OK, dus ze belt af en toe, heeft niet altijd rijles, Wilgo komt soms langs; ze krijgt waardevolle info en ze heeft een zekere tijd vrijstelling van stemming....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.
![]()
En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.
![]()
exactquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ze nou eens een shotje doen op het beeldscherm?
Maar nogmaals. Waarom mag Natasia dan wel zonder stemming een single op gaan nemen met haar dochter ? Waarom krijgt die dochter zowieso zangles ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
En ik ben Pipo de clownquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Cyan het volgende:
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
Tsja tijdens de Gouden tijden van Bart, chatte hij dagelijks...Nu zijn het de "Gouden" tijden van Natasia...Zeg maar Gouden qua relatie met de productie/redactie. Ze worden strak aan het lijntje gehouden. "In de richting van de haar geaaid worden" als Fransen zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Miraaa het volgende:
Die zit echt te chattten............en dan vind DGK-red .het raar als we denken aan voorkennis.
![]()
Neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?
"Gertje" is woest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:22 schreef W-A het volgende:
Geintje hoor Gertje. No hard feelings hè.
Nee, ze doet haar typcurcus, hoe leer ik typen met 2 vingersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Cyan het volgende:
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
Ja met de opdracht: Schrijf een enorm lange brief aan het thuisfrontquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nee, ze doet haar typcurcus, hoe leer ik typen met 2 vingers![]()
ach dat dagje efteling gun ik haar echt wel, leuk dagje met de kids maar dan wel even unaniem stemmen aubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef crohntje het volgende:
[..]
Needat van de efteling klopt niet
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach dat dagje efteling gun ik haar echt wel, leuk dagje met de kids maar dan wel even unaniem stemmen aub
Ik heb Natasia al vaak een brief zien schrijven en dan kijkt ze altijd heel serieus. Je kunt ook duidelijk zien dat er interactie is. Ze tikt wat. Kijkt naar het scherm, begint te lachen, lief te kijken, en tikt dan weer verder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
![]()
Netzoals dat de Fokkers die para zijn net allemaal al direct de conclusie trokken dat ze aan het chatten is terwijl ze gewoon een brief aan het typen is.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
Buiten de informatie die ze wel of niet van jullie krijgt. Het valt de FOK-kers natuurlijk ook wel op dat er voor alle activiteiten van anderen die ze op hun verlanglijstje hebben gezet een unanieme stemming komt, terwijl Natasja alles krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?
als je een brief in word zit te schrijven hoef je echt niet steeds je muis te gebruiken. Bovendien, ze tikt, wacht, glimlacht en tikt weer een paar letters..... dit is gewoon chatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja met de opdracht: Schrijf een enorm lange brief aan het thuisfront
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian vindt Amanda eigenlijk maar niks! Wedden!?
En ik de koningin van Engelandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Natasia al vaak een brief zien schrijven en dan kijkt ze altijd heel serieus. Je kunt ook duidelijk zien dat er interactie is. Ze tikt wat. Kijkt naar het scherm, begint te lachen, lief te kijken, en tikt dan weer verder.
Nee hoor, dan ben ik Mama Lou![]()
Misschien leest ze terug wat ze in haar brief heeft geschreven? Verbeterd hier en daar wat. Lees het nog een keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Natasia al vaak een brief zien schrijven en dan kijkt ze altijd heel serieus. Je kunt ook duidelijk zien dat er interactie is. Ze tikt wat. Kijkt naar het scherm, begint te lachen, lief te kijken, en tikt dan weer verder.
Gespeelde harmonie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Yvet_te het volgende:
dit vind ik dus moeilijk heh..nu lachen ze weer met elkaar.
Efteling is te ver weg. Artis misschien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
Jawel want ze luisterd aandachtig naar zijn gezwets en gedichten en zit te knikken, jaaa moooi, heb je dat echt allemaal zelf verzonnen??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian vindt Amanda eigenlijk maar niks! Wedden!?
Nou, het zou MIJ niet eens meer verbazen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
+ 2 x cameralooksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is idd erg duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
als je een brief in word zit te schrijven hoef je echt niet steeds je muis te gebruiken. Bovendien, ze tikt, wacht, glimlacht en tikt weer een paar letters..... dit is gewoon chatten.
Dat bedoel ik, ze lig daar als een aardappelzak, Brian is niet zo geinteresserd zo te zien.quote:
msn kun je ook beeldvullend gebruiken hoor.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien leest ze terug wat ze in haar brief heeft geschreven? Verbeterd hier en daar wat. Lees het nog een keer.
Ik zie toch echt een hele lange tekst met alineas
Dan word ze besprongen door het eerste het beste geile gorilla mannetje....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Efteling is te ver weg. Artis misschien.
Dit moet een masochisme zijn voor de redactie..... Open de waarheid laten zien; namelijk dat Natasja contact heeft met de buitenwereld. Daarmee het hele concept onderuit halend.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ze kijkt nu zelfs in de camera na een antwoord![]()
Dat is misschien wat je wilt zien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer een heel zielig gezicht. Alsof ze half zit te (nep)huilen.
Maar dat ligt vast aan mij...
Die gedachte had ik ook, nou ja, ze is toch maar een domme kutwijf dus laat haar maar... De buitenwereld rekent later wel met haar afquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
O, ik weet al waarom ze zo lacht
Er wordt naar haar geschreven dat ze te zien is op de streams en dat iedereen over haar praat.
Daar wordt ze blij van
Alles leuk en aardig, en ik heb jullie nog nooit afgevallen, maar het stond er letterlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Even serieus: het is meer dan duidelijk dat jullie haar in een sterke positie schuiven. Als je 'het spel' in DGK vergelijkt met ieder ander spel, dan kun je stellen dat Natasja wordt geholpen door derden. Ze krijgt wel degelijk informatie doorgeschoven tijdens de testimonials, waardoor ze met enige durf een zinloze discussie durft aan te gaan (het is tenslotte enkel en alleen 'tv-maken').quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij probeert ze geil te zijn ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer een heel zielig gezicht. Alsof ze half zit te (nep)huilen.
Maar dat ligt vast aan mij...
boring na een paar dagenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jawel want ze luisterd aandachtig naar zijn gezwets en gedichten en zit te knikken, jaaa moooi, heb je dat echt allemaal zelf verzonnen??![]()
Durven ze niet!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef Nicoss het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie 1 stream niet op het scherm van Natas zetten zodat wij als trouw streamers ook mee kunnen genieten van de teleurstelling voor Syl..........Please!!!
ff wachten, ze chatten eerst naar natas dat ze een brief op het scherm moet toveren ;-)quote:
nee joh die betaalt ze toch zelf net zoals haar kadootjes en der huisrenovatie etc, en natuurlijk allemaal van haar uitkeringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE
Waarom geen vakantie tripjes voor andere bewoners familieleden van de GDK.Waarom krijgt de broer van HUUB JORIS bijv geen 8 weekse vakantie naar MIAMI.
Ze laten nooit brieven van natasia zien. Na die keer dat hier op fok die hele brief gecapt en gepubliekt is. D'r familie ging daarvan flippen en zij ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef Nicoss het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie 1 stream niet op het scherm van Natas zetten zodat wij als trouw streamers ook mee kunnen genieten van de teleurstelling voor Syl..........Please!!!
Ja, en bij chatten moet je wel altijd de hele tijd met je muis bewegen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
als je een brief in word zit te schrijven hoef je echt niet steeds je muis te gebruiken. Bovendien, ze tikt, wacht, glimlacht en tikt weer een paar letters..... dit is gewoon chatten.
Waar is dat voor nodig?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
krijg een heel enge ziekte GDK_REDACTIE en rot alsjeblieft op hier.
Doe maar het iq van Bonnie...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
Dan zal ik wel het iq als Amandel hebben hoor maar ze schrijft echt een brief zie in mijn vorige post.
Uit het interview ...quote:Joan: "Het gaat goed met de kinderen. Natuurlijk misten ze in het begin hun moeder. Maar ze zijn nu stukken rustiger. Ze volgen Natasia op televisie en via internet en ze kunnen met haar praten via een webcam.
nuwel, misschien, maar daarnet echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
Dan zal ik wel het iq als Amandel hebben hoor maar ze schrijft echt een brief zie in mijn vorige post.
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:35 schreef Judah het volgende:
[..]
Even serieus: het is meer dan duidelijk dat jullie haar in een sterke positie schuiven. Als je 'het spel' in DGK vergelijkt met ieder ander spel, dan kun je stellen dat Natasja wordt geholpen door derden. Ze krijgt wel degelijk informatie doorgeschoven tijdens de testimonials, waardoor ze met enige durf een zinloze discussie durft aan te gaan (het is tenslotte enkel en alleen 'tv-maken').
Vergelijk het met Sylvia: die wordt door jullie juist afgedaan, terwijl ze het goed doet bij het publiek. Zij blijft vaak nog enigszins redelijk. Ze is dan niet altijd op de voorgrond: misschien is dat juist wel beter. Velen schatten haar hoog in en bij velen is ze een van de favorieten. Behalve bij jullie. De verschrikkelijk trien Natasja draarentegen, door heel Nederland uitgekotst-uitgespuugd-afgedaan, wordt door jullie gesteund. Wat vreet ze op dit moment uit? Zit ze nou werkelijk tijden lang te grijnzen naar de opties binnen Microsoft Word (wat haar meer dan rijp zou maken voor een enkeltje Psychiatrische Inrichting (ik heb mensen voor minder hierheen zien vertrekken)), of is het inderdaad zo dat ze nu de gezelligheid in de game-room verstek laat gaan omdat ze kan chatten met mensen wie ze lief heeft?
Houd het spel verdomme eens eerlijk. Ongetwijfeld zitten er leuke momenten tussen de laatste dagen, maar langzamerhand brokkelt de geloofwaardigheid aan alle kanten. Een ding is duidelijk: jullie hebben niets met ethiek.
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toetsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en bij chatten moet je wel altijd de hele tijd met je muis bewegen...![]()
nee maar ze switched dus duidelijktussen verschillende schermen en zeg nu zelf, je gaat niet zo zitten grijnzen om je eigen woorden...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en bij chatten moet je wel altijd de hele tijd met je muis bewegen...![]()
Natasia en alinea's?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien leest ze terug wat ze in haar brief heeft geschreven? Verbeterd hier en daar wat. Lees het nog een keer.
Ik zie toch echt een hele lange tekst met alineas
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee joh die betaalt ze toch zelf net zoals haar kadootjes en der huisrenovatie etc, en natuurlijk allemaal van haar uitkering![]()
![]()
misschien kan de redactie de sprookjes op VOL wel verkopen ze waren al uitgenodigd
Natasia wel, die klikt steeds op verzenden ipv op enterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toets
Heb je waarschijnlijk gelijk in en we weten ook dat de andere miljonairs met de redactie chatten, waarom ontkennen ze dat dan zo??? Mij gaat het niet om het chatten maar ze geeft eerst duidelijk aan dat ze opdracht heeft gekregen tegen te stemmen vanavond en ineens gaat ze in kantoor zitten, naar mijn idee om verantwoording af te leggen of complimentjes te ontvangen voor haar acteerkunst. Plus dat iedereen zo'n beetje het idee krijgt dat ze vreselijk voorgetrokken wordt terwijl iedereen juist aan haar een hekel heeft. Net had iemand het er al over dat ze de info ook wel toegespeeld zal krijgen dat ze er op uit zijn haar eruit te stemmen en dus Bart uiteindelijk zal vertrekken. Vind het jammer dat het dus geen eerlijk spel is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Ze doet beide, denk ik, zowel een brief schrijven en zo nu en dan stop ze om een antwoord te geven aan de redactie. (bij Bart en Brian zo vaak te zien geweest).
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ff wachten, ze chatten eerst naar natas dat ze een brief op het scherm moet toveren ;-)
geeft niks, ik heb het ook grotendeels gemist, omdat ik die kleine stukjes die ik wel zag echt niet kon verdragen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, eindelijk weer bij (mn downstream was shutted down, m.a.w. geen TV/inet signaal) dus heb de hele stemming gemist![]()
Dusssssssss, laat ons ook even meelezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.
Het zou al een hoop schelen als DGK_REDACTIE weer lekker antwoorden ging geven in hun eigen topic ipv hier off topic rond te schuimen. Aangezien er op elke post van hun meteen minstens 7 reacties volgen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een toestanden hier zeg btw![]()
De cossen gaan steeds sneller
Tja, maar ik wílde alles zien maar was "forced" dat ik niets zag......ach ja, heb wel genoten van alle commentaren achteraf hier, al was het een HELEBOEL leeswerk, dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, ik heb het ook grotendeels gemist, omdat ik die kleine stukjes die ik wel zag echt niet kon verdragen.
Gedresseerde aapjes, verplicht discussieren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.
Maar eigenlijk zijn we toch ook gek? We kijken naar streams en naar een tv programma dat totaal niet eerlijk gespeeld wordt. We blijven commentaar geven en vragen stellen, terwijl we weten dat het hele programma zo door zal gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie is ondertussen alweer 10 minuten vertrokken![]()
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
van die denigrerende opmerkingen maken en doen alsof we gek zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
Als je ze op deze manier aanspreekt gaat dat niet werken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
Eigenlijk wel mee eens ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het wel een gezellige vent........gek , maar wel gezellie....,,,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Bart en Huub doen het filmpje weer na.
Huub loopt trouwens wel iédereen te entertainen daar hè. Ze liggen om de haverklap in een deuk om hem.
Zei ik ook al.. alleen toen waren ze plots even handig stil !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef DvanderW het volgende:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE,ik draai niet om de zaken heen ,mijn vraag aan jullie is hoe kan het zijn dat natasia bijna elke week een thuisvideo krijgt van het thuisfront.Dit gebeurt bij andere bewoners totaal niet.
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes. ----Pure onzin toen NENA haar moeder er was heeft zij gezegd dat ze meerdere filmpjes hadden opgenomen en niet uit gezonden zijn.
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toets
Was niet de redactie volgens mij die dat zei....heb alles teruggelezen en let vooral op de reply's van de redactie maar dit zegt me nietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens ...
Ik heb daar al een aantal keer opmerkingen over gemaakt en toen kreeg ik terug (weet niet of dat redactie was of een ander) dat ik maar buiten moest gaan spelen.
De waarheid is soms hard.
Je kunt gewoon niet recht praten wat krom is.
Sure ouwequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat er via Word gechat word wisten we al veel langer
![]()
Jawel, als je twee pagina's hebt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
Dat komt misschien doordat ze aan een tweede pagina is begonnen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we überhaupt blij mogen zijn dát ze reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou al een hoop schelen als DGK_REDACTIE weer lekker antwoorden ging geven in hun eigen topic ipv hier off topic rond te schuimen. Aangezien er op elke post van hun meteen minstens 7 reacties volgen...
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
Ik ben normaal ook altijd lief tegen ze, maar ik steeds meer van die lullige reacties van ze en nu benquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je ze op deze manier aanspreekt gaat dat niet werken natuurlijk![]()
Gewoon lief zijn en af en toe een "Bongetje©" geven (![]()
)
Prima joh. We hebben ook helemaal geen zin in dat soort taalgebruik. Mzzl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
Zijn we ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn we toch ook gek? We kijken naar streams en naar een tv programma dat totaal niet eerlijk gespeeld wordt. We blijven commentaar geven en vragen stellen, terwijl we weten dat het hele programma zo door zal gaan
Tja, we hebben het hier wel over Natasia. Ik sta er niet van te kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
nee maar ze switched dus duidelijktussen verschillende schermen en zeg nu zelf, je gaat niet zo zitten grijnzen om je eigen woorden...
Dat ziet er niet zo uit als bij Natasjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef W-A het volgende:
[..]
Dat komt misschien doordat ze aan een tweede pagina is begonnen ?
Laat je niet kisten!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Prima joh. We hebben ook helemaal geen zin in dat soort taalgebruik. Mzzl.
Snap jullie heel goed, en daarin heb je gelijk! Maar enige voortrekkerij is toch duidelijk aanwezig. En nu ben ik het zat om jullie te antwoorden!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
[..]
Thx voor je uitleg. En nu weer diep ademhalen en gewoon later weer terugkomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat kun je instellen als je op die balk klikt hè.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef NS het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo uit als bij Natasja
Aan de andere kant kun je natuurlijk ook weer op meerdere manieren chatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dusMaar een para fokker zegt dat ze wel aan het chatten moet zijn omdat ze net de hele tijd haar muis aan het bewegen was. En dat je dat volgens hem niet met je muis doet als je een brief aan het schrijven bent. Tja bij chatten ook niet dus...
Ik denk dat er bij de redaktie echt om wordt gelachen en de mensen die er zo fanatiek mee bezig zijn echt zielepoten vindt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens ...
Ik heb daar al een aantal keer opmerkingen over gemaakt en toen kreeg ik terug (weet niet of dat redactie was of een ander) dat ik maar buiten moest gaan spelen.
De waarheid is soms hard.
Je kunt gewoon niet recht praten wat krom is.
Nou hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die niet boven het niveau van Natasia uit kan stijgen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisenquote:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
oke begrijpelijk...snap ik alleen niet waarom er net wordt gedaan of we gek zijn..terwijl het dus wel klopte. dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die niet boven het niveau van Natasia uit kan stijgen?
Persoonlijk had ik jullie meer op een Sylvia ingeschat, die had zo'n reactie ook gewoon als niet ter zake doend aan de kant geschoven![]()
Jullie zijn best wel lief hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisen
Wel als je een tekst schrijft van meer dan 2 pagina's, en Word in WYSIWYG mode staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
dat kan ik in 5 minuten duidelijk maken ....daar heb ik geen 3 uur voor nodig ... en zolang blijven de bewoners soms achter ....zal vast wel meer besproken wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dit is weer een algemeen rommelantwoord op heel veel kleine vraagjes die denk ik heel concreet en simpel (als ere niet gelogen moet worden!) te beantwoorden zullen zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
<weg met die onzin>
Zo een stukje grijs tussen twee pagina's in? Tja, ik weet niet welke versie van Word jij gebruikt, maar ik heb dat al jaren. Niets vreemds aan dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.
Ik heb elke keer de neiging om ze naar Slow Chat te verwijzen.
En ik baal ook een beetje van die reacties van users die vinden dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat ze hier posten.
Ik zal dankbaar zijn voor inside information, niet voor popi gewauwel.
Daarmee mag iedereen, dus ook de redactie, ergens anders gaan zitten
En dat is het ook. Het entertaint zeker en werkt best verslavend om het te blijven volgen. Misschien toch maar eens proberen af te kicken weer. Ik schijn ook een leven buiten het volgen van DGK streams te hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:49 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat er bij de redaktie echt om wordt gelachen en de mensen die er zo fanatiek mee bezig zijn echt zielepoten vindt.
uiteindelijk is het maar tv, het is gewoon puur entertainment...........
Duidelijke uitlegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Snappik dat het zo werkt, alleen jammer dat het niet gaat over de discussie die we hier hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
*knip*
[GDK_REDACTIE], een naam goed schrijven heeft maar kans op een reactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:52 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE
Het is gewoon heel erg duidelijk wie jullie voortrekken en dat is absoluut NATASIA.
Je hebt altijd mensen die je niet zo hoeft te stimuleren omdat ze toch wel tv maken, neem een Natasia, neem een Huub. Ik begrijp best dat anderen wat meer gestimuleerd worden. Maar desalniettemin komt Natasja wel erg verwend over met alles wat zij krijgt, het lijkt me sterk dat haar achterban zoveel actiever is dan die van een ander.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Een gedeelte was inderdaad nog niet aan de orde gekomen, nl de overduidelijke voortrekkerij van Natasia en Brian.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Snap jullie heel goed, en daarin heb je gelijk! Maar enige voortrekkerij is toch duidelijk aanwezig. En nu ben ik het zat om jullie te antwoorden!![]()
Ehh...een "Bongetje" isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg![]()
. Jammer dat jullie niet ingaan op het de unanieme stemmingen, waar het gevoel bij is dat Tasja daarin voorgetrokken wordt omdat er over haar 'dingen' niet gestemd hoeft te worden. Verder top dat jullie hier meechatten
![]()
(bongetje voor jullie)
De balk is inmiddels verdwenenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo een stukje grijs tussen twee pagina's in? Tja, ik weet niet welke versie van Word jij gebruikt, maar ik heb dat al jaren. Niets vreemds aan dus.
Jongens zet nou gewoon die stream even fullscreen en als je dan nog niet ziet dat op dit moment in word een document aan typen is dan moet je misschien wat van die Brain pilletjes gaan slikken. Schijn je minder para van te worden...![]()
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
dit is weer een algemeen rommelantwoord op heel veel kleine vraagjes die denk ik heel concreet en simpel (als ere niet gelogen moet worden!) te beantwoorden zullen zijn.
Gaan jullie nu naar VOL?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mee eens, begint erg storend te worden...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.
De eerste is tig man die een producent en een eind-regisseur te volgen hebben, de tweede zijn 2 van die tig mensen, die hier ook af en toe wat posten en ons daardoor net een beetje meer op de hoogte houden dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Je lijkt wel een stalker met je opmerkingen richting die user, en je constante reacties op hun posts.
Sorry lieve Bongetje, een bongetje voor jouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...een "Bongetje" is![]()
Maar wel lief gezegd!
Art. 285b (stalking) van het Wetboek van Strafrecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Je lijkt wel een stalker met je opmerkingen richting die user, en je constante reacties op hun posts.
Ja! Met fatsoen schijn je geen miljonair te mogen worden!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Xenia het volgende:
Klopt het dat alle uitjes van Sylvia zijn ingetrokken (paaldanswedstijd, etc), als 'sanctie' voor het niet vertonen van asociaal gedrag tijdens conflicten?
Omdat ie anders fokkin para wordt brodderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 vraag:
Waarom krijg Brian medicijnen om angst te onderdrukken? Om beter te slapen?
Het is een spel geen psychiatrische inrichting.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef zaadjuh het volgende:
ik snap ff niet dat dr kind zangles krijgt ...dat betaald mr de mol??
Ehh, net ging het over dat altijd even langs Wilgo en de kids gaat tijdens rijles en dat ze inside informatie krijgt e.d Daar is volgends de reactie van de DGK redactie nog steeds geen sprake van. Dus ze zeggen nu helemaal niet dat het wel allemaal klopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
oke begrijpelijk...snap ik alleen niet waarom er net wordt gedaan of we gek zijn..terwijl het dus wel klopte. dat is een beetje jammer
Ahhh...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef KimiK het volgende:
[..]
Sorry lieve Bongetje, een bongetje voor jou![]()
![]()
[..]
En dit is (...) anders gemaakte reality
ja, hartstikke bedankt voor het PR praatje...quote:Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
Kortom een combinatie van een fotoromannetje en Dynastyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
je hebt gelijk maar dan ook die taal in de dgk eruitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wie ga je bellen dan ??? ( hebbie wel genoeg puntjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:59 schreef Nicoss het volgende:
Mag ik over 5 minuten een klok van 5 minuten
- En haar huurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef zaadjuh het volgende:
ik snap ff niet dat dr kind zangles krijgt ...dat betaald mr de mol??
te aso voor woorden ze koopt met valentijn wat voor dr kindjes elk moment besteld ze van alles dat dat zomaar kan zeg egt belachelijkquote:
naar mijn mening was het vandaag The Day of the Flying Daggers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
-knip-
Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed...
-knip-
Ik denk dat een psychiater een beter optie is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- En haar huur
- Haar huis renovatie
- Haar lichaamsrenovatie ( en weer de destructie daarvan)
- En wilgo's zwijggeld
- En haar cadeauwenslijstjes
Nu nog eens invsteren in een personality coach!
ach ja popje, de stalker ben jezelf - ik had niet anders verwacht dan dat juist jij hier weer op zou reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.
De eerste is tig man die een producent en een eind-regisseur te volgen hebben, de tweede zijn 2 van die tig mensen, die hier ook af en toe wat posten en ons daardoor net een beetje meer op de hoogte houden dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. En doe gelijk het verzoek om vragen richting DGK_redactie te stellen in het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer over de streams kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de hele wereld een psychiatrische inrichting is? Kijk maar eens hoe para de fokkers hier zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 vraag:
Als het echt zo is, dan vind ik dat diep triest. Zo wordt het echt de aso-show.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja! Met fatsoen schijn je geen miljonair te mogen worden!![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. En doe gelijk het verzoek om vragen richting DGK_redactie te stellen in het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer over de streams kunnen hebben.
Verder wil ik jullie er op wijzen dat DGK_redactie ook gewoon een user is/users zijn, persoonlijke beledigingeen mogen dus niet!
Trouwen???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ahhh...![]()
....wat lief!
(Bongetje terug![]()
)
Alles voor de kijkcijfers... Helaas maar waar...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Xenia het volgende:
[..]
Als het echt zo is, dan vind ik dat diep triest. Zo wordt het echt de aso-show.
Idd....deed het me ook aan denkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:03 schreef Sense het volgende:
Ik vind Huub en Bart wel leuk samen. Mini en Maxi![]()
Op zoek naar d'r pinda's bedoel je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Natasia loopt druk heen en weer. Zeker op zoek naar een zak chips?
Lijkt het maar zo of trekt ze zich steeds vaker terug als de anderen lol maken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Haha da's mss een beetje snel!quote:
Dat vertelden ze gisterenavond. Hij sliep te slecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 vraag:
Sla je vannacht over, Scan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zal zo wel weer van bil gaan met haar kersverse verloofde. Kunnen we daar weer van meegenieten...
uiteraard is dit een mooie uitleg, en eigenlijk vertel je me niks nieuws.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Voordat ze ging rennen riep ze "Oh ja shit die is zeker op." Printer papier ofzo?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zal zo wel weer van bil gaan met haar kersverse verloofde. Kunnen we daar weer van meegenieten...
Ik moet toegeven dat die hijggeluidjes vannacht toch wel enigszins opwindend waren, maar om daar nou een dagelijks terugkerend ritueel van te makenquote:
N....k.... dan??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha da's mss een beetje snel!![]()
OT: Mn streams staan nu uit maar ga ze ff een slinger geven
Het is schijnbaar een homeopatisch middel om beter te kunnen slapen dat iedere bewoner mag aanvragen.... maar echt werken doet het niet.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat vertelden ze gisterenavond. Hij sliep te slecht.
Hoewel ik me afvraag wat te is vond ik z'n verdere antwoord behoorlijk goed.
Huub kap is met die gore geluiden.
Misschien wordt het wel weer zo'n spannende droogneuksessie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind hem veel scherper en sneller zonderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Huub wel weer eens neut mag.
Helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:06 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
uiteraard is dit een mooie uitleg, en eigenlijk vertel je me niks nieuws.
waar het grote gross wel mee zit is de voortrekkerij van miss tasja, alle dingen die ze voor elkaar krijgt, de kado's etc etc, het lijkt wel de miss tasja show. Een eerlijk iemand als sylvia word afgestraft als een klein kind omdat ze zich niet laat verlagen tot ordinaire discussies (ja ze moet wat meer op de voorgrond maar niet zo). En zo worden veel mensen voor dilemma's gezet, maar het zijn de goede, die voor je programma zorgen, die steeds de dupe zijn ?
zowel brian als natas krijgen teveel gedaan, en zorgen voor veel woede onder jullie kijkers, maar ze krijgen heel veel voor elkaar. en wij merken duidelijk dat er dingen doorgegeven worden die schadelijk zijn voor de anderen en zeker ook niet goed zijn voor het spel.
daar is waar de meeste hier over vallen (denk ik) en dat is gewoon niet goed te praten, soms doen jullie ons af als para/achterlijk terwijl wij letterlijk zien wat er gebeurd, en alle reacties zijn hetzelfde, dan denk ik niet dat wij fokkers allemaal gek zijn.
dus geef eens wat leuke stemmingen voor brian en natas, dingen die echt belangrijk voor hun zijn, en laat hun ook eens dingen incasseren, dan word de strijd misschien weer een beetje gelijk.
alle bewoners dezelfde regels en privileges...........................
Ohja, en schrap nou eens alle spel informatie die binnenkomt per brieven/huishuidsters !!!, telefoon is niet zo belangrijk want daar moeten ze alle voor betalen, dus weegschaal is gelijk
sorry voor de lap tekst, maarja moest ook even spuien
Toch waardeer ik jullie nog steeds heel erg hoor redactie, jullie geven ons veel mooie tv, dus hulde voor dat, want jullie doen echt je best wel ...........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar een eerlijke strijd zou het nog veeeeeeeeeeeel mooier maken
![]()
Beleldigingen ok, maar DGK Redactie gewone user noemen is onjuist. Hun postings vallen gewoon onder PR en maakt deel uit van hun werk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. En doe gelijk het verzoek om vragen richting DGK_redactie te stellen in het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer over de streams kunnen hebben.
Verder wil ik jullie er op wijzen dat DGK_redactie ook gewoon een user is/users zijn, persoonlijke beledigingeen mogen dus niet!
Hear hearquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
En nog even aan DGK_REDACTIE: Wij willen gewoon alleen maar dat Natasia een keer (of een paar keer) gigantisch op haar bek gaat. That's it.
Ik wil even refereren aan je eigen onderschriftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef Dlocks het volgende:
Voor alle para fokkers die denken dat ze de hele tijd aan het chatten was, gaat ze nu de chat sessie uitprinten of een brief uitprinten?![]()
Maar de reacties die DGK Redactie geeft worden niet namens een heel team gegeven maar namens 1 persoon die wel in wij vorm praat. Dat betekent nog niet dat de hele redactie er achter staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Beleldigingen ok, maar DGK Redactie gewone user noemen is onjuist. Hun postings vallen gewoon onder PR en maakt deel uit van hun werk.
En ik aan die van jouw. Er staan heel veel regels in die brief...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wil even refereren aan je eigen onderschrift![]()
volgens mij vindt-ie bart leuker, maar durft het niet te zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:03 schreef W-A het volgende:
Bah ! Hij kiest voor Huub !
Ja,.... maar die zit weer in het ziekenfondsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat een psychiater een beter optie is.
mmm, zwakjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:11 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En ik aan die van jouw. Er staan heel veel regels in die brief...
Vergeet de verjaardagsfeestjes niet... Het bestellen van cadeautjes....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,
Voor ons gevoel wordt het spel niet eerlijk gespeeld en we kunnen er lang of kort over discussiëren maar voor ieder uitje zou er een stemronde moeten komen.
oh jaaaa inderdaad! Die kijgt zo een baan ergens op het mediaparkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub zou goed zijn als zo`n klapvee-opwarmer bij tv programma (weet niet hoe zo iets heet)...
Ja er valt weinig te typen.......achh achh uhhuuh..krik krik...ach ach oww owwbrian...ach owwquote:
Vergeet niet dat iemand ook de stopwatch erbij moet pakken hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja er valt weinig te typen.......achh achh uhhuuh..krik krik...ach ach oww owwbrian...ach oww
Nee day, dat kan jij ook.![]()
Joh, kijk mijn en vooral jouw postgeschiedenis er even op na, ik doe al weken mijn uiterste best om zelfs niet per ongeluk op een post van jou te reageren...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef tipsch het volgende:
ach ja popje, de stalker ben jezelf - ik had niet anders verwacht dan dat juist jij hier weer op zou reageren.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoorde je het kraken? Del, stapte in haar nachtjapon...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat ding echt nog nooit gewassen??? getverquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geloof me, zelf daar kan Scan hele mooie verslagen van makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja er valt weinig te typen.......achh achh uhhuuh..krik krik...ach ach oww owwbrian...ach oww
Nee day, dat kan jij ook.![]()
Nee net als haar haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Is dat ding echt nog nooit gewassen??? getver
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
ze heeft muggebulde
Ja 2 hele grotequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
ze heeft muggebulde
De haarborstel door het haar kraakte ook. Er vielen tevens wat stukjes opgedroogd sperma uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Is dat ding echt nog nooit gewassen??? getver
Keer fatsoenlijk je lijf wassen doet wonderen Amanda!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
ze heeft muggebulde
OOk zo'n bullshit. Als Brian te slecht slaapt, moet ie lekker naar huis gaan. Hij kan er dus niet tegen, dus opzouten. Echt niet normaal om medicatie te geven, hij kan er makkelijk vanaf komen door gewoon lekker naar mammie te vertrekken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat vertelden ze gisterenavond. Hij sliep te slecht.
Hoewel ik me afvraag wat te is vond ik z'n verdere antwoord behoorlijk goed.
Het is inderdaad vies haar en ook te grappig dat we dat hier allemaal in de gaten (kunnen) houden.quote:
Het is gewoon dat jullie nooit het achterste van je tong hier zal laten zien. Begrijpelijk maar kom niet met kul verhalen. Schrijf dan gewoon dat je er niets over mag schrijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb plastische versies en ranzige versies. Verschilt per nachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, zelf daar kan Scan hele mooie verslagen van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |