Wat schrijf jij enorm negatief over Sylvia zeg. Alsof ze heel erg doorsnee is. Ik cind echt dat ze dat niet is, maar misschien kijk jij gewoon niet genoeg om een goed beeld te kunnen vormen. Asocialen zie ik wel genoeg in de 'gewone wereld' trouwens. Daarvoor hoef ik zeer zeker ook niet naar DGK te kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Herlemaal mee eens, behalve dat laatste 'sad but true'
Ik vermaak mij prima.![]()
En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
Waarschijnlijk ben jij zelf een type Sylvia.
liever een Sylvia dan een Natasiaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima.![]()
En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef GoldenGuy het volgende:
Het toch juist onzettend goed als je tegenover een schreeuwende bende een rustiger persoon kan monteren in het verhaal? Ik snap de redactie echt niet op dit punt. Het is toch niet zo dat Sylvia helemaal apathisch is en niets zegt? of alleen aan het zwembad hangt zoals (iemand van) de redactie het hier uitdrukte? Ze zegt heel zinnige dingen vind ik.
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven .....
Haha okquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven ..... mijn echte naam eindigt op een A dus de screening wordt een makkie
ik vind ze ook wel leuk maar niet zo samen in dit gesprek, so boring!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mee eens, maar zijn schijnbaar bij een aantal hier best wel populair
Tja wie denk je :pquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"![]()
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eric zei het net heel goed .....
"Een programma met mensen die elkaar weg moet pesten."
ELKAAR dus niet de regie, personal coach of hoe we ze ook moeten noemen.
Je hebt ze inderdaad gescreend en dan moet je nu gewoon lekker verder gaan.
Met allemaal Liegebeesten, Brainlessen en Huubjes bij elkaar (en Huub in de goede zin des woords) zouden er echt oorlogen volgen. Je hebt alle soorten karakters nodig en dat moet je en kun je gewoon niet aanpassen.
Er zijn meer coaches. Natasia en Huub hebben ene Jelmar (of zo iets).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oké.. de onvervalste waarheid..
Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
<knip>
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahahaha!
Man denk aan je hart!![]()
En denk ook eens aan de kijkers, dat zijn dus niet de mensen die 24/7 achter de streams hangen.![]()
Nee Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ok
Ben je van Arabische afkomst btw gezien je username of zie ik spoken?
Aparte Nick, wel mooi iig!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee
Gewoon een Nederlandse meid, maar dit vond ik een leuke nick ..
Eruit met die 2.....ze zijn saai en maken geen tvquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef obezzi het volgende:
gaat brian amanda nog wakker neuken of hoe zit dat
Ik vind dit beslist heel aannemelijk. Zo gaat het inderdaad vaak achter de schermen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oké.. de onvervalste waarheid..
Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
Debora?? zal zich er wel mee bemoeien, die wilde geloof ik ook niet dat Huub terug kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
Zonder alle karakters die schuivend plaatsmaken voor anderen is er niets aan. Bart was een totaal andere Bart met Natanael. Natasja was anders toen de eerste lichting bewoners er nog inzat . Zonder Sylvia geen goeie Huub!
Het is gewoon.... geen tv zo! Alle doelen van iemand weghalen is absoluut walchelijk. Wie is de contactpersoon van Sylvia??????
Weet iemand dat???
( een vrouw die op dit moment ongesteld is! Zeker weten! )
Zal voornamelijk wel door de lampen komen in het huis (is in BB ook zo, door die felle "bouwlampen")quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:40 schreef obezzi het volgende:
hoezo heeft iedereen het daar zo warm, ze zetten een deur open ipv de verwarming lager, lekker milieubewust
En wat kunnen we verwachten met jou in de kooi?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee Nee
Gewoon een Nederlandse meid, maar dit vond ik een leuke nick ..
Ja maar Scan, no offense, je moet af en toe wel relativeren, hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.
Jij maakt je drukker om fokkers dan om het programma.
Dank jequote:
Die moeten wel blijven, want we willen idd niet allemaal Sylvia's in het programma. Maar Natasia gaat ook nergens heen. Geen kans op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien een kaartenactie: Niet Sylvia eruit maar Natasia of Brian
En we willen daar op FOK wel een unanieme stemming overquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ho ho, eerst een belangrijke vraag: "Wie is je favouriete bewoner ?"![]()
heb je de overdadige vertegenwoordiging van halve zolen in voetbalshirts wel eens zien ' dazen' bij de appie happie? Kijk, dat zijn dan van die mensen waarvan je op voorhand al weet dat er geen zinnig woord uit zal komen omdat ze hun herseninhoud er tegen een bal schoppend hebben uitgetrapt.quote:quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Ja, die zag ik aankomen. Jij komt vaker met dit soort reacties als iemand ergens fanatiek over is. Zo jammer vind ik dat.
Jij maakt je drukker om fokkers dan om het programma.
Te zielig voor woordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Debora?? zal zich er wel mee bemoeien, die wilde geloof ik ook niet dat Huub terug kwam.
En zo als ik begrepen heb was zij hoofdregie?
Kameleon in hart en nieren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef it_was_me het volgende:
Wat past Sylvia zich rap aan , aan de aanwezige personen.
Veel emotie .....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En wat kunnen we verwachten met jou in de kooi?![]()
I know, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet naar een film kijken met de gedachte 'het is maar een film'. Wat mij betreft moet je gewoon nooit meer naar een film kijken als je op die manier kijkt. Maar zo denk ik er dus over en ik begrijp steeds vaker dat lang niet iedereen het daarmee eens is. Maar dat weerhoudt mij er niet van om fanatiek te reageren op BB en nu DGK. Zonder dat fanatisme zou ik er niet van kunnen genieten. Dan leeft het niet en dan ga ik al helemaal niet de moeite nemen om op FOK te schrijven over het programma. Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar Scan, no offense, je moet af en toe wel relativeren, hè.
Ik begrijp je helemaal wat Sylvia betreft, maar dit is nog steeds een tv-programma.
Euhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:43 schreef Lieve het volgende:
heb je de overdadige vertegenwoordiging van halve zolen in voetbalshirts wel eens zien ' dazen' bij de appie happie? Kijk, dat zijn dan van die mensen waarvan je op voorhand al weet dat er geen zinnig woord uit zal komen omdat ze hun herseninhoud er tegen een bal schoppend hebben uitgetrapt.
Zeg je daarom van die dwaze dingen? Omdat je iets moois niet van langs de lijn schreeuwend kent?
Maarja, hoe hij ook die pijltjes gooitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:44 schreef it_was_me het volgende:
[..]
met de opbouwende kritiek van Huub: ''Wat ben je ook een ontzettende nicht!"![]()
Dat hebben er meer gezegd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Veel emotie .....
En heel veel informatie natuurlijk die ik ga gebruiken om de Amoebe-groep helemaal gek te maken.
Kan toch wel een dweilorkest langskomen oid??? En die nee-stemmers mogen niet meehossen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Nicoss het volgende:
Morgenvroeg om 08:00 door het hele huis carnavalsmuziek
HoempaaaapaaaapaaaHoempaaaaapaa !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Nicoss het volgende:
Morgenvroeg om 08:00 door het hele huis carnavalsmuziek
En dat weet jij? Ik kijk DGK en dan leef ik enorm mee ja. Je moet nou toch zo langzamerhand wel weten dat ik zo ben. Maar toch voel je steeds weer die drang om daar iets over te zeggen. Dat jij je daar druk om maakt is voor mij onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
En jij maakt je drukker over een TV programma dan om je leven.
Calm down.![]()
Achja bij tv/soap/ reality moet je je toch ook kunnen identificeren. Daarom ben jij ws een grote Natasia fan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heel stiekem ben ik natuurlijk ook een kameleon, maar ik zou dolgraag mijn doelen behalen hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gezegd.
Volgens mij is de sfeer daar heel anders dan wij denken.
Ik begrijp je helemaal, ben eigenlijk hetzelfde en was in het begin ook superfanatiek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I know, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet naar een film kijken met de gedachte 'het is maar een film'. Wat mij betreft moet je gewoon nooit meer naar een film kijken als je op die manier kijkt. Maar zo denk ik er dus over en ik begrijp steeds vaker dat lang niet iedereen het daarmee eens is. Maar dat weerhoudt mij er niet van om fanatiek te reageren op BB en nu DGK. Zonder dat fanatisme zou ik er niet van kunnen genieten. Dan leeft het niet en dan ga ik al helemaal niet de moeite nemen om op FOK te schrijven over het programma. Ik snap mensen niet die wel op fok lezen en schrijven, maar het allemaal eigenlijk niet zo boeiend vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |