Ik vind het heel plausibel klinken. Echter, ik denk dat die concurentiestrijd *achter* vanaf het begin een onderdeel is. Om de simpele reden dat JDM zijn redacteuren scherp moet houden. En dat zou best wel eens gedaan kunnen worden door een bonus ofzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
*heel verhaal geknipt*
Ik ben er ook al de hele avond pissig over (en dat gebeurd niet snel !). Tijd voor een FOK! actie. (nu nog alleen het briljante plan verzinnen)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
Ik verwacht het niet echt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef obezzi het volgende:
komt er nog actie in t huis vannacht??
Kunnen we inderdaad al gaan slapen DGK_REDACTIE? of gaat er nog iets gebeuren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef obezzi het volgende:
komt er nog actie in t huis vannacht??
Daar kotst iedereen van inderdaad. Maar Natasia zit met haar walgelijk en achterlijk gelul iedere keer in de uitzending en daar kicken ze op bij de redactie. Ze genieten als zij weer eens totaal flipt en schrijven de gescoorde uitzendminuten meteen op. Natasia zei zelf al eens dat ze carte-blanche heeft... haar zus zei dat ze soms via de webcam praat met het thuisfront.... en wie weet wat ze doet tijdens de autorijles. En dat allemaal omdat ze haar willen houden. Sylvia wordt vaak aangepakt. Natasia eigenlijk nooit. Het is om kotsmisselijk van te worden, maar zo schijnt het te werken met de gouden kooi. Tanja was dé ster van BB5.... Natasia moest dat worden van DGK.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Ashrak het volgende:
Waarom gaan jullie Brainless en Liegebeest niet onder handen.
We noemen even twee voorbeelden:
- plannen uitlokking fysiek geweld
- ongepast grof taalgebruik
Ik heb geen enkele sanctie gezien ... met welke smoes zijn jullie van plan deze sanctie te verkopen ?
DGK_REDACTIE is offline.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:31 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Kunnen we inderdaad al gaan slapen DGK_REDACTIE? of gaat er nog iets gebeuren?
Herlemaal mee eens, behalve dat laatste 'sad but true'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oké.. de onvervalste waarheid..
Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
ik begrijp niet dat mensen hier geschokt of verbaasd over zijn, dit IS gewoon TV, de meeste reality-programma's zijn gescript, er zijn hier volgens mij echt een aantal mensen die in een droomwereld levenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
Precies!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Herlemaal mee eens, behalve dat laatste 'sad but true'
Ik vermaak mij prima.![]()
En alle Sylvia-fans: Kijk morgenochtend eens rond in de Albert Heijn, daar lopen 50 van dat soort lieve dames rond.
Waarschijnlijk ben jij zelf een type Sylvia.
Eric zei het net heel goed .....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
gewoon afwachten. Ze is nog niet weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ben er ook al de hele avond pissig over (en dat gebeurd niet snel !). Tijd voor een FOK! actie. (nu nog alleen het briljante plan verzinnen)
Whahahahaha!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
mee eens, maar zijn schijnbaar bij een aantal hier best wel populairquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:34 schreef obezzi het volgende:
eric + silvia = saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |