quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef Elvislives het volgende:
Wat is er met Snuifhuizen? Rood dus?
Hij heeft zijn 2de gele kaart dus rood , net gekregenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef Elvislives het volgende:
Wat is er met Snuifhuizen?
Nee dat had ook voor hem zijn 2de gele kaart moeten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Elvislives het volgende:
Die overtreding is echt belachelijk, dat had rood moeten zijn! Zo te zien Snoyl, kreeg ie daar geel voor? Triest...
Mooi, dan kan ie dus nog geschorst worden. Kan die 90+3 ElAchahoui zijn rentree maken, voor hoe lang ie zich kan gedragen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee dat had ook voor hem zijn 2de gele kaart moeten zijn![]()
Hup Utrecht slacht ze nu ook maar af.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week vrijdag krijgt nek in eigen huis weer op zen broek , dan van FC Twente.
de bal..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef Elvislives het volgende:
Wat wordt er nou gegooid?
FELICITEER ME DAN en haal dat afca eruit manquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef Devrim_ het volgende:
Test(Andere logo's lukten niet
..)
Ik ga zometeen nog ff verder testen
[afbeelding]
MWHEHEHEquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
FELICITEER ME DAN en haal dat afca eruit man
Anders staat het zo leeg en Mijn naam alleen is 10 rijtjes pixels dus kan je makkelijk weer weg halen (40 tot 60 pixels omhoog haal je wat moeilijker weg)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat AFCA had je niet hoeven doen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat AFCA had je niet hoeven doen.
Wees eens realistisch pik, als Utrecht dit seizoen Europees haalt, met dit materiaal, zou dat dan een gezonde ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:48 schreef paultjuhhh het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAAAAN EEEEEEEEEEEEEUROPA IIIN
WEE GAAN EUROPAA IIIIN
WE GAAN EUROPP IIIIN
WE GAAN EUROPA IIIIN
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAA EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUROPA IIN
dude kijk naar de posttijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wees eens realistisch pik, als Utrecht dit seizoen Europees haalt, met dit materiaal, zou dat dan een gezonde ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal ?
Wat boeit dat Europese voetbal nou, het is een leuk uitstapje. Maar het is niet alsof de rijkste clubs toch niet overblijven in de halve finales.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wees eens realistisch pik, als Utrecht dit seizoen Europees haalt, met dit materiaal, zou dat dan een gezonde ontwikkeling zijn voor het Nederlandse voetbal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |