beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoe lopen voetballers over reclameborden heen? TV-makers denken toch ook. Hoop ikexcl prijskaartje
Idd wat lult die gozer nou wat hebben vuurwerkgeluiden met reclameborden te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.
Als je wil dat mensen blijven kijken, dan moet het geluid goed zijn. Nu luistert de kijker niet prettig, prima reden om deze wedstrijd te laten voor wat het is. Je moet aan je adverteerders en dus om het gerief van kijkers denken. Dus filter dit hoge geluid eruit! Zou je denken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je wil dat mensen blijven kijken, dan moet het geluid goed zijn. Nu luistert de kijker niet prettig, prima reden om deze wedstrijd te laten voor wat het is. Je moet aan je adverteerders en dus om het gerief van kijkers denken. Dus filter dit hoge geluid eruit! Zou je denken...
Deed hij eerder ook alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' Augustien is zo vriendelijk om Van der Gun een kans te gunnen ''![]()
De techniek staat voor niets. Maar de bereidheid om daar iemand voor te hebben is er niet. Want "het kost wat" om de kijker te plezieren; "oh nee, dat willen we niet!"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja hoordat filter je er zo ff uit
0-0 zie ik net. Was ik er maar bij geweest.quote:
ruilen? Ik was er bij, maar wil er liever niet bij geweest zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-0 zie ik net. Was ik er maar bij geweest.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:57 schreef Nood-kloon het volgende:
Die wedstrijd was een zachte drol in het toilet.
(En je mag me quoten.)
ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Baal ervan dat ik het niet kan zien.
Eindelijk eens een wedstrijd met een hoop doelpunten, en ja je mag me quoten na de wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |