quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:nou ik heb bijna geen commentaar gegeven ik heb het bezoek van amsnda's zus van A tot Z gevolgd, en er moet me toch van het hart, buiten het feit dat het écht verschrikkelijk is wat dat meisje is overkomen, zowel de zus als amanda eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.
van amanda ben ik inmiddels wel zeker, die heeft zo goed als geen opleiding en is gewoon, op zijn zachts gezegd niet de slimste, over haar zus kan ik niet goed oordelen of die zo vaag was vanwege haar hersenbloeding of ook een laag i.q. , maar blijkbaar trekken beiden meisjes de verkeerde (agressieve) mannen /of jongens aan.
de zus heeft dit al met schade en schande helaas moeten ondervinden, en als ik amanda hoor over rogier is hij toch ook een behoorlijk agressief type, je zou denken als je zus zoiets is overkomen, die ga ik uit de weg? maar nee dus........
als de zus hetzelfde losse gedrag vertroonde als amanda wekt dit dus een zodanige woede op bij deze type's dat dit soor vreselijke dingen gebeuren, ik hoop dan ook echt dat amanda wijzer de gouden kooi zal verlaten anders vrees ik dat het met haar ook nog eens verkeerd afloopt.
en ik denk écht dat ze niet gemeen is ofzo, maar helaas gewoon écht dom en eigenlijk is dat best wel zielig.
Ik kan me in je hele stukje aardig vinden behalve dat gedeelte wat ik even vet gemaakt heb.
Hier mee suggereer je dat eventueel losbandig gedrag de oorzaak zou zijn van het flippen van zo'n man.
Jammer dat je er zo'n kortzichtige beeldvorming op nahoudt, vooral ook omdat je niet weet wat de oorzaak was dat het vriendje van de zus van Amanda flipte.
En helaas weet ik uit ervaring dat het niets met losbandig gedrag te maken hoeft te hebben dat je volledig in puin geslagen wordt door een fout vriendje.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?