Ik denk dat je ook de mensen die alleen het programma kijken niet snapt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
Wees gewoon een "Bong"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, ben eigenlijk hetzelfde en was in het begin ook superfanatiek.
Maar kwam er op gegeven moment achter dat af en toe een stapje terug doen best goed is voor mijn hart.
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef GoldenGuy het volgende:
Het toch juist onzettend goed als je tegenover een schreeuwende bende een rustiger persoon kan monteren in het verhaal? Ik snap de redactie echt niet op dit punt. Het is toch niet zo dat Sylvia helemaal apathisch is en niets zegt? of alleen aan het zwembad hangt zoals (iemand van) de redactie het hier uitdrukte? Ze zegt heel zinnige dingen vind ik.
"Wahaaar heeeeeeen, leid de weg"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef it_was_me het volgende:
En dan nu de "" Embassy opkomst""
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef nlboy het volgende:
Lees net de TT (nog geen reacties gelezen), maar ik vind dit nog belachelijker dan de trap van Huub. Als Sylvia eruit moet dan weet ik 99% zeker dat DGK zeker weten verleden tijd is voor mij. Ik vind het bachelijk, dat een bewoner die op de achtergrond is zo word gestraft.![]()
![]()
In de patatzaak,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef obezzi het volgende:
waarom filmen ze die 2 lijken in de master bedroom? waar is natasiaa?
Deze twee hebben hun hoogtepunt in hun "Relatie" al gehad, het wachten is nu op de scheiding.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef Wireless het volgende:
Dat gaat hem ook niet meer worden.
[afbeelding]
Hobjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
Wat is er nu weer danik mis weer alles ?
Zei hij dat? Raar dat juist uit zijn mond zo'n opmerkng komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef GoldenGuy het volgende:
Eric wil geen tv maken..... Sylvia: Hou die tendens aan en dan spreek ik je over vier-en-halve maand
Ze heeft best humor hoor
Ja, die willen we in beeldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef obezzi het volgende:
waarom filmen ze die 2 lijken in de master bedroom? waar is natasiaa?
Ja ik ken ook (best heel) veel mensen die bewust niet naar de tv-uitzendingen kijken omdat het vaak een scheldend zooitje is Maar ja de mensen die daarom juist niet kijken, zijn vast in de minderheidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:50 schreef avonne het volgende:
[..]
precies. Het is een kwestie van hoe je een verhaal vertelt.
De exit van Nena, Nel en Huub is ook over meerdere zendingen uitgesmeerd, met goede uitzendingen als resultaat.
Evenzo kun je een "volwassener" verhaal vertellen dan alleen maar snelle, felle ruzies. Vaak heb ik het idee dat het te snel gaat voor de TV-kijker om het te kunnen volgen. Veel one liners en weinig opbouw er naar toe
Meer aandacht, meer tijd om de verhalen uit te diepen.
Ja maar, nichten hebben toch "this is my life" van Shirley Bassy als lijflied?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
"Wahaaar heeeeeeen, leid de weg"![]()
Ja! En ieder weldenkend mens weet na 1 of 2 discussies met Brian, Natas (en zelfs amanda) dat discuseren zinloos is.. een baksteen krijg je nog eerder aan het luisteren. Dat ze er vervolgens geen energie in steekt.. kun je Syl niet aanrekenen.. dat moet je de casters van natas en Brian aanrekeken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind juist niet dat ze op de achtergrond is. Ze is altijd bezig met genieten of haar activiteiten en schuwt ook de discussie niet, maar wil alleen niet verzanden in oeverloze discussies. Is toch ook je goed recht ...
Ik vond "Annie, hou jij m'n tassie ff vast" ook vrij sterkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja maar, nichten hebben toch "this is my life" van Shirley Bassy als lijflied?
Dat Huub dat niet weet!
Ik zal een poging doen. Doe jij dan een poging om je niet meer zo druk te maken om fokkers die zich druk maken om een programma? Je hóeft niet te reageren namelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef APK het volgende:
Laat je niet zo meeslepen joh, zoals Day zei: Een beetje relativeren.
NL had het door maar moest hij dat laten weten door telkens weer als een kleinkind te gaan janken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Zei hij dat? Raar dat juist uit zijn mond zo'n opmerkng komt.
Met zijn studie en (acteer)achtergrond zou juist voor hem wel duidelijk moeten zijn waar de programmamakers mee bezig zijn.
Je kan zeggen van NL wat je wil, maar hij had het dondersgoed door.
Tsja maar uit die 20 kansloze discussies zijn vast wel 15 minuten tv te halen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja! En ieder weldenkend mens weet na 1 of 2 discussies met Brian, Natas (en zelfs amanda) dat discuseren zinloos is.. een baksteen krijg je nog eerder aan het luisteren. Dat ze er vervolgens geen energie in steekt.. kun je Syl niet aanrekenen.. dat moet je de casters van natas en Brian aanrekeken.
( Maarja.. oude koe: Kijkcijfers...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |