Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisenquote:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie is ondertussen alweer 10 minuten vertrokken![]()
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
van die denigrerende opmerkingen maken en doen alsof we gek zijn![]()
oke begrijpelijk...snap ik alleen niet waarom er net wordt gedaan of we gek zijn..terwijl het dus wel klopte. dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die niet boven het niveau van Natasia uit kan stijgen?
Persoonlijk had ik jullie meer op een Sylvia ingeschat, die had zo'n reactie ook gewoon als niet ter zake doend aan de kant geschoven![]()
Jullie zijn best wel lief hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisen
Wel als je een tekst schrijft van meer dan 2 pagina's, en Word in WYSIWYG mode staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
dat kan ik in 5 minuten duidelijk maken ....daar heb ik geen 3 uur voor nodig ... en zolang blijven de bewoners soms achter ....zal vast wel meer besproken wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
dit is weer een algemeen rommelantwoord op heel veel kleine vraagjes die denk ik heel concreet en simpel (als ere niet gelogen moet worden!) te beantwoorden zullen zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
<weg met die onzin>
Zo een stukje grijs tussen twee pagina's in? Tja, ik weet niet welke versie van Word jij gebruikt, maar ik heb dat al jaren. Niets vreemds aan dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.
Ik heb elke keer de neiging om ze naar Slow Chat te verwijzen.
En ik baal ook een beetje van die reacties van users die vinden dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat ze hier posten.
Ik zal dankbaar zijn voor inside information, niet voor popi gewauwel.
Daarmee mag iedereen, dus ook de redactie, ergens anders gaan zitten
En dat is het ook. Het entertaint zeker en werkt best verslavend om het te blijven volgen. Misschien toch maar eens proberen af te kicken weer. Ik schijn ook een leven buiten het volgen van DGK streams te hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:49 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat er bij de redaktie echt om wordt gelachen en de mensen die er zo fanatiek mee bezig zijn echt zielepoten vindt.
uiteindelijk is het maar tv, het is gewoon puur entertainment...........
Duidelijke uitlegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Snappik dat het zo werkt, alleen jammer dat het niet gaat over de discussie die we hier hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
*knip*
[GDK_REDACTIE], een naam goed schrijven heeft maar kans op een reactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:52 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE
Het is gewoon heel erg duidelijk wie jullie voortrekken en dat is absoluut NATASIA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |