Ik heb gister een kleine wijziging gemaakt, het kan zijn dat de vorige versie nog in je cache zit. Een F5 zou het moeten oplossen, maar ik zal er even verder naar kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja soms als ik je pagina open, maar als ik even 'refresh' doet ie het weer goed.
Het komt niet oneerlijk over ... het IS oneerlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij wilde graag thai-boxen, mocht niet. Hij wilde graag vlieglessen, kreeg ze zelfs van Ilona, toen moest er ineens unaniem gestemd worden en kreeg Brian ze. Lesley weg (wou ze zelf, maar de redactie heeft geen pogingen gedaan om haar tegen te houden), kwam meerdere keren zwaar gefrustreerd terug van gesprekken met de redactie, terwijl hij daarvoor de beste vrienden met ze was, zo sterk zelf dat ik op gegeven moment de indruk kreeg dat Bart deel uit maakte van de redactie.
En dit speelde allemaal in de periode dat hij zich terugtrok en hele dagen zat te lezen.
En hoe oneerlijk het ook overkomt, ik begrijp de programmamakers wel. Er zitten miljoenen in de hele gebeuren!
Informatie kwam van Wilgo toen ze hem feliciteerde met zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef KimiK het volgende:
[..]
Krijg soms het idee dat het een strijd tussen Frans? en Stijn is... Ze hebben beiden een aantal miljonairs onder hun hoede en spelen hun eigen miljonairs dus ook weleens informatie door.
Laat Syl lekker Syl zijn, ik geniet van die klasse vrouwquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Hup Sylvia!! Neuk huub in z'n reet met een komkommer!
Hij wilde graag thai-boxen, mocht niet. Hij wilde graag vlieglessen, kreeg ze zelfs van Ilona, toen moest er ineens unaniem gestemd worden en kreeg Brian ze. Lesley weg (wou ze zelf, maar de redactie heeft geen pogingen gedaan om haar tegen te houden), kwam meerdere keren zwaar gefrustreerd terug van gesprekken met de redactie, terwijl hij daarvoor de beste vrienden met ze was, zo sterk zelf dat ik op gegeven moment de indruk kreeg dat Bart deel uit maakte van de redactie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan precies met Bart gedaan?
ja zoiets ging ook al door mijn hoofd, je ziet dat bij amanda sex iets héél gewoons is zo gewoon dat ze het twee dagen na de brief van rogier gewoon even uitgebreid met brian doet terwijl er camera's opstaan, er zijn weinig remmingen, het verschil tussen liefde, vriendschap en sex is er gewoon nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
[..]
dit is vrij normaal gedrag bij kinderen die in hun jeugd zijn misbruikt.
meestal eindigen die meiden met een of andere werkloze randdebiel in een flatje in de slechte buurten van de stad, ze worden geslagen en in vele gevallen is de man/vriend minimaal 10 jaar ouder!
Ik heb dit meerdere malen in de praktijk mogen aanschouwen! en je kan deze theorie aan psychiaters voorleggen en zij zullen dit beamen!
triest maar waar! dit soort meiden moeten dus echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden! ik raad de redactie van DGK dan ook ten zeerste aan om Amanda eens een serieus gesprek met een psychiater te laten hebben waar geen camera's bij zijn!
Dat was zeker op stream 5?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia zoent Huub, draait geil met haar kont op en neer, en schreeuwt "GORE TERINGHOER" naar Natasia.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Maanvis het volgende:
Hup sylvia!!!! Kots het hele biljart onder en mep brian voor zijn smoel! Maak televisie!
Je zou toch vreemd staan kijken als ze het straks opeens doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Hup Sylvia!! Neuk huub in z'n reet met een komkommer!
Je streams doen het verder prima HiDiHoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb gister een kleine wijziging gemaakt, het kan zijn dat de vorige versie nog in je cache zit. Een F5 zou het moeten oplossen, maar ik zal er even verder naar kijken.
Nee, Natas wist dat bart het met Erik had besproken.. dat is iets van NA het gesprek met Wilgo. Wilgo zij alleen in het algemeen: Vertrouw niemand.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Informatie kwam van Wilgo toen ze hem feliciteerde met zijn verjaardag.
Hij gaat niet op de bank zittenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:06 schreef Ashrak het volgende:
Huub naast Sylvia en Bart helemaal aan de andere kant op de bank.
Kijken hoe Brainless het oplost om toch als laatste zijn stem uit te brengen.
Kheb je naam wel horen langskomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
SYLVIA HEEFT 70 KAARTEN GEHAD!
En dan heb ik m ijn kaart niet eens zien langskomen dus misschien krijgt ze niet eens alle kaarten?
Ik denk..... dat 'achter' behoorlijk bang is voor een zeker iemand die op de endstra tapes staat en die aan het dreigen is? ( Nee Stijn, ik weet dat jij met je mooie stemgeluid ook wel eens 'achter' bent. Maar JIJ zal daar toch niet aan meedoen??¿¿ TOCH?? Jij laat je toch niet chanteren? Door die door en door verrotte vent die Natasia's niveau ook weergeeft?)
Kan niet! D'r moet televisie gemaakt worden! Dus misschien kan ze wat XTC in d'r drankje krijgen van de redactie, zodat ze wat actiever is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Syl lekker Syl zijn, ik geniet van die klasse vrouw
Oosterhout, Brabantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:06 schreef JetFreggel het volgende:
waar ligt dat oosterwout ... in het zuiden???
Mijn idee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef Carlaa het volgende:
Wat een klere herrie die muziek.. word je vanzelf psychotisch van
hier word dus aangegeven dat natasia word bevoorrecht dmv extra privileges [extra beltijd/bezoektijd] en infomatie uit de buitenwereld [herma] tov de andere miljonairs ..... HULDE voor de doodssteek aan het programmaquote:DGK_REDACTIE - vrijdag 16 februari 2007 @ 19:15
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Herma ook
Wanneer is Herma er weer? Dan weten we meteen wanneer Natascha op de hoogte is...
Tenzij ze eerder dan dat al mag bellen zonder punten in te leveren, een uur zonder camera's met wilgo mag praten (of anderhalf uur. bart en lesley kregen die ene minuut die ze vroegen niet eens, natascha kreeg een half uur extra ) of ze eerder een rijles heeft.
Als je met kulverhalen komt is het niet gek dat men je niet gelooft natuurlijk
Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelf
En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
na een F5je doen de streams van HiDiHo het helemaal perfectquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
buffer de buffer
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij wilde graag thai-boxen, mocht niet. Hij wilde graag vlieglessen, kreeg ze zelfs van Ilona, toen moest er ineens unaniem gestemd worden en kreeg Brian ze. Lesley weg (wou ze zelf, maar de redactie heeft geen pogingen gedaan om haar tegen te houden), kwam meerdere keren zwaar gefrustreerd terug van gesprekken met de redactie, terwijl hij daarvoor de beste vrienden met ze was, zo sterk zelf dat ik op gegeven moment de indruk kreeg dat Bart deel uit maakte van de redactie.
En dit speelde allemaal in de periode dat hij zich terugtrok en hele dagen zat te lezen.
En hoe oneerlijk het ook overkomt, ik begrijp de programmamakers wel. Er zitten miljoenen in de hele gebeuren!
Ow, begrijp nu dat Amanda dat vroegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:06 schreef JetFreggel het volgende:
waar ligt dat oosterwout ... in het zuiden???
thanks maar dat wist ik wel, maar amoebe had het over oosterWout en vroeg zich af waar dat lag pfffff wat een dom wichtquote:
Bedoel ik ook hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee, Natas wist dat bart het met Erik had besproken.. dat is iets van NA het gesprek met Wilgo. Wilgo zij alleen in het algemeen: Vertrouw niemand.
Fascinerend toch, marionetten in een reallife soap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Op de LCD schermen is het ook net een babbelbox...
Gisteren werd dus gewoon tegen Brian gezegd dat hij naar buiten moest omdat Natas het moeilijk had... Hoezo scripting??
KLOPT! heb je geen streams aan? was grappigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, begrijp nu dat Amanda dat vroeg![]()
Ze heeft wel al een aantal glaasjes op jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda bezopen toevallig?
Jij gaat nog een zware tijd krijgen als je dit niet kunt accepteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef anno-i-mus het volgende:
hier word dus aangegeven dat natasia word bevoorrecht dmv extra privileges [extra beltijd/bezoektijd] en infomatie uit de buitenwereld [herma] tov de andere miljonairs ..... HULDE voor de doodssteek aan het programma
Ik kan me in je hele stukje aardig vinden behalve dat gedeelte wat ik even vet gemaakt heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ik heb bijna geen commentaar gegeven ik heb het bezoek van amsnda's zus van A tot Z gevolgd, en er moet me toch van het hart, buiten het feit dat het écht verschrikkelijk is wat dat meisje is overkomen, zowel de zus als amanda eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.
van amanda ben ik inmiddels wel zeker, die heeft zo goed als geen opleiding en is gewoon, op zijn zachts gezegd niet de slimste, over haar zus kan ik niet goed oordelen of die zo vaag was vanwege haar hersenbloeding of ook een laag i.q. , maar blijkbaar trekken beiden meisjes de verkeerde (agressieve) mannen /of jongens aan.
de zus heeft dit al met schade en schande helaas moeten ondervinden, en als ik amanda hoor over rogier is hij toch ook een behoorlijk agressief type, je zou denken als je zus zoiets is overkomen, die ga ik uit de weg? maar nee dus........
als de zus hetzelfde losse gedrag vertroonde als amanda wekt dit dus een zodanige woede op bij deze type's dat dit soor vreselijke dingen gebeuren, ik hoop dan ook echt dat amanda wijzer de gouden kooi zal verlaten anders vrees ik dat het met haar ook nog eens verkeerd afloopt.
en ik denk écht dat ze niet gemeen is ofzo, maar helaas gewoon écht dom en eigenlijk is dat best wel zielig.
Jouw kaart is toch WEL langsgekomen? Jij het em toch ondertekend met Lieve...Patrick? of niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
En dan heb ik m ijn kaart niet eens zien langskomen dus misschien krijgt ze niet eens alle kaarten?
Ik denk..... dat 'achter' behoorlijk bang is voor een zeker iemand die op de endstra tapes staat en die aan het dreigen is? ( Nee Stijn, ik weet dat jij met je mooie stemgeluid ook wel eens 'achter' bent. Maar JIJ zal daar toch niet aan meedoen??¿¿ TOCH?? Jij laat je toch niet chanteren? Door die door en door verrotte vent die Natasia's niveau ook weergeeft?)
Ooit worden dat soort meisies ouder. Dan is het uiterlijk niet meer belangrijk voor mensen. Dan vallen ze pas om en worden hopelijk volwassen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zoiets ging ook al door mijn hoofd, je ziet dat bij amanda sex iets héél gewoons is zo gewoon dat ze het twee dagen na de brief van rogier gewoon even uitgebreid met brian doet terwijl er camera's opstaan, er zijn weinig remmingen, het verschil tussen liefde, vriendschap en sex is er gewoon niet
als je een jongen leuk vindt, tja dan gewoon met hem naar bed, morgen ruzie, overmorgen weer een ander, maakt geen fluit uit.......
ik blijf het gewoon triest vinden, omdat er inderdaad een patroon in zit, en dat patroon zal waarschijnlijk haar hele leven door blijven gaan, en mannen zullen haar gewoon blijven gebruiken
![]()
Das dan wel weer jammer, krijgt die rat weer z'n zin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:11 schreef n1ek het volgende:
Brian heeft de laatste stem
Precies, kan iedereen nu even wakker worden en aan de koffie ruiken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Even geregisseerd dat Brian het laatste woord heeft.
Volgens Huub zit ze zat op de bank.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:10 schreef Brici het volgende:
amandel is echt dronken ofniet
Dat is al hele oude koffiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:12 schreef APK het volgende:
Precies, kan iedereen nu even wakker worden en aan de koffie ruiken?
http://dgk.servehttp.comquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
My god, ik kan weer niks volgen, kut streams.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Even geregisseerd dat Brian het laatste woord heeft.
was jijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
Die wordt ook niet meer normaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Amanda is echt raar.
Helaas hebben een aantal mensen hier daar nogal moeite mee.quote:
nee sorry dan heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, ik zie het zéker niet als boontje komt om zijn loontje, zélfs al zou ze los gedrag hebben vertoond, ik heb er werkelijk geen goed woord voor over als een man een vrouwquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me in je hele stukje aardig vinden behalve dat gedeelte wat ik even vet gemaakt heb.
Hier mee suggereer je dat eventueel losbandig gedrag de oorzaak zou zijn van het flippen van zo'n man.
Jammer dat je er zo'n kortzichtige beeldvorming op nahoudt, vooral ook omdat je niet weet wat de oorzaak was dat het vriendje van de zus van Amanda flipte.
En helaas weet ik uit ervaring dat het niets met losbandig gedrag te maken hoeft te hebben dat je volledig in puin geslagen wordt door een fout vriendje.
En op het moment dat Syl zegt dat ze denkt een kans te maken op de Nederlandse kampioenschappen proest Amoebe het uit.quote:
Er wordt toch tegen gestemd, dus doet hij dat ook. Logisch toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dat nou weer, Bart ?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Bart wil dat Sylvia regelt dat hij mee mag, alleen dan krijgt ze zijn stem.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zijn het toch een stel zielige figuren... afspiegeling van de maatschappij?
nou nou nouquote:
Mwah, een beetje gestuurd denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja mooi doorgesproken van tevoren..
op welke planeet woon jij??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zijn het toch een stel zielige figuren... afspiegeling van de maatschappij?
Als de kijkcijfers te laag worden zitten zij zonder werk hoor, wij nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE geniet(denk ik ) van de reacties op FOK.
Dan is het 100% zeker lokaal, controleer je verbinding of anders eens flink klagen bij je provider. Wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
hidiho jouw streams haperen ook hier, geluid is wel goed, dus tsja, het is iets....
Ben bang van welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE geniet(denk ik ) van de reacties op FOK.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart:"De druk die jij bij mij neer lag![]()
Je gaat ervan uit dat iedereen die hier reageert een baan heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers te laag worden zitten zij zonder werk hoor, wij niet![]()
Nèh, nèh, nèh, nèh, nèh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Tissik het volgende:
Wat ontzettend niet leuk is dit om naar te kijken.
Kutnatasia, Klotebart!
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
DGK_REDACTIE mag lekker doodvallen, kut programma
ja dacht ik al, verbinding valt wel eens helemaal uit... @home hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het 100% zeker lokaal, controleer je verbinding of anders eens flink klagen bij je provider. Wil nog wel eens helpen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !
Dan kunnen we dus gewoon de conclusie trekken dat ze allebei op foute mannen vallen, iedere andere suggestie zoals losbandigheid en/of misbruik tijdens hun jeugd is op niets gebaseerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee sorry dan heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, ik zie het zéker niet als boontje komt om zijn loontje, zélfs al zou ze los gedrag hebben vertoond, ik heb er werkelijk geen goed woord voor over als een man een vrouw
slaat. ik wil op geen enkele manier suggereren dat het zusje los gedrag heeft vertoond maar hoe dan ook dat ze een 'fout' vriendje had is wel duidelijk en ik bedoel dus dat beide meisjes de verkeerde mannen aantrekken.
en natuurlijk weet ik niet waarom het vriendje van de zus van amanda flipte.........
En terecht, zelf op de streams maakt het heel veel reacties los.quote:
Ik begreep dat Bart vooraf met Syl had afgesproken dat hij tegen zou stemmen als iemand anders ook tegen zou stemmen om niet 'als kliekje' over te komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
Shit voor Syl.. wat een dozoooooos.
Hopelijk geen afspeigeling van de samenleving ..
Sukkel die Bart![]()
PROESTquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En daar hebben we weer de inboorlingen kampvuur wijsheid!
Wie wel?quote:
als het goed is brian en natasia wel ja ......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En iedereen trapt er hier weer in.![]()
yep, het ging mij erom dat amanda tegen zichzelf beschermd moest worden, da's allquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is gewoon nooit een reden om een vrouw zo in puin te slaan.
Je bent niet de enige.quote:
Scanmannetje numero uno!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja hoor
Dit was mn laatste post in dit forum, tabee
Dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef schatje het volgende:
Bart doet het om vertrouwen te winnen van BAN.
Zo denk ik ook, maar als dit zo belangrijk voor d'r is. . .mijn stem zou ze krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:22 schreef Gigageil het volgende:
Ach, pleur toch op met dat hoempapa-kutcarnaval, en verlaag je niet zo Sylvia....
Er zijn zat ergere dingen. En wat denkt ze wel niet? Die paar uurtjes met een camerateam rondlopen in een stervesdruk feest, waar je zelf je eigen vrienden/familie niet kunt spreken.....![]()
#2quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt hier niet goed van, denk dat ik maar ff ga pokeren ofzo![]()
ja alleen hij heeft daar 10 minuten gelul voor nodigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
zegt Brian nou nee?
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja alleen hij heeft daar 10 minuten gelul voor nodig![]()
Zegt de man die net aangaf als laatste te willen omdat ie wilde weten wat Bart zou zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
"Ergens moet de les hard geleerd worden dat jij hier en daar meespeelt met Huub z'n stukjes."
Wát een ouwehoer.![]()
Geen idee, misschien kan hij het beter uitleggen met rooksignalen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat zegt die man in godsnaam allemaal????????
quote:
Brian zal straks wel huilend gaan bellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef Marrije het volgende:
Ah ik hoor net dat Syl onterecht nog in de villa zit, fysiek geweld tegen Huub.
Welnee, vanaf nu wordt er televisie gemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stemt ook tegen, omdat " Sylvia meespeelt met Huubs stukjes".
Stemming voorbij.
Volgens mij kijk je een beetje op de COS`sers neer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef APK het volgende:
Jezus, juliie snappen goede tv nog niet als er een Sony widescreen van 65kg op jullie kop valt.![]()
Sommige dingen zijn leuk ergerlijk, dit niet gewoon dit zijn acties die ervoor zorgen dat kijkers interesse verliezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef APK het volgende:
Jezus, juliie snappen goede tv nog niet als er een Sony widescreen van 65kg op jullie kop valt.![]()
ja vanmiddag nog, hij wou als laaste stemmen zodat hij eerst dit aan Sylvia zou zeggen over dat tegen stemnmen toen van Lesley komen maar zou uit eindelij wel z'n stem geven ...dit allemaal om een beetje voor te doen dat Bart niet bij de groep HES hoorde. maar helaas is die Natas al dwars en zorgde die Brian dat hij als laatste mocht stemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begreep dat Bart vooraf met Syl had afgesproken dat hij tegen zou stemmen als iemand anders ook tegen zou stemmen om niet 'als kliekje' over te komen.
Vind jij voorspelbaarheid goede TV?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef APK het volgende:
Jezus, jullie snappen goede tv nog niet als er een Sony widescreen van 65kg op jullie kop valt.![]()
al dat begrip voor elkaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Sylviaaaaaaaaaa, flip uit, huil, jank, lach je kapot om de nee-stemmers, doe IETS!
gniffel Naast ut bed van Brian en Natasis graag ! Vette Hoeppaaaaapaaaaaaaaa..............quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat het hele week-end een carnavals-band voor de poort staat te blazen.
Niet op jou, Peet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kijk je een beetje op de COS`sers neer.
WAt dat betreft wel handig dat Natas al dr bek al open had gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef elsie het volgende:
[..]
ja vanmiddag nog, hij wou als laaste stemmen zodat hij eerst dit aan Sylvia zou zeggen over dat tegen stemnmen toen van Lesley komen maar zou uit eindelij wel z'n stem geven ...dit allemaal om een beetje voor te doen dat Bart niet bij de groep HES hoorde. maar helaas is die Natas al dwars en zorgde die Brian dat hij als laatste mocht stemmendus helaas allemaal voor niks. Arme Syl.
Vecht voor je cactus Oepsquote:
Achter je rug om zegt-ie heel wat anders.quote:
Have funquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:30 schreef nibbieworld het volgende:
ik ga 5 daagjes carnaval vierenen hoop dat ik daarna voorgoed genezen ben van de gouden kooi verslaving, ciao...
![]()
Offtopic: De prijs is vanmorgen om 07.35 op de bus gegaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Gaan ze nu openlijk elkaar aansporen tot tv maken?![]()
Wat een... njah.
Is het voorspelbaar als alle huisvrouwen hier helemaal para-brother worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind jij voorspelbaarheid goede TV?
Waarom?? Er wordt ook niet tegen Natasia gezegd kwek eens wat minder? Zo is haar karakter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
JUIST!!! Huub heeft gelijk....kwek eens mee...
Ik lurk nog vrijwel dagelijks mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Achter je rug om zegt-ie heel wat anders.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: De prijs is vanmorgen om 07.35 op de bus gegaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |