De dag wordt even doorgesproken. Misschien is die kerel van dr er ook bij, is tenslotte wel zo gezellig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?
Niet dat ik op haar zit te wachten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef kissy het volgende:
Dus mocht je je alsnog in laten schrijven, zeg dan dat je Natasia geweldig vind, en dat je geen dag zonder sex kan.![]()
Syl is 90% van de tijd gereserveerd.... Waaorm? Wie zal het zeggen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef obezzi het volgende:
ik vind silvia zo nep lache, echt niet n aanstekelijke lach zoals huub
dacht dat die al op bed lag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?
Nee, ik ga me niet inschrijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef kissy het volgende:
[..]
Heeft geen nut hoor om je in te schrijven, ik ben zelfs door de screening heen gekomen.
Misschien had ik niet moeten zeggen dat ik keihard tegen die grote bek van Natasia in zou gaan.
Ja, en ik hoef geen sex in dat huis, dus kozen ze toch maar voor een hersenloze Amanda.
Dus mocht je je alsnog in laten schrijven, zeg dan dat je Natasia geweldig vind, en dat je geen dag zonder sex kan.![]()
In de echte Privateroom zeker!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
De dag wordt even doorgesproken. Misschien is die kerel van dr er ook bij, is tenslotte wel zo gezellig.
Die ligt toch al een tijdje op bed??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef it_was_me het volgende:
Natasia nog niet terug?
nouja, ik stel me zo voor dat ze hem op een gegeven moment gewoon optilt, neersmijt en de kleren van het lijf rukt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
Ik ook. Saaie streams; nieteens seks vanavondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
In de echte Privateroom zeker!
Ik ga iig mijn privateroom op zoeken!![]()
Zelfprojectie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nouja, ik stel me zo voor dat ze hem op een gegeven moment gewoon optilt, neersmijt en de kleren van het lijf rukt.
Laat die vraagteken maar wegquote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik ga me niet inschrijven.
Ik kan toch niet winnen. De winnaar staat dan al bekend.
Zou wel graag een dag achter de schermen willen kijken.
Diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Laat die vraagteken maar weg![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef kissy het volgende:
Begrijp alleen niet dat ze nog steeds oproepen plaatsen voor nieuwe miljonairs.
Iedere week komen er zo'n 8 mensen door de screening heen.
quote:
Misschien wel, te saai en te slim.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Daarom is het huis inmiddels overvol.![]()
Live with it. Jij was te saai.
Een soort Sylvia of Eric?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef kissy het volgende:
[..]
Misschien wel, te saai en te slim.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef kissy het volgende:
Maar ik zou mij toch echt niet voor heel Nederland uit laten kafferen door die lelijke zwarte bitch!
Als ze echt van plan zijn om daar zo lang te blijven, én ze kunnen het zo goed met elkaar vinden... Why not! :quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
maar serieus, een paar keer van de week van de interactie tussen hen, dacht ik wel TSJING voor een seconde
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:35 schreef kissy het volgende:
Maar ik zou mij toch echt niet voor heel Nederland uit laten kafferen door die lelijke zwarte bitch!
Vindt ze het irritant of juist niet (zelfprotectie).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ze echt van plan zijn om daar zo lang te blijven, én ze kunnen het zo goed met elkaar vinden... Why not! :
Edit: Syl vind Huub's gestreel irri... dus![]()
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negeren
Ja maar dat mag niet van de redactie (Stijn en Frans)...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet kunnen, want dan denkt ze nog dat ze me sprakeloos heeft gemaakt, dat gun ik haar echt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, gewoon kalm aan, ik zou gewoon in de lach schieten als ze zo tekeer gaat tegen mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
dubbele dosisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
Amanda heeft het graag, daar is die van in de war... Hij is gewend om of iemand in bed te moeten lullen, of zat te voeren of gewoon aan te randen... gewillig geil is nieuw voor hem... koekereooe?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
Redactie vind haar te saaiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef partyyboyy het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds vanmiddag?
Waarom gedwongen vertrek Sylvia>?
quote:
Het lijkt mij heerlijk als jij nijdig op mij wordt, zodat we het weer goed konden makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef kissy het volgende:
Het lijkt mij heerlijk als ze zo nijdig wordt dat ze die nepharen uit haar hoofd trekt.
En niks troosten als ze weer jankt om haar kindjes, ze liet 2 huilende kinderen achter.
En niemand die daar een opmerking over maakt (of mag maken van achter)
Offtopic: ook nog wakker?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:44 schreef DooZjUh het volgende:
Jomanda
Nog netquote:
Verslavend he? (alhoewel, je was wezen stappen dus valt nog mee)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Ja net terug van stappen, nog ff Gouden Kooi kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |