Alle clubs hebben een brief van de KNVB gehad dat het niet meer hoeft. Scheidsrechter beslist.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef kevin6188 het volgende:
Zei Koeman zelf niet dat het niet meer hoefde?
laatste hoekscopquote:Op zondag 11 februari 2007 16:18 schreef X-fi het volgende:
Nu volgende week winnen van Excelsior en PSV verliest, dan staan we eerste
quote:
Best snel, in drie wedstrijden 7 inlopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach ja .... nog altijd 3 punten
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Sparta in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''
[afbeelding]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Sparta in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''
8 puntenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Best snel, in drie wedstrijden 7 inlopen.
en dan is Ajax arrogantquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
en dat al drie weken langquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heerlijk deze dag!
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis nu niet meer grappig hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Wat een kneus is 't ookquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Ajax had ook een klote veldquote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef Tallie1982 het volgende:
1 Positief ding ... ajax speelde ook niet geweldig vandaag ... dus misschien nog wat hoop voor volgende week tegen heracles
die loser hierboven mij, kan geen club kiezenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
die zwarte speler van sparta, maakte hands op einde
Stuur even een e-mail naar het ADquote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
zal jij niet boos zijn als je bij PSV speelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
hoezo zijn die PSV-ers boos?
Omdat bossen afloot terwijl PSV in de aanvalquote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
hoezo zijn die PSV-ers boos?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik vind het juist steeds grappiger worden
feynooit ook toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Grimm het volgende:
Sparte uit lijkt moeilijk voor de topclubs, ajax op de bek en psv gelijk
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Boeiendquote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom zijn jullie ajacieden zo blij :p Ajax speelde ook niet denderend en won ook maar net. Psv speelt nog thuis tegen ajax. Ajax verloor ook 3-0 bij sparta. PSV haalt wel een punt vandaag. En psv heeft nog altijd 3 punten voor
hoezo eigenlijk 4?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
3 punten achter, maar eigenlijk 4.
Waaromquote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Devrim_ het volgende:
Ik neem zometeen persconferentie en Interviews op
teleurgesteld maar waarom waren ze terecht pissed net? Was er te vroeg afgefloten?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
zal jij niet boos zijn als je bij PSV speelt?
Die tweede corner was al extra extra, omdat de blessuretijd al afgelopen was toen de eerste nog genomen moest worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat bossen afloot terwijl PSV in de aanval
Maarja de 93 minuten waren allang gespeelt
Nog even en Ajax heeft het weer in eigen hand. Logisch dat we blij zijn, 1 maand geleden zag het er wel ff anders uitquote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom zijn jullie ajacieden zo blij :p Ajax speelde ook niet denderend en won ook maar net. Psv speelt nog thuis tegen ajax. Ajax verloor ook 3-0 bij sparta. PSV haalt wel een punt vandaag. En psv heeft nog altijd 3 punten voor
HAHAHAquote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Tallie1982 het volgende:
thx, had het even gemist, ze moeten dus niet zeurenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Doelsaldo gok ik.quote:
Met hoeveel punten voorsprong gingen ze ook alweer de winterstop in?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Kluivert volgens mij.quote:
Omdat PSV puntne verliest en dat ajax niet denderend speelde is nogal een understatementquote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef Tallie1982 het volgende:
was het niet zo dat PSV alvast shirtjes ging drukkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef Adidah het volgende:
[..]
Met hoeveel punten voorsprong gingen ze ook alweer de winterstop in?<- !
Komt wel goed. Als perez en kjh starten.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft deze maand belangrijke wedstrijden
Tegen Werner Bremen (2x) tegen AZ en tegen PSV
ga toch krassenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Deeeeeeeelllllll 3!
"Sparta is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Rotterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Sparta in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
[afbeelding]
![]()
psv is wel genaaid...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
die loser hierboven mij, kan geen club kiezen
Ik hoop het...Het zal een zware maand zijn..quote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef X-fi het volgende:
[..]
Komt wel goed. Als perez en kjh starten.
Spuit 11!!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Deeeeeeeelllllll 3!
"Sparta is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Rotterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Sparta in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
[afbeelding]
![]()
Nu verliest feyenoord vandaag en speelt psv gelijk. Heb jij een topdag zegquote:
Nee, het was vanwege het feit dat een Spartaspeler de bal met de hand aanraakte bij die laatste corner.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Klopt, nog iemand die het zagquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Nee, het was vanwege het feit dat een Spartaspeler de bal met de hand aanraakte bij die laatste corner.
Doe ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bekijk het eens neutraal om 7 uur vanavond. de speler maakt gewoon hands...
Wat ben jij een jankstraal zegquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kies even voor Twente-Feyenooit en laat Twente even 3x keer scorenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef X-fi het volgende:
Ik ga er weer tussendoor. Lekker PES6 doen![]()
Ze hebben 1 punt binnen hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Erwin Koeman is weer opzoek naar smoesjes hoor
0 punten Koeman, 0 punten![]()
Sparta is nu de club van Rotterdam![]()
Doe ikquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kies even voor Twente-Feyenooit en laat twente even 3x keer scoren![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Net zo realistisch zoals jij vooraf bij de wedstrijd beweerde dat het kat in 't bakkie is voor PSV zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Tallie1982 het volgende:
beetje triest jorien ....dit is gewoon iets zoeken.
Psv speelde slecht, totaal uit vorm, hopelijk komt het weer goed.
Ben zelf ook psv fan maar wel realistisch
Heerlijke dagquote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou het was gezellig in de eredivisieliveverslagentopics
Dat is zo... Maargoed hands is hands. Maarja dan komen we weer op de aloude discussie over het niveau van de Nederlandse scheidsrechters. Handsbal Vlaar tegen RKCquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Tallie1982 het volgende:
beetje triest jorien ....dit is gewoon iets zoeken.
Psv speelde slecht, totaal uit vorm, hopelijk komt het weer goed.
Ben zelf ook psv fan maar wel realistisch
Met wedstrijden zoals vandaag, die we al genoeg gespeeld hebben zouden wij imho een slechte kampioen zijn. PSV speelt slecht laatste weken ja maar het niveau van PSV is het hele seizoen stukken hogerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax heeft inderdaad nog het lastigste programma, maar een Ajax in vorm moet iedereen kunnen verslaan. Bovendien is de motivatie nu heel erg groot, omdat we het kampioenschap in eigen hand hebben! Dus uit bij PSV winnen, en voor de rest VEEL scoren voor het doelsaldo.
Kan je dat ff opzoeken en hier plaatsen dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zo realistisch zoals jij vooraf bij de wedstrijd beweerde dat het kat in 't bakkie is voor PSV zeker
Don't blame Feyenooit, maar Erwin Koeman.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Panick het volgende:
Lekker dagje voor jou Jorien..
Ajax wint, dat schijtclubje van jou verliest weer en psv laat weer punten liggen.
Lekker voor je.
O god hebben we mister-ik-ben-voor-welke-club-wint ook weerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Arsenal nog winnen en mijn weekend kan wéér niet stuk![]()
Wat een kut carnaval wordt dat zegquote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Allemaal lampjes die het niet kunnen geloven.
Och heren, onze holbewoner geeft weer een teken van leven hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
O god hebben we mister-ik-ben-voor-welke-club-wint ook weer
Tsja, ze hebben al 3 wedstrijden geen penalty meer gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ronald jankt om de penalty.
Wat een kneus is het ook.
Ga jij es gauw zoeken !quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Don't blame Feyenooit, maar Erwin Koeman.
Aldus Jorien![]()
Heren? jij en je online vriendjesquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Och heren, onze holbewoner geeft weer een teken van leven hoor![]()
Dat is volgende week pasquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat een kut carnaval wordt dat zeg![]()
![]()
nee hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je dat ik ga opzoeken? Jij was tenslotte de persoon die constant signalen aangaf dat Ajax er niks van bakt en PSV het vanmiddag wel even zou laten zien hoe het moet. Nou het resultaat geeft iets anders weerquote:
Dan ga de berichten eens opzoeken waarin ik dit zeg ... dit heb ik namelijk nooit gezegd... misschien verwar je me met iemand anders ?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik ga opzoeken? Jij was tenslotte de persoon die constant signalen aangaf dat Ajax er niks van bakt en PSV het vanmiddag wel even zal laten zien. Nou het resultaat geeft iets anders weer
Ach dan is het iemand anders geweest, mijn excusses dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan ga de berichten eens opzoeken waarin ik dit zeg ... dit heb ik namelijk nooit gezegd... misschien verwar je me met iemand anders ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben al 3 wedstrijden geen penalty meer gehad
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:37 schreef Tallie1982 het volgende:
JA Cyberia je roept iets maar kan het totaal niet bewijzen.... wat een sukkel ben jij ook zeg
rukkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kneus, de enorme afslachtingen tegen Ajax en Twente maar aan Erwin Koeman verwijten
Spuiten, slikken?quote:
Hehe dat is inderdaad vrij uniekquote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Adidah het volgende:
Was het jullie al opgevallen dat Davids geen kaart heeft gehad!!!111
<----
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Adidah het volgende:
<----
WHHAHAAHAH!!111 dope shit man!!1quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Adidah het volgende:
<----
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Stelletje strontboerennu worden die joden nog kampioen ook straks
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Wat feyenoord doet maakt niet uit, zolang Ajax maar geen kampioen wordt hequote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Tja, je moet je frustratie toch ergens ventilerenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat feyenoord doet maakt niet uit, zolang Ajax maar geen kampioen wordt he![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi he? Rotterdammers, geen greintje positiviteit in die hele stad te vindenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
echt he. lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe effe normaal man...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook carnaval vieren, misschien maar in Ajax-shirtquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.
Verdienen de Feyenoord supporters (relschoppers) het dan wel? Die zijn geen haar beter dan de relschoppers van Ajax...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook carnaval vieren, misschien maar in Ajax-shirt![]()
nee joh. dat is de schuld van de UEFA, de scheidsrechters en Talpa. Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?.
Als er 1 club van de top 4 () die geen kampioen mag worden wegens wangedrag is het f'noord wel...
Oh ja, de KNJB en die jodenclub van de Molquote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef manny het volgende:
[..]
nee joh. dat is de schuld van de UEFA, de scheidsrechters en Talpa. Dat zie je helemaal verkeerd.
Heeft niks met de Nederlandse competitie te maken.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?.
Als er 1 club van de top 4 () die geen kampioen mag worden wegens wangedrag is het f'noord wel...
Das ook alleen maar omdat we ze hier gelukkig geen kans meer geven hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met de Nederlandse competitie te maken.
Ajax en bier wel, dus die foute muziek nemen we dan maar op de koop toe. En lekker wat Brabo's zieken natuurlijk als ons puntentotaal gelijk is tegen die tijd.quote:
omgquote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef HeatWave het volgende:
No offence, maar ik vertik het hoor. over gemaakte gezelligheid gesproken. Totaal lam in een Osama outfit kotsend op zoek naar het enige grietje dat nog niet overloopt van het zaad, no thanks.
nee, natuurlijk niet. verkleden is leuk als je 5 bent ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
vier jij koninginnendag verkleed?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef HeatWave het volgende:
op zoek naar het enige grietje dat nog niet overloopt van het zaad, no thanks.
Kolk is lekker bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
WILLEM II 1 ADO DEN HAAG 1
Cristiano (32) Kolk (16)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heb ze ff hier De pot op de vrijdagavond RTL7: Nac - Sparta gepost![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV moet winnen vanavond
Ik denk niet dat de spelers verzot zijn op kunstgroen. Ik zie dat Heracles een punt overhoudt (of in het leukste geval zelfs drie).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV moet winnen vanavond
Ja, eens kijken of het een publiciteitsstunt is van het niveau Ball.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wordt dit het debuut van Sun?
Dat dacht ik ook bij Spartaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV wint dit wel vandaag
Eindhoven de gekstuhhhh!quote:
dat zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat Ajax dan te dicht bij het kampioenschap komt natuurlijk
Carnavalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |