Schoolfoto's scannen !!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!![]()
Hij moet Brian even bewerken om donderdag Natasia eruit te stemmen.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo praat Huub nog gewoon met Brian dan? Is het geen knalharde oorlog nu
Huub heeft al eerder aangegeven dat de "normale"dagelijkse gang van zaken je met de mensen (ook je vijanden) normaal moet doen.. omdat anders de hele villa voor iedereen onbewoonbaar wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo praat Huub nog gewoon met Brian dan? Is het geen knalharde oorlog nu
En Amanda dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij moet Brian even bewerken om donderdag Natasia eruit te stemmen.....![]()
Tja, waar het hart van vol zit. . .quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef noa84 het volgende:
Huub en Natasia hebben wederom een verhitte discussie. Maar als de Surinaamse een woord weer niet kan uitspreken en de Oldenzaler hier de spot mee drijft, gilt de 32-jarige moeder: "Je kunt me wel steeds naar beneden halen omdat ik dingen niet goed uit kan spreken, maar ik heb gewoon niets met Sylvia en ik heb niets met jou!" "Zeg dat dan!", roept Huub. "Want nu spreek je eindelijk de waarheid!" Eric doet ook een duit in het zakje en schreeuwt tegen Natasia: "Langspeelplaat!" En dat is voor Natasia de druppel: "Ga jij maar ergens je reet verkopen, want het geld en deze Villa ga je niet winnen!" Wat heeft Natasia toch met het oudste beroep van de wereld, want kreeg Nena ook al niet zo'n uitspraak naar haar hoofd?
Hmmm... insinuaties van de redactie?![]()
(Bron: Talpa)
Ze was toen ook al zo maar ik nooit echt last van d,r gehad want mijn "clubje" had ook een redelijk grote bek en wij pakte het iets slimmer aan dan de "diva"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je echt bij haar op school gezeten? Was ze toen ook al zo leuk?![]()
Hoelang heb je daarna in therapie gemoeten om van die moordneigingen af te komen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!![]()
Ja, haar zus noemt haar ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Is er eigenlijk gestemd over of zij een single op mocht nemen met haar dochtertje??? Nee toch.... dat zegt toch genoeg, Tas wordt voorgetrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan graag eentje die er echt toe doet, haar kinderen een middag op visite ofzo.
wat doet ze daar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zit nu erg tevreden achter de computer.
Ja, die ziet Wilgo (en haar kindjes) weer binnen een paar uur. Is het niet als bezoek dan wel tijdens een rijles.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
Dat lijkt meer Word ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef JetFreggel het volgende:
zit natasia nou gewoon op msn met thuis?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef Gigageil het volgende:
Ik zit te hopen op een kwade FOK-reaguurder die ineens binnenkomt met een bivakmuts en een honkbalknuppel die Natasia helemaal verrot ramt.........![]()
Niet zo simpel doen. Blijf anders maar weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef W-A het volgende:
Natasja is een fucking aap
Was het toen ook al zo'n etter? ... ze wordt trouwens altijd bloedlink als Huub haar expres Natasja noemt, dus ik dacht al dat hij daar de spijker op de kop sloeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jullie willen bewijsquote:
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE,ik draai niet om de zaken heen ,mijn vraag aan jullie is hoe kan het zijn dat natasia bijna elke week een thuisvideo krijgt van het thuisfront.Dit gebeurt bij andere bewoners totaal niet.
Ontken het maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo simpel doen. Blijf anders maar weg.
Syl heeft nog nooit een videoboodschap gehad van haar thuisfront als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE,ik draai niet om de zaken heen ,mijn vraag aan jullie is hoe kan het zijn dat natasia bijna elke week een thuisvideo krijgt van het thuisfront.Dit gebeurt bij andere bewoners totaal niet.
Schoolbank???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jullie willen bewijs![]()
Weet niet eens of ik met haar op de foto sta, ze zat in hetzelfde jaar maar andere klas.
Er is wel een eindjaar (examen) foto maar toen was de diva al afgedropen bij ons op school maar ik ga het nakijken.![]()
Bullshit met het bezoek laatst van anderen bleek dat er een aantal filmpjes niet zijn doorgekomen! van de anderen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes.
Hij kan idd maar over een ding denken en dat is Huub.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
Zo, Huub zit Erg diep bij Brian.
Hoe weet jij dat nou wer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:15 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasia chat even met 'achter' en krijgt complimentjes over hoe goed ze zich aan haar script heeft gehouden ......
Dan moet het thuisfront toch echt eerst een filmpje maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:17 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Syl heeft nog nooit een videoboodschap gehad van haar thuisfront als ik het goed heb.
Ik ben de url kwijt waarin een interview staat die haar zussen hebben gegeven aan het blad Vriendin. Daarin stond dat zij met haar kinderen contact heeft. Ze heeft dus gewoon contact met thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Geverfd rood.....een echte rooie had temperamentvol Natasia beloofd haar vanaf dan alles door de neus te boren, zelfs bezoekjes van Kinderen.![]()
Ze heeft mij ooit gepoogd te troostten toen ik liefdesverdriet had, lukte niet moest alleen nog maar harder huilenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoelang heb je daarna in therapie gemoeten om van die moordneigingen af te komen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes.
En dat er flink in wordt geknipt. Kijk maar naar wat de zus van Amanda eerder zei. Die zou in haar filmpje een opmerking richting Huub hebben gemaakt over de tieten van haar zus maar Huub en Amanda wisten van niks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Bullshit met het bezoek laatst van anderen bleek dat er een aantal filmpjes niet zijn doorgekomen! van de anderen!
Leuke grapjes, ik snap bst dat jullie je suflachen en niets inhoudelijks kunnen vertellen. Maar dat er het een en ander niet klopt moge toch duidelijk zijn.quote:
Maar waarom mag zij een single op gaan nemen met haar dochter zonder dat daar voor gestemd moet wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel joh, anders blijf je maar weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Brian dealt coke!!
Wie belt RTL Boulevard?
Ja daar staat ze op. Of een soortgelijke site. Maar de link heb ik ff niet. Wel gezien ooit.quote:
Het is toch algemeen bekend dat DGK haar voortrekt ... nu niet hetzelfde doen waar jullie Sylvia van betichten he.quote:
Kom met wat nieuws!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
Brian:"Jij kan niet bij mijn gevoel komen" Nu copycat hij Syl.....
Wat een looser !
Nu overdrijf je weer... Ze schrijft een brief met als aanhef: Hoi jij, .... etc etcquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Miraaa het volgende:
Die zit echt te chattten............en dan vind DGK-red .het raar als we denken aan voorkennis.
![]()
Dat stond in het interview met haar zussen in de Vriendin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:17 schreef noa84 het volgende:
Ik dacht dat ik haar ook een keer heb horen zeggen dat ze contact had met haar kinderen via de webcam. Weet alleen niet meer precies wanneer ze dat zei...
denken jullie nou dat wij achterlijk zijn ofzo ?quote:
Je begrijpt dat dit als een bevestiging wordt gezien ?quote:
Wie geeft haar dan antwoordt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nu overdrijf je weer... Ze schrijft een brief met als aanhef: Hoi jij, .... etc etc
Knipoog naar Brian's beschuldiging over Huub's "coke snuivende" zus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef W-A het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel joh, anders blijf je maar weg.
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ben de url kwijt waarin een interview staat die haar zussen hebben gegeven aan het blad Vriendin. Daarin stond dat zij met haar kinderen contact heeft. Ze heeft dus gewoon contact met thuis.
Sorry voor m'n nieuwsgierigheid, maar wie heeft jou gepoogd te troosten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ze heeft mij ooit gepoogd te troostten toen ik liefdesverdriet had, lukte niet moest alleen nog maar harder huilenIk mag nog blij zijn dat ze d,r tong achter in mijn keel heeft geduwd. Jakkes....
![]()
Zeg dat wel ja. Maar Natasia wordt wel weer gematst natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waarom mag zij een single op gaan nemen met haar dochter zonder dat daar voor gestemd moet worden![]()
Volgens mij schrijft ze ook een brief. Op stream 4 zie je als je goed kijkt op haar monitor een wat langer stuk tekst staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nu overdrijf je weer... Ze schrijft een brief met als aanhef: Hoi jij, .... etc etc
Geintje hoor Gertje. No hard feelings hè.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Knipoog naar Brian's beschuldiging over Huub's "coke snuivende" zus.
Kan ook niet van je verwachten dat je dat snapt.
Het blijft moeilijk om recht te praten wat gewoon ontzettend krom is ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.
![]()
En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |