Natasia wel, die klikt steeds op verzenden ipv op enterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toets
Heb je waarschijnlijk gelijk in en we weten ook dat de andere miljonairs met de redactie chatten, waarom ontkennen ze dat dan zo??? Mij gaat het niet om het chatten maar ze geeft eerst duidelijk aan dat ze opdracht heeft gekregen tegen te stemmen vanavond en ineens gaat ze in kantoor zitten, naar mijn idee om verantwoording af te leggen of complimentjes te ontvangen voor haar acteerkunst. Plus dat iedereen zo'n beetje het idee krijgt dat ze vreselijk voorgetrokken wordt terwijl iedereen juist aan haar een hekel heeft. Net had iemand het er al over dat ze de info ook wel toegespeeld zal krijgen dat ze er op uit zijn haar eruit te stemmen en dus Bart uiteindelijk zal vertrekken. Vind het jammer dat het dus geen eerlijk spel is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Ze doet beide, denk ik, zowel een brief schrijven en zo nu en dan stop ze om een antwoord te geven aan de redactie. (bij Bart en Brian zo vaak te zien geweest).
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ff wachten, ze chatten eerst naar natas dat ze een brief op het scherm moet toveren ;-)
geeft niks, ik heb het ook grotendeels gemist, omdat ik die kleine stukjes die ik wel zag echt niet kon verdragen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, eindelijk weer bij (mn downstream was shutted down, m.a.w. geen TV/inet signaal) dus heb de hele stemming gemist![]()
Dusssssssss, laat ons ook even meelezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.
Het zou al een hoop schelen als DGK_REDACTIE weer lekker antwoorden ging geven in hun eigen topic ipv hier off topic rond te schuimen. Aangezien er op elke post van hun meteen minstens 7 reacties volgen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een toestanden hier zeg btw![]()
De cossen gaan steeds sneller
Tja, maar ik wílde alles zien maar was "forced" dat ik niets zag......ach ja, heb wel genoten van alle commentaren achteraf hier, al was het een HELEBOEL leeswerk, dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, ik heb het ook grotendeels gemist, omdat ik die kleine stukjes die ik wel zag echt niet kon verdragen.
Gedresseerde aapjes, verplicht discussieren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als alle para fokkers nou gewoon even de stream op fullscreen zetten dan zie je overduidelijk dat het een word document is waar ze in zit te typen.
Maar eigenlijk zijn we toch ook gek? We kijken naar streams en naar een tv programma dat totaal niet eerlijk gespeeld wordt. We blijven commentaar geven en vragen stellen, terwijl we weten dat het hele programma zo door zal gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie is ondertussen alweer 10 minuten vertrokken![]()
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
van die denigrerende opmerkingen maken en doen alsof we gek zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
krijg een heel enge ziekte GDK_REDACTIE en rot alsjeblieft op hier.
Als je ze op deze manier aanspreekt gaat dat niet werken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
Eigenlijk wel mee eens ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het wel een gezellige vent........gek , maar wel gezellie....,,,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
Bart en Huub doen het filmpje weer na.
Huub loopt trouwens wel iédereen te entertainen daar hè. Ze liggen om de haverklap in een deuk om hem.
Zei ik ook al.. alleen toen waren ze plots even handig stil !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef DvanderW het volgende:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE,ik draai niet om de zaken heen ,mijn vraag aan jullie is hoe kan het zijn dat natasia bijna elke week een thuisvideo krijgt van het thuisfront.Dit gebeurt bij andere bewoners totaal niet.
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes. ----Pure onzin toen NENA haar moeder er was heeft zij gezegd dat ze meerdere filmpjes hadden opgenomen en niet uit gezonden zijn.
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor chatten hoef ik niet zo vaak mijn muis te gebruiken hoor .... wel mijn enter-toets
Was niet de redactie volgens mij die dat zei....heb alles teruggelezen en let vooral op de reply's van de redactie maar dit zegt me nietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens ...
Ik heb daar al een aantal keer opmerkingen over gemaakt en toen kreeg ik terug (weet niet of dat redactie was of een ander) dat ik maar buiten moest gaan spelen.
De waarheid is soms hard.
Je kunt gewoon niet recht praten wat krom is.
Sure ouwequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat er via Word gechat word wisten we al veel langer
![]()
Jawel, als je twee pagina's hebt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
Dat komt misschien doordat ze aan een tweede pagina is begonnen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?
Ik vind ook dat we überhaupt blij mogen zijn dát ze reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou al een hoop schelen als DGK_REDACTIE weer lekker antwoorden ging geven in hun eigen topic ipv hier off topic rond te schuimen. Aangezien er op elke post van hun meteen minstens 7 reacties volgen...
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
Ik ben normaal ook altijd lief tegen ze, maar ik steeds meer van die lullige reacties van ze en nu benquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je ze op deze manier aanspreekt gaat dat niet werken natuurlijk![]()
Gewoon lief zijn en af en toe een "Bongetje©" geven (![]()
)
Prima joh. We hebben ook helemaal geen zin in dat soort taalgebruik. Mzzl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
krijg een heel enge ziekte GDK_REDACTIE en rot alsjeblieft op hier.
Zijn we ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn we toch ook gek? We kijken naar streams en naar een tv programma dat totaal niet eerlijk gespeeld wordt. We blijven commentaar geven en vragen stellen, terwijl we weten dat het hele programma zo door zal gaan
Tja, we hebben het hier wel over Natasia. Ik sta er niet van te kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
nee maar ze switched dus duidelijktussen verschillende schermen en zeg nu zelf, je gaat niet zo zitten grijnzen om je eigen woorden...
Dat ziet er niet zo uit als bij Natasjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef W-A het volgende:
[..]
Dat komt misschien doordat ze aan een tweede pagina is begonnen ?
Laat je niet kisten!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Prima joh. We hebben ook helemaal geen zin in dat soort taalgebruik. Mzzl.
Snap jullie heel goed, en daarin heb je gelijk! Maar enige voortrekkerij is toch duidelijk aanwezig. En nu ben ik het zat om jullie te antwoorden!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
[..]
Thx voor je uitleg. En nu weer diep ademhalen en gewoon later weer terugkomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat kun je instellen als je op die balk klikt hè.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef NS het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo uit als bij Natasja
Aan de andere kant kun je natuurlijk ook weer op meerdere manieren chatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dusMaar een para fokker zegt dat ze wel aan het chatten moet zijn omdat ze net de hele tijd haar muis aan het bewegen was. En dat je dat volgens hem niet met je muis doet als je een brief aan het schrijven bent. Tja bij chatten ook niet dus...
Ik denk dat er bij de redaktie echt om wordt gelachen en de mensen die er zo fanatiek mee bezig zijn echt zielepoten vindt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens ...
Ik heb daar al een aantal keer opmerkingen over gemaakt en toen kreeg ik terug (weet niet of dat redactie was of een ander) dat ik maar buiten moest gaan spelen.
De waarheid is soms hard.
Je kunt gewoon niet recht praten wat krom is.
Nou hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die niet boven het niveau van Natasia uit kan stijgen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisenquote:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
oke begrijpelijk...snap ik alleen niet waarom er net wordt gedaan of we gek zijn..terwijl het dus wel klopte. dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die niet boven het niveau van Natasia uit kan stijgen?
Persoonlijk had ik jullie meer op een Sylvia ingeschat, die had zo'n reactie ook gewoon als niet ter zake doend aan de kant geschoven![]()
Jullie zijn best wel lief hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisen
Wel als je een tekst schrijft van meer dan 2 pagina's, en Word in WYSIWYG mode staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
dat kan ik in 5 minuten duidelijk maken ....daar heb ik geen 3 uur voor nodig ... en zolang blijven de bewoners soms achter ....zal vast wel meer besproken wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dit is weer een algemeen rommelantwoord op heel veel kleine vraagjes die denk ik heel concreet en simpel (als ere niet gelogen moet worden!) te beantwoorden zullen zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
<weg met die onzin>
Zo een stukje grijs tussen twee pagina's in? Tja, ik weet niet welke versie van Word jij gebruikt, maar ik heb dat al jaren. Niets vreemds aan dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.
Ik heb elke keer de neiging om ze naar Slow Chat te verwijzen.
En ik baal ook een beetje van die reacties van users die vinden dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat ze hier posten.
Ik zal dankbaar zijn voor inside information, niet voor popi gewauwel.
Daarmee mag iedereen, dus ook de redactie, ergens anders gaan zitten
En dat is het ook. Het entertaint zeker en werkt best verslavend om het te blijven volgen. Misschien toch maar eens proberen af te kicken weer. Ik schijn ook een leven buiten het volgen van DGK streams te hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:49 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat er bij de redaktie echt om wordt gelachen en de mensen die er zo fanatiek mee bezig zijn echt zielepoten vindt.
uiteindelijk is het maar tv, het is gewoon puur entertainment...........
Duidelijke uitlegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Snappik dat het zo werkt, alleen jammer dat het niet gaat over de discussie die we hier hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
*knip*
[GDK_REDACTIE], een naam goed schrijven heeft maar kans op een reactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:52 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE
Het is gewoon heel erg duidelijk wie jullie voortrekken en dat is absoluut NATASIA.
Je hebt altijd mensen die je niet zo hoeft te stimuleren omdat ze toch wel tv maken, neem een Natasia, neem een Huub. Ik begrijp best dat anderen wat meer gestimuleerd worden. Maar desalniettemin komt Natasja wel erg verwend over met alles wat zij krijgt, het lijkt me sterk dat haar achterban zoveel actiever is dan die van een ander.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Een gedeelte was inderdaad nog niet aan de orde gekomen, nl de overduidelijke voortrekkerij van Natasia en Brian.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Snap jullie heel goed, en daarin heb je gelijk! Maar enige voortrekkerij is toch duidelijk aanwezig. En nu ben ik het zat om jullie te antwoorden!![]()
Ehh...een "Bongetje" isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg![]()
. Jammer dat jullie niet ingaan op het de unanieme stemmingen, waar het gevoel bij is dat Tasja daarin voorgetrokken wordt omdat er over haar 'dingen' niet gestemd hoeft te worden. Verder top dat jullie hier meechatten
![]()
(bongetje voor jullie)
De balk is inmiddels verdwenenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo een stukje grijs tussen twee pagina's in? Tja, ik weet niet welke versie van Word jij gebruikt, maar ik heb dat al jaren. Niets vreemds aan dus.
Jongens zet nou gewoon die stream even fullscreen en als je dan nog niet ziet dat op dit moment in word een document aan typen is dan moet je misschien wat van die Brain pilletjes gaan slikken. Schijn je minder para van te worden...![]()
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
dit is weer een algemeen rommelantwoord op heel veel kleine vraagjes die denk ik heel concreet en simpel (als ere niet gelogen moet worden!) te beantwoorden zullen zijn.
Gaan jullie nu naar VOL?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mee eens, begint erg storend te worden...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, laat ze eens met rust en probeer het verschil eens te zien tussen de redactie van DGK en de FOK! user DGK_REDACTIE.
De eerste is tig man die een producent en een eind-regisseur te volgen hebben, de tweede zijn 2 van die tig mensen, die hier ook af en toe wat posten en ons daardoor net een beetje meer op de hoogte houden dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Je lijkt wel een stalker met je opmerkingen richting die user, en je constante reacties op hun posts.
Sorry lieve Bongetje, een bongetje voor jouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...een "Bongetje" is![]()
Maar wel lief gezegd!
Art. 285b (stalking) van het Wetboek van Strafrecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Je lijkt wel een stalker met je opmerkingen richting die user, en je constante reacties op hun posts.
Ja! Met fatsoen schijn je geen miljonair te mogen worden!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Xenia het volgende:
Klopt het dat alle uitjes van Sylvia zijn ingetrokken (paaldanswedstijd, etc), als 'sanctie' voor het niet vertonen van asociaal gedrag tijdens conflicten?
Omdat ie anders fokkin para wordt brodderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 vraag:
Waarom krijg Brian medicijnen om angst te onderdrukken? Om beter te slapen?
Het is een spel geen psychiatrische inrichting.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef zaadjuh het volgende:
ik snap ff niet dat dr kind zangles krijgt ...dat betaald mr de mol??
Ehh, net ging het over dat altijd even langs Wilgo en de kids gaat tijdens rijles en dat ze inside informatie krijgt e.d Daar is volgends de reactie van de DGK redactie nog steeds geen sprake van. Dus ze zeggen nu helemaal niet dat het wel allemaal klopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
oke begrijpelijk...snap ik alleen niet waarom er net wordt gedaan of we gek zijn..terwijl het dus wel klopte. dat is een beetje jammer
Ahhh...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef KimiK het volgende:
[..]
Sorry lieve Bongetje, een bongetje voor jou![]()
![]()
[..]
En dit is (...) anders gemaakte reality
ja, hartstikke bedankt voor het PR praatje...quote:Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |