en weinig goalsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
met veel bier
maar die wordt niet op rtl7 uitgezondenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef SoupNazi het volgende:
Je TT klopt niet want er is nog een wedstrijd al bezig (1-1).
Dat maakt toch niet uit. Als er twee zijn kan er natuurlijk nooit een 'De pot op de vrijdagavond' zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
maar die wordt niet op rtl7 uitgezonden![]()
dit topic gaat over de partij die wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Als er twee zijn kan er natuurlijk nooit een 'De pot op de vrijdagavond' zijn.
Dit topic wordt gebruikt voor de wedstrijd op vrijdag die live op TV komt. De andere wedstrijd doet in dit topic niet ter zakequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Als er twee zijn kan er natuurlijk nooit een 'De pot op de vrijdagavond' zijn.
lekker een verkapte tvpquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof.
Euh, de Graaf scoordequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
en dat is 2 voor Salmon
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Euh, de Graaf scoorde
Het gevoel dat ik echt de enige in Nederland ben die daar blij mee is bekruipt me.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
En afgelopen , volgende week kunnen we kijken naar :
FC Utrecht - nec
NEC is best een leuke ploeg om te zien hoor, veel jonge talenten. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:18 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik echt de enige in Nederland ben die daar blij mee is bekruipt me.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef One_conundrum het volgende:
niet gezien.
Wat hebben we volgende week
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
En afgelopen , volgende week kunnen we kijken naar :
FC Utrecht - nec
Hmm, 't is niet altijd goed wat ze laten zien hoor.. Maar Been wil wel winnen in Utrecht, begint met maar 3 verdedigers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC is best een leuke ploeg om te zien hoor, veel jonge talenten. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken.
Utrecht zowieso nog niet zo vaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd maar weer eens kijken. Utrecht thuis hebben we nog niet vaak gehad.
quote:
vaduz het is wel vrijdagavond hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me om het even, doe maar veel goals.
5-5quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me om het even, doe maar veel goals.
* DarkShine kan zich een 4-4 herinneren in Utrecht op een vrijdag. FC Utrecht 3-1 Roda na 20 minuten ofzo...quote:
Ik heb al zolang niet meer gekeken dat ik denk dat het ondertussen anders is.quote:
we zien het over 2 uur welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al zolang niet meer gekeken dat ik denk dat het ondertussen anders is.
Mocht je dat ook al niet meer van Banny?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al zolang niet meer gekeken dat ik denk dat het ondertussen anders is.
Dat zo een wonder zijn , beide ploegen scoren niet echt veel , en daarbij staan er 2 goede keepers in het veld.quote:
Ze moeten hem dispensatie geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet gaat meedoen vandaag...![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef Elvislives het volgende:
Wat is er met Snuifhuizen? Rood dus?
Hij heeft zijn 2de gele kaart dus rood , net gekregenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef Elvislives het volgende:
Wat is er met Snuifhuizen?
Nee dat had ook voor hem zijn 2de gele kaart moeten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Elvislives het volgende:
Die overtreding is echt belachelijk, dat had rood moeten zijn! Zo te zien Snoyl, kreeg ie daar geel voor? Triest...
Mooi, dan kan ie dus nog geschorst worden. Kan die 90+3 ElAchahoui zijn rentree maken, voor hoe lang ie zich kan gedragen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee dat had ook voor hem zijn 2de gele kaart moeten zijn![]()
Hup Utrecht slacht ze nu ook maar af.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week vrijdag krijgt nek in eigen huis weer op zen broek , dan van FC Twente.
de bal..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef Elvislives het volgende:
Wat wordt er nou gegooid?
FELICITEER ME DAN en haal dat afca eruit manquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef Devrim_ het volgende:
Test(Andere logo's lukten niet
..)
Ik ga zometeen nog ff verder testen
[afbeelding]
MWHEHEHEquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
FELICITEER ME DAN en haal dat afca eruit man
Anders staat het zo leeg en Mijn naam alleen is 10 rijtjes pixels dus kan je makkelijk weer weg halen (40 tot 60 pixels omhoog haal je wat moeilijker weg)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat AFCA had je niet hoeven doen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat AFCA had je niet hoeven doen.
Wees eens realistisch pik, als Utrecht dit seizoen Europees haalt, met dit materiaal, zou dat dan een gezonde ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:48 schreef paultjuhhh het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAAAAN EEEEEEEEEEEEEUROPA IIIN
WEE GAAN EUROPAA IIIIN
WE GAAN EUROPP IIIIN
WE GAAN EUROPA IIIIN
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAA EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUROPA IIN
dude kijk naar de posttijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wees eens realistisch pik, als Utrecht dit seizoen Europees haalt, met dit materiaal, zou dat dan een gezonde ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal ?
Wat boeit dat Europese voetbal nou, het is een leuk uitstapje. Maar het is niet alsof de rijkste clubs toch niet overblijven in de halve finales.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wees eens realistisch pik, als Utrecht dit seizoen Europees haalt, met dit materiaal, zou dat dan een gezonde ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal ?
Ga je bij de McDrive stoppenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:51 schreef Dos37 het volgende:
Come on Twente
straks op weg naar Nijmegen hopelijk een mooi verjaardagscadeau
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:26 schreef mcyodogg het volgende:
Dat vond hij helemaal niet leuk, die van der Gijp![]()
vooral blijven volhoudenquote:
Van de eerste helft werd je niet vrolijk, 2e helft gebeurd er iets meer.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef Poepoog het volgende:
Die N'Kufo is ook niet echt snel.
Het kan leuk worden, toch concurrenten van elkaar voor plek 8/9.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Roda is natuurlijk wel de favoriet. Zal wel weer een saaie pot worden, vrees ik
Hier praat men over plek 5.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het kan leuk worden, toch concurrenten van elkaar voor plek 8/9.
Dat wel, maar Utrecht in uitwedstrijden is meestal niet veel en je hebt ook nog het zogenaamde vrijdagavond virus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het kan leuk worden, toch concurrenten van elkaar voor plek 8/9.
oh wat is dat virus danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar Utrecht in uitwedstrijden is meestal niet veel en je hebt ook nog het zogenaamde vrijdagavond virus.
Ik heb me prima vermaakt tijdens Utrecht - Nec, maar zat toen wel in het stadion.quote:
Neuh, hij gaf ook een knietje, iig iets met ze knie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een belachelijke rode kaart was dat zeg.
Heul duidelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Duidelijk natrappen Boussabon, eerst tikt hij hem met een klap op zijn achterkop daarna krijgt hij zelf een duw en dan natrappen en duwen.
Dat knie'tje zag ik bij de 2de keer , maar het maakt mij niet uit is Ali B. er tenminste niet bij volgende week tegen Vitesse ( al zal wl het zoveel ook niet uitmaken of ie wel of niet meedoetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hij gaf ook een knietje, iig iets met ze knie.
Maar Lachambre gaf ook een smerige elleboog dus die had er ook afgemoeten![]()
Wat een onzin. Als je ziet wat er gebeurt, Frans Derks, dan zeg je "schud elkaar de hand, ophouden daarmee" Dit is kleuterschool niveau van de arbitrage.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef Jasza het volgende:
Mazzel dat die Cisse geen rood krijgt.
Ja van LDL.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
KUT LUINGE!~!~!!!!!
trouwens je hoort hele tijd andere commentator op de achtergrond!
Volgensmij is dat die vent van Radio 1 ( langs de lijn )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
KUT LUINGE!~!~!!!!!
trouwens je hoort hele tijd andere commentator op de achtergrond!
Een beetje tv-zender filtert dat uit het verslag, maar schijnbaar interesseert het niemandquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef Nood-kloon het volgende:
WIL HET PUBLIEK EENS ALS DE SODEMIETER OPHOUDEN MET DIE KUTFLUITJES!!?
Hoe wil je dat filterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een beetje tv-zender filtert dat uit het verslag, maar schijnbaar interesseert het niemand![]()
Hoe lopen voetballers over reclameborden heen? TV-makers denken toch ook. Hoop ikquote:
Goede tactiek, spelkennis, mooie een-tweetjes en gretigheid gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik kijk al niet meer.... Twee voor Twaalf op Ned2.
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoe lopen voetballers over reclameborden heen? TV-makers denken toch ook. Hoop ikexcl prijskaartje
Idd wat lult die gozer nou wat hebben vuurwerkgeluiden met reclameborden te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.
Als je wil dat mensen blijven kijken, dan moet het geluid goed zijn. Nu luistert de kijker niet prettig, prima reden om deze wedstrijd te laten voor wat het is. Je moet aan je adverteerders en dus om het gerief van kijkers denken. Dus filter dit hoge geluid eruit! Zou je denken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je wil dat mensen blijven kijken, dan moet het geluid goed zijn. Nu luistert de kijker niet prettig, prima reden om deze wedstrijd te laten voor wat het is. Je moet aan je adverteerders en dus om het gerief van kijkers denken. Dus filter dit hoge geluid eruit! Zou je denken...
Deed hij eerder ook alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' Augustien is zo vriendelijk om Van der Gun een kans te gunnen ''![]()
De techniek staat voor niets. Maar de bereidheid om daar iemand voor te hebben is er niet. Want "het kost wat" om de kijker te plezieren; "oh nee, dat willen we niet!"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja hoordat filter je er zo ff uit
0-0 zie ik net. Was ik er maar bij geweest.quote:
ruilen? Ik was er bij, maar wil er liever niet bij geweest zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-0 zie ik net. Was ik er maar bij geweest.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:57 schreef Nood-kloon het volgende:
Die wedstrijd was een zachte drol in het toilet.
(En je mag me quoten.)
ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Baal ervan dat ik het niet kan zien.
Eindelijk eens een wedstrijd met een hoop doelpunten, en ja je mag me quoten na de wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |