Snap je, maar geloof me de toekomst is of reclame.. of betalen... ( of.. ik weet het , het klinkt absurd; een eigen leven leiden! )quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Lief van je dat je een poging wilt wagen, maar jij lijkt regelmatig op jacht te zijn om fokkers te mobiliseren voor voor whatever jij denkt dat goed is voor de streamers.![]()
Nogmaals: De streamers zijn niet de kijkers.
Ik hoef niet te reageren, maar mag dat wel.
En dan heb jij ook een keer door dat je tegen de verkeerde boom pist.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef nlboy het volgende:
Als wij nu weer een kaartenactie ofzo openen voor Sylvia en Natasia dan wil ik nog wel eens zien wie van de twee de meesten kaarten ontvangt (dan heeft de RED het ook nog eens door).
Sssssst! Zeg dat nou niet al te hard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben juist zoooo blij met streams ZONDER reclame! Talpa is 90% reclame. Daar haak ik op af!
So truequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zie jij scheldwoorden voorbij komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef AutumnTears het volgende:
laat elkaar in de waarde ..
Ikke nie snappe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
En dan heb jij ook een keer door dat je tegen de verkeerde boom pist.
quote:
so wotquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Eric heeft zich 4 keer verkleed vandaag...
Geen idee.quote:
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat begreep ik ook idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..![]()
Nee, dat zien wij alleen verkeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Moeten verkleden van 'achter' als ik het goed begrijp... Nee hoor ze sturen helemaaaaaaal niet..![]()
Linker of rechter jordaan oever?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie hier een oeverloze discussie .... Beide standpunten zijn duidelijk.
Sylvia is in beeld, ze is fokking lekker brada, wordt helemaal para hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef obezzi het volgende:
wat is t saai daar zeg tjonge jonge jonge
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog voor de zekerheid .. niet gezien op de streamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Linker of rechter jordaan oever?
wat is para? paranoid? vind bart lekkerder met ze sjaggo koppquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sylvia is in beeld, ze is fokking lekker brada, wordt helemaal para hier.
Straks krijgt hij een waarschuwing van achter, dat hij zich niet meer mag verkleden en meer met de gebeurtenissen in het huis moet bezig houden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.![]()
Denk het niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoelang Sylvia het nog kan uithouden met die avances van Huub. Zou ze dan echt NOOIT met hem van bil gaan?
Huub is aardig, dus moet ze met hem neuken ( Amanda logica)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoelang Sylvia het nog kan uithouden met die avances van Huub. Zou ze dan echt NOOIT met hem van bil gaan?
Dat rokershoestje van Sylvia mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef obezzi het volgende:
[..]
wat is para? paranoid? vind bart lekkerder met ze sjaggo kopp
Huub was ook behoooorljk saai in t begin... Ik hoop dat ie ook snel loskomt Denk dat dit wel gaat gebeuren als ie zich echt helemaal thuisvoelt in de villaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat het enige is wat hij gaat doen in de gouden kooi, terwijl ik, toen hij er nog niet in zat en zijn uitspraken las, gedacht had dat hij de boel wel even zou wakker schudden. Maar helaas.![]()
stfu echt nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef GoldenGuy het volgende:
Bart daarentegen is juist alleen maar saaier geworden....
Het is net grote smurf, hij moet zijn baard laten staan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef obezzi het volgende:
bart is zo wijs en echt n gentlemen
hahahaha wtf wat zeg jij nou.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is net grote smurf, hij moet zijn baard laten staan.
Ik hoop het ook want toen ik las wat Eric allemaal van plan was ben ik eigenlijk de streams een beetje meer gaan volgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Huub was ook behoooorljk saai in t begin... Ik hoop dat ie ook snel loskomt Denk dat dit wel gaat gebeuren als ie zich echt helemaal thuisvoelt in de villa
Nou zo geweldig is hij niet hoor! Het gaat al beter maar een gentleman..... nou nee!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef obezzi het volgende:
bart is zo wijs en echt n gentlemen
Ging toch over .NLquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:19 schreef blomst het volgende:
Huub zegt lachend ik mag er niet uit.
zou hij op Natasia doelen.
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien gaat hij donderdag vrijwillig weg, kan je met hem meeten.
heheh volgens mij mag Huub dan stiekem toch wel meedoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
Heeft geen nut hoor om je in te schrijven, ik ben zelfs door de screening heen gekomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga me maar inschrijven ..... mijn echte naam eindigt op een A dus de screening wordt een makkie
..... in de handen van een strenge meesteres wel geloof ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag Syl.. maar vraag me wel ondertussen af of ze uberhaubt wel geil te krijgen is zonder handboeien en een flinke zweep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |