Inschattingsfout, hij dacht volgens mij dat hij echt een goed acteur was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?
Jups... ik lees altijd wel een beetje mee enzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hobje![]()
Kom je ook even binnenvallen?
NL probeerde ws emotietv te maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?
Ik kom zo wel online!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups... ik lees altijd wel een beetje mee enzo![]()
Maargoed nu dacht ik laat ik weer eens wat posten hier.
Wil jij me ff bijpraten op msn anders ?
Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten.. Een schreeuwende Big mama, een geflipte loverbouy of een paar stuiterende tieten zijn echter altijd herkenbaar...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef avonne het volgende:
[..]
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.
De exit van Nena, Nel en Huub is ook over meerdere zendingen uitgesmeerd, met goede uitzendingen als resultaat.
Evenzo kun je een "volwassener" verhaal vertellen dan alleen maar snelle, felle ruzies. Vaak heb ik het idee dat het te snel gaat voor de TV-kijker om het te kunnen volgen. Veel one liners en weinig opbouw er naar toe
Meer aandacht, meer tijd om de verhalen uit te diepen.
Nee hoor, dat is gewoon een tekortkoming van de programmamakers dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten..
Van Amanda zou ik ook in slaap vallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:00 schreef obezzi het volgende:
oh... hij slaapt weer
Dan zet ik hem dus uit, want zodra Liegebeest begint te praten is het al niet interessant meer. Eigenlijk al niet voordat ze begint.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tsja maar uit die 20 kansloze discussies zijn vast wel 15 minuten tv te halen.
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:58 schreef obezzi het volgende:
is natasia weer 10 kilo aangekomen??? ze paste toch niet meer in de groene blouse vandaag?
Dat snap ik, maar dat heeft DGK_RED nog niet door. Als wij nu weer een kaartenactie ofzo openen voor Sylvia en Natasia dan wil ik nog wel eens zien wie van de twee de meesten kaarten ontvangt (dan heeft de RED het ook nog eens door).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...
Niks mis met Bassie en Adriaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.
Er waren trouwens 3 blouses van een afschuwelijk synthetisch glimmateriaal (denk Adriaan van Bassie)
Voor elke vrouw in het huis één
Amanda en dromen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef obezzi het volgende:
zou best wel wille weten waar amanda nu over droomt
Huhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal een poging doen. Doe jij dan een poging om je niet meer zo druk te maken om fokkers die zich druk maken om een programma? Je hóeft niet te reageren namelijk.
Dus toch Carnaval!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
die groene blouse was voor Sylvia maar stond haar absoluut niet en gaf hem aan Natasia.
Er waren trouwens 3 blouses van een afschuwelijk synthetisch glimmateriaal (denk Adriaan van Bassie)
Ja en het blousje wat ze aanhad was eigenlijk van Sylvia en dat moest ze uittrekken. Het was nl 2 maten te kleinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ws over het moment waarop ze Brainless moet schoppen en zo gelijk staat aan haar 'harts'vriendinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef obezzi het volgende:
zou best wel wille weten waar amanda nu over droomt
Okee, laat maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Lief van je dat je een poging wilt wagen, maar jij lijkt regelmatig op jacht te zijn om fokkers te mobiliseren voor voor whatever jij denkt dat goed is voor de streamers.![]()
Nogmaals: De streamers zijn niet de kijkers.
Ik hoef niet te reageren, maar mag dat wel.
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is in deze setting gewoon onmogelijk om in een half uur per dag, waarvan de meeste mensen het 2 à 3 keer per week maar kijken.. een kakrakter als Sylvia goed neer te zetten.. Een schreeuwende Big mama, een geflipte loverbouy of een paar stuiterende tieten zijn echter altijd herkenbaar...
Wat tien moet doen is zorgen dat er klein, subtiel ergens in de streams reclame voorbij loopt ( nee dat vind ik ook niet leuk) maar als ze dat doen.. en dat kunnen meten ( de opdrachtgevers willen graag cijfertjes) dan krijg je heel andere doelen.. dan is een Syl plots waardevol...
Zucht... wordt tijd dat JdM mij eens gaat bellen![]()
damn, mist er toch wat aan de inventiviteit van de bewoners.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |