Het gevoel dat ik echt de enige in Nederland ben die daar blij mee is bekruipt me.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
En afgelopen , volgende week kunnen we kijken naar :
FC Utrecht - nec
NEC is best een leuke ploeg om te zien hoor, veel jonge talenten. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:18 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik echt de enige in Nederland ben die daar blij mee is bekruipt me.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef One_conundrum het volgende:
niet gezien.
Wat hebben we volgende week
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
En afgelopen , volgende week kunnen we kijken naar :
FC Utrecht - nec
Hmm, 't is niet altijd goed wat ze laten zien hoor.. Maar Been wil wel winnen in Utrecht, begint met maar 3 verdedigers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC is best een leuke ploeg om te zien hoor, veel jonge talenten. Als ik tijd heb ga ik wel even kijken.
Utrecht zowieso nog niet zo vaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd maar weer eens kijken. Utrecht thuis hebben we nog niet vaak gehad.
quote:
vaduz het is wel vrijdagavond hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me om het even, doe maar veel goals.
5-5quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me om het even, doe maar veel goals.
* DarkShine kan zich een 4-4 herinneren in Utrecht op een vrijdag. FC Utrecht 3-1 Roda na 20 minuten ofzo...quote:
Ik heb al zolang niet meer gekeken dat ik denk dat het ondertussen anders is.quote:
we zien het over 2 uur welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al zolang niet meer gekeken dat ik denk dat het ondertussen anders is.
Mocht je dat ook al niet meer van Banny?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al zolang niet meer gekeken dat ik denk dat het ondertussen anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |