als het goed is brian en natasia wel ja ......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En iedereen trapt er hier weer in.![]()
yep, het ging mij erom dat amanda tegen zichzelf beschermd moest worden, da's allquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is gewoon nooit een reden om een vrouw zo in puin te slaan.
Je bent niet de enige.quote:
Scanmannetje numero uno!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja hoor
Dit was mn laatste post in dit forum, tabee
Dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef schatje het volgende:
Bart doet het om vertrouwen te winnen van BAN.
Zo denk ik ook, maar als dit zo belangrijk voor d'r is. . .mijn stem zou ze krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:22 schreef Gigageil het volgende:
Ach, pleur toch op met dat hoempapa-kutcarnaval, en verlaag je niet zo Sylvia....
Er zijn zat ergere dingen. En wat denkt ze wel niet? Die paar uurtjes met een camerateam rondlopen in een stervesdruk feest, waar je zelf je eigen vrienden/familie niet kunt spreken.....![]()
#2quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt hier niet goed van, denk dat ik maar ff ga pokeren ofzo![]()
ja alleen hij heeft daar 10 minuten gelul voor nodigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
zegt Brian nou nee?
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja alleen hij heeft daar 10 minuten gelul voor nodig![]()
Zegt de man die net aangaf als laatste te willen omdat ie wilde weten wat Bart zou zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
"Ergens moet de les hard geleerd worden dat jij hier en daar meespeelt met Huub z'n stukjes."
Wát een ouwehoer.![]()
Geen idee, misschien kan hij het beter uitleggen met rooksignalen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat zegt die man in godsnaam allemaal????????
quote:
Brian zal straks wel huilend gaan bellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef Marrije het volgende:
Ah ik hoor net dat Syl onterecht nog in de villa zit, fysiek geweld tegen Huub.
Welnee, vanaf nu wordt er televisie gemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stemt ook tegen, omdat " Sylvia meespeelt met Huubs stukjes".
Stemming voorbij.
Volgens mij kijk je een beetje op de COS`sers neer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef APK het volgende:
Jezus, juliie snappen goede tv nog niet als er een Sony widescreen van 65kg op jullie kop valt.![]()
Sommige dingen zijn leuk ergerlijk, dit niet gewoon dit zijn acties die ervoor zorgen dat kijkers interesse verliezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef APK het volgende:
Jezus, juliie snappen goede tv nog niet als er een Sony widescreen van 65kg op jullie kop valt.![]()
ja vanmiddag nog, hij wou als laaste stemmen zodat hij eerst dit aan Sylvia zou zeggen over dat tegen stemnmen toen van Lesley komen maar zou uit eindelij wel z'n stem geven ...dit allemaal om een beetje voor te doen dat Bart niet bij de groep HES hoorde. maar helaas is die Natas al dwars en zorgde die Brian dat hij als laatste mocht stemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik begreep dat Bart vooraf met Syl had afgesproken dat hij tegen zou stemmen als iemand anders ook tegen zou stemmen om niet 'als kliekje' over te komen.
Vind jij voorspelbaarheid goede TV?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef APK het volgende:
Jezus, jullie snappen goede tv nog niet als er een Sony widescreen van 65kg op jullie kop valt.![]()
al dat begrip voor elkaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Sylviaaaaaaaaaa, flip uit, huil, jank, lach je kapot om de nee-stemmers, doe IETS!
gniffel Naast ut bed van Brian en Natasis graag ! Vette Hoeppaaaaapaaaaaaaaa..............quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat het hele week-end een carnavals-band voor de poort staat te blazen.
Niet op jou, Peet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kijk je een beetje op de COS`sers neer.
WAt dat betreft wel handig dat Natas al dr bek al open had gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:28 schreef elsie het volgende:
[..]
ja vanmiddag nog, hij wou als laaste stemmen zodat hij eerst dit aan Sylvia zou zeggen over dat tegen stemnmen toen van Lesley komen maar zou uit eindelij wel z'n stem geven ...dit allemaal om een beetje voor te doen dat Bart niet bij de groep HES hoorde. maar helaas is die Natas al dwars en zorgde die Brian dat hij als laatste mocht stemmendus helaas allemaal voor niks. Arme Syl.
Vecht voor je cactus Oepsquote:
Achter je rug om zegt-ie heel wat anders.quote:
Have funquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:30 schreef nibbieworld het volgende:
ik ga 5 daagjes carnaval vierenen hoop dat ik daarna voorgoed genezen ben van de gouden kooi verslaving, ciao...
![]()
Offtopic: De prijs is vanmorgen om 07.35 op de bus gegaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Gaan ze nu openlijk elkaar aansporen tot tv maken?![]()
Wat een... njah.
Is het voorspelbaar als alle huisvrouwen hier helemaal para-brother worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind jij voorspelbaarheid goede TV?
Waarom?? Er wordt ook niet tegen Natasia gezegd kwek eens wat minder? Zo is haar karakter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
JUIST!!! Huub heeft gelijk....kwek eens mee...
Ik lurk nog vrijwel dagelijks mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Achter je rug om zegt-ie heel wat anders.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: De prijs is vanmorgen om 07.35 op de bus gegaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |