Ja maar dat mag niet van de redactie (Stijn en Frans)...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negeren
Nee, dat zou ik niet kunnen, want dan denkt ze nog dat ze me sprakeloos heeft gemaakt, dat gun ik haar echt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon rustig houden en haar JUIST negeren
Precies, gewoon kalm aan, ik zou gewoon in de lach schieten als ze zo tekeer gaat tegen mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een grote clash en zodra ze in herhaling valt wordt het de negeermodus.
dubbele dosisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
Amanda heeft het graag, daar is die van in de war... Hij is gewend om of iemand in bed te moeten lullen, of zat te voeren of gewoon aan te randen... gewillig geil is nieuw voor hem... koekereooe?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef obezzi het volgende:
waarom rand brian die amanda nu niet aan hij was toch zo sexueel gefrustreerd
Redactie vind haar te saaiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef partyyboyy het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds vanmiddag?
Waarom gedwongen vertrek Sylvia>?
quote:
Het lijkt mij heerlijk als jij nijdig op mij wordt, zodat we het weer goed konden makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef kissy het volgende:
Het lijkt mij heerlijk als ze zo nijdig wordt dat ze die nepharen uit haar hoofd trekt.
En niks troosten als ze weer jankt om haar kindjes, ze liet 2 huilende kinderen achter.
En niemand die daar een opmerking over maakt (of mag maken van achter)
Offtopic: ook nog wakker?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:44 schreef DooZjUh het volgende:
Jomanda
Nog netquote:
Verslavend he? (alhoewel, je was wezen stappen dus valt nog mee)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef DooZjUh het volgende:
Ja net terug van stappen, nog ff Gouden Kooi kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |