Dat is zo... Maargoed hands is hands. Maarja dan komen we weer op de aloude discussie over het niveau van de Nederlandse scheidsrechters. Handsbal Vlaar tegen RKCquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Tallie1982 het volgende:
beetje triest jorien ....dit is gewoon iets zoeken.
Psv speelde slecht, totaal uit vorm, hopelijk komt het weer goed.
Ben zelf ook psv fan maar wel realistisch
Met wedstrijden zoals vandaag, die we al genoeg gespeeld hebben zouden wij imho een slechte kampioen zijn. PSV speelt slecht laatste weken ja maar het niveau van PSV is het hele seizoen stukken hogerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax heeft inderdaad nog het lastigste programma, maar een Ajax in vorm moet iedereen kunnen verslaan. Bovendien is de motivatie nu heel erg groot, omdat we het kampioenschap in eigen hand hebben! Dus uit bij PSV winnen, en voor de rest VEEL scoren voor het doelsaldo.
Kan je dat ff opzoeken en hier plaatsen dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zo realistisch zoals jij vooraf bij de wedstrijd beweerde dat het kat in 't bakkie is voor PSV zeker
Don't blame Feyenooit, maar Erwin Koeman.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Panick het volgende:
Lekker dagje voor jou Jorien..
Ajax wint, dat schijtclubje van jou verliest weer en psv laat weer punten liggen.
Lekker voor je.
O god hebben we mister-ik-ben-voor-welke-club-wint ook weerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Arsenal nog winnen en mijn weekend kan wéér niet stuk![]()
Wat een kut carnaval wordt dat zegquote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Allemaal lampjes die het niet kunnen geloven.
Och heren, onze holbewoner geeft weer een teken van leven hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
O god hebben we mister-ik-ben-voor-welke-club-wint ook weer
Tsja, ze hebben al 3 wedstrijden geen penalty meer gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ronald jankt om de penalty.
Wat een kneus is het ook.
Ga jij es gauw zoeken !quote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Don't blame Feyenooit, maar Erwin Koeman.
Aldus Jorien![]()
Heren? jij en je online vriendjesquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Och heren, onze holbewoner geeft weer een teken van leven hoor![]()
Dat is volgende week pasquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat een kut carnaval wordt dat zeg![]()
![]()
nee hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je dat ik ga opzoeken? Jij was tenslotte de persoon die constant signalen aangaf dat Ajax er niks van bakt en PSV het vanmiddag wel even zou laten zien hoe het moet. Nou het resultaat geeft iets anders weerquote:
Dan ga de berichten eens opzoeken waarin ik dit zeg ... dit heb ik namelijk nooit gezegd... misschien verwar je me met iemand anders ?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik ga opzoeken? Jij was tenslotte de persoon die constant signalen aangaf dat Ajax er niks van bakt en PSV het vanmiddag wel even zal laten zien. Nou het resultaat geeft iets anders weer
Ach dan is het iemand anders geweest, mijn excusses dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan ga de berichten eens opzoeken waarin ik dit zeg ... dit heb ik namelijk nooit gezegd... misschien verwar je me met iemand anders ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben al 3 wedstrijden geen penalty meer gehad
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:37 schreef Tallie1982 het volgende:
JA Cyberia je roept iets maar kan het totaal niet bewijzen.... wat een sukkel ben jij ook zeg
rukkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kneus, de enorme afslachtingen tegen Ajax en Twente maar aan Erwin Koeman verwijten
Spuiten, slikken?quote:
Hehe dat is inderdaad vrij uniekquote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Adidah het volgende:
Was het jullie al opgevallen dat Davids geen kaart heeft gehad!!!111
<----
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Adidah het volgende:
<----
WHHAHAAHAH!!111 dope shit man!!1quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Adidah het volgende:
<----
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Stelletje strontboerennu worden die joden nog kampioen ook straks
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Wat feyenoord doet maakt niet uit, zolang Ajax maar geen kampioen wordt hequote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Tja, je moet je frustratie toch ergens ventilerenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat feyenoord doet maakt niet uit, zolang Ajax maar geen kampioen wordt he![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi he? Rotterdammers, geen greintje positiviteit in die hele stad te vindenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
echt he. lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe effe normaal man...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook carnaval vieren, misschien maar in Ajax-shirtquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.
Verdienen de Feyenoord supporters (relschoppers) het dan wel? Die zijn geen haar beter dan de relschoppers van Ajax...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook carnaval vieren, misschien maar in Ajax-shirt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |