abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46386083
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

-knip-
Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46386084
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie is ondertussen alweer 10 minuten vertrokken
'k Weet ze hoeven hier niet te posten, maar wordt wel een beetje behoorlijk pissig dat ze steeds
van die denigrerende opmerkingen maken en doen alsof we gek zijn
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.

Ik heb elke keer de neiging om ze naar Slow Chat te verwijzen.

En ik baal ook een beetje van die reacties van users die vinden dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat ze hier posten.

Ik zal dankbaar zijn voor inside information, niet voor popi gewauwel.
Daarmee mag iedereen, dus ook de redactie, ergens anders gaan zitten
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:50:43 #153
521 ruby
Hell yeah!
pi_46386093
Komt er vanavond nog een nieuwe bewoner in?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46386094
quote:

[..]

Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.

Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.
oke begrijpelijk...snap ik alleen niet waarom er net wordt gedaan of we gek zijn..terwijl het dus wel klopte. dat is een beetje jammer
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:50:57 #155
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46386096
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je laat je toch niet wegjagen door iemand die niet boven het niveau van Natasia uit kan stijgen?
Persoonlijk had ik jullie meer op een Sylvia ingeschat, die had zo'n reactie ook gewoon als niet ter zake doend aan de kant geschoven
- but you can never leave!
pi_46386097
Nee, want ik ben fokkin para
pi_46386106
quote:

[..]

Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.
Jullie zijn best wel lief hoor!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:51:50 #158
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46386109
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Cyan het volgende:

[..]

Boeiend! Dit weten we nu wel ... en hier ging het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat er mensen worden voorgetrokken. En dat andere mensen gestraft worden omdat de schreeuwlelijken het hele programma opeisen
- but you can never leave!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:52:12 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46386116
De darts uitleg van Huub en Bart Mooie interactie tussen die twee
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:52:12 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_46386118
Huub wil door Amanda gepijpt worden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46386123
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
Wel als je een tekst schrijft van meer dan 2 pagina's, en Word in WYSIWYG mode staat.
pi_46386125
GDK_REDACTIE

Het is gewoon heel erg duidelijk wie jullie voortrekken en dat is absoluut NATASIA.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:52:32 #163
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46386127
T zou erg zonde zijn als ze echt vertrekken door zo'n lege en domme opmerking van tipsch....(de redactie dus) ik neem aan dat ze ff een afkoelperiode nemen en hopelijk later weer terugkomen...
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:52:40 #164
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46386135
quote:

[..]

Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.

dat kan ik in 5 minuten duidelijk maken ....daar heb ik geen 3 uur voor nodig ... en zolang blijven de bewoners soms achter ....zal vast wel meer besproken worden
en verantwoorden hoeft niet ....misschien een beetje meer indenken dat heel veel streamers vraagtekens hebben en hoe dit komt !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46386149
Tipsch moet een fokkin ban hebben

Ik wordt fokkin para hier brodder
pi_46386163
quote:

[..]

<weg met die onzin>
dit is weer een algemeen rommelantwoord op heel veel kleine vraagjes die denk ik heel concreet en simpel (als ere niet gelogen moet worden!) te beantwoorden zullen zijn.
pi_46386164
Ik vind dat je als redactie of openheid van zaken moet geven en concrete antwoorden op vragen of gewoon niet meeposten op een forum waar iedereen discussieert over een programma.

Al die algemene antwoorden voegen niets toe want we weten onderhand wel dat jullie gesprekken hebben met de bewoners. Dat is wel duidelijk als ze weer naar "achter" mogen komen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:53:53 #168
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46386165
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef NS het volgende:
Als ik een tekst schrijf in Word zie ik geen balk midden over het schermn, bij Natasja wel. Vreemd!!!
Zo een stukje grijs tussen twee pagina's in? Tja, ik weet niet welke versie van Word jij gebruikt, maar ik heb dat al jaren. Niets vreemds aan dus.

Jongens zet nou gewoon die stream even fullscreen en als je dan nog niet ziet dat op dit moment in word een document aan typen is dan moet je misschien wat van die Brain pilletjes gaan slikken. Schijn je minder para van te worden...
pi_46386167
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
Ze mogen best meelezen van mij, maar die flauwe opmerkingen of smileys waarmee eigenlijk niks gezegd wordt is zó nutteloos.

Ik heb elke keer de neiging om ze naar Slow Chat te verwijzen.

En ik baal ook een beetje van die reacties van users die vinden dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat ze hier posten.

Ik zal dankbaar zijn voor inside information, niet voor popi gewauwel.
Daarmee mag iedereen, dus ook de redactie, ergens anders gaan zitten
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:53:57 #170
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46386168
whahaha Huub
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46386172
OMG amanda is dom _0-
pi_46386180
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:49 schreef robert2006 het volgende:

Ik denk dat er bij de redaktie echt om wordt gelachen en de mensen die er zo fanatiek mee bezig zijn echt zielepoten vindt.
uiteindelijk is het maar tv, het is gewoon puur entertainment...........
En dat is het ook. Het entertaint zeker en werkt best verslavend om het te blijven volgen. Misschien toch maar eens proberen af te kicken weer. Ik schijn ook een leven buiten het volgen van DGK streams te hebben.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46386181
quote:

[..]

Duidelijke uitleg . Jammer dat jullie niet ingaan op het de unanieme stemmingen, waar het gevoel bij is dat Tasja daarin voorgetrokken wordt omdat er over haar 'dingen' niet gestemd hoeft te worden. Verder top dat jullie hier meechatten (bongetje voor jullie)
pi_46386184
quote:

[..]

*knip*

Snappik dat het zo werkt, alleen jammer dat het niet gaat over de discussie die we hier hebben
En aangezien er niets over gezegd wordt zegt mij des te meer dat het dus waar is (in hoeverre ik daar al niet van overtuigd was).
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46386189
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:52 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE

Het is gewoon heel erg duidelijk wie jullie voortrekken en dat is absoluut NATASIA.
[GDK_REDACTIE], een naam goed schrijven heeft maar kans op een reactie
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')