Ook carnaval geviert?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Ja net terug van stappen, nog ff Gouden Kooi kijken
Huub is echt "The game master" he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Ja heel verslavend, zo verslavend dat ik nu al wacht tot Huub gaat slapen, anders zit ik hier nog wel even!;)
Eigenlijk heel erg .. maar ik blijf ook gewoon zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Ja heel verslavend, zo verslavend dat ik nu al wacht tot Huub gaat slapen, anders zit ik hier nog wel even!;)
Waar woon je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef DooZjUh het volgende:
Neee carnaval wacht ik mee tot zondag!
Dit soort gesprekken vind ik drie keer leuker dan dan oerverloze gezever overdag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg .. maar ik blijf ook gewoon zitten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef GoldenGuy het volgende:
Fok rulez!!
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waar woon je dan als ik vragen mag?![]()
Zekers ...af en toe lig ik hier echt in een stuip.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit soort gesprekken vind ik drie keer leuker dan dan oerverloze gezever overdag.
Net als 2 miljonairs uit DGK.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>
Eindhoven!1!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Almere, maar ik ga naar Oetoldonk! Jij>
Wat gebeurd er?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:54 schreef DooZjUh het volgende:
Oh?
Ja, was vorig jaar in Roosendaal, vond het wel erg gezellig, dus dit jaar weer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Eindhoven!1!
Ik vind het wel hardstikke goed dat je naar brabant komt om carnaval te vieren
Jij bent wel een echte partyygirll?![]()
Dat gebeurt er!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net als 2 miljonairs uit DGK.
Goed zo, je komt steeds dichter in de buurt van waar het echt gezellig is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:55 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Ja, was vorig jaar in Roosendaal, vond het wel erg gezellig, dus dit jaar weer!
Natasia en Brian.quote:
En je kent hem niet????quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Natasia en Brian.
Ik zie net dat Brian dezelfde studie als ik heb gedaan in dezelfde periode op dezelfde school.![]()
En is het echt zo'n galbak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Natasia en Brian.
Ik zie net dat Brian dezelfde studie als ik heb gedaan in dezelfde periode op dezelfde school.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |