abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46384585
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef NS het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je wakker wordt
ja dank je, wat waren de aanwijzingen van vanavond precies?
pi_46384595
hahaha Huub heeft Lesly laten "keuren"door zijn vrienden
pi_46384619
Slaapt de DGK_REDACTIE al of durven ze zich nu even niet te laten zien.........
pi_46384621
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:

[..]

ja dank je, wat waren de aanwijzingen van vanavond precies?
Teruglezen
pi_46384622
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
hahaha Huub heeft Lesly laten "keuren"door zijn vrienden
dronken sporti ?, dat was bart
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:58:53 #131
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46384638
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef 2live het volgende:

[..]

nee joh, mensen luisteren niet goed, of vullen zelf dingen in.
pi_46384648
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef NS het volgende:

[..]

Teruglezen
ok, lulletje
pi_46384658
Natasia moet dood olé olé
pi_46384659
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij zit Bart stilletjes op de ontslagronde voor zichzelf te hopen........
Weet wel zeker.
Eigelijk moet de redactie hem nu zo laten gaan.
pi_46384671
Sowieso kan bart toch niet bij iedere stemming zeggen: "Als er niemand uitgaat dan stap ik vrijwillig op". Daar kan je toch niet mee blijven dreigen maand na maand en dan zelf blijven zitten als een ander eruit moet? Ik zou daar niet intrappen hoor. Dan mag bart er gelijk uit van mij. (en zo heeeeel erg vindt ie dat niet eens)
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:59:55 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46384673
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Leuk als ze nu de plasma boy even langskomt met de volgende mededeling .
"Helaas door het tegenstemmen van Sylvia`s uitje, heeft u allen uzelf een uitje door uw neus geboort, voor de achterblijvers stond namelijk voor iedereen 300 contactpunten en 10 uur verlof gepland..................helaas.... helaas heeft u dat aan Natasia te danken."
Ik had nog een heel ander idee: gewoon blinde stemmingen..... niet weten waarvoor of waartegen je stemt.
Desnoods met 3 mogelijke opties maar niet weten of er voor optie 1, 2 of 3 gestemd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46384677
overigens vind ik dat natasia ook maar met cp-punten moet gaan betalen voor de briefjes die ze van herma in de hand gedrukt krijgt.
al dat zielige gezeik over haar kindjes, ze wist toch waar ze mee begon.
zelf heb ik 2 kinderen en zou ze never nooit vrijwillig voor zoiets als DGK in de steek laten. Waar ik me vooral aan erger zijn de doelen die natasis zichzelf gesteld heeft. Die doelen kun je namelijk ook gewoon bereiken terwijl je niet in DGK zit.
Ik vergelijk het met mezelf, afgestudeerd, 2 kinderen, getrouwd, eigen bedrijf, werk fulltime, het kan echt allemaal, maar het kost inzet, energie en doorzettingsvermogen. En daar ontbreekt het natasia ten ene male aan. Dit hoeft niet eens aan iemands IQ te liggen, want ook mensen met een lager IQ kunnen goed slagen in het leven.

nog even over brian, deze beweert met tennissen geld te hebben verdiend.
Nou, op de hele ATP-ranglijst komt hij niet voor en dat zegt al een hoop. Misschien dat hij ooit wat challenger-toernooien heeft gespeeld, maar dar verdien je geen rooie rotcent mee. Als je zijn naamt googled in samenhang met het woord tennis, daar is ook niets over te vinden.
Als je 25 ben en je hebt nog niets gepresteerd in de tenniswereld, dan kun je beter per direct stoppen, want op je 25e zit een tennisser op de top van zijn prestatievermogen, daarna gaat het langzamerhand heuvelafwaards.
Waarschijnlijk tennist hij net zo goed als hij rijmt, zingt, componeert, pianspeelt, gitaarspeelt en discussieert.
pi_46384679
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:

[..]

ok, lulletje
Lulletje?
pi_46384700
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef NS het volgende:

[..]

Lulletje?
ja, kun je teruglezen - toe maar
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:01:45 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46384722
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:01:51 #141
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_46384725
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had nog een heel ander idee: gewoon blinde stemmingen..... niet weten waarvoor of waartegen je stemt.
Desnoods met 3 mogelijke opties maar niet weten of er voor optie 1, 2 of 3 gestemd wordt.
kunnen ze dan niet beter een kwartje opgooien?
The world is a stage and each must play a part.
pi_46384729
Heeft dan helemaal niemand hier antwoord op mijn vraag
pi_46384735
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:

[..]

ja, kun je teruglezen - toe maar
Ik heb alles al gelezen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:02:23 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46384741
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
huh? is het nu zeker dat Natasia er geforceerd in wordt gehouden?
Door alle info dat ze van achter krijgt en doordat ze, vlak voor de stemming, Sylvia alle dingen afnemen en doordat ze tegen Wilgo heeft gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken want ze had niks met de mensen in huis te maken... Dat zijn alleen nog de duidelijke dingen....
Voor mezelf trek ik wel dingen uit.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46384743
Hè bah daar komt die gore slet amoebe weer
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:02:44 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46384749
"Liefie, ik ga ff beneden een sigaret roken".

Verkering.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 23:02:47 #147
128220 Peter6000
pi_46384752
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
Bart zei uiteindelijk ja.

Ze deed moeite om ze te overtuigen, maar ze reageerde rustig.
pi_46384764
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
overigens vind ik dat natasia ook maar met cp-punten moet gaan betalen voor de briefjes die ze van herma in de hand gedrukt krijgt.
al dat zielige gezeik over haar kindjes, ze wist toch waar ze mee begon.
zelf heb ik 2 kinderen en zou ze never nooit vrijwillig voor zoiets als DGK in de steek laten. Waar ik me vooral aan erger zijn de doelen die natasis zichzelf gesteld heeft. Die doelen kun je namelijk ook gewoon bereiken terwijl je niet in DGK zit.
Ik vergelijk het met mezelf, afgestudeerd, 2 kinderen, getrouwd, eigen bedrijf, werk fulltime, het kan echt allemaal, maar het kost inzet, energie en doorzettingsvermogen. En daar ontbreekt het natasia ten ene male aan. Dit hoeft niet eens aan iemands IQ te liggen, want ook mensen met een lager IQ kunnen goed slagen in het leven.

nog even over brian, deze beweert met tennissen geld te hebben verdiend.
Nou, op de hele ATP-ranglijst komt hij niet voor en dat zegt al een hoop. Misschien dat hij ooit wat challenger-toernooien heeft gespeeld, maar dar verdien je geen rooie rotcent mee. Als je zijn naamt googled in samenhang met het woord tennis, daar is ook niets over te vinden.
Als je 25 ben en je hebt nog niets gepresteerd in de tenniswereld, dan kun je beter per direct stoppen, want op je 25e zit een tennisser op de top van zijn prestatievermogen, daarna gaat het langzamerhand heuvelafwaards.
Waarschijnlijk tennist hij net zo goed als hij rijmt, zingt, componeert, pianspeelt, gitaarspeelt en discussieert.
pi_46384768
Maar ze kunnen Brian wel onder druk gaan zetten door m te laten kiezen tussen Natasia en Bart. Maar wat doen ze met Amanda?
pi_46384769
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Vrij rustig, ze constateerde uiteindelijk dat niemand elkaar in de toekomst meer iets zal gunnen als er steeds ouwe koeien uit de sloot worden gehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')