Het kan leuk worden, toch concurrenten van elkaar voor plek 8/9.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Roda is natuurlijk wel de favoriet. Zal wel weer een saaie pot worden, vrees ik
Hier praat men over plek 5.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het kan leuk worden, toch concurrenten van elkaar voor plek 8/9.
Dat wel, maar Utrecht in uitwedstrijden is meestal niet veel en je hebt ook nog het zogenaamde vrijdagavond virus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het kan leuk worden, toch concurrenten van elkaar voor plek 8/9.
oh wat is dat virus danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar Utrecht in uitwedstrijden is meestal niet veel en je hebt ook nog het zogenaamde vrijdagavond virus.
Ik heb me prima vermaakt tijdens Utrecht - Nec, maar zat toen wel in het stadion.quote:
Neuh, hij gaf ook een knietje, iig iets met ze knie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een belachelijke rode kaart was dat zeg.
Heul duidelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Duidelijk natrappen Boussabon, eerst tikt hij hem met een klap op zijn achterkop daarna krijgt hij zelf een duw en dan natrappen en duwen.
Dat knie'tje zag ik bij de 2de keer , maar het maakt mij niet uit is Ali B. er tenminste niet bij volgende week tegen Vitesse ( al zal wl het zoveel ook niet uitmaken of ie wel of niet meedoetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, hij gaf ook een knietje, iig iets met ze knie.
Maar Lachambre gaf ook een smerige elleboog dus die had er ook afgemoeten![]()
Wat een onzin. Als je ziet wat er gebeurt, Frans Derks, dan zeg je "schud elkaar de hand, ophouden daarmee" Dit is kleuterschool niveau van de arbitrage.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef Jasza het volgende:
Mazzel dat die Cisse geen rood krijgt.
Ja van LDL.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
KUT LUINGE!~!~!!!!!
trouwens je hoort hele tijd andere commentator op de achtergrond!
Volgensmij is dat die vent van Radio 1 ( langs de lijn )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
KUT LUINGE!~!~!!!!!
trouwens je hoort hele tijd andere commentator op de achtergrond!
Een beetje tv-zender filtert dat uit het verslag, maar schijnbaar interesseert het niemandquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef Nood-kloon het volgende:
WIL HET PUBLIEK EENS ALS DE SODEMIETER OPHOUDEN MET DIE KUTFLUITJES!!?
Hoe wil je dat filterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een beetje tv-zender filtert dat uit het verslag, maar schijnbaar interesseert het niemand![]()
Hoe lopen voetballers over reclameborden heen? TV-makers denken toch ook. Hoop ikquote:
Goede tactiek, spelkennis, mooie een-tweetjes en gretigheid gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik kijk al niet meer.... Twee voor Twaalf op Ned2.
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoe lopen voetballers over reclameborden heen? TV-makers denken toch ook. Hoop ikexcl prijskaartje
Idd wat lult die gozer nou wat hebben vuurwerkgeluiden met reclameborden te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.
Als je wil dat mensen blijven kijken, dan moet het geluid goed zijn. Nu luistert de kijker niet prettig, prima reden om deze wedstrijd te laten voor wat het is. Je moet aan je adverteerders en dus om het gerief van kijkers denken. Dus filter dit hoge geluid eruit! Zou je denken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beeld das wat anders dan geluid lijkt mij.
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je wil dat mensen blijven kijken, dan moet het geluid goed zijn. Nu luistert de kijker niet prettig, prima reden om deze wedstrijd te laten voor wat het is. Je moet aan je adverteerders en dus om het gerief van kijkers denken. Dus filter dit hoge geluid eruit! Zou je denken...
Deed hij eerder ook alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
'' Augustien is zo vriendelijk om Van der Gun een kans te gunnen ''![]()
De techniek staat voor niets. Maar de bereidheid om daar iemand voor te hebben is er niet. Want "het kost wat" om de kijker te plezieren; "oh nee, dat willen we niet!"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja hoordat filter je er zo ff uit
0-0 zie ik net. Was ik er maar bij geweest.quote:
ruilen? Ik was er bij, maar wil er liever niet bij geweest zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-0 zie ik net. Was ik er maar bij geweest.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:57 schreef Nood-kloon het volgende:
Die wedstrijd was een zachte drol in het toilet.
(En je mag me quoten.)
ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Baal ervan dat ik het niet kan zien.
Eindelijk eens een wedstrijd met een hoop doelpunten, en ja je mag me quoten na de wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |