireless het volgende:
Dat gaat hem ook niet meer worden.
[afbeelding]
Hobjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
Wat is er nu weer danik mis weer alles ?
Zei hij dat? Raar dat juist uit zijn mond zo'n opmerkng komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef GoldenGuy het volgende:
Eric wil geen tv maken..... Sylvia: Hou die tendens aan en dan spreek ik je over vier-en-halve maand
Ze heeft best humor hoor
Ja, die willen we in beeldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef obezzi het volgende:
waarom filmen ze die 2 lijken in de master bedroom? waar is natasiaa?
Ja ik ken ook (best heel) veel mensen die bewust niet naar de tv-uitzendingen kijken omdat het vaak een scheldend zooitje is Maar ja de mensen die daarom juist niet kijken, zijn vast in de minderheidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef avonne het volgende:
[..]
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.
De exit van Nena, Nel en Huub is ook over meerdere zendingen uitgesmeerd, met goede uitzendingen als resultaat.
Evenzo kun je een "volwassener" verhaal vertellen dan alleen maar snelle, felle ruzies. Vaak heb ik het idee dat het te snel gaat voor de TV-kijker om het te kunnen volgen. Veel one liners en weinig opbouw er naar toe
Meer aandacht, meer tijd om de verhalen uit te diepen.
Ja maar, nichten hebben toch "this is my life" van Shirley Bassy als lijflied?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
"Wahaaar heeeeeeen, leid de weg"![]()
Ja! En ieder weldenkend mens weet na 1 of 2 discussies met Brian, Natas (en zelfs amanda) dat discuseren zinloos is.. een baksteen krijg je nog eerder aan het luisteren. Dat ze er vervolgens geen energie in steekt.. kun je Syl niet aanrekenen.. dat moet je de casters van natas en Brian aanrekeken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...
Ik vond "Annie, hou jij m'n tassie ff vast" ook vrij sterkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja maar, nichten hebben toch "this is my life" van Shirley Bassy als lijflied?
Dat Huub dat niet weet!
Ik zal een poging doen. Doe jij dan een poging om je niet meer zo druk te maken om fokkers die zich druk maken om een programma? Je hóeft niet te reageren namelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef APK het volgende:
Laat je niet zo meeslepen joh, zoals Day zei: Een beetje relativeren.
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Zei hij dat? Raar dat juist uit zijn mond zo'n opmerkng komt.
Met zijn studie en (acteer)achtergrond zou juist voor hem wel duidelijk moeten zijn waar de programmamakers mee bezig zijn.
Je kan zeggen van NL wat je wil, maar hij had het dondersgoed door.
Tsja maar uit die 20 kansloze discussies zijn vast wel 15 minuten tv te halen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja! En ieder weldenkend mens weet na 1 of 2 discussies met Brian, Natas (en zelfs amanda) dat discuseren zinloos is.. een baksteen krijg je nog eerder aan het luisteren. Dat ze er vervolgens geen energie in steekt.. kun je Syl niet aanrekenen.. dat moet je de casters van natas en Brian aanrekeken.
( Maarja.. oude koe: Kijkcijfers...)
Inschattingsfout, hij dacht volgens mij dat hij echt een goed acteur was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?
Jups... ik lees altijd wel een beetje mee enzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hobje![]()
Kom je ook even binnenvallen?
NL probeerde ws emotietv te maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?
Ik kom zo wel online!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups... ik lees altijd wel een beetje mee enzo![]()
Maargoed nu dacht ik laat ik weer eens wat posten hier.
Wil jij me ff bijpraten op msn anders ?
Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten.. Een schreeuwende Big mama, een geflipte loverbouy of een paar stuiterende tieten zijn echter altijd herkenbaar...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef avonne het volgende:
[..]
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.
De exit van Nena, Nel en Huub is ook over meerdere zendingen uitgesmeerd, met goede uitzendingen als resultaat.
Evenzo kun je een "volwassener" verhaal vertellen dan alleen maar snelle, felle ruzies. Vaak heb ik het idee dat het te snel gaat voor de TV-kijker om het te kunnen volgen. Veel one liners en weinig opbouw er naar toe
Meer aandacht, meer tijd om de verhalen uit te diepen.
Nee hoor, dat is gewoon een tekortkoming van de programmamakers dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten..
Van Amanda zou ik ook in slaap vallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef obezzi het volgende:
oh... hij slaapt weer
Dan zet ik hem dus uit, want zodra Liegebeest begint te praten is het al niet interessant meer. Eigenlijk al niet voordat ze begint.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tsja maar uit die 20 kansloze discussies zijn vast wel 15 minuten tv te halen.
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:58 schreef obezzi het volgende:
is natasia weer 10 kilo aangekomen??? ze paste toch niet meer in de groene blouse vandaag?
Dat snap ik, maar dat heeft DGK_RED nog niet door. Als wij nu weer een kaartenactie ofzo openen voor Sylvia en Natasia dan wil ik nog wel eens zien wie van de twee de meesten kaarten ontvangt (dan heeft de RED het ook nog eens door).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...
Niks mis met Bassie en Adriaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.
Er waren trouwens 3 blouses van een afschuwelijk synthetisch glimmateriaal (denk Adriaan van Bassie)
Voor elke vrouw in het huis één
Amanda en dromen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef obezzi het volgende:
zou best wel wille weten waar amanda nu over droomt
Huhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal een poging doen. Doe jij dan een poging om je niet meer zo druk te maken om fokkers die zich druk maken om een programma? Je hóeft niet te reageren namelijk.
Dus toch Carnaval!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.
Er waren trouwens 3 blouses van een afschuwelijk synthetisch glimmateriaal (denk Adriaan van Bassie)
Ja en het blousje wat ze aanhad was eigenlijk van Sylvia en dat moest ze uittrekken. Het was nl 2 maten te kleinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ws over het moment waarop ze Brainless moet schoppen en zo gelijk staat aan haar 'harts'vriendinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef obezzi het volgende:
zou best wel wille weten waar amanda nu over droomt
Okee, laat maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Lief van je dat je een poging wilt wagen, maar jij lijkt regelmatig op jacht te zijn om fokkers te mobiliseren voor voor whatever jij denkt dat goed is voor de streamers.![]()
Nogmaals: De streamers zijn niet de kijkers.
Ik hoef niet te reageren, maar mag dat wel.
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten.. Een schreeuwende Big mama, een geflipte loverbouy of een paar stuiterende tieten zijn echter altijd herkenbaar...
Wat tien moet doen is zorgen dat er klein, subtiel ergens in de streams reclame voorbij loopt ( nee dat vind ik ook niet leuk) maar als ze dat doen.. en dat kunnen meten ( de opdrachtgevers willen graag cijfertjes) dan krijg je heel andere doelen.. dan is een Syl plots waardevol...
Zucht... wordt tijd dat JdM mij eens gaat bellen![]()
damn, mist er toch wat aan de inventiviteit van de bewoners.quote:
Snap je, maar geloof me de toekomst is of reclame.. of betalen... ( of.. ik weet het , het klinkt absurd; een eigen leven leiden! )quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Lief van je dat je een poging wilt wagen, maar jij lijkt regelmatig op jacht te zijn om fokkers te mobiliseren voor voor whatever jij denkt dat goed is voor de streamers.![]()
Nogmaals: De streamers zijn niet de kijkers.
Ik hoef niet te reageren, maar mag dat wel.
En dan heb jij ook een keer door dat je tegen de verkeerde boom pist.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef nlboy het volgende:
Als wij nu weer een kaartenactie ofzo openen voor Sylvia en Natasia dan wil ik nog wel eens zien wie van de twee de meesten kaarten ontvangt (dan heeft de RED het ook nog eens door).
Sssssst! Zeg dat nou niet al te hard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!
So truequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zie jij scheldwoorden voorbij komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef AutumnTears het volgende:
laat elkaar in de waarde ..
Ikke nie snappe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
En dan heb jij ook een keer door dat je tegen de verkeerde boom pist.
quote:
so wotquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Eric heeft zich 4 keer verkleed vandaag...
Geen idee.quote:
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat begreep ik ook idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..![]()
Nee, dat zien wij alleen verkeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..![]()
Linker of rechter jordaan oever?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie hier een oeverloze discussie .... Beide standpunten zijn duidelijk.
Sylvia is in beeld, ze is fokking lekker brada, wordt helemaal para hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef obezzi het volgende:
wat is t saai daar zeg tjonge jonge jonge
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog voor de zekerheid .. niet gezien op de streamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Linker of rechter jordaan oever?
wat is para? paranoid? vind bart lekkerder met ze sjaggo koppquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sylvia is in beeld, ze is fokking lekker brada, wordt helemaal para hier.
Straks krijgt hij een waarschuwing van achter, dat hij zich niet meer mag verkleden en meer met de gebeurtenissen in het huis moet bezig houden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.![]()
Denk het niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoelang Sylvia het nog kan uithouden met die avances van Huub. Zou ze dan echt NOOIT met hem van bil gaan?
Huub is aardig, dus moet ze met hem neuken ( Amanda logica)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoelang Sylvia het nog kan uithouden met die avances van Huub. Zou ze dan echt NOOIT met hem van bil gaan?
Dat rokershoestje van Sylvia mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef obezzi het volgende:
[..]
wat is para? paranoid? vind bart lekkerder met ze sjaggo kopp
Huub was ook behoooorljk saai in t begin... Ik hoop dat ie ook snel loskomt Denk dat dit wel gaat gebeuren als ie zich echt helemaal thuisvoelt in de villaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.![]()
stfu echt nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef GoldenGuy het volgende:
Bart daarentegen is juist alleen maar saaier geworden....
Het is net grote smurf, hij moet zijn baard laten staan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef obezzi het volgende:
bart is zo wijs en echt n gentlemen
hahahaha wtf wat zeg jij nou.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is net grote smurf, hij moet zijn baard laten staan.
Ik hoop het ook want toen ik las wat Eric allemaal van plan was ben ik eigenlijk de streams een beetje meer gaan volgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Huub was ook behoooorljk saai in t begin... Ik hoop dat ie ook snel loskomt Denk dat dit wel gaat gebeuren als ie zich echt helemaal thuisvoelt in de villa
Nou zo geweldig is hij niet hoor! Het gaat al beter maar een gentleman..... nou nee!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef obezzi het volgende:
bart is zo wijs en echt n gentlemen
Ging toch over .NLquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef blomst het volgende:
Huub zegt lachend ik mag er niet uit.
zou hij op Natasia doelen.
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien gaat hij donderdag vrijwillig weg, kan je met hem meeten.
heheh volgens mij mag Huub dan stiekem toch wel meedoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
Heeft geen nut hoor om je in te schrijven, ik ben zelfs door de screening heen gekomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven ..... mijn echte naam eindigt op een A dus de screening wordt een makkie
..... in de handen van een strenge meesteres wel geloof ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
De dag wordt even doorgesproken. Misschien is die kerel van dr er ook bij, is tenslotte wel zo gezellig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?
Niet dat ik op haar zit te wachten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef kissy het volgende:
Dus mocht je je alsnog in laten schrijven, zeg dan dat je Natasia geweldig vind, en dat je geen dag zonder sex kan.![]()
Syl is 90% van de tijd gereserveerd.... Waaorm? Wie zal het zeggen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef obezzi het volgende:
ik vind silvia zo nep lache, echt niet n aanstekelijke lach zoals huub
dacht dat die al op bed lag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?
Nee, ik ga me niet inschrijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef kissy het volgende:
[..]
Heeft geen nut hoor om je in te schrijven, ik ben zelfs door de screening heen gekomen.
Misschien had ik niet moeten zeggen dat ik keihard tegen die grote bek van Natasia in zou gaan.
Ja, en ik hoef geen sex in dat huis, dus kozen ze toch maar voor een hersenloze Amanda.
Dus mocht je je alsnog in laten schrijven, zeg dan dat je Natasia geweldig vind, en dat je geen dag zonder sex kan.![]()
In de echte Privateroom zeker!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
De dag wordt even doorgesproken. Misschien is die kerel van dr er ook bij, is tenslotte wel zo gezellig.
Die ligt toch al een tijdje op bed??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?
nouja, ik stel me zo voor dat ze hem op een gegeven moment gewoon optilt, neersmijt en de kleren van het lijf rukt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ook. Saaie streams; nieteens seks vanavondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
In de echte Privateroom zeker!
Ik ga iig mijn privateroom op zoeken!![]()
Zelfprojectie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nouja, ik stel me zo voor dat ze hem op een gegeven moment gewoon optilt, neersmijt en de kleren van het lijf rukt.
Laat die vraagteken maar wegquote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik ga me niet inschrijven.
Ik kan toch niet winnen. De winnaar staat dan al bekend.
Zou wel graag een dag achter de schermen willen kijken.
Diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Laat die vraagteken maar weg![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef kissy het volgende:
Begrijp alleen niet dat ze nog steeds oproepen plaatsen voor nieuwe miljonairs.
Iedere week komen er zo'n 8 mensen door de screening heen.
quote:
Misschien wel, te saai en te slim.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Daarom is het huis inmiddels overvol.![]()
Live with it. Jij was te saai.
Een soort Sylvia of Eric?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef kissy het volgende:
[..]
Misschien wel, te saai en te slim.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef kissy het volgende:
Maar ik zou mij toch echt niet voor heel Nederland uit laten kafferen door die lelijke zwarte bitch!
Als ze echt van plan zijn om daar zo lang te blijven, én ze kunnen het zo goed met elkaar vinden... Why not! :quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
maar serieus, een paar keer van de week van de interactie tussen hen, dacht ik wel TSJING voor een seconde
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef kissy het volgende:
Maar ik zou mij toch echt niet voor heel Nederland uit laten kafferen door die lelijke zwarte bitch!
Vindt ze het irritant of juist niet (zelfprotectie).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ze echt van plan zijn om daar zo lang te blijven, én ze kunnen het zo goed met elkaar vinden... Why not! :
Edit: Syl vind Huub's gestreel irri... dus![]()
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negeren
Ja maar dat mag niet van de redactie (Stijn en Frans)...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet kunnen, want dan denkt ze nog dat ze me sprakeloos heeft gemaakt, dat gun ik haar echt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, gewoon kalm aan, ik zou gewoon in de lach schieten als ze zo tekeer gaat tegen mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
dubbele dosisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
Amanda heeft het graag, daar is die van in de war... Hij is gewend om of iemand in bed te moeten lullen, of zat te voeren of gewoon aan te randen... gewillig geil is nieuw voor hem... koekereooe?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
Redactie vind haar te saaiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef partyyboyy het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds vanmiddag?
Waarom gedwongen vertrek Sylvia>?
quote:
Het lijkt mij heerlijk als jij nijdig op mij wordt, zodat we het weer goed konden makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef kissy het volgende:
Het lijkt mij heerlijk als ze zo nijdig wordt dat ze die nepharen uit haar hoofd trekt.
En niks troosten als ze weer jankt om haar kindjes, ze liet 2 huilende kinderen achter.
En niemand die daar een opmerking over maakt (of mag maken van achter)
Offtopic: ook nog wakker?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:44 schreef DooZjUh het volgende:
Jomanda
Nog netquote:
Verslavend he? (alhoewel, je was wezen stappen dus valt nog mee)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Ja net terug van stappen, nog ff Gouden Kooi kijken
Ook carnaval geviert?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Ja net terug van stappen, nog ff Gouden Kooi kijken
Huub is echt "The game master" he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Ja heel verslavend, zo verslavend dat ik nu al wacht tot Huub gaat slapen, anders zit ik hier nog wel even!;)
Eigenlijk heel erg .. maar ik blijf ook gewoon zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Ja heel verslavend, zo verslavend dat ik nu al wacht tot Huub gaat slapen, anders zit ik hier nog wel even!;)
Waar woon je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Neee carnaval wacht ik mee tot zondag!
Dit soort gesprekken vind ik drie keer leuker dan dan oerverloze gezever overdag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg .. maar ik blijf ook gewoon zitten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef GoldenGuy het volgende:
Fok rulez!!
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waar woon je dan als ik vragen mag?![]()
Zekers ...af en toe lig ik hier echt in een stuip.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit soort gesprekken vind ik drie keer leuker dan dan oerverloze gezever overdag.
Net als 2 miljonairs uit DGK.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>
Eindhoven!1!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>
Wat gebeurd er?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:54 schreef DooZjUh het volgende:
Oh?
Ja, was vorig jaar in Roosendaal, vond het wel erg gezellig, dus dit jaar weer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Eindhoven!1!
Ik vind het wel hardstikke goed dat je naar brabant komt om carnaval te vieren
Jij bent wel een echte partyygirll?![]()
Dat gebeurt er!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net als 2 miljonairs uit DGK.
Goed zo, je komt steeds dichter in de buurt van waar het echt gezellig is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Ja, was vorig jaar in Roosendaal, vond het wel erg gezellig, dus dit jaar weer!
Natasia en Brian.quote:
En je kent hem niet????quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Natasia en Brian.
Ik zie net dat Brian dezelfde studie als ik heb gedaan in dezelfde periode op dezelfde school.![]()
En is het echt zo'n galbak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Natasia en Brian.
Ik zie net dat Brian dezelfde studie als ik heb gedaan in dezelfde periode op dezelfde school.![]()
Ik heb Brian ook al tegen bij het eind feesje vn Beauty and the Beast! Grappig!quote:
Ben even zijn hyves aan het zoeken of ik kan zien in welke periode hij de studie heeft gedaan. Gezien zijn leeftijd, moet het dezelfde periode als ik geweest zijn.quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef GoldenGuy het volgende:
Bart daarentegen is juist alleen maar saaier geworden....
Je kan hem op de ignore zetten hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:15 schreef DooZjUh het volgende:
Godver, iemand voegt me net toe op msn, ik denk dat is iemand van FOK, doet hij zn webcam aan, issie naakt, meteen maar even mn adres verwijderen!
Meen je...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:15 schreef DooZjUh het volgende:
Godver, iemand voegt me net toe op msn, ik denk dat is iemand van FOK, doet hij zn webcam aan, issie naakt, meteen maar even mn adres verwijderen!
Met adres en aam graag!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat leuker is, even een cap maken en hier plaatsen![]()
unblock hem dan en doe een printscreen en block hem dan weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:18 schreef DooZjUh het volgende:
Haha ja meteen geblokkeerd, toen zijn webcam aan ging, zat ik met de muis al op blokkeer! Zn naam was Bas, sound familiar?
Huub lacht zo lief!
Klopt, hij was een tijdje terug ook op tv, volgens mij bij RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]
Insane in the Brain?.mp3
Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
Dan is het de juiste persoon dusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt, hij was een tijdje terug ook op tv, volgens mij bij RTL Boulevard.
Jep, dacht dat dat al bekend was. Is Frans ook al op FOK bekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan is het de juiste persoon dus
Jep, die zat in het backstage filmpje, heb zo snel ff geen foto, maar Stijn is meer aanwezig dan Frans en bemoeit zich ook meer met de gang van zakenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:25 schreef KimiK het volgende:
[..]
Jep, dacht dat dat al bekend was. Is Frans ook al op FOK bekend?
Met dat nummer ga ik weer sympathie krijgen voor Brian. haunted by ghosts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]
Insane in the Brain?.mp3
Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
Ah.. ik heb dat filmpje niet gezien. Lijkt me best leuk om daar te werken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, die zat in het backstage filmpje, heb zo snel ff geen foto, maar Stijn is meer aanwezig dan Frans en bemoeit zich ook meer met de gang van zaken
Is zeker de moeite waard om te bekijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ah.. ik heb dat filmpje niet gezien. Lijkt me best leuk om daar te werken.
Jij ook!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:31 schreef DooZjUh het volgende:
Nou slaap lekker iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |