Ik altijd Natasja, omdat ze daar een hekel aan heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehee, nog nooit opgevallen dat ik nog nooit natasia met een hoofdletter heb geschreven?
Zoals Syl, heel rustig en cool.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
En ze zei dat vanaf nu de toon is gezet en waarschijnlijk alle uitjes geblokkeerd zullen worden.Later in de tuin haalde ze aan dat ze in ieder geval nu het gevoel heeft dat ze natas en brian niets meer guntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
Een rustige Sylvia-reactie, maar in de tuin zei ze tegen Huub, Bart en Eric dat ze nu wel heel veel moeite heeft om Brian en Natasia ooit nog iets te gunnen. Ik denk dat ze van binnen kookt dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee joh, mensen luisteren niet goed, of vullen zelf dingen in.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Door alle info dat ze van achter krijgt en doordat ze, vlak voor de stemming, Sylvia alle dingen afnemen en doordat ze tegen Wilgo heeft gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken want ze had niks met de mensen in huis te maken... Dat zijn alleen nog de duidelijke dingen....
Voor mezelf trek ik wel dingen uit.
Tuurlijk. Er zijn zat succesvolle vrouwen. Alleenstaande moeders zelfs met zieke kinderen die ook nog heel wat bereiken in hun leven. Ja, het kost ontzettend veel energie en het is niet makkelijk, maar Natasia met haar doelen verhaal is gewoon de reinste bullshit. Als ze écht karakter heeft dan zorgt ze voor haar kinderen, haalt haar rijbewijs, werkt als secretaresse en valt niet meer terug in vreetbuien (als ze dat al niet meer heeft gedaan) BUITEN de villa.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
.........
Huub kreeg een stripper. ( door de anderen geregeld... )quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Natasia viert morgen haar verjaardag en mag haar Wilgo en 2 kinderen toch laten komen? Heeft ze hiervoor contactpunten moeten afstaan?
En is er al eens iemand jarig geweest in DGK? En mocht die ook bezoek ontvangen?
Dus ze is niet gezwicht voor de druk van de redactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart zei uiteindelijk ja.
Ze deed moeite om ze te overtuigen, maar ze reageerde rustig.
Saai.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
-knip-
Ze bleef rustig en bleef praten om toch hun stemmen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaat vechten als een leeuwin om hen het leven zuur te maken, maar ze vermoedt dat ze hun graf zelf aan het graven zijn....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten s' nachts afspreken, als niemand naar de streams kijkt.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja precies, dat gaat dus never nooit niet lukken![]()
Oke maar een stripper is geen familie toch? Dat is net zoiets als een leraar of een hoer laten komen. Daar hoef je ook geen contactpunten voor neer te leggen toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Huub kreeg een stripper. ( door de anderen geregeld... )
Ze gebruikte wel 2 keer wat stemverheffing, maar dat kwam geforceerd over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze is niet gezwicht voor de druk van de redactie
Ja Huub, die mocht 3 of 4 mensen uitnodigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Natasia viert morgen haar verjaardag en mag haar Wilgo en 2 kinderen toch laten komen? Heeft ze hiervoor contactpunten moeten afstaan?
En is er al eens iemand jarig geweest in DGK? En mocht die ook bezoek ontvangen?
Malle Babbe van Rob de Nijsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie weet er carnavalsliedjes met een dubbele betekenis zoals Er Staat een Paard in de gang.
Dan brand ik een cd'tje voor Sylvia.
Oke dus bij een verjaardag heb je eigenlijk gewoon een vrijstellingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja Huub, die mocht 3 of 4 mensen uitnodigen.
Nee, het is idd geen Natasja, en laten we dat in godesnaam zo houden....quote:
Wilgo zou toch niet meer op bezoek komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Bezoek met verjaardag is opgenomen in de spelregels. Huub had dat ook bij zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Geverfd rood.....een echte rooie had temperamentvol Natasia beloofd haar vanaf dan alles door de neus te boren, zelfs bezoekjes van Kinderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze bleef rustig en bleef praten om toch hun stemmen te krijgen.
M.a.w. zoals ze is. Eeen topwijf.![]()
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik altijd Natasja, omdat ze daar een hekel aan heeft.
Een niet - vuilvies pokkewijf- omdat er users zijn die een hekel aan bijnamen hebben.![]()
2 man mocht komen. Niet het halve Gooi....Als ze er echt een groot feest van gaan maken, stel ik voor dat we daar met een groepje heengaan..... Héél veel herrie maken oid...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bezoek met verjaardag is opgenomen in de spelregels. Huub had dat ook bij zijn verjaardag.
Heb je echt bij haar op school gezeten? Was ze toen ook al zo leuk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!![]()
Maar ze is een Diva dus die heeft een artiestennaam nodigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!![]()
Saai is het woord niet.....een beetje timide wel......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nee, het is idd geen Natasja, en laten we dat in godesnaam zo houden....![]()
Had je haar dan niet iets harder van het klimrek kunnen duwenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Oeh, ook voor een kauwgumbal achter de fietsenstalling geweest?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heeft toch overal vrijstellingen voor, ontmoetingen van Wilgo tijdens autorijlessen, Herma of hoe ze ook heet die haar informatie toespeelt. Redactie doet dat iig niets tegen. Als ze denken dat tv maken bestaat uit mensen die tegen elkaar schreeuwen, dan haak ik af. Bovendien is Brainless niet spraakmakender dan Sylvia, behalve dat ie iedereen wil naaien waar een gat in zit, dus waarom waarschuwen ze hem niet?? Ik vind leuke tv juist hoe Huub, Bart, Eric en Syl met elkaar omgaan en geintjes met elkaar maken. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oke dus bij een verjaardag heb je eigenlijk gewoon een vrijstelling
Ja, en dan graag eentje die er echt toe doet, haar kinderen een middag op visite ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
Natas: Laat alles maar naar 0 gaan, want i don't give a shit
Pleaseeeeeeeeeeee DGK, mak even snel een stemming die voor natas bedoeld is![]()
![]()
Klassefoto!! iedereen weg vegen behalve natasia natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
arme jij... heb je psychische hulp? want dat moet een traumatische ervaring zijn geweest...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ja met die kinderen erbij Te ergquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:07 schreef Villalux het volgende:
huub 3 hoeren op haar verjaardag! en verstopertje gaan spelen in het huis!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Maar ze heeft het hoog in haar hoofd gekregen en zij vond dat daar de naam Natasia wel bij hoorde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
een die me ook erg bijbleef: dagje efteling met de kidsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan graag eentje die er echt toe doet, haar kinderen een middag op visite ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |