Je ziet nu hoe Brian Bart nalult. Ze kunnen hem best wel omlullen dat Brian gaat twijfelen en toch Natasia eruit stemt (lange termijn vs. korte termijn spelers). Als Brian om is dan gaat Amoebe ook wel mee. Er is een kansquote:
Niemand neemt haar daarin serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het trouwens ook niet helemaal normaal dat Natasia zo makkelijk met haar 'ik ga er toch in september uit' weg komt. Waar slaat dat op? Laat de GK dan iets doen zodat ze er eerder uit wordt gekickt of dat 't haar wat moeilijker wordt gemaakt. Want zo kan zij vanalles flikken en kan ze nóóit 's goed gepakt worden.
Net roept ze ook al weer trots: "Mij maakt 't niet uit want ik ben toch straks weg", dat is toch niet het spel?![]()
daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het trouwens ook niet helemaal normaal dat Natasia zo makkelijk met haar 'ik ga er toch in september uit' weg komt. Waar slaat dat op? Laat de GK dan iets doen zodat ze er eerder uit wordt gekickt of dat 't haar wat moeilijker wordt gemaakt. Want zo kan zij vanalles flikken en kan ze nóóit 's goed gepakt worden.
Net roept ze ook al weer trots: "Mij maakt 't niet uit want ik ben toch straks weg", dat is toch niet het spel?![]()
met natasia erop dan??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Kan geen kaart vinden met KUT erop . Iemand een idee ?![]()
Dat is al gebeurd. Hij zal Brian toch verder moeten bewerken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart over Natasia eruit willen hebben: "Als ik erover praat, gaat er weer over gebeld worden".
Maak zelf liedjes neem ze op en brand zequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie weet er carnavalsliedjes met een dubbele betekenis zoals Er Staat een Paard in de gang.
Dan brand ik een cd'tje voor Sylvia.
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie weet er carnavalsliedjes met een dubbele betekenis zoals Er Staat een Paard in de gang.
Dan brand ik een cd'tje voor Sylvia.
Kunnen we geen FOK-carnavalsvereniging beginnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Villalux het volgende:
WELKE carnaval club wil het huis even opbeuren!
Dit is toch volledig buiten de reglementen..... Mensen moeten een gevecht voeren om een huis. Maar BB, zo noem ik ze maar even, seint de mensen in, wat er gaat gebeuren.....quote:
afgrijselijk, maar erger nog ik blijf maar kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia was weer tv aan het maken zei ze tegen Sylvia!![]()
ik vind Sylvia best lief hoor, maar dat wil ik niet op mijn streamsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Villalux het volgende:
WELKE carnaval club wil het huis even opbeuren!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vertrouw het paard al niet meer. Ze kijkt zo stiekum.
Ze krijgen het in de vingers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia was weer tv aan het maken zei ze tegen Sylvia!![]()
bart bedoeld dat er dan weer door vrienden gebeld word om te vertellen wat er aan de hand is!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
"Wat zei Brain over Natasia er uit stemmen?" Vroeg Sylvia.
"Nee, zegt Bart, dan wordt er weer van achteren gebeld?"
Toch een contract voor een jaar?
Natasia boycotten. Geen woord meer vuil maken over deze tante. Einde GDK? Of einde Natasia???
word je er doof van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Okay nog 1 keer hier dan, kunnen die zwakbegaafden die hun caps kennelijk niet uit kunnen zetten ff lekker ergens anders gaan zitten schreeuwen?!
Bij voorbaat dank.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef W-A het volgende:
Vieze kut natasia ! STERF !
Nee, hij denkt dat het andere groepje dan via contacten met thuis of brieven ofzo te horen krijgt hoe hij denkt over Natasia er uit stemmen. Dat kan 't plan in de war schoppen. Dat denk ik dat hij er mee bedoelde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
"Wat zei Brain over Natasia er uit stemmen?" Vroeg Sylvia.
"Nee, zegt Bart, dan wordt er weer van achteren gebeld?"
Toch een contract voor een jaar?
Natasia boycotten. Geen woord meer vuil maken over deze tante. Einde GDK? Of einde Natasia???
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Flyduck het volgende:
[..]
bart bedoeld dat er dan weer door vrienden gebeld word om te vertellen wat er aan de hand is!
Ik heb ook beelden gezien dat Natasia gevoelig was voor het verhaal van Huub (!), naar aanleiding daarvan is Natasia met Brian gaan praten, in de tuin, dat de toneelhaak wel erg dichtbij was en dat ze het Syl dan nog ff wilde gunde. Maar Brian reageerde met: ik wil na Bart zitten en eerst horen wat hij zegt. Als Brian had gezegd ik ga het Syl gunnen, dan had Natasia ook ja gezegd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Uccella het volgende:
Hoop dat DGK_RED Syl de beelden laat zien dat Brian wel akkoord wilde gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |