Mwah, een beetje gestuurd denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja mooi doorgesproken van tevoren..
op welke planeet woon jij??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zijn het toch een stel zielige figuren... afspiegeling van de maatschappij?
Als de kijkcijfers te laag worden zitten zij zonder werk hoor, wij nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE geniet(denk ik ) van de reacties op FOK.
Dan is het 100% zeker lokaal, controleer je verbinding of anders eens flink klagen bij je provider. Wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
hidiho jouw streams haperen ook hier, geluid is wel goed, dus tsja, het is iets....
Ben bang van welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE geniet(denk ik ) van de reacties op FOK.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart:"De druk die jij bij mij neer lag![]()
Je gaat ervan uit dat iedereen die hier reageert een baan heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers te laag worden zitten zij zonder werk hoor, wij niet![]()
Nèh, nèh, nèh, nèh, nèh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Tissik het volgende:
Wat ontzettend niet leuk is dit om naar te kijken.
Kutnatasia, Klotebart!
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
DGK_REDACTIE mag lekker doodvallen, kut programma
ja dacht ik al, verbinding valt wel eens helemaal uit... @home hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het 100% zeker lokaal, controleer je verbinding of anders eens flink klagen bij je provider. Wil nog wel eens helpen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !
Dan kunnen we dus gewoon de conclusie trekken dat ze allebei op foute mannen vallen, iedere andere suggestie zoals losbandigheid en/of misbruik tijdens hun jeugd is op niets gebaseerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee sorry dan heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, ik zie het zéker niet als boontje komt om zijn loontje, zélfs al zou ze los gedrag hebben vertoond, ik heb er werkelijk geen goed woord voor over als een man een vrouw
slaat. ik wil op geen enkele manier suggereren dat het zusje los gedrag heeft vertoond maar hoe dan ook dat ze een 'fout' vriendje had is wel duidelijk en ik bedoel dus dat beide meisjes de verkeerde mannen aantrekken.
en natuurlijk weet ik niet waarom het vriendje van de zus van amanda flipte.........
En terecht, zelf op de streams maakt het heel veel reacties los.quote:
Ik begreep dat Bart vooraf met Syl had afgesproken dat hij tegen zou stemmen als iemand anders ook tegen zou stemmen om niet 'als kliekje' over te komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
Shit voor Syl.. wat een dozoooooos.
Hopelijk geen afspeigeling van de samenleving ..
Sukkel die Bart![]()
PROESTquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En daar hebben we weer de inboorlingen kampvuur wijsheid!
Wie wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |