Mwah, een beetje gestuurd denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja mooi doorgesproken van tevoren..
op welke planeet woon jij??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zijn het toch een stel zielige figuren... afspiegeling van de maatschappij?
Als de kijkcijfers te laag worden zitten zij zonder werk hoor, wij nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE geniet(denk ik ) van de reacties op FOK.
Dan is het 100% zeker lokaal, controleer je verbinding of anders eens flink klagen bij je provider. Wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
hidiho jouw streams haperen ook hier, geluid is wel goed, dus tsja, het is iets....
Ben bang van welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE geniet(denk ik ) van de reacties op FOK.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart:"De druk die jij bij mij neer lag![]()
Je gaat ervan uit dat iedereen die hier reageert een baan heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers te laag worden zitten zij zonder werk hoor, wij niet![]()
Nèh, nèh, nèh, nèh, nèh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:18 schreef Tissik het volgende:
Wat ontzettend niet leuk is dit om naar te kijken.
Kutnatasia, Klotebart!
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
DGK_REDACTIE mag lekker doodvallen, kut programma
ja dacht ik al, verbinding valt wel eens helemaal uit... @home hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het 100% zeker lokaal, controleer je verbinding of anders eens flink klagen bij je provider. Wil nog wel eens helpen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n reactie is precies wat ze willen, Echte emoties van de streamers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |