quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:[..]
Ik kan me in je hele stukje aardig vinden behalve dat gedeelte wat ik even vet gemaakt heb.
Hier mee suggereer je dat eventueel losbandig gedrag de oorzaak zou zijn van het flippen van zo'n man.
Jammer dat je er zo'n kortzichtige beeldvorming op nahoudt, vooral ook omdat je niet weet wat de oorzaak was dat het vriendje van de zus van Amanda flipte.
En helaas weet ik uit ervaring dat het niets met losbandig gedrag te maken hoeft te hebben dat je volledig in puin geslagen wordt door een fout vriendje.
nee sorry dan heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, ik zie het zéker niet als boontje komt om zijn loontje, zélfs al zou ze los gedrag hebben vertoond, ik heb er werkelijk geen goed woord voor over als een man een vrouw
slaat. ik wil op geen enkele manier suggereren dat het zusje los gedrag heeft vertoond maar hoe dan ook dat ze een 'fout' vriendje had is wel duidelijk en ik bedoel dus dat beide meisjes de verkeerde mannen aantrekken.
en natuurlijk weet ik niet waarom het vriendje van de zus van amanda flipte.........