Teruglezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja dank je, wat waren de aanwijzingen van vanavond precies?
dronken sporti ?, dat was bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
hahaha Huub heeft Lesly laten "keuren"door zijn vrienden
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee joh, mensen luisteren niet goed, of vullen zelf dingen in.
Weet wel zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij zit Bart stilletjes op de ontslagronde voor zichzelf te hopen........![]()
Ik had nog een heel ander idee: gewoon blinde stemmingen..... niet weten waarvoor of waartegen je stemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Leuk als ze nu de plasma boy even langskomt met de volgende mededeling .![]()
"Helaas door het tegenstemmen van Sylvia`s uitje, heeft u allen uzelf een uitje door uw neus geboort, voor de achterblijvers stond namelijk voor iedereen 300 contactpunten en 10 uur verlof gepland..................helaas.... helaas heeft u dat aan Natasia te danken."![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog een heel ander idee: gewoon blinde stemmingen..... niet weten waarvoor of waartegen je stemt.
Desnoods met 3 mogelijke opties maar niet weten of er voor optie 1, 2 of 3 gestemd wordt.
Door alle info dat ze van achter krijgt en doordat ze, vlak voor de stemming, Sylvia alle dingen afnemen en doordat ze tegen Wilgo heeft gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken want ze had niks met de mensen in huis te maken... Dat zijn alleen nog de duidelijke dingen....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
huh? is het nu zeker dat Natasia er geforceerd in wordt gehouden?
Bart zei uiteindelijk ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
overigens vind ik dat natasia ook maar met cp-punten moet gaan betalen voor de briefjes die ze van herma in de hand gedrukt krijgt.
al dat zielige gezeik over haar kindjes, ze wist toch waar ze mee begon.
zelf heb ik 2 kinderen en zou ze never nooit vrijwillig voor zoiets als DGK in de steek laten. Waar ik me vooral aan erger zijn de doelen die natasis zichzelf gesteld heeft. Die doelen kun je namelijk ook gewoon bereiken terwijl je niet in DGK zit.
Ik vergelijk het met mezelf, afgestudeerd, 2 kinderen, getrouwd, eigen bedrijf, werk fulltime, het kan echt allemaal, maar het kost inzet, energie en doorzettingsvermogen. En daar ontbreekt het natasia ten ene male aan. Dit hoeft niet eens aan iemands IQ te liggen, want ook mensen met een lager IQ kunnen goed slagen in het leven.
nog even over brian, deze beweert met tennissen geld te hebben verdiend.
Nou, op de hele ATP-ranglijst komt hij niet voor en dat zegt al een hoop. Misschien dat hij ooit wat challenger-toernooien heeft gespeeld, maar dar verdien je geen rooie rotcent mee. Als je zijn naamt googled in samenhang met het woord tennis, daar is ook niets over te vinden.
Als je 25 ben en je hebt nog niets gepresteerd in de tenniswereld, dan kun je beter per direct stoppen, want op je 25e zit een tennisser op de top van zijn prestatievermogen, daarna gaat het langzamerhand heuvelafwaards.
Waarschijnlijk tennist hij net zo goed als hij rijmt, zingt, componeert, pianspeelt, gitaarspeelt en discussieert.
Vrij rustig, ze constateerde uiteindelijk dat niemand elkaar in de toekomst meer iets zal gunnen als er steeds ouwe koeien uit de sloot worden gehaaldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |