Helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:06 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
uiteraard is dit een mooie uitleg, en eigenlijk vertel je me niks nieuws.
waar het grote gross wel mee zit is de voortrekkerij van miss tasja, alle dingen die ze voor elkaar krijgt, de kado's etc etc, het lijkt wel de miss tasja show. Een eerlijk iemand als sylvia word afgestraft als een klein kind omdat ze zich niet laat verlagen tot ordinaire discussies (ja ze moet wat meer op de voorgrond maar niet zo). En zo worden veel mensen voor dilemma's gezet, maar het zijn de goede, die voor je programma zorgen, die steeds de dupe zijn ?
zowel brian als natas krijgen teveel gedaan, en zorgen voor veel woede onder jullie kijkers, maar ze krijgen heel veel voor elkaar. en wij merken duidelijk dat er dingen doorgegeven worden die schadelijk zijn voor de anderen en zeker ook niet goed zijn voor het spel.
daar is waar de meeste hier over vallen (denk ik) en dat is gewoon niet goed te praten, soms doen jullie ons af als para/achterlijk terwijl wij letterlijk zien wat er gebeurd, en alle reacties zijn hetzelfde, dan denk ik niet dat wij fokkers allemaal gek zijn.
dus geef eens wat leuke stemmingen voor brian en natas, dingen die echt belangrijk voor hun zijn, en laat hun ook eens dingen incasseren, dan word de strijd misschien weer een beetje gelijk.
alle bewoners dezelfde regels en privileges...........................
Ohja, en schrap nou eens alle spel informatie die binnenkomt per brieven/huishuidsters !!!, telefoon is niet zo belangrijk want daar moeten ze alle voor betalen, dus weegschaal is gelijk
sorry voor de lap tekst, maarja moest ook even spuien
Toch waardeer ik jullie nog steeds heel erg hoor redactie, jullie geven ons veel mooie tv, dus hulde voor dat, want jullie doen echt je best wel ...........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar een eerlijke strijd zou het nog veeeeeeeeeeeel mooier maken
![]()
Beleldigingen ok, maar DGK Redactie gewone user noemen is onjuist. Hun postings vallen gewoon onder PR en maakt deel uit van hun werk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. En doe gelijk het verzoek om vragen richting DGK_redactie te stellen in het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer over de streams kunnen hebben.
Verder wil ik jullie er op wijzen dat DGK_redactie ook gewoon een user is/users zijn, persoonlijke beledigingeen mogen dus niet!
Hear hearquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
En nog even aan DGK_REDACTIE: Wij willen gewoon alleen maar dat Natasia een keer (of een paar keer) gigantisch op haar bek gaat. That's it.
Ik wil even refereren aan je eigen onderschriftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef Dlocks het volgende:
Voor alle para fokkers die denken dat ze de hele tijd aan het chatten was, gaat ze nu de chat sessie uitprinten of een brief uitprinten?![]()
Maar de reacties die DGK Redactie geeft worden niet namens een heel team gegeven maar namens 1 persoon die wel in wij vorm praat. Dat betekent nog niet dat de hele redactie er achter staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Beleldigingen ok, maar DGK Redactie gewone user noemen is onjuist. Hun postings vallen gewoon onder PR en maakt deel uit van hun werk.
En ik aan die van jouw. Er staan heel veel regels in die brief...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wil even refereren aan je eigen onderschrift![]()
volgens mij vindt-ie bart leuker, maar durft het niet te zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:03 schreef W-A het volgende:
Bah ! Hij kiest voor Huub !
Ja,.... maar die zit weer in het ziekenfondsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat een psychiater een beter optie is.
mmm, zwakjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:11 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En ik aan die van jouw. Er staan heel veel regels in die brief...
Vergeet de verjaardagsfeestjes niet... Het bestellen van cadeautjes....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,
Voor ons gevoel wordt het spel niet eerlijk gespeeld en we kunnen er lang of kort over discussiëren maar voor ieder uitje zou er een stemronde moeten komen.
oh jaaaa inderdaad! Die kijgt zo een baan ergens op het mediaparkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Huub zou goed zijn als zo`n klapvee-opwarmer bij tv programma (weet niet hoe zo iets heet)...
Ja er valt weinig te typen.......achh achh uhhuuh..krik krik...ach ach oww owwbrian...ach owwquote:
Vergeet niet dat iemand ook de stopwatch erbij moet pakken hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja er valt weinig te typen.......achh achh uhhuuh..krik krik...ach ach oww owwbrian...ach oww
Nee day, dat kan jij ook.![]()
Joh, kijk mijn en vooral jouw postgeschiedenis er even op na, ik doe al weken mijn uiterste best om zelfs niet per ongeluk op een post van jou te reageren...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef tipsch het volgende:
ach ja popje, de stalker ben jezelf - ik had niet anders verwacht dan dat juist jij hier weer op zou reageren.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoorde je het kraken? Del, stapte in haar nachtjapon...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat ding echt nog nooit gewassen??? getverquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geloof me, zelf daar kan Scan hele mooie verslagen van makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja er valt weinig te typen.......achh achh uhhuuh..krik krik...ach ach oww owwbrian...ach oww
Nee day, dat kan jij ook.![]()
Nee net als haar haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Is dat ding echt nog nooit gewassen??? getver
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
ze heeft muggebulde
Ja 2 hele grotequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
ze heeft muggebulde
De haarborstel door het haar kraakte ook. Er vielen tevens wat stukjes opgedroogd sperma uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Is dat ding echt nog nooit gewassen??? getver
Keer fatsoenlijk je lijf wassen doet wonderen Amanda!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
ze heeft muggebulde
OOk zo'n bullshit. Als Brian te slecht slaapt, moet ie lekker naar huis gaan. Hij kan er dus niet tegen, dus opzouten. Echt niet normaal om medicatie te geven, hij kan er makkelijk vanaf komen door gewoon lekker naar mammie te vertrekken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat vertelden ze gisterenavond. Hij sliep te slecht.
Hoewel ik me afvraag wat te is vond ik z'n verdere antwoord behoorlijk goed.
Het is inderdaad vies haar en ook te grappig dat we dat hier allemaal in de gaten (kunnen) houden.quote:
Het is gewoon dat jullie nooit het achterste van je tong hier zal laten zien. Begrijpelijk maar kom niet met kul verhalen. Schrijf dan gewoon dat je er niets over mag schrijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou een beetje para wel en dat irriteert. Ik had de indruk dat we het eerder al hadden uitgelegd maar graag nog een keer. Ja wij zeggen tegen ze spreek je uit, laat je horen, toon je gevoel. Als we dat niet deden zat je tegen saaie koppen aan te kijken. En ja wij zeggen ze ook: het is televisie dus in de bank zitten hebben we niks aan. Maar we sturen nooit inhoudelijk, we zeggen niet wat iemand moet zeggen, dat iemand voor of tegen moet stemmen. We zeggen alleen ga niet als een zoutzak op de bank zitten, maar toon wat je voelt en denkt. En ja wij praten regelmatig met iedereen, maar dat weten jullie nu toch wel ondertussen. Ook al eerder gezegd... als we inhoudelijk zouden scripten dan hadden we beter acteurs in kunnen huren. Dat gaat sneller, makkelijker, goedkoper en dan zijn we nog eerder thuis ook. En dit is geen BB maar anders gemaakte reality, namelijk een reality soap, met meer verhaallijnen en minder spelletjes en opdrachten en met gesprekken met de makers. Waarbij we iedereen op scherp zetten, dat wel. Anders heb je geen frisse Villa meer maar aan het zwembad hangende kandidaten en dan is het ook (weer) niet goed... Kortom wij maken het zoals wij denken dat het juist is en we hopen maar dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. En ja ik snap dat je soms denkt dit is toneel, maar dat is het dus niet. Wie weet kijk je nu weer wat anders tegen de situatie aan.
Nou hoop dat iedereen t weer snapt... Wij houden voorlopig weer op met ons verantwoorden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |