nee joh. dat is de schuld van de UEFA, de scheidsrechters en Talpa. Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?.
Als er 1 club van de top 4 () die geen kampioen mag worden wegens wangedrag is het f'noord wel...
Oh ja, de KNJB en die jodenclub van de Molquote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef manny het volgende:
[..]
nee joh. dat is de schuld van de UEFA, de scheidsrechters en Talpa. Dat zie je helemaal verkeerd.
Heeft niks met de Nederlandse competitie te maken.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?.
Als er 1 club van de top 4 () die geen kampioen mag worden wegens wangedrag is het f'noord wel...
Das ook alleen maar omdat we ze hier gelukkig geen kans meer geven hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met de Nederlandse competitie te maken.
Ajax en bier wel, dus die foute muziek nemen we dan maar op de koop toe. En lekker wat Brabo's zieken natuurlijk als ons puntentotaal gelijk is tegen die tijd.quote:
omgquote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef HeatWave het volgende:
No offence, maar ik vertik het hoor. over gemaakte gezelligheid gesproken. Totaal lam in een Osama outfit kotsend op zoek naar het enige grietje dat nog niet overloopt van het zaad, no thanks.
nee, natuurlijk niet. verkleden is leuk als je 5 bent ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
vier jij koninginnendag verkleed?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef HeatWave het volgende:
op zoek naar het enige grietje dat nog niet overloopt van het zaad, no thanks.
Kolk is lekker bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
WILLEM II 1 ADO DEN HAAG 1
Cristiano (32) Kolk (16)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heb ze ff hier De pot op de vrijdagavond RTL7: Nac - Sparta gepost![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV moet winnen vanavond
Ik denk niet dat de spelers verzot zijn op kunstgroen. Ik zie dat Heracles een punt overhoudt (of in het leukste geval zelfs drie).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV moet winnen vanavond
Ja, eens kijken of het een publiciteitsstunt is van het niveau Ball.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wordt dit het debuut van Sun?
Dat dacht ik ook bij Spartaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV wint dit wel vandaag
Eindhoven de gekstuhhhh!quote:
dat zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat Ajax dan te dicht bij het kampioenschap komt natuurlijk
Carnavalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |