quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat feyenoord doet maakt niet uit, zolang Ajax maar geen kampioen wordt he![]()
Mooi he? Rotterdammers, geen greintje positiviteit in die hele stad te vindenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
echt he. lachwekkend gewoon.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe effe normaal man...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef dlebrok het volgende:
Stelletje strontboerennu worden die joden nog kampioen ook straks
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook carnaval vieren, misschien maar in Ajax-shirtquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat een kut carnaval wordt dat zeg![]()
![]()
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het me uit wat Feyenoord doet maar Ajax mag echt geen kampioen worden dat verdienen de supporters niet.
Verdienen de Feyenoord supporters (relschoppers) het dan wel? Die zijn geen haar beter dan de relschoppers van Ajax...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef dlebrok het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook carnaval vieren, misschien maar in Ajax-shirt![]()
nee joh. dat is de schuld van de UEFA, de scheidsrechters en Talpa. Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?.
Als er 1 club van de top 4 () die geen kampioen mag worden wegens wangedrag is het f'noord wel...
Oh ja, de KNJB en die jodenclub van de Molquote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef manny het volgende:
[..]
nee joh. dat is de schuld van de UEFA, de scheidsrechters en Talpa. Dat zie je helemaal verkeerd.
Heeft niks met de Nederlandse competitie te maken.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie verdienen lekker wat, nog franse steden gesloopt deze week?.
Als er 1 club van de top 4 () die geen kampioen mag worden wegens wangedrag is het f'noord wel...
Das ook alleen maar omdat we ze hier gelukkig geen kans meer geven hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met de Nederlandse competitie te maken.
Ajax en bier wel, dus die foute muziek nemen we dan maar op de koop toe. En lekker wat Brabo's zieken natuurlijk als ons puntentotaal gelijk is tegen die tijd.quote:
omgquote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef HeatWave het volgende:
No offence, maar ik vertik het hoor. over gemaakte gezelligheid gesproken. Totaal lam in een Osama outfit kotsend op zoek naar het enige grietje dat nog niet overloopt van het zaad, no thanks.
nee, natuurlijk niet. verkleden is leuk als je 5 bent ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
vier jij koninginnendag verkleed?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef HeatWave het volgende:
op zoek naar het enige grietje dat nog niet overloopt van het zaad, no thanks.
Kolk is lekker bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
WILLEM II 1 ADO DEN HAAG 1
Cristiano (32) Kolk (16)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heb ze ff hier De pot op de vrijdagavond RTL7: Nac - Sparta gepost![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV moet winnen vanavond
Ik denk niet dat de spelers verzot zijn op kunstgroen. Ik zie dat Heracles een punt overhoudt (of in het leukste geval zelfs drie).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV moet winnen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |