OK, dus ze belt af en toe, heeft niet altijd rijles, Wilgo komt soms langs; ze krijgt waardevolle info en ze heeft een zekere tijd vrijstelling van stemming....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.
![]()
En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.
![]()
exactquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ze nou eens een shotje doen op het beeldscherm?
Maar nogmaals. Waarom mag Natasia dan wel zonder stemming een single op gaan nemen met haar dochter ? Waarom krijgt die dochter zowieso zangles ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
En ik ben Pipo de clownquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Cyan het volgende:
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
Tsja tijdens de Gouden tijden van Bart, chatte hij dagelijks...Nu zijn het de "Gouden" tijden van Natasia...Zeg maar Gouden qua relatie met de productie/redactie. Ze worden strak aan het lijntje gehouden. "In de richting van de haar geaaid worden" als Fransen zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Miraaa het volgende:
Die zit echt te chattten............en dan vind DGK-red .het raar als we denken aan voorkennis.
![]()
Neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?
"Gertje" is woest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:22 schreef W-A het volgende:
Geintje hoor Gertje. No hard feelings hè.
Nee, ze doet haar typcurcus, hoe leer ik typen met 2 vingersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Cyan het volgende:
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
Ja met de opdracht: Schrijf een enorm lange brief aan het thuisfrontquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nee, ze doet haar typcurcus, hoe leer ik typen met 2 vingers![]()
ach dat dagje efteling gun ik haar echt wel, leuk dagje met de kids maar dan wel even unaniem stemmen aubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef crohntje het volgende:
[..]
Needat van de efteling klopt niet
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach dat dagje efteling gun ik haar echt wel, leuk dagje met de kids maar dan wel even unaniem stemmen aub
Ik heb Natasia al vaak een brief zien schrijven en dan kijkt ze altijd heel serieus. Je kunt ook duidelijk zien dat er interactie is. Ze tikt wat. Kijkt naar het scherm, begint te lachen, lief te kijken, en tikt dan weer verder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
![]()
Netzoals dat de Fokkers die para zijn net allemaal al direct de conclusie trokken dat ze aan het chatten is terwijl ze gewoon een brief aan het typen is.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
Buiten de informatie die ze wel of niet van jullie krijgt. Het valt de FOK-kers natuurlijk ook wel op dat er voor alle activiteiten van anderen die ze op hun verlanglijstje hebben gezet een unanieme stemming komt, terwijl Natasja alles krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?
als je een brief in word zit te schrijven hoef je echt niet steeds je muis te gebruiken. Bovendien, ze tikt, wacht, glimlacht en tikt weer een paar letters..... dit is gewoon chatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja met de opdracht: Schrijf een enorm lange brief aan het thuisfront
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian vindt Amanda eigenlijk maar niks! Wedden!?
En ik de koningin van Engelandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Natasia al vaak een brief zien schrijven en dan kijkt ze altijd heel serieus. Je kunt ook duidelijk zien dat er interactie is. Ze tikt wat. Kijkt naar het scherm, begint te lachen, lief te kijken, en tikt dan weer verder.
Nee hoor, dan ben ik Mama Lou![]()
Misschien leest ze terug wat ze in haar brief heeft geschreven? Verbeterd hier en daar wat. Lees het nog een keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Natasia al vaak een brief zien schrijven en dan kijkt ze altijd heel serieus. Je kunt ook duidelijk zien dat er interactie is. Ze tikt wat. Kijkt naar het scherm, begint te lachen, lief te kijken, en tikt dan weer verder.
Gespeelde harmonie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Yvet_te het volgende:
dit vind ik dus moeilijk heh..nu lachen ze weer met elkaar.
Efteling is te ver weg. Artis misschien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
Jawel want ze luisterd aandachtig naar zijn gezwets en gedichten en zit te knikken, jaaa moooi, heb je dat echt allemaal zelf verzonnen??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian vindt Amanda eigenlijk maar niks! Wedden!?
Nou, het zou MIJ niet eens meer verbazen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
+ 2 x cameralooksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is idd erg duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
als je een brief in word zit te schrijven hoef je echt niet steeds je muis te gebruiken. Bovendien, ze tikt, wacht, glimlacht en tikt weer een paar letters..... dit is gewoon chatten.
Dat bedoel ik, ze lig daar als een aardappelzak, Brian is niet zo geinteresserd zo te zien.quote:
msn kun je ook beeldvullend gebruiken hoor.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien leest ze terug wat ze in haar brief heeft geschreven? Verbeterd hier en daar wat. Lees het nog een keer.
Ik zie toch echt een hele lange tekst met alineas
Dan word ze besprongen door het eerste het beste geile gorilla mannetje....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Efteling is te ver weg. Artis misschien.
Dit moet een masochisme zijn voor de redactie..... Open de waarheid laten zien; namelijk dat Natasja contact heeft met de buitenwereld. Daarmee het hele concept onderuit halend.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ze kijkt nu zelfs in de camera na een antwoord![]()
Dat is misschien wat je wilt zien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer een heel zielig gezicht. Alsof ze half zit te (nep)huilen.
Maar dat ligt vast aan mij...
Die gedachte had ik ook, nou ja, ze is toch maar een domme kutwijf dus laat haar maar... De buitenwereld rekent later wel met haar afquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
O, ik weet al waarom ze zo lacht
Er wordt naar haar geschreven dat ze te zien is op de streams en dat iedereen over haar praat.
Daar wordt ze blij van
Alles leuk en aardig, en ik heb jullie nog nooit afgevallen, maar het stond er letterlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Even serieus: het is meer dan duidelijk dat jullie haar in een sterke positie schuiven. Als je 'het spel' in DGK vergelijkt met ieder ander spel, dan kun je stellen dat Natasja wordt geholpen door derden. Ze krijgt wel degelijk informatie doorgeschoven tijdens de testimonials, waardoor ze met enige durf een zinloze discussie durft aan te gaan (het is tenslotte enkel en alleen 'tv-maken').quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij probeert ze geil te zijn ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer een heel zielig gezicht. Alsof ze half zit te (nep)huilen.
Maar dat ligt vast aan mij...
boring na een paar dagenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jawel want ze luisterd aandachtig naar zijn gezwets en gedichten en zit te knikken, jaaa moooi, heb je dat echt allemaal zelf verzonnen??![]()
Durven ze niet!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef Nicoss het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie 1 stream niet op het scherm van Natas zetten zodat wij als trouw streamers ook mee kunnen genieten van de teleurstelling voor Syl..........Please!!!
ff wachten, ze chatten eerst naar natas dat ze een brief op het scherm moet toveren ;-)quote:
nee joh die betaalt ze toch zelf net zoals haar kadootjes en der huisrenovatie etc, en natuurlijk allemaal van haar uitkeringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE
Waarom geen vakantie tripjes voor andere bewoners familieleden van de GDK.Waarom krijgt de broer van HUUB JORIS bijv geen 8 weekse vakantie naar MIAMI.
Ze laten nooit brieven van natasia zien. Na die keer dat hier op fok die hele brief gecapt en gepubliekt is. D'r familie ging daarvan flippen en zij ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:34 schreef Nicoss het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie 1 stream niet op het scherm van Natas zetten zodat wij als trouw streamers ook mee kunnen genieten van de teleurstelling voor Syl..........Please!!!
Ja, en bij chatten moet je wel altijd de hele tijd met je muis bewegen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
als je een brief in word zit te schrijven hoef je echt niet steeds je muis te gebruiken. Bovendien, ze tikt, wacht, glimlacht en tikt weer een paar letters..... dit is gewoon chatten.
Waar is dat voor nodig?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
krijg een heel enge ziekte GDK_REDACTIE en rot alsjeblieft op hier.
Doe maar het iq van Bonnie...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
Dan zal ik wel het iq als Amandel hebben hoor maar ze schrijft echt een brief zie in mijn vorige post.
Uit het interview ...quote:Joan: "Het gaat goed met de kinderen. Natuurlijk misten ze in het begin hun moeder. Maar ze zijn nu stukken rustiger. Ze volgen Natasia op televisie en via internet en ze kunnen met haar praten via een webcam.
nuwel, misschien, maar daarnet echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
Dan zal ik wel het iq als Amandel hebben hoor maar ze schrijft echt een brief zie in mijn vorige post.
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:35 schreef Judah het volgende:
[..]
Even serieus: het is meer dan duidelijk dat jullie haar in een sterke positie schuiven. Als je 'het spel' in DGK vergelijkt met ieder ander spel, dan kun je stellen dat Natasja wordt geholpen door derden. Ze krijgt wel degelijk informatie doorgeschoven tijdens de testimonials, waardoor ze met enige durf een zinloze discussie durft aan te gaan (het is tenslotte enkel en alleen 'tv-maken').
Vergelijk het met Sylvia: die wordt door jullie juist afgedaan, terwijl ze het goed doet bij het publiek. Zij blijft vaak nog enigszins redelijk. Ze is dan niet altijd op de voorgrond: misschien is dat juist wel beter. Velen schatten haar hoog in en bij velen is ze een van de favorieten. Behalve bij jullie. De verschrikkelijk trien Natasja draarentegen, door heel Nederland uitgekotst-uitgespuugd-afgedaan, wordt door jullie gesteund. Wat vreet ze op dit moment uit? Zit ze nou werkelijk tijden lang te grijnzen naar de opties binnen Microsoft Word (wat haar meer dan rijp zou maken voor een enkeltje Psychiatrische Inrichting (ik heb mensen voor minder hierheen zien vertrekken)), of is het inderdaad zo dat ze nu de gezelligheid in de game-room verstek laat gaan omdat ze kan chatten met mensen wie ze lief heeft?
Houd het spel verdomme eens eerlijk. Ongetwijfeld zitten er leuke momenten tussen de laatste dagen, maar langzamerhand brokkelt de geloofwaardigheid aan alle kanten. Een ding is duidelijk: jullie hebben niets met ethiek.
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toetsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en bij chatten moet je wel altijd de hele tijd met je muis bewegen...![]()
nee maar ze switched dus duidelijktussen verschillende schermen en zeg nu zelf, je gaat niet zo zitten grijnzen om je eigen woorden...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, en bij chatten moet je wel altijd de hele tijd met je muis bewegen...![]()
Natasia en alinea's?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien leest ze terug wat ze in haar brief heeft geschreven? Verbeterd hier en daar wat. Lees het nog een keer.
Ik zie toch echt een hele lange tekst met alineas
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee joh die betaalt ze toch zelf net zoals haar kadootjes en der huisrenovatie etc, en natuurlijk allemaal van haar uitkering![]()
![]()
misschien kan de redactie de sprookjes op VOL wel verkopen ze waren al uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |