Nee, Natas wist dat bart het met Erik had besproken.. dat is iets van NA het gesprek met Wilgo. Wilgo zij alleen in het algemeen: Vertrouw niemand.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Informatie kwam van Wilgo toen ze hem feliciteerde met zijn verjaardag.
Hij gaat niet op de bank zittenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:06 schreef Ashrak het volgende:
Huub naast Sylvia en Bart helemaal aan de andere kant op de bank.
Kijken hoe Brainless het oplost om toch als laatste zijn stem uit te brengen.
Kheb je naam wel horen langskomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
SYLVIA HEEFT 70 KAARTEN GEHAD!
En dan heb ik m ijn kaart niet eens zien langskomen dus misschien krijgt ze niet eens alle kaarten?
Ik denk..... dat 'achter' behoorlijk bang is voor een zeker iemand die op de endstra tapes staat en die aan het dreigen is? ( Nee Stijn, ik weet dat jij met je mooie stemgeluid ook wel eens 'achter' bent. Maar JIJ zal daar toch niet aan meedoen??¿¿ TOCH?? Jij laat je toch niet chanteren? Door die door en door verrotte vent die Natasia's niveau ook weergeeft?)
Kan niet! D'r moet televisie gemaakt worden! Dus misschien kan ze wat XTC in d'r drankje krijgen van de redactie, zodat ze wat actiever is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Syl lekker Syl zijn, ik geniet van die klasse vrouw
Oosterhout, Brabantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:06 schreef JetFreggel het volgende:
waar ligt dat oosterwout ... in het zuiden???
Mijn idee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef Carlaa het volgende:
Wat een klere herrie die muziek.. word je vanzelf psychotisch van
hier word dus aangegeven dat natasia word bevoorrecht dmv extra privileges [extra beltijd/bezoektijd] en infomatie uit de buitenwereld [herma] tov de andere miljonairs ..... HULDE voor de doodssteek aan het programmaquote:DGK_REDACTIE - vrijdag 16 februari 2007 @ 19:15
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Herma ook
Wanneer is Herma er weer? Dan weten we meteen wanneer Natascha op de hoogte is...
Tenzij ze eerder dan dat al mag bellen zonder punten in te leveren, een uur zonder camera's met wilgo mag praten (of anderhalf uur. bart en lesley kregen die ene minuut die ze vroegen niet eens, natascha kreeg een half uur extra ) of ze eerder een rijles heeft.
Als je met kulverhalen komt is het niet gek dat men je niet gelooft natuurlijk
Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelf
En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
na een F5je doen de streams van HiDiHo het helemaal perfectquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
buffer de buffer
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij wilde graag thai-boxen, mocht niet. Hij wilde graag vlieglessen, kreeg ze zelfs van Ilona, toen moest er ineens unaniem gestemd worden en kreeg Brian ze. Lesley weg (wou ze zelf, maar de redactie heeft geen pogingen gedaan om haar tegen te houden), kwam meerdere keren zwaar gefrustreerd terug van gesprekken met de redactie, terwijl hij daarvoor de beste vrienden met ze was, zo sterk zelf dat ik op gegeven moment de indruk kreeg dat Bart deel uit maakte van de redactie.
En dit speelde allemaal in de periode dat hij zich terugtrok en hele dagen zat te lezen.
En hoe oneerlijk het ook overkomt, ik begrijp de programmamakers wel. Er zitten miljoenen in de hele gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |