Kortom een combinatie van een fotoromannetje en Dynastyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
je hebt gelijk maar dan ook die taal in de dgk eruitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Prima joh. We hebben ook helemaal geen zin in dat soort taalgebruik. Mzzl.
Wie ga je bellen dan ??? ( hebbie wel genoeg puntjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:59 schreef Nicoss het volgende:
Mag ik over 5 minuten een klok van 5 minuten
- En haar huurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef zaadjuh het volgende:
ik snap ff niet dat dr kind zangles krijgt ...dat betaald mr de mol??
te aso voor woorden ze koopt met valentijn wat voor dr kindjes elk moment besteld ze van alles dat dat zomaar kan zeg egt belachelijkquote:
naar mijn mening was het vandaag The Day of the Flying Daggers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
-knip-
Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed...
-knip-
Ik denk dat een psychiater een beter optie is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- En haar huur
- Haar huis renovatie
- Haar lichaamsrenovatie ( en weer de destructie daarvan)
- En wilgo's zwijggeld
- En haar cadeauwenslijstjes
Nu nog eens invsteren in een personality coach!
ach ja popje, de stalker ben jezelf - ik had niet anders verwacht dan dat juist jij hier weer op zou reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.
De eerste is tig man die een producent en een eind-regisseur te volgen hebben, de tweede zijn 2 van die tig mensen, die hier ook af en toe wat posten en ons daardoor net een beetje meer op de hoogte houden dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Je lijkt wel een stalker met je opmerkingen richting die user, en je constante reacties op hun posts.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. En doe gelijk het verzoek om vragen richting DGK_redactie te stellen in het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer over de streams kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.
De eerste is tig man die een producent en een eind-regisseur te volgen hebben, de tweede zijn 2 van die tig mensen, die hier ook af en toe wat posten en ons daardoor net een beetje meer op de hoogte houden dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Je lijkt wel een stalker met je opmerkingen richting die user, en je constante reacties op hun posts.
Is het niet zo dat de hele wereld een psychiatrische inrichting is? Kijk maar eens hoe para de fokkers hier zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 vraag:
Waarom krijg Brian medicijnen om angst te onderdrukken? Om beter te slapen?
Het is een spel geen psychiatrische inrichting.
Als het echt zo is, dan vind ik dat diep triest. Zo wordt het echt de aso-show.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja! Met fatsoen schijn je geen miljonair te mogen worden!![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. En doe gelijk het verzoek om vragen richting DGK_redactie te stellen in het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer over de streams kunnen hebben.
Verder wil ik jullie er op wijzen dat DGK_redactie ook gewoon een user is/users zijn, persoonlijke beledigingeen mogen dus niet!
Trouwen???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ahhh...![]()
....wat lief!
(Bongetje terug![]()
)
Alles voor de kijkcijfers... Helaas maar waar...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Xenia het volgende:
[..]
Als het echt zo is, dan vind ik dat diep triest. Zo wordt het echt de aso-show.
Idd....deed het me ook aan denkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:03 schreef Sense het volgende:
Ik vind Huub en Bart wel leuk samen. Mini en Maxi![]()
Op zoek naar d'r pinda's bedoel je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Natasia loopt druk heen en weer. Zeker op zoek naar een zak chips?
Lijkt het maar zo of trekt ze zich steeds vaker terug als de anderen lol maken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Haha da's mss een beetje snel!quote:
Dat vertelden ze gisterenavond. Hij sliep te slecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 vraag:
Waarom krijg Brian medicijnen om angst te onderdrukken? Om beter te slapen?
Het is een spel geen psychiatrische inrichting.
Sla je vannacht over, Scan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zal zo wel weer van bil gaan met haar kersverse verloofde. Kunnen we daar weer van meegenieten...
uiteraard is dit een mooie uitleg, en eigenlijk vertel je me niks nieuws.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
Voordat ze ging rennen riep ze "Oh ja shit die is zeker op." Printer papier ofzo?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zal zo wel weer van bil gaan met haar kersverse verloofde. Kunnen we daar weer van meegenieten...
Ik moet toegeven dat die hijggeluidjes vannacht toch wel enigszins opwindend waren, maar om daar nou een dagelijks terugkerend ritueel van te makenquote:
N....k.... dan??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha da's mss een beetje snel!![]()
OT: Mn streams staan nu uit maar ga ze ff een slinger geven
Het is schijnbaar een homeopatisch middel om beter te kunnen slapen dat iedere bewoner mag aanvragen.... maar echt werken doet het niet.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat vertelden ze gisterenavond. Hij sliep te slecht.
Hoewel ik me afvraag wat te is vond ik z'n verdere antwoord behoorlijk goed.
Huub kap is met die gore geluiden.
Misschien wordt het wel weer zo'n spannende droogneuksessie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind hem veel scherper en sneller zonderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Huub wel weer eens neut mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |