Natasia wel, die klikt steeds op verzenden ipv op enterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toets
Heb je waarschijnlijk gelijk in en we weten ook dat de andere miljonairs met de redactie chatten, waarom ontkennen ze dat dan zo??? Mij gaat het niet om het chatten maar ze geeft eerst duidelijk aan dat ze opdracht heeft gekregen tegen te stemmen vanavond en ineens gaat ze in kantoor zitten, naar mijn idee om verantwoording af te leggen of complimentjes te ontvangen voor haar acteerkunst. Plus dat iedereen zo'n beetje het idee krijgt dat ze vreselijk voorgetrokken wordt terwijl iedereen juist aan haar een hekel heeft. Net had iemand het er al over dat ze de info ook wel toegespeeld zal krijgen dat ze er op uit zijn haar eruit te stemmen en dus Bart uiteindelijk zal vertrekken. Vind het jammer dat het dus geen eerlijk spel is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Ze doet beide, denk ik, zowel een brief schrijven en zo nu en dan stop ze om een antwoord te geven aan de redactie. (bij Bart en Brian zo vaak te zien geweest).
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ff wachten, ze chatten eerst naar natas dat ze een brief op het scherm moet toveren ;-)
geeft niks, ik heb het ook grotendeels gemist, omdat ik die kleine stukjes die ik wel zag echt niet kon verdragen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, eindelijk weer bij (mn downstream was shutted down, m.a.w. geen TV/inet signaal) dus heb de hele stemming gemist![]()
Dusssssssss, laat ons ook even meelezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.
Het zou al een hoop schelen als DGK_REDACTIE weer lekker antwoorden ging geven in hun eigen topic ipv hier off topic rond te schuimen. Aangezien er op elke post van hun meteen minstens 7 reacties volgen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een toestanden hier zeg btw![]()
De cossen gaan steeds sneller
Tja, maar ik wílde alles zien maar was "forced" dat ik niets zag......ach ja, heb wel genoten van alle commentaren achteraf hier, al was het een HELEBOEL leeswerk, dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, ik heb het ook grotendeels gemist, omdat ik die kleine stukjes die ik wel zag echt niet kon verdragen.
Gedresseerde aapjes, verplicht discussieren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.
Maar eigenlijk zijn we toch ook gek? We kijken naar streams en naar een tv programma dat totaal niet eerlijk gespeeld wordt. We blijven commentaar geven en vragen stellen, terwijl we weten dat het hele programma zo door zal gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie is ondertussen alweer 10 minuten vertrokken![]()
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
van die denigrerende opmerkingen maken en doen alsof we gek zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
krijg een heel enge ziekte GDK_REDACTIE en rot alsjeblieft op hier.
Als je ze op deze manier aanspreekt gaat dat niet werken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
Eigenlijk wel mee eens ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het wel een gezellige vent........gek , maar wel gezellie....,,,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Bart en Huub doen het filmpje weer na.
Huub loopt trouwens wel iédereen te entertainen daar hè. Ze liggen om de haverklap in een deuk om hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |