en weinig goalsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
met veel bier
maar die wordt niet op rtl7 uitgezondenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef SoupNazi het volgende:
Je TT klopt niet want er is nog een wedstrijd al bezig (1-1).
Dat maakt toch niet uit. Als er twee zijn kan er natuurlijk nooit een 'De pot op de vrijdagavond' zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
maar die wordt niet op rtl7 uitgezonden![]()
dit topic gaat over de partij die wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Als er twee zijn kan er natuurlijk nooit een 'De pot op de vrijdagavond' zijn.
Dit topic wordt gebruikt voor de wedstrijd op vrijdag die live op TV komt. De andere wedstrijd doet in dit topic niet ter zakequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Als er twee zijn kan er natuurlijk nooit een 'De pot op de vrijdagavond' zijn.
lekker een verkapte tvpquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof.
Euh, de Graaf scoordequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
en dat is 2 voor Salmon
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Euh, de Graaf scoorde
Het gevoel dat ik echt de enige in Nederland ben die daar blij mee is bekruipt me.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
En afgelopen , volgende week kunnen we kijken naar :
FC Utrecht - nec
NEC is best een leuke ploeg om te zien hoor, veel jonge talenten. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:18 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik echt de enige in Nederland ben die daar blij mee is bekruipt me.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef One_conundrum het volgende:
niet gezien.
Wat hebben we volgende week
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
En afgelopen , volgende week kunnen we kijken naar :
FC Utrecht - nec
Hmm, 't is niet altijd goed wat ze laten zien hoor.. Maar Been wil wel winnen in Utrecht, begint met maar 3 verdedigers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC is best een leuke ploeg om te zien hoor, veel jonge talenten. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken.
Utrecht zowieso nog niet zo vaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd maar weer eens kijken. Utrecht thuis hebben we nog niet vaak gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |