zo iets ja een kut dag van maken!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
STEMMING VOOR MENSEN OP NATASIAS VERJAARDAG PLZ REDAKTIE
Brian heeft Amanda gen***quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef W-A het volgende:
Mag ik weten waar het eigenlijk over ging ?
Zullen we een bloemetje sturen? Of een verdort bosje of een krans met een lint eraan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo iets ja een kut dag van maken!
Ja idd, dan weet je zeker dat Bart bij Huub hoort.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Gelukkig verteld Bart dat Brian hem napraat.
Nog beter, stem Natasia eruit een paar dagen voor haar verjaardag. Ultieme wraakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
E......EHBOquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef 2live het volgende:
het leren van een HBO boek uit je hoofd, maakt je nog niet slim!!!!
ya name says it allquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef T-lex het volgende:
Huub lekker pissed off...net goed.
Dat krijg je er van als je denkt dat het wel goed komt en blijkt dat je dus niet de touwtjes in handen hebt.![]()
Dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog beter, stem Natasia eruit een paar dagen voor haar verjaardag. Ultieme wraak![]()
Nee, scriptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas: vanaf nu is Syl mijn target... ?????????? Logica??
Of we sturen massaal een cdtje met carnavalskrakers naar Sylvia onder het motto: Komt Sylvia niet naar carnaval dan komt carnaval naar Sylvia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
We moeten iets doen:
emailactie om te voorkomen dat Brian zijn medicijnen krijgt die het spel beiinvloeden
Stemming voor Natasia's verjaardag, maar vooral voor die buikcorrectie en tietcorrectie.
Dat de bewoners unaniem voor Natasia moeten kiezen ..of borsten of buik of een therapiesessie.
Dat was ze vanaf dag 1 al..... Natasia is de laatste tijd een beetje koest geweest omdat ze drukker was met lelijk en lief doen tegen kleine meisjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Copycat het volgende:
Sylvia is nu target van Natasia.
Hoe handig!
JA! Met liedjes over slechte vrouwen ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Of we sturen massaal een cdtje met carnavalskrakers naar Sylvia onder het motto: Komt Sylvia niet naar carnaval dan komt carnaval naar Sylvia.
Benadrukt weer eens dat wij het haar wel allemaal gunnen en dat ze populair is
Nok eens met die caps....... Natasia praktijken zijn hier niet gewenstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Brici het volgende:
MET GIF ERIN EN DAN EEN BRIEFJE ALLEEN VOOR NATASIA
Ben er van overtuigd dat ze de chirurgische ingrepen veel belangrijker vindt dan haar kidsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Een mooie actie zou trouwens zijn om morgen een stemming te doen voor Natasia. 4 uur zonder camera's met haar kindjes. En dat syl dan gewoon keihard NEE zegt.
Rot eens op met die hoofdletters.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Brici het volgende:
MET GIF ERIN EN DAN EEN BRIEFJE ALLEEN VOOR NATASIA
Ja natuurlijk wel liedjes met een dubbele betekenisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JA! Met liedjes over slechte vrouwen ofzo.
hoe dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft nu dus aan, dat Natasia op de hoogte wordt gesteld over de ontwikkelingen door de redactie.....
Soms vraag ik me af, waar ik in godesnaam naar zit te kijken.......
Ja precies, dat gaat dus never nooit niet lukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart over Natasia eruit willen hebben: "Als ik erover praat, gaat er weer over gebeld worden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |