abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46374813
En ik gooide hem weer dicht

Zwart had ik graag voor de kids gewild hoor lady-wrb!

Oxy fijn dat je bij je ouders bent en deze keer zonder problemen (hoop ik iig)

Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Verder he ik snelle minicursus gehad van mijn moeder met quilten en ik ga zo kijken welke stofjes ik heb op zolder Heb er helemaal zin in
pi_46375102
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:

stiekem droom ik ook wel eens van een geheel zwarte babylijn (zwarte rompers en slabbertjes en sokjes enzo, lijkt me zo übergaaf , zo heerlijk anti-poezelig) ik heb er de mogelijkheden voor om eraan te komen, maar ik denk dat er weinig markt voor is
Volgend de mevrouw van de petit sza sza bestaat het wel en is ook erg mooi, maar deed zij het nt binnen omdat het nt past bij de verdere erg kleurige stijl van hun winkel...

Ik zou ook wel eens een webwinkel willen starten met babykleren, heb ook in mijn hoofd wat , maar zou dan weer juist niet weten waar ik dat zou moeten halen/laten maken...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:26:16 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_46375130
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:30:35 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46375240
'Naaien op het speeltuinbankje' was ook wel een leuke topictitel geweest.

Zwart voor baby's is wel te vinden, maar het is verrekte moeilijk. Ik heb ooit een heel mooi zwart truitje en broekje in België gekocht.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 18:31:32 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_46375263
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.

Ik verfde dingen gewoon zwart of donker, en voor Cas vond ik bij de action zwarte dingetjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:34:17 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46375338
Tuttig?
Mooi, kan ik melden dat ik weer verder ben gegaan met mijn 3000 stukjes horrorpuzzel.
Ik heb spijt! Maar hij moet en zal uiteraard wel af.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:13:04 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46376528
Anitra dat is goed nieuws zeg hopelijk krijg je hem snel.

Zow weekend..... heerlijk. Morgen lekker even de stad in na het carnavalsgebeuren, we gaan morgen ringen kijken en de vakantie boeken En evt. morgenavond nog naar een optreden van A Balladeer.

Nou Vicky hoe is het het laatste 1,5 uur (en laatste dag natuurlijk) gegaan??

Ik heb nooit zwarte kleding voor Twan, vindt hij zelf ook niet mooi geloof ik. Terwijl ik zelf bijna altijd zwart aan heb....
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 19:13:36 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46376543
puzzelen vind ik ook niet tuttig.
ik heb het vroeger heel veel gedaan, samen met mijn oma.
maar nu moet ik er niet meer aan denken. ik gun me er geen tijd meer voor.
maar ik schuif aan met het breien van een sjaal.
schijnt ook zo'n oma-klus te zijn.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:14:00 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46376555
Anitra eindelijk oh wat fijn ( en nog meer hoop ik dat het helpt! )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:19:39 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_46376797
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 19:21:12 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46376848
wat een leuke spullen op die site
waarom hadden ze nou niet zoiets toen luca baby was
pi_46376913
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Belana het volgende:
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
En ze hebben ook kousjes nu, want die vond ik moeilijk bijpassend te vinden.
En zwart hebben ze wel bij rainbowbabys. Alleen spijtig dat ze daar het merk zo groot op hun kousjes zetten.
pi_46377697
Ik weet niet of ik gauw zwart aan zou trekken bij mn baby. Maar ik geloof dat ik het dan zou combineren met een vrolijk kleurtje. Maar ik ben dan ook een echt kleurtjes mens .
Fake it till you make it...
pi_46377810
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
pi_46377994
Zwart voor babies jaaaaa
En niks mis met het zelf breien van een sjaal heur Ik ben er nu een aan het afronden, hij is paars van een soort satijnlint. Heel mooi
Als die af is maak ik er een van dezelfde lint maar dan in het bruin
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 19:55:05 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46378053
Fons Ik zat laatst met Iris foto's te kijken, die vind het fototopic helemaal geweldig omdat ik dan alle namen bij de kindjes noem. Toen ik vertelde dat dit Fons was zei ze "lijkt wel een beetje een boef mama" vanwege de zwarte kleertjes denk ik.
Ze wil ook steeds dat jarige meisje met die mooie jurk zien, die zwarte Piet heeft als broertje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46378309
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
Klopt! Het is om mijn zenuwen/hersenen op een zijspoor te zetten. De pijnprikkel vervangen voor de prikkel van de tens is de bedoeling. Het is net zo'n ding als bij de fysio alleen compact en batteryenvretend Er is zelfs een Tens-verpleegkundige. Het is alleen al lekker om te weten dat er nu eindelijk dingen gedaan worden! Dat neemt een boel spanning weg.

Puzzelen is niet tuttig toch? Das toch gewoon leuk?

Naaien op het speeltuinbankje had ik in gedachten, maar zo op de vrijdagavond trekt dat niet echt speeltuinbankjes figuren dacht ik
pi_46378580
nou het carnaval is officieel begonnen hoor, boodschappen in huis voor marco want ik zal er amper zijn

Straks naar buren om in te borrelen, en voorbereiding op morgen... ikke heb er zin in
Maar toch voel ik me ongemakkelijk tegenover Thijs.
Morgenochtend nog langs het grafje waar hij een heuse Teletubbie ballon krijgt
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46378581
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
[afbeelding]
Dan moet je idd met Fons komen showen hier, dan ben ik toch bijna om .
Ik vind het zo'n snoepie he . Ik heb alleen niet zoveel met zwart .
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:11:38 #20
114177 Diaan73
pi_46378660
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag... lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
Make love, not war ☮
pi_46378662
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:

Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!
Oh en elk poortje bij elke winkel ging af. Ik weet nog wel dat ik een keer ging winkelen met m'n moeder en ze op een gegeven moment echt moe werd en pijn kreeg. Toen keek ze en bleek dat ding weer leeg te zijn. Ze wist namelijk nooit of ze nou echt moest geloven dat het werkte. Maar wel dus.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46378754
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag... lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
Heb em niet zelf gekocht, heb em gekregen van een heel lieve Fokster
Nogmaals dank je wel, doe het liever zo dan via Pm.
Dus Babygirl de ballon is vanmorgen aangekomen en wat issie mooi ik vind het zo onwijs lief van je, morgen krijgt hij een plaatsje bij Thijs
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:27:59 #23
114177 Diaan73
pi_46379272
Ow dat is idd erg lief zeg....
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:50:15 #24
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46380072
Belaan, hoe ziek ben je?
En hoe lappen we je zsm weer op?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46380161
Laatste wat ik over de Tens las (2004) was ook dat het meer suggestie dan echt werkend zou zijn.. maar blijkbaar zijn die inzichten veranderd, fijn voor je Anitra en hopelijk helpt hij je heel goed!

Bar wat een lief gebaar!

Als je zwarte babykleding wilt kun je toch ook gewone babykleding verven? Of wordt het dan niet egaal genoeg?
pi_46380284
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Lois het volgende:
Fons Ik zat laatst met Iris foto's te kijken, die vind het fototopic helemaal geweldig omdat ik dan alle namen bij de kindjes noem. Toen ik vertelde dat dit Fons was zei ze "lijkt wel een beetje een boef mama" vanwege de zwarte kleertjes denk ik.
We noemen het ook wel zijn inbrekerskostuum.
pi_46380295
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Igraine het volgende:

[..]

Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!
Oh en elk poortje bij elke winkel ging af. Ik weet nog wel dat ik een keer ging winkelen met m'n moeder en ze op een gegeven moment echt moe werd en pijn kreeg. Toen keek ze en bleek dat ding weer leeg te zijn. Ze wist namelijk nooit of ze nou echt moest geloven dat het werkte. Maar wel dus.
Ik ben heel benieuwd! Maar stom he dat je pas merkt dat het gewerkt heeft als het stopt?

Bar heel veel plezier!
pi_46380304
En nu moet ik twee babygeitjes de papfles gaan geven...
pi_46380567
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef poemojn het volgende:
Laatste wat ik over de Tens las (2004) was ook dat het meer suggestie dan echt werkend zou zijn.. maar blijkbaar zijn die inzichten veranderd, fijn voor je Anitra en hopelijk helpt hij je heel goed!

Bar wat een lief gebaar!

Als je zwarte babykleding wilt kun je toch ook gewone babykleding verven? Of wordt het dan niet egaal genoeg?
Er zijn idd verschillende meningen over, maar we moeten toch iets proberen. Medicijnen iedere keer ophogen is ook geen optie. De Tens is er voor bij, niet voor vervanging van de medicijnen. En als mijn hersens er in trappen waarom niet dan? Ik wil zelfs de hele dag op mijn kop staan als er ergens staat dat dat wel eens de oplossing kon wezen
pi_46380764
O, jammer, ik hoopte dat dat nu dan echt duidelijk was. Maar als 't bij jou werkt is het idd goed he.
pi_46380817
En blokkades Anitra, is dat al ter sprake/aan de orde geweest?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46381200
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
En blokkades Anitra, is dat al ter sprake/aan de orde geweest?
Dat hebben we 7 jaar lang gedaan. Heb er heel veel gehad, op heel veel hoogtes en plekken, maar die werken bij mij niet helaas.
pi_46381697
ARCHHHHHHH schoonvaders en komen klussen.... iemand een rol behang over?
Dan plak ik mijn schoonvader erachter...

Het was dat vriendje echt heel graag wilde dat hij ook wat kwam klussen, en dat ie lekker
snel kon ipv pas over 3 weken ofzo.... Maar ARCHHHHHH het duurt 2x zo lang als bij ieder ander
en kost een hoop gemuts en gezeur...

Maar goed na morgen ligt er dan eindelijk hopelijk in de hele woonkamer nieuw laminaat!!!
pi_46382106
Diaan, de laatste 1,5 uur ging heel snel voorbij!
Collega van me kwam nog even langs om een bosje bloemen te brengen. Echt lief.

Anitra, mijn schoonmoeder heeft ook een Tens en het helpt bij haar volgens mij wel goed! Ze heeft oplaadbare batterijen erbij, want dat ding vreet idd batterijen. Hoop dattie bij jou wat verlichting kan gaan geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46382454
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef p_iglet het volgende:
ARCHHHHHHH schoonvaders en komen klussen.... iemand een rol behang over?
Dan plak ik mijn schoonvader erachter...

Het was dat vriendje echt heel graag wilde dat hij ook wat kwam klussen, en dat ie lekker
snel kon ipv pas over 3 weken ofzo.... Maar ARCHHHHHH het duurt 2x zo lang als bij ieder ander
en kost een hoop gemuts en gezeur...

Maar goed na morgen ligt er dan eindelijk hopelijk in de hele woonkamer nieuw laminaat!!!
ik heb nog wel een rolletje voor je, heb je zelf lijm?

Vicky ik ben benieuwd!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:00:56 #36
114177 Diaan73
pi_46382525
Wat lief allemaal die cadeautjes van je ex-collega's... vond je het nog moeilijk om afscheid te nemen? In ieder geval nu even bijna 2 weekjes vrij en genieten... daarna met frisse en volle moed beginnen met je nieuwe baan.

p_iglet... mijn vader is het tegenovergestelde, die gaat zo snel, dat kun je niet bijhouden
Make love, not war ☮
pi_46382780
Diaan mag ik die van jou ff lenen..... ik heb hier een heel huis vol kluszooi en teringbende.
En aangezien ik zelf lichamelijk bijna niets kan doen kan het me niet snel genoeg afkomen.

Ik heb zo'n avond dat ik het liefst met winterslaap zou gaan... en dan pas wakker worden 40 weken zwanger (of liefst nog net daarna met baby in mijn armen) in een compleet verbouwd en af huis, met 2 voldoendes voor mijn tentamens van de komende maanden.

Doet er iemand mee met winterslaap??
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:11:52 #38
114177 Diaan73
pi_46382877
Hmmm sorry heb het te druk voor een winterslaap, moet nog een verjaardag(feest) van Twan en een bruiloft regelen

Maar je mag die van mij best even lenen, maar ik denk dat de afstand wel een probleempje is
Make love, not war ☮
pi_46382883
Diaan, ik had het er eigenlijk niet echt moeilijk mee.. Vond het wel vreemd, maar hoefde er geen traantje om te laten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46382929
Oew verjaardagsfeestjes en bruiloften zijn leuke dingen
Daar wil je niet doorheen slapen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:19:07 #41
114177 Diaan73
pi_46383162
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Vicky het volgende:
Diaan, ik had het er eigenlijk niet echt moeilijk mee.. Vond het wel vreemd, maar hoefde er geen traantje om te laten..
kan me voorstellen dat het vreemd was, je ziet je collega's die je bijna dagelijks zag bijna nooit meer. Denk ik... Maar wel prettig voor jezelf dat je er niet zo'n moeite mee had. Ik werk nu al 9 jaar bij mijn huidige bedrijf en dat bevalt me zeer goed, we hebben op de afdeling een zeer hechte band en zou het wel erg vinden om daar weg te gaan eigenlijk. Gelukkig hoeft dat ook (nog) niet.
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef p_iglet het volgende:
Oew verjaardagsfeestjes en bruiloften zijn leuke dingen
Daar wil je niet doorheen slapen.
de leukere maanden komen eraan, ook vol met concerten en theaterbezoek. Het begint volgende week vrijdag met een bezoek aan de musical Doe Maar. en zaterdags gaan we nog met Twan naar de musical van Jip & Janneke.
Make love, not war ☮
pi_46383369
leuk!!!!!!!!
pi_46383548

Anitra fijn voor je! Ik hoop dat het werkt!
Klinkt leuk Diaan!

Ik heb schoenen! Leve de uitverkoop! 3 paar!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:42:51 #44
114177 Diaan73
pi_46384024
Lijkt mij ook erg leuk. En Ingrid van harte gefeliciteerd met je 3 paar schoenen
Make love, not war ☮
pi_46384197
Pfff kan ik niet met iemand mijn familie ruilen. Krijg echt soms een punthoofd van mijn zusje en mijn ouders die er tussen in zitten maar de jongste telg altijd koste wat kost de hand boven het hoofd houden.
pi_46384254
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt mij ook erg leuk. En Ingrid van harte gefeliciteerd met je 3 paar schoenen
Dank je. Was ook wel nodig, ik heb zo'n 5 jaar geleden voor het laatst schoenen gekocht.

Ohja, bij 1 zaak waren de schoenen al in de aanbieding, en de 2e paar voor 1 euro. Dat kon ik uiteraard niet laten liggen.
pi_46384308
Ik had mijn (schoon)familie ook al te ruil
Weet alleen niet of je daar veel mee opschiet...

Ik heb iig net besloten, dat ik vanaf morgenavond een week lang geen (schoon)familie wil die aan mijn hoofd zeurt... dus dat ik gewoon een week lang niet de telefoon op ga nemen als ze bellen.
Soort mini vorm van winterslaap
pi_46384481
Dan heb je echt mazzel, mijn ouders wonen rechts van me en mijn zusje plus wederhelft links. En ik en mijn zusje liggen in de clinche (al jaren!) en mijn ouders en zusje ook al een poosje maar ongeacht wat dat mormel uitvreet (ze is 25 jaar btw) ik ben toch de oudste en moet me volwassen gedragen etc. Je wilt niet weten wat voor preek ik zo juist heb gekregen. En trust me ik ben heus geen engeltje maar mijn zusje ................nou ja soms kan je het maar beter niet uitspreken.
pi_46384553
is verhuizen geen optie?
Ik moet er niet aan denken, zo dicht bij mijn familie te wonen....
Ik heb altijd geroepen op mijn 18de ga ik op mezelf wonen en heb me daar ook aan gehouden. 100km verderop... en dat vind ik dichtbij genoeg....
pi_46384564
Faja, das wel erg dichtbij zeg! Moet er niet aan denken.
pi_46384724
Ik heb een hele tijd aan verhuizen gedacht en ben ook serieus op zoek geweest naar een ander huis en andere woonplaats maar dat mijn zusje geen volwassen gedrag vertoont betekent niet dat ik daar voor moet verhuizen. Ze leert met der 25 jaar maar eens een keer hoe normale mensen met elkaar omgaan en misschien dat ze eens wat interesse zou kunnen tonen in der eigen ouders en zus ipv alleen der schoonfamilie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Faja-Lobi op 16-02-2007 23:12:31 ]
pi_46385005
Ik snap je wel Faja, want zij is degene die bezig is, maar je moet ook aan jezelf denken! En anders kom je hier een keertje uitblazen
pi_46385221
Als ik al zou verhuizen dan is het omdat A'dam nou in mijn ogen niet echt een geweldige stad is (ook al ben ik er geboren en woon ik er al 27 jaar) en omdat het qua toekomstige werk van manlief misschien ergens anders beter uit komt. Maar ik vindt het ook super dat mijn kinderen opa en oma naast hun hebben wonen. En zou het leuk vinden als mijn zusje straks ook kinderen heeft (ooit) dat mijn kinderen met hun neefjes/nichtjes op zou groeien. Maar ik denk persoonlijk dat dat laatste ijdele hoop is. En je merkt aan mijn ouders wel dat ze er mee zitten maar er wordt meestal met een vinger naar mij gewezen onder het mom van jij bent de oudste en gedraag je dan ook als wijste etc. Altijd maar weer dat kleine mormel in "bescherming" nemen. Ik hoorde net zelfs "jij bent veel sterker, qua karakter en je bent wel emotioneel maar je zusje is zo veel emotioneler en minder sterk". Nou ja nog een hoop meer blablabla kwam er uit en ik ben maar naar huis gegaan. En aan mijn man gevraagd of ik nou degene ben die ze niet op een rijtje heeft maar hij zegt dat ik degene ben die het meest volwassen reageert.
pi_46387463
Ploft neer en hooopt dat er ergens daar in de bar nog Bessen verstopt ligt, men wat smaakt dat spul lekker

Kreeg het er even te "kwaad"een heleboel kleine kinderen om me heen, en toen ze weg waren, kwamen de tranen, en dan was het ff lekker om te drinken....
  zaterdag 17 februari 2007 @ 07:55:27 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_46391306
ow jongens... ik heb de buikgriep van mijn zoon overgenomen daar wordt je niet heel vrolijk van hoor. pfff... het duurt nu een dag en ik heb er wel weer zat van

Gelukkig is het weekend en is Nick thuis

[ Bericht 32% gewijzigd door Belana op 17-02-2007 08:10:08 ]
stormy waters...
sailin'
pi_46391363
Wij hebben afgelopen zondag allemaal de buikgriep / rota virus gekregen van onze dochter.Zelfs mijn moeder was er ziek van de hele week.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:08:31 #57
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_46391544
Wat kan het dan lastig zijn als je je familie zo dicht om de hoek hebt wonen, Faja.

Die buikgriep, duurt die lang? Ik loop er sinds gister mee en dacht gisteravond het ergste wel gehad te hebben, maar vanmorgen begon het vrolijk opnieuw

Bar een dikke voor jou, hopelijk kan je ook genieten van het carnavallen.

Dit was Saffier
pi_46391609
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef _Bar_ het volgende:
Ploft neer en hooopt dat er ergens daar in de bar nog Bessen verstopt ligt, men wat smaakt dat spul lekker

Kreeg het er even te "kwaad"een heleboel kleine kinderen om me heen, en toen ze weg waren, kwamen de tranen, en dan was het ff lekker om te drinken....
Wat is dat voor spul? heet het 'Bessen'?

voor jou... waar was je ergens dat er zoveel kleine kinderen waren?
pi_46391621
Bessenlikeur Suzanna
Ik was bij de buren inborrelen voor de optocht voor vandaag en morgen
En hun kinderen lopen ook mee, normaal kan ik er goed mee omgaan hoor, maar het schoot gewoon ergens mis.

Ach ik ben ook verliefd geworden op het 14 maanden oude dochtertje van een van de mensen die meelopen
pi_46391650
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 07:55 schreef Belana het volgende:
ow jongens... ik heb de buikgriep van mijn zoon overgenomen daar wordt je niet heel vrolijk van hoor. pfff... het duurt nu een dag en ik heb er wel weer zat van

Gelukkig is het weekend en is Nick thuis
Belana beterschap

Hier ga ik me eens gereedmaken, voor het dorpscarnaval, vanavond lekker eten met de hele groep

Voel me wel stukken beter dan gisteren, weer eens normaal kunnen slapen, en er nu wel gewoon echt zin in hebben.

Fijn weekend allemaal
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 09:32:48 #61
81992 Githa
pi_46391710
Veel plezier Bar
Fijn dat het weer wat beter gaat... ga genieten voor twee!

Belana, beterschap het is een hardnekkige buikgriep helaas!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:56:21 #62
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46391914
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Oxy fijn dat je bij je ouders bent en deze keer zonder problemen (hoop ik iig)
Ja, zonder problemen zelfstandig gereisd.
Vandaag gaan we weer even naar de nieuwe groep toe om een paar meubels te brengen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_46392194
Belana beterschap!

Carnavallers, veel plezier dit weekend!!!
pi_46392542
Ik ga voor het eerst in elf jaar niet mee met wintersport. Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat ik de laatste tijd niet lekker slaap. Ik heb het niet zo op dingen die ineens anders gaan. Nu denk ik steeds: 'mijn ouders zitten nu in de auto, waarschijnlijk in België....' Maar ik houd mezelf voor dat ik er toch niets te zoeken had, want er ligt voor het eerst in elf jaar geen sneeuw. Zal het door mij komen?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46:17 #65
81992 Githa
pi_46392696
Om het leed te verzachten PV vast!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:01:32 #66
114177 Diaan73
pi_46392984
Ingrid 5 jaar geleden pff dat is echt lang geleden, des te wower dat je er nu 3 paar hebt

Faja wat een vervelende situatie zeg.. mn familie woont ook wel redelijk dichtbij maar niet zo dichtbij. En meestal wordt de jongste in bescherming genomen, dat zie je heel vaak. In ieder geval heel veel sterkte.

p_iglet ik vind die miniwinterslaap van je een goed idee.... Belana beterschap

PV, waarom zijn jullie niet meegegaan, Kendahl kan toch makkelijk mee?

Wij gaan vandaag ringen kijken en een vakantie boeken

Ow ja carnavallers: ook heel veel plezier namens mij. Wij proberen het te ontlopen....

[ Bericht 6% gewijzigd door Diaan73 op 17-02-2007 11:07:02 ]
Make love, not war ☮
pi_46393091
@Diaan:
* we hadden dan met zijn allen in een apartement gemoeten
* ik weet niet of de auto groot genoeg is voor al onze spullen en die van Kendahl.
* het is tien uur rijden....
edit: oja en Belsen doet niet aan wintersport...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:13:06 #68
114177 Diaan73
pi_46393181
Die Belsen is wel verstandig niet tegen hem zeggen hoor

Okay duidelijk, al die jaren ging je dus ook alleen mee?
Make love, not war ☮
pi_46393385
Gruwel, ik heb zo'n hekel aan te laat komende mensen....
Mijn schoonvader zou om 10 uur komen om de vloer af te maken. Dus ik op tijd mijn bed uit...
Het is nu half 12 en hij is er nog niet!!!
Alsof ik niets beters te doen heb dan op hem te wachten.
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 11:29:58 #70
81992 Githa
pi_46393506
p_iglet, dat is ook iets waar ik een hekel aan heb, zeker als ze al 1,5 uur te laat zijn dat valt niet meer onder 'te laat' hoor
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:51:00 #71
114177 Diaan73
pi_46394040
Ow p_iglet dat is echt frusti zeg..... hopelijk is hij er nu toch snel, of beter is hij er al.
Make love, not war ☮
pi_46394393
bah, wat vervelend is dat p_iglet! Ik heb ook een hekel aan mensen die veel te laat komen of helemaal niet op komen dagen..

Bar, ik heb nog een half flesje Bessenjenever staan

Beterschap voor de dames met buikgriep
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46395410
Hij is er eindelijk!!!!! En ik heb hem zelfs zover dat ie de hele vloer los gaat halen en gaat verlijmen omdat ik geen kieren en losspringend laminaat wil!!

Maar goed naar de markt nu nog kan ik vergeten...
Dus dan maar naar de Albert Heijn voor boodschappen... :S
Slecht voor mijn portemonee dit geintje.

PFFFFF 21...22....23.... zwangerschapshormonen en een huis op knappen zijn geen goede combi
Wordt ik aardig hormonsterig van
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 12:43:52 #74
81992 Githa
pi_46395479
Nou, ik zou er ook hormonsterig van worden hoor
pi_46399013
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid 5 jaar geleden pff dat is echt lang geleden, des te wower dat je er nu 3 paar hebt
Ja, ben er heel bij mee! Trouwens Kim heeft Brakkies gehad van ons. Iemand daar bekend mee?

Veel plezier met ringen kijken en vakantie boeken.

Carnavallers veel plezier. Kennen we hier niet.

Piglet sterkte met hormonsters!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:38:03 #76
103793 kozakken
Living the life
pi_46401402
Oxy, wat knap van je. Helemaal alleen
En weer naar je nieuwe groep. Wat een spannende tijd toch voor je (en je ouders ook waarschijnlijk)
pi_46406114
p_iglet diep adem halen

Ingrid brakkies zijn hele goede schoenen!

Ik heb stofjes gehaald bij de ikea en ga daar straks allemaal 4kantjes van knippen voor het quilten. Ikea is erg leuk met zijn stoffen kost geen drol.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:46:48 #78
114177 Diaan73
pi_46406548
De vakantie is geboekt Portugal here we come.... 2 weekjes, half pension bijna 4* hotel heerlijk, we kijken er nu al naar uit. Het is alweer meer dan 3 jaar geleden dat we echt naar het buitenland op vakantie zijn geweest wel wat stedentripjes gedaan, maar dit is toch anders

Ringen kijken, viel een beetje tegen, we moeten vandeweek even een afspraak maken bij de plaatselijke goudsmid, eens kijken of hij onze wensen tegen een redelijke prijs kan inwilligen. Maar belangrijker nog, vandaag is een jurk gekomen en hij is geweldig misschien nog iets uitleggen bij de boezem, maar hij is echt

p_iglet inmiddels weer tot rust gekomen?
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 20:02:56 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46407056
Anita ik vind quilts zo geweldig om te zien, leuk zeg dat je dat gaat doen! Je moet er volgens mij wel engelengeduld voor hebben

Diaan dat klinkt heerlijk,zo'n vakantie Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer wij voor het laatst zijn geweest, heerlijk hoor eventjes weg.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:20:25 #80
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46407671
Oxy wat goed van je zeg, alleen naar je ouders gereisd. Was dit de eerste keer of doe je het wel vaker?

Waorom zie ik gien foto's van joen neije skoen'n Ingrid? hint hint

Klinkt lekker Diaan, die vakantie Portugal. Jammer dat het (nog) niet gelukt is met de ringen. Maar dé jurk is binnen?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:28:36 #81
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46407914
Ik ben erg benieuwd naar je quiltkunsten Anitra

Laatst in een editie van Extreme Home Makeover zag ik zoiets moois.. De man/vader des huizes was overleden en zijn vrouw kon steeds maar geen afscheid doen van zijn kleding. Ze wou ze graag bewaren voor de kinderen, gewoon omdat dat toch een stukje van hem was.
Nou had het EHM-team een groepje mensen ingeschakeld die quilten.. Van de kleding zijn mooie dekens/spreien en kussentjes gemaakt. Zodat ze als ze het koud hadden ze zo'n quilt konden omslaan en dan de warmte van hun vader en man konden voelen. De kussentjes lagen door het huis verspreid zodat hij overal aanwezig was.

Ik vond het idee wel heel mooi.
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:31:55 #82
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46408047
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:
Oxy wat goed van je zeg, alleen naar je ouders gereisd. Was dit de eerste keer of doe je het wel vaker?
Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.
Toen stond ik helemaal alleen op Utrecht Centraal met al die bellende mensen, om me heen. Mijn vader heeft toen, vrij genomen van zijn werk en mij opgehaald. Ik was goed opgevangen door de spoorwegpolitie want ik was helemaal overstuur. Maar afgelopen donderdag ging het goed en ik was, zonder problemen, aangekomen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_46408203
Oehh Diaan, wat zalig zeg naar Portugal!! Jaloerrssssss

We hebben vandaag een DVD-recorder gekocht, een Sony 720
Kan de kapotte video de deur uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 17-02-2007 20:41:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46408410
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.
Toen stond ik helemaal alleen op Utrecht Centraal met al die bellende mensen, om me heen. Mijn vader heeft toen, vrij genomen van zijn werk en mij opgehaald. Ik was goed opgevangen door de spoorwegpolitie want ik was helemaal overstuur. Maar afgelopen donderdag ging het goed en ik was, zonder problemen, aangekomen.
daar stond ik ook met Luchtbel en Sugar toen. Kan me voorstellen dat je overstuur was. Het was ook een enorme chaos met al die mensen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46410122
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:

Waorom zie ik gien foto's van joen neije skoen'n Ingrid? hint hint

Moet ik nog maken. Maar ze zijn niet "in" hoor. Maar wel merk.
pi_46413555
* _Bar_ is terug van de eerste dag carnaval
Het was leuk, gezellig, heb genoten, intens genoten,en ik heb geloof ik een besluit genomen

Morgen nog een dag en dan echt opstap
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:33:38 #87
114177 Diaan73
pi_46413623
goedzo Bar, fijn dat je zo hebt genoten. Veel plezier morgen nog...

* heel erg nieuwsgierig is naar je besluit
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 00:37:15 #88
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46415268
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is terug van de eerste dag carnaval
Het was leuk, gezellig, heb genoten, intens genoten,en ik heb geloof ik een besluit genomen

Morgen nog een dag en dan echt opstap
Bar, dit klinkt hartstikke goed!
Fijne gewenst,dan kan je je er morgen weer lekker in storten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 18 februari 2007 @ 08:54:08 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_46418433
wat fijn Bar dat je het zo naar je zin hebt gehad! ben ook nieuwsgierig naar je besluit natuurlijk maar vooral vind ik het fijn dat je het leuk hebt gehad!
stormy waters...
sailin'
pi_46418591
Klinkt goed Bar! Ook ik ben wel nieuwsgierig naar je besluit...
Ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt (of nog slaapt ) en dan vandaag nogmaals genieten .
pi_46418636
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Noli. het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je quiltkunsten Anitra

Laatst in een editie van Extreme Home Makeover zag ik zoiets moois.. De man/vader des huizes was overleden en zijn vrouw kon steeds maar geen afscheid doen van zijn kleding. Ze wou ze graag bewaren voor de kinderen, gewoon omdat dat toch een stukje van hem was.
Nou had het EHM-team een groepje mensen ingeschakeld die quilten.. Van de kleding zijn mooie dekens/spreien en kussentjes gemaakt. Zodat ze als ze het koud hadden ze zo'n quilt konden omslaan en dan de warmte van hun vader en man konden voelen. De kussentjes lagen door het huis verspreid zodat hij overal aanwezig was.

Ik vond het idee wel heel mooi.
Mooi zijn zulke dingen! Mijn moeder maakt met haar quiltvriendinnen quilts voor het hospis (heb geen flauwidee hoe je het moet schrijven of omschrijven. Er wonen mensen die terminaal ziek zijn)er dankbaar om te doen.
Ik ga als eerste een simpel patroon doen en werk dus maar met 2 stofjes, het is hee leuk dat je alles in fases kan doen. De ene avond it je alleen maar stof te knippen, de andere avond zet je ze per 2 aan elkaar, snij je ze en strijk je de naad, dan heb je avonden om te puzzelen hoe je zel wil hebben dus is het schuiven met die 4 kantjes, dan maak die blokken weer aan elkaar en daarna spannen en pitten(de figuurtjes met de hand er op naaien, soort siersteken. En juist doo dat je veel verschillende dingen kan doen is het leuk. Ik ben echt maanden opzek gweest naar een hobby, maar ik heb gisteravond met heel veel lol 4kantjes zitten knippen aan tafel

Oxy fijn dat het goed is gegaan nu, geen storm, geen sneeuw, maar gewoon goed!

Bar dat klinkt gezellig! En ik ben ook nieuwsgierig naar je besluit!
  zondag 18 februari 2007 @ 09:52:03 #92
114177 Diaan73
pi_46418741
Goedemorgen Belana voel je je al wat beter?
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 09:56:03 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_46418772
ja, voel me beetje beter, maar ben vannacht dan ook leeg gelopen
mijn hoofd voelt weer iets helderder gelukkig. naar zo'n buikgriep. magoe. we komen er wel weer.

hoest met jou diaan?

Anitra, in amsterdam zit een hele speciaalzaak, daar loop ik altijd langs, echt de prachtigste quilts hangen daar
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 10:23:16 #94
114177 Diaan73
pi_46419028
Gelukkig voel je je iets beter... die buikgriep is wel erg vervelend. Peaceman en Twan zijn ook al aan de beurt geweest, ik gelukkig (nog) niet.

Het gaat goed met me, ik kan hele dagen werken ook goed volhouden en vindt het veel prettiger dan een paar uurtjes. Ik heb het gevoel dat je dan tijd tekort hebt...

K*t heb ik net een heel uitgebreid mailtje getypt naar Peacemans moeder, valt de laptop uit... kan ik weer opnieuw beginnen... grrrr.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 11:06:51 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_46419537
ik las laatst een keer dat je weer last van tintelingen had, dat gaat nu weer beter? (sorry ik lees niet altijd alles...)
stormy waters...
sailin'
pi_46419710
Beterschap Belana

Mooie dag voor carnaval vanmiddag weer de stad in
  zondag 18 februari 2007 @ 11:33:21 #97
114177 Diaan73
pi_46420012
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:06 schreef Belana het volgende:
ik las laatst een keer dat je weer last van tintelingen had, dat gaat nu weer beter? (sorry ik lees niet altijd alles...)
Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 12:59:05 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46422139
Iemand tips voor dingen om te doen?

Ik heb zin om langs het strand te gaan wandelen, maar manlief niet. Ik heb nu dus de dierentuin voorgesteld, daar heeft hij wel zin in, maar ik twijfel.

Iemand nog een briljante tip?
  zondag 18 februari 2007 @ 13:02:27 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_46422235
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.
vriednin van ons had laatst ook zulke vage klachten, maandenlang ziekenhuis en revalidatie toestanden, de enige conclusie die ze konden trekken was een virus en inmiddels gaat het stukken beter. ik hoop dat het revalideren bij jou ook gaat helpen.

BE, geen tips, ik ben de luiheid zelf
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 13:05:50 #100
114177 Diaan73
pi_46422334
Dank je Belaan... ik hoop het ook. Volgende week begin ik in ieder geval met wat oefeningen bij de fysiotherapeut.

BE ook hier geen tips, ik hang vandaag met laptop op schoot op de bank en Peaceman zit achter de pc. En we gaan ons trouwkaartje verder verfijnen, we hebben proefdruk gehad en die ziet er heel goed uit.. nog even de laatste puntjes op de i zetten.
Make love, not war ☮
pi_46422596
BE, sorry, heb ook geen tip voor je..

Strakjes naar Schiphol toe. Ben zo in staat zelf op het vliegtuig te stappen naar een warm oord..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46422947
mocht je toch thuisblijven BE: probeer de Volkskrant sudoku van gisteren, daar ben je wel even zoet mee.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:27:47 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46423060
Ik snap sudoku sowieso niet. Ik kan het niet.
pi_46423264
BE, naar de film en daarna lekker wat drinken en/of eten?
  zondag 18 februari 2007 @ 13:34:14 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46423299
Tapa's eten staat idd op de agenda, hoewel ik nog twijfel vanwege Sonja.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:38:49 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_46423457
dat past wel bij dit tuttige speeltuinbankje ja... sonja
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 13:40:51 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46423535
Het enige pluspunt aan Sonja is de Sas-dag vind ik

Al ben ik trouwens 4 kilo afgevallen inmiddels dus nu zit ik weer onder de 70 (niet mbv Sonja trouwens, 'gewoon' minder gesnoept)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_46423772
En de Sas-dag houdt in?
  zondag 18 februari 2007 @ 13:49:34 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46423892
Schijt aan Sonja-dag
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_46423991
  zondag 18 februari 2007 @ 14:03:25 #111
114177 Diaan73
pi_46424409

Hmm ik ben aan het neuzen op Funda... en nu heb ik een huis gezien wat ik helemaal geweldig vind... Peaceman vindt dat ik te vroeg kijk... het gaat om dit huis. Geweldig... een oude erkerwoning bijna in hartje centrum En de vraagprijs is ook heel goed te doen....
Make love, not war ☮
pi_46424623
diaan, geweldig huis! kan me voorstellen dat je daar voor valt. wat vindt peaceman er te vroeg aan?
en ik was nog steeds vergeten te reageren op de uitslag dat je GEEN ms hebt, echt hartstikke fijn zeg! blijft natuurlijk spannend wat 't dan wel is waardoor die rare tintelingen veroorzaakt worden maar ok. geen MS in elk geval!

hehheh SAS dagen, daar lust ik wel pap van. maar knap van je tex, 4 kilo!
  zondag 18 februari 2007 @ 14:19:16 #113
114177 Diaan73
pi_46424971
Tja met de bruiloft en de geplande vakantie voor de boeg... en het feit dat hij (nog) geen vaste baan heeft. Maar wel een jaarcontract en volgens mij is dat geen belemmering.. de bedoeling is wel dat hij per half november a.s. een vaste baan daar krijgt, dus kan hij volgens mij ook wel intentieverklaring krijgen. Verder maakt het m.i. qua kosten niet zoveel uit, omdat we nu ook best een dure huurwoning in het centrum hebben...

Ja het is heerlijk om te weten om geen MS te hebben...

Ow ik wil er ook wel 4 kilo (knap hoor!! vanaf, maar kan het niet opbrengen om minder te snoepen... toch maar eens morgen een start mee maken.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 14:24:02 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46425147
Ik wil er nog minstens 7 af En het niet-snoepen lukt mij ook niet altijd, maar af en toe moet kunnen vind ik. Binnenkort ook weer eens naar de sportschool, dat moet ook wel helpen hoop ik
©Dumbo
  zondag 18 februari 2007 @ 14:28:00 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_46425320
ooooowwww, die sonja! Ik ben ook 2 kilo kwijt, dankzij mezelf

Diaan, prachtig huis! Ik woon zelf in een dergelijk huis, dus tja, ben er dol op
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 14:30:38 #116
114177 Diaan73
pi_46425434
Tex nog 7 eraf? En je weegt nu nog geen 70 kilo.... dat is toch prima. Ik ga maar niet zeggen hoeveel ik weeg

Lastige van de foto's is dat je niet weet hoe de slaapkamers enz. zijn, maar ik ga het huis maar eens mailen naar mn oom. Die is bouwkundig inspecteur en kan misschien wel wat zinnigs zeggen. Maar vooralsnog ben ik echt
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 14:38:26 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_46425740
het ziet er wat smal uit, hier is bv de woonkamer 3,65 breed en dat is al wat smal, maar wel te doen, smaller zou ik TE vinden denk ik.
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 14:40:34 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46425840
Ik zat altijd begin 60 kilo en daar wil ik eigenlijk weer naar terug. Ik ben ook niet zo heel groot, 1.68m, dus dat zou een normaal gewicht voor mij zijn. Na de bevalling van Noah paste ik sommige oude broeken weer en andere broeken bijna, en daarna is het mis gegaan. Dus wil het gewoon nog een keer proberen

Als het niet lukt met alleen minder snoepen en eventueel sporten dan houd het ook op hoor, ik kan er niet téveel moeite voor doen want dan houd ik het nooit vol denk ik.
©Dumbo
  zondag 18 februari 2007 @ 15:45:26 #119
114177 Diaan73
pi_46428365
Het ziet er idd wel wat smal uit, maar dat is iets wat je altijd in het echt moet zien.. ik heb mn oom inmiddels gemaild...

Ik ben ook maar 1.68.... maar ben nooit echt licht geweest, zware botten denk ik... ben weleens 74 kilo geweest en vonden ze me echt mager... Maar niettemin, knap hoor!! Ik ga binnenkort ook beginnen met sporten, samen met Peaceman gaan we squashen.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 15:54:10 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46428703
Wat een onwijs leuk huis Diaan! Die keuken!

We zijn uiteindelijk maar gewoon even de stad in gewandeld en hebben daar samen gelunched op de markt. Gewoon even lekker naar buiten.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:03:37 #121
114177 Diaan73
pi_46429022
Ja die keuken vind ik ook en de badkamer eigenlijk ook wel....

Ow BE dat is ook wel erg lekker, hadden wij ook moeten doen want ik heb nu hoofdpijn en ben moe van het binnenzitten/bankhangen.
Make love, not war ☮
pi_46429459
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pfff kan ik niet met iemand mijn familie ruilen. Krijg echt soms een punthoofd van mijn zusje en mijn ouders die er tussen in zitten maar de jongste telg altijd koste wat kost de hand boven het hoofd houden.
Wil jij dan mijn oudste zus?
Want die heb ik sinds vorige week 'afgestoten'.
Ik doe er niet meer aan.
Dus als jij haar wil...
  zondag 18 februari 2007 @ 16:17:07 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46429537
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijs leuk huis Diaan! Die keuken!

We zijn uiteindelijk maar gewoon even de stad in gewandeld en hebben daar samen gelunched op de markt. Gewoon even lekker naar buiten.
Volgende week zondag wordt vast véél leuker
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:39:35 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_46430461
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja die keuken vind ik ook en de badkamer eigenlijk ook wel....

Ow BE dat is ook wel erg lekker, hadden wij ook moeten doen want ik heb nu hoofdpijn en ben moe van het binnenzitten/bankhangen.
wij hadden ws ook beter naar buiten kunnen gaan, want nu was het een middag van politie agentje spelen maarja, 2 mensen mer rugpijn en 1 met nog een restje buikgriep... het schoot niet op en daarnaast de luiigheid he

die keuken ziet er mooi uit ja
stormy waters...
sailin'
pi_46430556
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ben gister op de Huishoudbeurs geweest en op de 9Maandenbeurs. Moest even een kadootje kopen En het is zoooooo goed gelukt. Kan niet wachten om het te geven
  zondag 18 februari 2007 @ 16:45:50 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_46430662
tssss... dat gaat maar op kraamvisite
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 16:49:43 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46430801
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wil jij dan mijn oudste zus?
Want die heb ik sinds vorige week 'afgestoten'.
Ik doe er niet meer aan.
Dus als jij haar wil...
ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding.
krijg je dr wel meteen bijpassende familie bij.
en ik hoef dr niks voor terug hoor.
familieloos leven bevalt me uitstekend
pi_46430879
Belana, dat is om mijn Rammel-onderdruk-spieren te trainen
En omdat ik niet kan wachten tot Dean (en de dames!!!!) in het eggie te zien. Heb er zin an

Ik vond de 9Maandenbeurs een beetje tegenvallen. Maar misschien als ik zwanger/moeder was geweest al, dat het dan nog leuker was geweest hoor. Ik was er met mijn vriend ( ), zwager en zwanger schoonzusje. Ik had het groter verwacht! Gelukkig was de HHbeurs groot genoeg, dus konden we toch nog oververmoeid van het slenteren naar huis
  zondag 18 februari 2007 @ 16:53:20 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46430931
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ben gister op de Huishoudbeurs geweest en op de 9Maandenbeurs. Moest even een kadootje kopen En het is zoooooo goed gelukt. Kan niet wachten om het te geven
Spanneueueueuend!!!!
  zondag 18 februari 2007 @ 16:56:20 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46431020
Diaan wat een sfeervol huis. Ik vind die schuifdeuren zo mooi En die erker! Kan me heel goed voorstellen dat je er wilt wonen.

Belana, hier was ik ook de hele tijd aan het corrigeren en ze bleven maar vervelend doen. Dus: eruit met z'n allen. En nu we terugzijn hebben ze nog geen 1 keer ruzie gehad. Het helpt echt, frisse lucht. Alleen heb ik nu weer last van m'n knie door het lopen. 1 voordeeltje, nu kan ik écht niet sporten morgen
pi_46431157
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding.
krijg je dr wel meteen bijpassende familie bij.
en ik hoef dr niks voor terug hoor.
familieloos leven bevalt me uitstekend
He nee, laat maar.
1 zus is meer dan voldoende.
En die afgestoten zus... HEERLIJK!
4 verjaardagen minder, veel gezeik en gezeur minder, hoef niet meer verplicht aardig en belangstellend te doen.
Had dit denk ik eerder moeten doen, is beter voor mijn humeur!
  zondag 18 februari 2007 @ 17:04:56 #132
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46431288
Vandaag zijn we weer bezig geweest met mijn nieuwe kamer.
Ik zal een tipje oplichten:

De badkamer, met dolfijnendouchegordijn

Hier zie je een stukje van mijn oranje muur, met nieuw kleed en nieuw kussentje en nieuwe kasten

Meer foto's volgen, als het klaar is
  zondag 18 februari 2007 @ 17:11:02 #133
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46431488
Zussen! Ik heb er 2 (een tweeling ook nog eens...) en ik heb er héél wat mee gebotst.
Maar de laatste jaren (eigenlijk sinds Danyel's geboorte) zijn we erg veel naar elkaar toe gegroeid.
Ik ben er heel blij om, het heeft zeker toegevoegde waarde!

Oxy, mooi wordt het ! Ik ben erg gecharmeerd van die oranje kleur. Weet je zo het merk/kleurnummer?
Zitten jullie helemaal op schema qua klussen voor de verhuizing?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 17:12:22 #134
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46431535
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef kozakken het volgende:
En weer naar je nieuwe groep. Wat een spannende tijd toch voor je (en je ouders ook waarschijnlijk)
We gaan elk weekend. Ik zal een stukje schrijven, over mijn ouders en mij.
Ik woon sinds een half jaar, of eigenlijk 8 maanden, maar deeltijd op de groep. Dat komt, vanwege mijn laatste psychose waardoor ik nog veel angsten heb. 3 dagen ben ik dan, op de groep, en 4 dagen, bij mijn ouders. Ze zeggen ook dat ze het heel spannend vinden nu ik weer naar een nieuwe groep ga, omdat ik daar weer voltijds (dus ook de meeste weekends) ga wonen. (dat vind ik zelf, ook spannend).
Het zal wel moeilijk zijn, zeggen ze, om weer afstand van thuis te nemen. Omdat ik het nu zo gewend ben, dat ze weer heel vaak bij me zijn. Maar ik heb ook gehoord (stiekem) dat ze het zwaar vinden om mij nu in huis te hebben, en dat ze opgelucht zijn, dat ik een nieuwe plek gevonden heb.

Volgende week komen mijn opa en oma ook naar de nieuwe groep (ik ben vaak overdag bij mijn opa en oma, als mijn ouders werken) om een super mooi dolfijnen schilderij te brengen, dat een schilder speciaal voor mij, gemaakt heeft. En de week daarna, echt verhuizen.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:15:16 #135
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46431628
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef phluphy het volgende:
Oxy, mooi wordt het ! Ik ben erg gecharmeerd van die oranje kleur. Weet je zo het merk/kleurnummer?
Zitten jullie helemaal op schema qua klussen voor de verhuizing?
Ja we zitten op schema.
De kleur is van Gamma huis meng kleuren, het nummer weet ik niet, maar het is van die kaartjes die daar zijn.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:16:20 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_46431663
het wordt mooi oxy
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 17:19:44 #137
114177 Diaan73
pi_46431778
Oxy dat wordt vast heel gezellig bij jou... Oranje is ook een erg mooie kleur wij hebben ook een oranje muur en accessoires. Ons trouwkaartje wordt ook overwegend oranje.

Hier geen zussen, wel een broertje... heel close mee, maar hij heeft ook wel voor de nodige zorgen gezorgd. Gelukkig lijkt/is het nu allemaal tot de verleden tijd te horen.

Pfff ik ga me maar eens slepen naar de keuken om wat eten te maken. Heb me zelfs nog niet eens aangekleed na het eten maar eens een lekkere douche nemen.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 17:39:10 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_46432371
wij gaan zo eten en zijn daar heeeeel blij mee, want daarna kan Liam in bad en naar bed
na een periode van een maand waarin alles best leuk ging met Liam zijn we weer middenin de peuterpubertijd beland en is het echt vreselijk met hem. soms weet je het allemaal ff niet meer he...
magoe, het gaat weer over zeggen ze
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 17:42:35 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46432485
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh echt wel! Hoewel ik mss nog iets brakkerig kan zijn, maar gelukkig geen jet lag.
Babietjes kijken!
  zondag 18 februari 2007 @ 17:44:50 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46432549
Oxy, wat wordt het mooi zeg!

Belana, hoog tijd om te gaan slapen dan idd.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:50:59 #141
114177 Diaan73
pi_46432715
Eet smakelijk Belaan... en ja het gaat echt over. Twan heeft ook zo'n periode gehad... En het is waar dat je het allemaal soms even helemaal niet meer weet.

Mijn 1e deel van het eten: broccoli met kaas/beschuit"sausje" staat in de oven. Zometeen maar eens de aardappeltjes gaan bakken.
Make love, not war ☮
pi_46433107
Diaan zo'n huisje wil ik altijd al hebben Echt zo mooi!

Oxy wat een mooie douche en toilet en dat kleed op de vloer in je kamer is heel mooi Ik hoop dat je het heel leuk gaat vinden op de nieuwe groep!

Zussen ik wou at ik ze had! Ik heb broertje en dat is helemaal prut zooi.
  zondag 18 februari 2007 @ 18:44:46 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_46434003
klinkt lekker diaan wij hebben inmiddels mousaka gegeten. Ezra ligt lekker na een flesje en Liam en papa zitten nu in bad. De pijn in mijn rug werkt ook niet mee, dat maakt het lontje korter enzo. Eigenlijk kan Liam er niks aan doen, die zoekt gewoon als een gezonde peuter zijn grenzen op
Maar ik zal echt blij zijn als we hier eens doorheen zijn hoor. Ik heb overigens het idee dat Ezra heel anders is, maar dat zullen we moeten afwachten
stormy waters...
sailin'
pi_46434071
ik heb eindelijk m'n foto's geupload

deze foto vind ik toch een plaatsje in het SC topic waard

Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
  zondag 18 februari 2007 @ 18:49:48 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46434131
* _Bar_ vertrekt zo weer naar het sasse wacht even op de uitreiking en dat de meiden hier zijn en dan weer terug,

Fijne avond nog allemaal
  zondag 18 februari 2007 @ 18:51:55 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_46434199
veel plezier bar (nou weten we alleen nog niet wat voor besluit je genomen hebt )
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 18:55:33 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46434310
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh echt wel! Hoewel ik mss nog iets brakkerig kan zijn, maar gelukkig geen jet lag.
Babietjes kijken!
Ik ben voortdurend brak
* Vivi mompelt iets over verstoord dag-en nachtritme .
  zondag 18 februari 2007 @ 18:56:09 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46434327
Veel plezier Bar! En ik ben trouwens ook hartstikke nieuwsgierig naar je besluit!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:00:49 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46434459
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Belana het volgende:
(nou weten we alleen nog niet wat voor besluit je genomen hebt )
Gewoon geduld hebben dames
  zondag 18 februari 2007 @ 19:01:19 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46434472
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Gewoon geduld hebben dames
Mis ik iets over een besluit?!
pi_46434553
Belana wij hebben net ook mousaka gegeten. Was erg lekker iig!

Bar have fun! En ik ben zo nieuwsgierig naar je besluit
  zondag 18 februari 2007 @ 19:12:19 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46434779
Bar, je maakt me heel nieuwsgierig!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:26:44 #153
114177 Diaan73
pi_46435162
Bar maakt het wel heel spannend zeg.

Zow heerlijk gegeten en gedoucht. Nu fris en fruitig achter de laptop, er komt niets leuks op de tv en onze dvd-speler is kapot en onze hd-recorder is de antenne uitgang van kapot en staat bij de leverancier....
Make love, not war ☮
pi_46435525
Oxy, dat ziet er mooi uit !
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 19:40:11 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46435544
Bar veel plezier en ook ik ben keinieuwsgierig!

Belaan het is herkenbaar. Het is hier soms zo erg dat wij om half 5 al avondeten om zo de dag te verkorten Moet zeggen dat de meisjes ook als een blok in slaap vallen rond 6 uur dan, dus helemaal zo gek is het niet.

Wij zijn gisteren vreselijk geschrokken. We hebben hele fijne buren, ze zijn gek op de meisjes en vooral op Eva maar ze zijn wel al in de 70 dus worden een dagje ouder. Opeens kwam gistermiddag de huisartsenpostauto aanrijden en parkeerde voor de deur en renden naar de buren. Ik zag vlak daarna de buurman de deur en de poort achter afsluiten en gokte dat er dan wel snel een ambulance zou komen. Ja hoor, compleet met toeters en bellen.
Zorgvuldig heb ik de kinderen verteld dat buurvrouw heel erg ziek was en dat zij met de ambu naar het ziekenhuis zou gaan waar de dokter haar beter zou maken. De meisjes wilden dat graag zien dus we zijn in de deuropening gaan kijken, zodat ze in ieder geval konden zien dat het niet zo erg was als Iris zich wel in haar hoofd zou kunnen halen. (grenzeloze fantasie heeft ook zo zijn nadelen).
Buurman kwam er trillend achteraan en de ambu reed snel naar het ziekenhuis.
Vanmorgen kwam buurman huilend vertellen wat er was gebeurd. Buurvrouw heeft een hersenbloeding gehad, heeft een aantal uur op de grond gelegen voor buurman thuis kwam van zijn volkstuintje en kwam inmiddels niet meer uit haar woorden. Ze is stabiel inmiddels maar het blijft heel zorgwekkend.
Zo sneu, een huilende buurman. Die altijd zo stoere, sterke man, die zo'n lieve opa is voor zijn eigen kleinkinderen maar ook voor Eva en Iris. Ze zijn dol op Eva en daar boffen we ontzettend mee want ze gaan altijd heel lief om met haar geschreeuw, gekrijs, gebonk, geknal, smijten met deuren etc... Dat hadden we veel slechter kunnen treffen, daar zijn we ons goed van bewust.

Iris werd vannacht huilend wakker hierdoor, die is zo gevoelig. Ik en Jeroen hebben er heel goed met haar over gepraat maar het houdt haar toch enorm bezig. Zelfs Eva is erg onder de indruk.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 19:42:39 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_46435625
ach gos, wat vreselijk lois. zulke lieve mensen.
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 19:49:23 #157
103793 kozakken
Living the life
pi_46435811
Ach gossie toch Lois. Bah wat naar is dat he. En dan dat verdriet van buurman om zijn vrouw en hun samen enzo. Kan me voorstellen dat Iris (en Eva) daar ook danig van onder de indruk zijn. Is ook niet niets.

En Oxy, wat wordt het prachtig! Dat douchegordijn is erg mooi.
En wat vind ik het leuk dat je ook iets over de ouders hebt verteld en hoe zij het allemaal ervaren. Kan me voorstellen dat het allemaal superspannend is. Voor jou, voor je ouders en ook voor je opa en oma. Ze zullen je strakjes ook vast missen hoor. Best kaal wanneer ze je weer zoveel om je heen gewend zijn. (En dan strakjes weer lekker je eigen ritme gaan vinden lijkt me heel prettig en veilig voor je)
pi_46435906
Lois wat naar.
  zondag 18 februari 2007 @ 19:55:24 #159
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46435972
Nog een foto voor de oranje-liefhebbers

Mijn vader en ik
  zondag 18 februari 2007 @ 20:00:57 #160
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46436155
Mooie muur, Oxy! Mijn oudste zoon heeft ook een oranje muur, dat maakt de kamer heel levendig.
Och Lois toch, wat zielig voor je buurman en buurvrouw! En voor Eva en Iris natuurlijk ook. Hopelijk komt het wel weer goed, maar dat ze uren op de grond lag voor ze gevonden is, is niet zo'n heel best teken.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:01:07 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46436160
Echt een heel mooie kleur Oxy!

Lois, wat naar, wat ontzettend verdrietig.
Hopelijk knapt ze nog een beetje op.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:02:41 #162
114177 Diaan73
pi_46436220
Lois wat schrikken was dat zeg... hopelijk krijgen jullie snel bericht dat het toch wat beter met de buurvrouw gaat.

Coole muur hoor Oxy!!
Make love, not war ☮
pi_46436730
Dat is een hele mooie kleur oranje Oxy!
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 20:20:59 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46436870
Wat een mooie warme kleur Oxy!
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 20:21:53 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46436903
Tja dan ga je de buren helpen met het carnaval en dan val je ff in de tuin van andere buurman

met toestemming
  zondag 18 februari 2007 @ 20:22:06 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46436910
Oxy, dat is pas Oranje. Maar wel mooi, hoor
Ik hoop dat het echt je eigen plekje gaat worden, maar dat denk ik wel.

Lois, wat triest voor je buren En wat is Iris een gevoelig meisje. Ik kan het me heel goed voorstellen dat het echt indruk op haar heeft gemaakt om de buurman te zien huilen. Ik hoop dat de buurvrouw er weer helemaal bovenop komt. Ze klinken als hele fijne buren.

Sararaats, mooie foto hoor met je nichtje. Wat heerlijk klein, nog.

Bar, ik ben niet zo'n geduldig type hoor. Dus snel afterpartyen en dan graag vertellen....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:23:52 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_46436972
leuke foto's Bar
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 20:24:00 #168
37150 livelink
pi_46436978
Bar , ik mis een been ergens.

En wat een schattige laatste foto . Vond ze je niet eng met je blauwe kleurtje?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:24:36 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46437003
Nee dat meisje was en is echt dol op me en eerlijk is eerlijk ik ook op haar
  zondag 18 februari 2007 @ 20:26:09 #170
114177 Diaan73
pi_46437074
Bar wat een leuke foto's zeg!! Ga je zo weer het feestgedruis in?
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 20:27:25 #171
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46437124
Oxy wat leuk om eens een foto van jou te zien!
Je staat er ontspannen bij, terwijl pa hard aan 't werk is. Zo hoort het ook!

Sararaats, lieve foto hoor van jou met je nichtje/neefje (sorry ben 't vergeten).

Lois wat sneu. Ik vind dat zo zielig voor die oudere mensen, als er dan met één van de twee iets gebeurd. Ik hoop dat jullie allemaal snel van de schrik bekomen zullen zijn, en dat het beter zal gaan met je buurtjes.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 20:27:28 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46437126
Yep ben momenteel aan het eten lees snacken, en zo weer weg

heb nou vanalles aan geloof ik... zwarte legging, daarover gekleurde gestreepte sokken, een rood wit gestreept shirt en een slaapmuts...

gezicht is weer kleurloos
  zondag 18 februari 2007 @ 20:27:30 #173
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46437128
Bar

lois, wat schrikken zeg!

Oxy, ziet er mooi uit!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46437168
Bar je ziet er goed uit op de foto's, tjah ee beetje blauw Maar je gzicht staat ontspannen!
  zondag 18 februari 2007 @ 20:29:14 #175
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46437211
Ziet er leuk uit allemaal Bar ! Feest ze nog !
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 20:29:14 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46437212
ben nog niet dronken geweest, heb wel heel stom staan roken.... nou ja ik ga terug naar de buren tot laters als ik weer eens echt tijd heb, plaats ik ook foto's van de grote optocht
pi_46437244
Lois wat schrikken inderdaad. En moeilijk ook he als je kind zo gevoelig is.

Bar wat zie je er vrolijk uit ook al val je. Goed om te zien En ik heb wat gemist geloof ik. Maar waar wachten we hier allemaal in spanning op? Want ik ben nu ook aagje weet alleen niet waarnaar

Oxy super leuke kleur dat oranje. Lekker vrolijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 18-02-2007 20:35:23 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 februari 2007 @ 20:32:36 #178
114177 Diaan73
pi_46437317
Bar nog heel veel plezier... je hebt echt een topweekend Goed voor je!
Make love, not war ☮
pi_46437387
Haha Bar .

Lois wat schrikken, hopelijk komt de buurvrouw er weer bovenop...

Oxy, ik vind oranje mooi.
pi_46437473
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:

Sararaats, lieve foto hoor van jou met je nichtje/neefje (sorry ben 't vergeten).
nichtje. ben zo trots dat ik spontaan moedergevoelens krijg hihi
Werewolf
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 20:46:23 #181
81992 Githa
pi_46437895
foto bar aaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaah ik wil je carnavals kloffie zien
ik heb die van Jordy ook laten zien
  zondag 18 februari 2007 @ 20:58:33 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46438448
Het begin is er:

Maar zo ziet de eet tafel eruit!

pi_46438563
BE, dat wordt een week niet eten! Zal Sonja leuk vinden
  zondag 18 februari 2007 @ 21:00:43 #184
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46438566
BE Nostalgie
Wij deden altijd de verschillende gesorteerde stukjes in (chinees)bakjes of zo.
Wat vindt Stinkie ervan?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:04:21 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46438714
Ik heb idd ook al een aantal schaaltjes staan met delen die ik uitgesorteerd heb erin.

Stinkie vindt het prima, hij overweegt morgen als ik op mijn werk zit een stukje te gaan helpen. Hij heef tijdelijk geen werk.
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 21:10:37 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46438986
En dan, dan rent ineens de kat over je eettafel
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:11:25 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46439018
Die zitten inmiddels al allebei aan de krabpaal vastgeducttaped!
pi_46439026
Hihi leuk BE dat puzzelen! Wat voor puzzel is het?

Bar, ik ben ook wel heeeeeel erg nieuwsgierig hoor! Veel plezier met carnavallen

Lois, wat was dat schrikken zeg van de buurtjes, kreeg kippevel toen ik het las. Hoop dat de buuf er snel bovenop komt! ook voor de meisjes

Oxy, wat wordt het mooi!! En ik hou wel van oranje! Ambers kamertje is ook half oranje.

[ Bericht 43% gewijzigd door Vicky op 18-02-2007 21:21:28 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:11:46 #189
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46439034
Bar, dat er ook nog een foto van gemaakt is Veel plezier straks

BE wat een klus! Ik krijg wel spontaan weer zin in puzzelen.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:12:51 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46439069
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Die zitten inmiddels al allebei aan de krabpaal vastgeducttaped!
Grapje!

Maar ik heb wel een dagtaak aan het zorgen dat ze niet op tafel gaan liggen rollen enzo.

Die kleine tafel met de puzzelrand erop staat naast die krabpaal en ik heb die rand nu al een keer of 5 opnieuw kunnen plakken enzo.
Vanavond pakken we de tafel weer in, met van dat huishoudfolie.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:14:12 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46439126
BE waar begin je aan?

Bar, wat is dat toch over een besluit? Wat voor een besluit? Ik kan hier zó slecht tegen!!

Lois, wat verdrietig van je buren. Is er uberhaupt nog kans dat ze thuis komt of moet ze straks naar een verzorgingstehuis?

Jessie kun je even naar het peuterstopic komen (2-4)? Heb even een vraagje over jouw ervaring met Janneke bij de logopediste.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:15:16 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46439166
Het is een Jan van Haasteren, Vicky:

pi_46439179
Lois, wat zielig voor de buurman

Oxy, wat een leuke foto van jou, je vader en de oranje muur
  zondag 18 februari 2007 @ 21:16:39 #194
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46439217
Och ja, nou vergeet ik nog Oxy's nieuwe huis en vooral DE muur. Mooi hoor en ik hoop dat je goed kunt aarden daar.
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 21:19:01 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46439313
Godallemachtig BE wat een klus! Nou eh... succes! (weet je zeker dat soduko leren niet makkelijker is? )
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46439348
Oehh die is leuk BE!
Die hebbik niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:21:57 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46439449
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef Lois het volgende:
Godallemachtig BE wat een klus! Nou eh... succes! (weet je zeker dat soduko leren niet makkelijker is? )
Ik heb ook echt spijt als haren op mijn hoofd. Hij is wat eh... heftig met 3000 stukjes, ik zie net dat ze ook een kleinere versie hebben.
Maar ja, het is me ook m'n eer te na om hem niet af te maken dus toch maar even doorzetten.
pi_46439478
Die zijn leuk BE!!! Hoeveel stukjes issie?

Edit: Ah 3000 dus.
Ik heb er laatst een van 2000 in elkaar zitten knutselen ook van Haasteren
  zondag 18 februari 2007 @ 21:25:05 #199
114177 Diaan73
pi_46439590
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef dutchie het volgende:
BE waar begin je aan?

Bar, wat is dat toch over een besluit? Wat voor een besluit? Ik kan hier zó slecht tegen!!

Lois, wat verdrietig van je buren. Is er uberhaupt nog kans dat ze thuis komt of moet ze straks naar een verzorgingstehuis?

Jessie kun je even naar het peuterstopic komen (2-4)? Heb even een vraagje over jouw ervaring met Janneke bij de logopediste.
Dutchie ik heb je vraagje gelezen.. Twan heeft ook logopedie gehad en wilde in het begin ook niet meewerken, na een aantal keren, vaak spelenderwijs, is het wel beter gegaan en uiteindelijk vond ie het zelfs leuk om naar logopedie te gaan.

BE wow wat een puzzel.... erg leuk hoor, maar wel heel veel stukjes.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 21:31:02 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46439863
Diaan, kijk daar word ik blij van. Daar hoop ik dus ook op. Léon vindt het nl. wel heel erg leuk om naar 'Renske' te gaan, maar dan alleen om te spelen. Hij vindt het nog zo moeilijk om iets te moeten.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:35:07 #201
114177 Diaan73
pi_46440024
Heeft Léon ook een schriftje gekregen? Twan had een schriftje en mocht elke week een sticker uitzoeken... nou dat vond hij helemaal te gek. Dat zijn dingen die kinderen leuk vinden, denk ik, in ieder geval Twan. Twan heeft sinds eind november even geen logopedie meer, op 22 maart hebben we alleen nog een afsluitend bezoek. Hoop ik.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 21:39:11 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46440169
Ja, mooie map uitgezocht van de week en daar bewaart hij zijn stickers en zijn werkjes en spelletjes in. En Renske is wel zijn nieuwe vriendin zeg hij zelf. Maar het was even heel erg pittig vrijdag. Maar goed, was pas de 2e keer en de 1e keer was vooral kennis maken. Gelukkig is het maar een half uurtje.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:41:14 #203
114177 Diaan73
pi_46440245
Nou inderdaad maar een half uurtje, maar het zal vast wel goedkomen hoor. Het is echt even wennen voor ze.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 22:01:10 #204
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46441012
Dutch, vervelend dat het toch wat moeilijker gaat. Maar als de mevrouw wel zijn vriendin is, komt het vast goed.

Oxy, wat mooi is je nieuwe kamer. En die badkamer (mét dolfijnendouchegordijn!) ziet er ook supernetjes uit! Ik vind het spannend voor je, hopelijk wen je snel!

Ik heb een raar weekend. Gisteren ben ik naar de begrafenis van een oude 'stap-groepje-vriend' geweest. Ik treurde niet alleen om hem, maar vooral ook om de tijd die we met z'n allen hadden. Zijn beste vrienden waren zo verdrietig. Het was zo raar ze onder deze omstandigheden allemaal terug te zien. Ik ben helemaal weemoedig. Gewoon, het was zo leuk toen, 6 jaar terug. En nu is iedereen 'volwassen'. Met werk en kinderen en trouwen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 18 februari 2007 @ 22:05:54 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46441200
Jee Lishe, wat erg. Zo'n jong iemand nog.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:13:05 #206
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46441503
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef Lois het volgende:
Zeggeh, maak het niet moeilijker dan het is hé, het is gewoon Sudoku, niks soduko !

Lishe, gecondoleerd. Je bent nog wat jong om al afscheid te moeten nemen van een stapmaatje.
Wij kregen bericht dat een achternichtje van Jeroen totaal onverwacht is overleden aan een hersenvliesontsteking.
Ze klaagde over hoofdpijn, minder dan 24 uur later was ze overleden. Ze was 15 jaar. Afschuwelijk toch.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46441665
Phluphy toch Weer zo'n naar bericht. Hoe kan dat nou toch allemaal

En Lishe ook al zoiets naars
  zondag 18 februari 2007 @ 22:16:31 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46441674
Dank jullie wel. Ik vind het een beetje raar, want zo dicht stond ik niet meer bij 'm natuurlijk. Hij heeft zelf een einde aan zijn leven gemaakt. Dus dat is ook weer anders.

Jee Phluphy, 15 jaar. Da's wel erg jong. En zo plots, vreselijk. Gecondoleerd, ook voor Jeroen en zijn familie natuurlijk.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:18:16 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46441746
Brrr, al die jonge mensen...

Gecondoleerd Phluph en ook Lishe nog.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:41:45 #210
37150 livelink
pi_46442696
Lishe, dat gevoel van weemoed herken ik. En hoe 'ouder' je wordt, hoe erger denk ik. Ik was vandaag bij mijn schoonmoeder en die was heel verdrietig. Ze zat te huilen op haar kamer toen we binnenkwamen. Ze was gelukkig snel getroost door de kleinkinderen en terwijl ze met hen aan het spelen was, zei ze een paar keer tegen zichzelf: "Waar is die mooie tijd van mij gebleven?" En je kunt dan eigenlijk niks doen of zeggen om haar te troosten.

Brighteyes, wat leuk om weer zo'n puzzel uitgebreid op een tafel te zien liggen. Ik had vroeger thuis een eigen puzzeltafel in de woonkamer staan, dat was zo geweldig. Inmiddels heb ik een puzzelrol en een puzzelmat, maar niks puzzelt zo lekker als een puzzel die gewoon klaarligt op tafel. Blijven je katten er wel vanaf?

Ik puzzel overigens alleen nog maar de puzzels van de kinderen. Eens in de zoveel tijd ruk ik ze weer allemaal uit de kast om te kijken of ze nog compleet zijn. En als ze niet compleet zijn, ga ik echt heel fanatiek naar de missende stukjes zoeken. Op de gekste plekken kan ik ze tegenkomen.
pi_46443072
eigenlijk klinkt hetgene wat ik nu ga posten heel belachelijk maar sinds de geboorte van het dochtertje van m'n zus krijg ik moedergevoelens

gelukkig kan ik al even oefenen

hopelijk kan ik ooit schrijven dat ik zwanger ben

(moet je eigenlijk een vent hebben om zwanger te raken?)

anyway, ik ben ermee weg, moet morgenvroeg heel vroeg opstaan. ga m'n broer en z'n vriendin naar het vliegveld brengen samen met de mama
Werewolf
  zondag 18 februari 2007 @ 23:10:28 #212
34891 melonovy
La Kutschie
pi_46443728
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef sararaats het volgende:

(moet je eigenlijk een vent hebben om zwanger te raken?)
alleen sperma is voldoende
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_46443921
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:10 schreef melonovy het volgende:

[..]

hartelijk dank
Werewolf
pi_46444329
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:10 schreef melonovy het volgende:

[..]

Maar daar heb je dan wel weer een vent voor nodig
pi_46444391
spermabank geen goede oplossing voor een wanhopige vrouw zoals ik?

hihi, ik kan best nog een paar jaartjes wachten hoor
Werewolf
  zondag 18 februari 2007 @ 23:35:57 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46444467
Spermabank kan.
Ik dacht alleen laatst wel te horen dat ze hier in NL tegenwoordig niet meer zo makkelijk sperma geven, er schijnt een tekort te zijn geloof ik.
pi_46446248
Lishe volgens mij is het moeilijk te bevatten als iemand er zelf voor gekozen heeft en dan komen je herinneringen boven, moeilijk lijkt me dat

Phluphy dat is zo gemeen dat hersenvliesontsteking. Mijn nichtje was 13 toen ze smorgens liep te spoken omdat ze grieperig was, smiddags is ze overleden.

Spermabanken zijn idd niet zo makkelijk meer, maar dat komt door alle regels die de overheid er aanverbind. Het is niet meer mogelijk om compleet anoniem te blijven dacht ik. In Belgie zijn de regels anders en die weet ik niet precies, maar weet wel dat een lesbisch stel daar wel mocht.

Dat quilten is best leuk! Een takke werk om honderden vierkantjes te knippen, op elkaar te leggen, dan aantal mm van het midden stikken aan beide kanten (links en rechts dus van de middelijn) en dan door knippen om er vervolgens dus goed plat te strijken en dat je dus weer een vierkantje hebt. Alleen nu een vierkantjemet 2 verschillende helften. En dat moet dan in een patroon te komen liggen dus dan moet je van al die vierkantjes weer een lap maken om dan er een laag van iets er tussen te doen ee achterkant er op en dan allemaal figuurtjes naaien (pitten) mt de hand.
Ik vnd het helemaal leuk want die mini stukjes op de machine kan ik precies en verder is het handwerk en dan word het leuk en mooi straks Ik zie he al helemaal voor me terwijl ik net misschien een kwart van de vierkantjes op elkaar heb normaal gooi ik een hobby snel neer en ben er snel op uit gekeken, mar vind dit echt leuk, vond het altijd tuttig dat ik een moeder had die quilts maakte en nu snap ik wat er zo leuk aan is en klopt de titel van het bankje dus toch
pi_46446678
Het klinkt echt super Anitra Ik heb er ineens ook zin in, toen ik het vanmiddag al las van je

Ik ben thuis van het carnavallen, eet pizza uit de magnetron (de restjes van vanmiddag). Het was supergezellig, maar ben erg blij dat ik weg ben voor de carnavalsdrama's uitbreken Kerels die lastig worden, dames die gaan janken "Hij wihil me niehieeet" "Ze zit aan m'n vent" "Hij zit aan die slet!" Enzovoorts.

Oxy, ik ben echt zwaar jaloers op je muur! En trouwens ook op je mooie badkamer! Heerlijk, mooie tegels en een onbeschadigde wasbak (uit de mijne zijn overal stukjes, vreselijk bah ). Ik hoop dat je een hele fijne tijd krijgt op je nieuwe groep
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 19 februari 2007 @ 02:19:00 #219
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46448123
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Githa het volgende:
foto bar aaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaah ik wil je carnavals kloffie zien
ik heb die van Jordy ook laten zien
Euhm tja.... net thuis.. en er is geen foto van gemaakt heel eerlijk, en vanmezelf foto maken is niet zo handig

Maar het ziet er naar uit dat ik morgen ook nog ga feesten dus de kans ik aanwezig dat ik zoiets nog keertje aantrek

* _Bar_ gaat nu haar bedje maar eens inkruipen
  maandag 19 februari 2007 @ 07:05:34 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_46449363
Bar je had het naar je zin zo te zien fijn!

Lishe en Phluphy wat een nare berichten weer zeg, gedver. gecondoleerd!

Livelink, wat zielig voor je schoonmoeder. je doet er niks aan idd, maar wel sneu. ik hoop dat ik zelf gewoon kan blijven genieten, hoe oud ik ook ben. Tuurlijk denk ik wel eens met weemoed terug aam dingen, maar op een positieve manier.

sara, een oud buurvrouwtje van mij heeft 3 kinderen via de spermabank, zonder al te veel problemen eigenlijk. betekent wel puncties en IVF natuurlijk, ook een hele toestand, maar het kan wel.
stormy waters...
sailin'
pi_46449822
ivf is toch niet noodzakelijk als je sperma van zo'n 'bank' krijgt?
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 08:54:17 #222
81992 Githa
pi_46449854
Bar Nieuwe ronde nieuwe kansen

Lishe, gecondoleerd zeg!
Zoveel herinneringen natuurlijk, maar ik denk ook moeilijk te vatten dat iemand daar zelf voor gekozen heeft.

Phluphy, jullie ook gecondoleerd. 15 jaar is gewoon veel te jong, dat is eigenlijk nog een kind. Het zou ze allemaal bespaard moeten blijven.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:03:03 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46449939
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:49 schreef bixister het volgende:
ivf is toch niet noodzakelijk als je sperma van zo'n 'bank' krijgt?
Nee, volgens mij ook niet hoor.
En lesbisch stel dat ik ken heeft het gewoon via inseminatie moeten doen. Wel dus in de gaten houden wanneer je je eisprong hebt en dan als de sodemieter het spul halen en insemineren. Sommige mensen doen dat zelfs zelf en niet in het ziekenhuis.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:05:52 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46449972
Phluphy wat erg 15 jaar nog maar... Gecondoleerd. En Lishe ook gecondoleerd. Ik krijg het er koud van.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:08:41 #225
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46450006
quote:
Op maandag 19 februari 2007 07:05 schreef Belana het volgende:
sara, een oud buurvrouwtje van mij heeft 3 kinderen via de spermabank
En nu stel ik me een bejaard vrouwtje voor met 3 kleine kinderen

Dilemma: wat is erger? De autoruiten krabben of met de fiets boodschappen doen?
  maandag 19 februari 2007 @ 09:10:07 #226
37150 livelink
pi_46450019
Het zal denk ik ook steeds moeilijker worden om spermadonors te vinden. Ik las laatst hier dat de kinderen van een spermadonor zijn erfenis op gingen eisen. Tegenwoordig mag je niet meer anoniem doneren en als je dan te maken krijgt met dit soort dingen, dan denk je wel 10 x na, volgens mij.

Straks moet je als spermadonor ineens alimentatie gaan betalen of iets dergelijks.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:11:42 #227
37150 livelink
pi_46450039
Ligt er aan hoe ver de boodschappen zijn, Spuuglokje. En of je de fiets makkelijk kunt pakken of dat je eerst de hele schuur moet opruimen voordat je je fiets hebt.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:13:53 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_46450064
spuug, het staat er een beetje raar ja

ik zal het ook niet allemaal weten, weet dat het bij haar met IVF is gegaan
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 februari 2007 @ 09:16:51 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46450102
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:08 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

En nu stel ik me een bejaard vrouwtje voor met 3 kleine kinderen

Motor aanzetten, blower aan en lekker binnen nog een kopje koffie nemen.
pi_46450161
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:32 schreef sararaats het volgende:
spermabank geen goede oplossing voor een wanhopige vrouw zoals ik?

hihi, ik kan best nog een paar jaartjes wachten hoor
Er zijn wel mogelijkheden, maar je wordt geloof ik eerst helemaal door de molen gehaald, gesprekken enzo. En dan een wachtlijst van een jaar of 2. (vriendinnetje van me is via die weg bezig).
  maandag 19 februari 2007 @ 09:24:59 #231
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46450193
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Lege limo-fles met lauw water over de voorruit kledderen. Niet te warm, dan kan het glas springen.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 februari 2007 @ 09:32:38 #232
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46450302
We hebben een paar weken geleden een nieuwe voorruit gekregen, Phluphy, dus ik ben nog superzuinig, durf zelfs haast niet te krabben Ik pak toch maar de fiets, daar kan ik zo bij. En dan kan ik toch nog zeggen dat ik wat lichamelijke beweging heb gehad. (Ik had eigenlijk moeten sporten vanmorgen, maar het lukt me weer eens niet ) Dus tot later
  maandag 19 februari 2007 @ 09:34:33 #233
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46450332
Heeeeee wat zie ik nou?! De zon heeft de ruiten ontdooid in de tijd dat ik zat te computeren!

Morgen maar een nieuwe poging doen om te gaan sporten
  maandag 19 februari 2007 @ 09:54:57 #234
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46450647
Haha bofkont! Dank u, zonnestraaltje !
Kun je niet samen met iemand afspreken om te gaan sporten? Ik ga tegenwoordig samen met Jeroen hardlopen. We hebben ook nooit zin om te gaan, gelukkig heeft HIJ wel dat stukje daadkracht. En als je dan geweest bent, voelt het echt heerlijk. Kom op! Doen !
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 februari 2007 @ 10:01:20 #235
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46450761
Bedankt allemaal, voor de reacties op mijn foto's
  maandag 19 februari 2007 @ 10:09:02 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_46450879
oe, sporten.... had het er gisteravond nog met dutchie over Ik wil ook wel, maar het is zo duur en ik heb de discipline niet
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 februari 2007 @ 10:11:52 #237
37150 livelink
pi_46450940
Uhm, sporten. Tja, telt elke dag twee x 15 minuten lopen naar en van de bushalte ook als sporten?
En dan moet ik vaak wel rennen om de bus te halen
Als ik naar mijn kleren en naar mijn weegschaal luister, telt dat duidelijk niet als sporten

Kon ik maar in de toekomst kijken. Ik heb net definitief Ja gezegd tegen mijn nieuwe baan. En ik zou nu al zo graag willen weten of het een goede beslissing is geweest of niet.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:27:10 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_46451185
wat voor baan heb je aangenomen livelink en waarom? het komt vast wel goed trouwens
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 februari 2007 @ 10:30:16 #239
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46451226
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Belana het volgende:
oe, sporten.... had het er gisteravond nog met dutchie over Ik wil ook wel, maar het is zo duur en ik heb de discipline niet
Loopschoenen aantrekken en op een (sukkel)drafje door het bos rennen is gratis, dames!

Livelink da's het nadeel van dit soort beslissingen. Ah joh, garanties krijg je toch nooit. En je moet maar zo denken: risico's nemen houdt het hart jong !
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 februari 2007 @ 10:54:04 #240
37150 livelink
pi_46451673
Een zelfde soort baan bij een nieuwe werkgever, Belana. Ik werkte bij een waterleidingbedrijf dat net gefuseerd is met het grootste waterleidingbedrijf van Nederland. En dat bedrijf heeft maar 1 ambitie en dat is groter en groter worden. Dus dat houdt in fusie na fusie. En elke keer maar weer in de onzekerheid zitten en meemaken dat alle projecten stopgezet worden ivm fusie leek me niet aantrekkelijk. En bij een bedrijf werken waar nu al 1600 mensen in dienst zijn vond ik ook al niet plezierig.

Dus ben ik maar gaan solliciteren. Nadeel is wel dat ik qua salaris er op achteruit ga, maar dat moet goedgemaakt worden door een leukere werkgever.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:55:41 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_46451717
een leuke werkgever is toch ook wel erg belangrijk hoor livelink, dus zo'n gekke beslissing is het niet denk ik
stormy waters...
sailin'
pi_46452192
Livelink, of het de goede beslissing is... dat weet je nooit, want je weet nooit hoe het zou zijn gegaan als je bij je oude baan was gebleven.
Ik zou gevoelsmatig toch ook voor de leukere werkgever gaan, plezier in je werk is toch wel belangrijk .
  maandag 19 februari 2007 @ 11:38:30 #243
114177 Diaan73
pi_46452776
* heeft heel snel even gelezen, is aan het werk

Livelink spannend hoor en je weet inderdaad nooit of je de goede beslissing hebt genomen. Al is het wel belangrijk om een leuke werkgever te hebben...

Kreeg net een mailtje van mn oom:
quote:
Hoi Diaan,
Lijkt me op het 1e oog een mooi en compleet pand, goede ligging mooi bouwstijl etc.
Belangrijkste is dat je eerst met je tweeen gaan kijken en als het goed aanvoelt en je wilt het huis hebben dan kom ik in beeld als onafhankelijk deskundige.

Groetjes Oom
Ik heb Peaceman inmiddels ook zover. Al vindt hij dat als we het wllen kopen, pas na de bruiloft gaan verhuizen en dat vind ik ook.... We gaan dus een afspraak maken spannend.

En ja mijn oom noemt mij ook Diaan soms zelfs Dien hij is ook maar 10 jaartjes ouder...ik zeg ook geen Oom tegen hem
Make love, not war ☮
  maandag 19 februari 2007 @ 11:40:39 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46452843
Oh wat gaaf! Leuk joh!
pi_46452972
Tsss! Het verkeerde huis in Enschede joh! Ons huis is veeeeeeeel leuker en net zo goedkoop

Leuke straat, en lekker centraal
Screw them.
We're going home.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:49:23 #246
114177 Diaan73
pi_46453052
Waar woon je CarOnline?

Leuke straat en centraal bedoel je dit huis mee?
Make love, not war ☮
pi_46453070
Ja daar bedoel ik dat huis mee

Waar ik woon... ik pm je wel
Screw them.
We're going home.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:02:16 #248
114177 Diaan73
pi_46453353
Je hebt een pm terug CarOnline!! logisch dat je pmt hoor
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 12:27:20 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46453939
ik vind het ook een prachtig huis diaan. echt heel mooi
  maandag 19 februari 2007 @ 12:33:52 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46454114
Pluphy & Lishe beide gecondoleerd

Diaan wat gaaf

BE wat een hoop stukkies qua puzzel

Saraats, wat leuke foto van jou je nichtje/neefje
Oxy wat een gave oranje kleur muur

En ik ben zo weer weg, dit keer met broertje
  maandag 19 februari 2007 @ 16:20:09 #251
114177 Diaan73
pi_46460513
Hmmm ik heb net een afspraak gemaakt voor a.s. maandag om 18:00 uur. Het huis is echter zeer populair wat ook logisch is. Op die dag komen er 3 mogelijke kopers naar het huis kijken. Ik ga dus maar nergens van uit..... en het zou me ook niet verbazen als we gebeld worden dat het huis al verkocht is. Helaas kan Peaceman niet overdag mee om te kijken.
Make love, not war ☮
pi_46460551
Leuk Diaan!!

Ben net weer naar de tandarts geweest, 2e verstandskiesje eruit gehaald. Stond binnen 5 minuten weer buiten. Viel echt harstikke mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 16:48:03 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_46461410
Ik heb een fokker in het wild gezien Ik parkeerde mijn kart auto en kreeg een parkeerkaartje aangeboden van Senesta, eeuwige roem, Samara is trouwens een popje wat ik zo snel kon zien

Af en toe neem ik me voor om dit topic bij te houden, maar ik heb het gewoon rete druk!
  maandag 19 februari 2007 @ 18:34:26 #254
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46464448
oe Diaan spannend! Mag ik weten hoe en wat? Als het niets is voor jullie is het misschien wat voor ons

En moussy hier hetzelfde, tis een gezellig topic maar jeetje wat wordt er vaak veel geschreven
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 19 februari 2007 @ 21:13:26 #255
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46471710
Belsen heeft een site gemaakt voor me. Hij is nog niet af, er moet nog een hoop op komen te staan. Maar alvast een kijkje nemen? Dat mag!
edit: hij staat in mijn onderscript
pi_46471936
Ziet er leuk uit paradijsvogeltje!

Ik heb vandaag mijn nichtje vast gehouden, wat is dat slecht voor je hormonen zeg! Ik rammel aan alle kanten. Wat een lekker tevreden moppie is het
  maandag 19 februari 2007 @ 21:28:02 #257
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46472476
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Anitra het volgende:
Ziet er leuk uit paradijsvogeltje!

Ik heb vandaag mijn nichtje vast gehouden, wat is dat slecht voor je hormonen zeg! Ik rammel aan alle kanten. Wat een lekker tevreden moppie is het
Dankje

Ja, dat rammelen heb ik ook. Maar het zit er even niet meer in hier. Negeren dus maar... en jij ook hé?
pi_46472689
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dankje

Ja, dat rammelen heb ik ook. Maar het zit er even niet meer in hier. Negeren dus maar... en jij ook hé?
Ja hier ook op negeerstand
Maar het is wel heel speciaal, mijn nichtje geboren op dezelfde dag, zelfde tijd als ik 34 jaar geleden.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 21:33:09 #259
141844 Macka66
pi_46472721
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Belsen heeft een site gemaakt voor me. Hij is nog niet af, er moet nog een hoop op komen te staan. Maar alvast een kijkje nemen? Dat mag!
Leuk PV. En een briljant antwoord op de vraag
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 19 februari 2007 @ 21:43:03 #260
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46473142
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ja hier ook op negeerstand
Maar het is wel heel speciaal, mijn nichtje geboren op dezelfde dag, zelfde tijd als ik 34 jaar geleden.
Wow.... da's idd wel heeeel toevallig en speciaal
  maandag 19 februari 2007 @ 21:59:41 #261
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46473813
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Leuk PV. En een briljant antwoord op de vraag
Ja hé?
  maandag 19 februari 2007 @ 22:02:09 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46473914
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dit heb je vast al een miljoen keer gehoord, maar je bent een echte roodharige Noortje!
*Tina-flashbacks krijgt...
pi_46474736
ik vind het lettertype van 'noortje hoortje' wel wat teveel uitnodigen tot verkeerd lezen (sorry, maar ik zag er 'noertje hoertje' in ). kan ook heel goed aan mijn perverse blik liggen uiteraard.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:36:27 #264
103793 kozakken
Living the life
pi_46475270
Jij ook al bix!
Verder vond ik het een leuke site. Uitnodigend op 't eerste gezicht
  maandag 19 februari 2007 @ 22:37:37 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46475317
Ik had er ook last van. Moest echt even nadenken over wat er nou bedoeld zou worden.
  maandag 19 februari 2007 @ 22:38:29 #266
103793 kozakken
Living the life
pi_46475356
Tina
  maandag 19 februari 2007 @ 22:41:53 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46475518
Morgen nog lichtjes optocht en het einde carnaval om 01.00 uur snachts, en dan staat het weer een jaartje in de kast

Heb er zin in, ben ook blij dat het bijna weer achter de rug is even bijtanken en dan op naar het volgende
pi_46476099
Ok dus het lag niet aan mij datik dat er in las
Saartje
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 23:39:55 #269
141844 Macka66
pi_46477629
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja hé?
Heb je het echt expres gedaan, dat er geen zin staat?
pi_46481612
Bix, ik las het ook hoor

Ik heb weinig last van mij mond! Het irriteert een beetje maar bloeden doet het niet en ik heb ook geen dikke wang.. Mijn tandarts is de allerbeste
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46481659
Waar zit jouw tandarts vicky? .
pi_46481681
In Delft Nijna
Ben denk ik maximaal 10 minuten binnen geweest en hij heeft wel 5x gevraagd of het goed ging. En hij zei ook een paar keer dat, als het zeer deed, ik het meost zeggen en hij dan zou stoppen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:56:44 #273
114177 Diaan73
pi_46481728
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Neuk het volgende:
oe Diaan spannend! Mag ik weten hoe en wat? Als het niets is voor jullie is het misschien wat voor ons

En moussy hier hetzelfde, tis een gezellig topic maar jeetje wat wordt er vaak veel geschreven
Neuk, niet gauw inpikken hè? maar hier staat het linkje

PV wat een leuke site, heeft Belsen goed gedaan. Hij mag ook wel een trouwsite voor ons maken Zal hem eens een keer lief aankijken

Vicky jij hebt idd een goede tandarts, mijn tandarts trekt helemaal geen verstandskiezen trouwens, moet je voor naar de kaakchirurg. Gelukkig zitten er nog twee in de kaak, 1 is weggesneden en een 4e heb ik gewoon niet...

[ Bericht 20% gewijzigd door Diaan73 op 20-02-2007 09:03:12 ]
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 09:01:06 #274
81992 Githa
pi_46481780
Nijna, dat vroeg ik ook al!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:54:23 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46482548
Ik moet mijn koffer inpakken maar ik heb helemaal geen zin, daar heb ik echt zo'n hekel aan.
Het is maar voor 2,5 dag (plus 2 dagen vliegtuig) dus ik hoef amper wat in te pakken, maar toch...

En dan ook nog de grote vraag 'wat neem ik mee'.
Ik ga voor mijn werk naar Durban, Zuid Afrika en daar is het morgen 37 (!!!!!!) graden! Ik val al flauw bij het idee alleen al.

Mezelf zometeen maar eens overeind hijsen, moeten over 3 uurtjes weg.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 09:57:10 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46482592
ja maar als de temp. zo hoog is, kom je vast in een gebouw terecht met airco.
kan je alsnog je trui inpakken, wil je voorkomen dat je kou vat
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:58:03 #277
114177 Diaan73
pi_46482607
Ow BE lekker toch even... ik ben wel een beetje jaloers, ik zou dat ook wel voor mn werk willen.

Niet teveel meenemen... wat lekker luchtig spul.
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:02:22 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46482692
Ja, dat is dus idd zo lady-wrb, ik ga voornamelijk om te vergaderen dus ik moet wel zorgen dat ik niet zit te blauwbekken.

Het is ook wel heel lekker hoor Diaan. Alleen het is best een pittige reis, via London en Johannesburg, 2 uur op heathrow overstap en bijna 4 uur op Jo'burg. Ik vertrek vanmiddag om 15.45 en ben morgen pas om 12.05 in Durban of zo. Het is pas anderhalve week geleden geboekt op deze manier was het nog een beetje te betalen.

Maar goed, het hotel heeft ocean view en met deze temperaturen voelt het toch wel een beetje als vakantie hoor.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:10:00 #279
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46482844
Goede reis BE. Ik hoop dat je leuke dagen hebt, ondanks dat het zakelijk is.
Wel veilig thuiskomen hé?!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:22:05 #280
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46483106
Oh Diaan! Tis inderdaad ook iets voor ons!

Succes
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 20 februari 2007 @ 10:35:43 #281
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46483384
Oh BE ik ben jaloers! Ik zou een moord doen voor 2,5 dag zomer! Hoewel 37 graden wel heeeeel warm is natuurlijk Goede reis!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:43:01 #282
24188 Belana
kloon van belana
pi_46483511
BE goeie reis!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:52:27 #283
114177 Diaan73
pi_46483698
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:22 schreef Neuk het volgende:
Oh Diaan! Tis inderdaad ook iets voor ons!

Succes
het is een populair huis hoor, maandag zijn er al 3 bezichtigingen. Thnx!

BE het is idd wel een zware vliegreis... hele prettige reis en genieten van het oceanview hoor!! Zuid-Afrika lijkt me prachtig ben wel in Kenia geweest, helaas heb je niet meer tijd om te gaan kijken.
Make love, not war ☮
pi_46483939
Delft is een beetje ver weg, alhoewel ik nu ook op een uur van mn tandarts af zit . Ik hou het maar bij mn huidige tandarts, die vertrouw ik wel (heeft ook aardig wat tijd gekost). Hij heeft in elk geval engelengeduld . Heb overigens al mn verstand(skiezen ) nog.

BE wat een reis en dat voor 2,5 dag. Ik hoop dat je ook nog een beetje zon kan meepikken als je daar toch in de warmte zit. Goeie reis!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:44:14 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46485055
Be een veilige vliegreis

Bah blegh ik heb me een partij lst van mijn keel, vast iets te had mee lopen zingen, slikken doet ook pijn, en heb het aldoor koud... hopelijk echt geen griepje onder de leden want dat wil ik nu niet hebben

Vanavond nog eventjes terug feesten en dan ist klaar
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:34:40 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_46486345
Ik word straks gebeld door de fysiotherapeut van de sportschool voor een intake. deze dame gaat eindelijk sporten en wel onder begeleiding. ik heb de laatste tijd zoveel pijn dat ik bijna niks meer kan hebben en dat heeft veel met mijn enorm slechte spierconditie te maken. dus er moet iets gebeuren. eindelijk. met dank aan kozakken vandaag geregeld
stormy waters...
sailin'
pi_46486533
He wat goed Belana!!!!

Ik zit inmiddels dus ook op de sportschool. Ga zelfs zo'n 3 a 4 keer in de week
En voor het eerst vind ik sporten ook heerlijk. Volgens mij doe ik het ook lang genoeg nu zodat dat stofje vrij komt waardoor je je lekker voelt. Vroeger stoptte ik denk ik altijd net daarvoor
Ik mis het ook echt als ik een dag niet ga.
Vanavond weer lekker naar bodybalance. Yoga en spieroefeningen enzo. Heerlijk.
Van de week ook bodycombat gedaan. Dat is veel springen en schoppen en boksen in de lucht. Dat was echt pittig zwaar. En op een gegeven moment was ik echt op mezelf aan het letten en dat had ik niet moeten doen. Het ziet het er namelijk niet uit
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:17:04 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46487496
BE fijne vlucht! Jeetje wat een zit zeg..

Jessie en Belana

Ik doe ook fitness bij/via de fysio. Bevalt erg goed en is ook nog 's hartstikke goedkoop!
16 euro per maand en dan mag je zo vaak komen als je wilt!

Wij gaan nu allebei twee keer in de week. Michiel maandag avond, ik woensdag avond en vrijdag's ga ik vroeg heen, maakt Michiel eten en na het eten gaat Michiel als ik terug ben.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:18:28 #289
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46487540
Mijn zoon is raar..
Hij ligt achter in de tuin in de hangmat met een dekentje en zijn tutje en woef..

* Noli. vraagt zich af of hij ook werkelijk in slaap valt.. *
Maxi, Midi & Mini
pi_46487930
Lijkt me heerlijk Noli.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:45:36 #291
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46488371
Het is wel erg rustig tot nu toe..

* Noli. sneakt even naar buiten met camera.. *

[edit]
Hij slaapt! Hij slaapt echt!

Even gechecked of hij het niet te koud heeft maar hij heeft een hand boven het dekentje uit en die is gewoon lekker warm. Ook even bij zijn benen en rug gevoeld, waren ook warm.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:17:10 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_46489333
serieus noli
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:41:04 #293
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46490032

Ik heb de foto's net in Kinderfototopic deel 98 gezet.
Maxi, Midi & Mini
pi_46493842
Lijkt me heerlijk buiten in een hangmat onder een dekentje een dutje doen .
pi_46494024
Haha Wilyan doet een variatie op een lutjepotje

http://www.lutjepotje.nl/

Echt leuke foto's joh
Variety is the spice of life
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:00:27 #296
114177 Diaan73
pi_46494988
Wat een leuke foto's Noli.

Krijg net een telefoontje van de makelaar... het huis is al verkocht. Ik vind het niet gek en eigenlijk wel verwacht...... nou ja weer rust in huize Peaceman.

En nu snel rennen voor de trein.
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:02:50 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46495073
jammer diaan

nebelung dat lijkt wel een konijnenhok
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 18:39:26 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_46498182
effe een vroegah voor Belana (omdat ik weet dat ze vroegah punk is geweest)

dinsdag 20 februari 2007 @ 18:56:03 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46498782
Moussy stoere dochter heb je
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:25:57 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_46500014
ow wat is ze mooi

wat jammer diaan!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:36:39 #301
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46500417
Onze achterburen hebben ook zo'n buitenbedje. Lijkt me heerlijk voor het voorjaar en de zomer, wanneer je zelf ook buiten bent. Maar dat het een Lutje potje heet. Geweldige naam!
Wat een stoere punker, die Rene!
Was je ook zo Belana? Zo extreem echt punk zegmaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')