abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46384724
Ik heb een hele tijd aan verhuizen gedacht en ben ook serieus op zoek geweest naar een ander huis en andere woonplaats maar dat mijn zusje geen volwassen gedrag vertoont betekent niet dat ik daar voor moet verhuizen. Ze leert met der 25 jaar maar eens een keer hoe normale mensen met elkaar omgaan en misschien dat ze eens wat interesse zou kunnen tonen in der eigen ouders en zus ipv alleen der schoonfamilie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Faja-Lobi op 16-02-2007 23:12:31 ]
pi_46385005
Ik snap je wel Faja, want zij is degene die bezig is, maar je moet ook aan jezelf denken! En anders kom je hier een keertje uitblazen
pi_46385221
Als ik al zou verhuizen dan is het omdat A'dam nou in mijn ogen niet echt een geweldige stad is (ook al ben ik er geboren en woon ik er al 27 jaar) en omdat het qua toekomstige werk van manlief misschien ergens anders beter uit komt. Maar ik vindt het ook super dat mijn kinderen opa en oma naast hun hebben wonen. En zou het leuk vinden als mijn zusje straks ook kinderen heeft (ooit) dat mijn kinderen met hun neefjes/nichtjes op zou groeien. Maar ik denk persoonlijk dat dat laatste ijdele hoop is. En je merkt aan mijn ouders wel dat ze er mee zitten maar er wordt meestal met een vinger naar mij gewezen onder het mom van jij bent de oudste en gedraag je dan ook als wijste etc. Altijd maar weer dat kleine mormel in "bescherming" nemen. Ik hoorde net zelfs "jij bent veel sterker, qua karakter en je bent wel emotioneel maar je zusje is zo veel emotioneler en minder sterk". Nou ja nog een hoop meer blablabla kwam er uit en ik ben maar naar huis gegaan. En aan mijn man gevraagd of ik nou degene ben die ze niet op een rijtje heeft maar hij zegt dat ik degene ben die het meest volwassen reageert.
pi_46387463
Ploft neer en hooopt dat er ergens daar in de bar nog Bessen verstopt ligt, men wat smaakt dat spul lekker

Kreeg het er even te "kwaad"een heleboel kleine kinderen om me heen, en toen ze weg waren, kwamen de tranen, en dan was het ff lekker om te drinken....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 07:55:27 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_46391306
ow jongens... ik heb de buikgriep van mijn zoon overgenomen daar wordt je niet heel vrolijk van hoor. pfff... het duurt nu een dag en ik heb er wel weer zat van

Gelukkig is het weekend en is Nick thuis

[ Bericht 32% gewijzigd door Belana op 17-02-2007 08:10:08 ]
stormy waters...
sailin'
pi_46391363
Wij hebben afgelopen zondag allemaal de buikgriep / rota virus gekregen van onze dochter.Zelfs mijn moeder was er ziek van de hele week.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:08:31 #57
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_46391544
Wat kan het dan lastig zijn als je je familie zo dicht om de hoek hebt wonen, Faja.

Die buikgriep, duurt die lang? Ik loop er sinds gister mee en dacht gisteravond het ergste wel gehad te hebben, maar vanmorgen begon het vrolijk opnieuw

Bar een dikke voor jou, hopelijk kan je ook genieten van het carnavallen.

Dit was Saffier
pi_46391609
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef _Bar_ het volgende:
Ploft neer en hooopt dat er ergens daar in de bar nog Bessen verstopt ligt, men wat smaakt dat spul lekker

Kreeg het er even te "kwaad"een heleboel kleine kinderen om me heen, en toen ze weg waren, kwamen de tranen, en dan was het ff lekker om te drinken....
Wat is dat voor spul? heet het 'Bessen'?

voor jou... waar was je ergens dat er zoveel kleine kinderen waren?
pi_46391621
Bessenlikeur Suzanna
Ik was bij de buren inborrelen voor de optocht voor vandaag en morgen
En hun kinderen lopen ook mee, normaal kan ik er goed mee omgaan hoor, maar het schoot gewoon ergens mis.

Ach ik ben ook verliefd geworden op het 14 maanden oude dochtertje van een van de mensen die meelopen
pi_46391650
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 07:55 schreef Belana het volgende:
ow jongens... ik heb de buikgriep van mijn zoon overgenomen daar wordt je niet heel vrolijk van hoor. pfff... het duurt nu een dag en ik heb er wel weer zat van

Gelukkig is het weekend en is Nick thuis
Belana beterschap

Hier ga ik me eens gereedmaken, voor het dorpscarnaval, vanavond lekker eten met de hele groep

Voel me wel stukken beter dan gisteren, weer eens normaal kunnen slapen, en er nu wel gewoon echt zin in hebben.

Fijn weekend allemaal
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 09:32:48 #61
81992 Githa
pi_46391710
Veel plezier Bar
Fijn dat het weer wat beter gaat... ga genieten voor twee!

Belana, beterschap het is een hardnekkige buikgriep helaas!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:56:21 #62
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46391914
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Oxy fijn dat je bij je ouders bent en deze keer zonder problemen (hoop ik iig)
Ja, zonder problemen zelfstandig gereisd.
Vandaag gaan we weer even naar de nieuwe groep toe om een paar meubels te brengen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_46392194
Belana beterschap!

Carnavallers, veel plezier dit weekend!!!
Fake it till you make it...
pi_46392542
Ik ga voor het eerst in elf jaar niet mee met wintersport. Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat ik de laatste tijd niet lekker slaap. Ik heb het niet zo op dingen die ineens anders gaan. Nu denk ik steeds: 'mijn ouders zitten nu in de auto, waarschijnlijk in België....' Maar ik houd mezelf voor dat ik er toch niets te zoeken had, want er ligt voor het eerst in elf jaar geen sneeuw. Zal het door mij komen?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46:17 #65
81992 Githa
pi_46392696
Om het leed te verzachten PV vast!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:01:32 #66
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46392984
Ingrid 5 jaar geleden pff dat is echt lang geleden, des te wower dat je er nu 3 paar hebt

Faja wat een vervelende situatie zeg.. mn familie woont ook wel redelijk dichtbij maar niet zo dichtbij. En meestal wordt de jongste in bescherming genomen, dat zie je heel vaak. In ieder geval heel veel sterkte.

p_iglet ik vind die miniwinterslaap van je een goed idee.... Belana beterschap

PV, waarom zijn jullie niet meegegaan, Kendahl kan toch makkelijk mee?

Wij gaan vandaag ringen kijken en een vakantie boeken

Ow ja carnavallers: ook heel veel plezier namens mij. Wij proberen het te ontlopen....

[ Bericht 6% gewijzigd door Diaan73 op 17-02-2007 11:07:02 ]
Make love, not war ☮
pi_46393091
@Diaan:
* we hadden dan met zijn allen in een apartement gemoeten
* ik weet niet of de auto groot genoeg is voor al onze spullen en die van Kendahl.
* het is tien uur rijden....
edit: oja en Belsen doet niet aan wintersport...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:13:06 #68
114177 Diaan73
pi_46393181
Die Belsen is wel verstandig niet tegen hem zeggen hoor

Okay duidelijk, al die jaren ging je dus ook alleen mee?
Make love, not war ☮
pi_46393385
Gruwel, ik heb zo'n hekel aan te laat komende mensen....
Mijn schoonvader zou om 10 uur komen om de vloer af te maken. Dus ik op tijd mijn bed uit...
Het is nu half 12 en hij is er nog niet!!!
Alsof ik niets beters te doen heb dan op hem te wachten.
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 11:29:58 #70
81992 Githa
pi_46393506
p_iglet, dat is ook iets waar ik een hekel aan heb, zeker als ze al 1,5 uur te laat zijn dat valt niet meer onder 'te laat' hoor
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:51:00 #71
114177 Diaan73
pi_46394040
Ow p_iglet dat is echt frusti zeg..... hopelijk is hij er nu toch snel, of beter is hij er al.
Make love, not war ☮
pi_46394393
bah, wat vervelend is dat p_iglet! Ik heb ook een hekel aan mensen die veel te laat komen of helemaal niet op komen dagen..

Bar, ik heb nog een half flesje Bessenjenever staan

Beterschap voor de dames met buikgriep
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46395410
Hij is er eindelijk!!!!! En ik heb hem zelfs zover dat ie de hele vloer los gaat halen en gaat verlijmen omdat ik geen kieren en losspringend laminaat wil!!

Maar goed naar de markt nu nog kan ik vergeten...
Dus dan maar naar de Albert Heijn voor boodschappen... :S
Slecht voor mijn portemonee dit geintje.

PFFFFF 21...22....23.... zwangerschapshormonen en een huis op knappen zijn geen goede combi
Wordt ik aardig hormonsterig van
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 12:43:52 #74
81992 Githa
pi_46395479
Nou, ik zou er ook hormonsterig van worden hoor
pi_46399013
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid 5 jaar geleden pff dat is echt lang geleden, des te wower dat je er nu 3 paar hebt
Ja, ben er heel bij mee! Trouwens Kim heeft Brakkies gehad van ons. Iemand daar bekend mee?

Veel plezier met ringen kijken en vakantie boeken.

Carnavallers veel plezier. Kennen we hier niet.

Piglet sterkte met hormonsters!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:38:03 #76
103793 kozakken
Living the life
pi_46401402
Oxy, wat knap van je. Helemaal alleen
En weer naar je nieuwe groep. Wat een spannende tijd toch voor je (en je ouders ook waarschijnlijk)
pi_46406114
p_iglet diep adem halen

Ingrid brakkies zijn hele goede schoenen!

Ik heb stofjes gehaald bij de ikea en ga daar straks allemaal 4kantjes van knippen voor het quilten. Ikea is erg leuk met zijn stoffen kost geen drol.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:46:48 #78
114177 Diaan73
pi_46406548
De vakantie is geboekt Portugal here we come.... 2 weekjes, half pension bijna 4* hotel heerlijk, we kijken er nu al naar uit. Het is alweer meer dan 3 jaar geleden dat we echt naar het buitenland op vakantie zijn geweest wel wat stedentripjes gedaan, maar dit is toch anders

Ringen kijken, viel een beetje tegen, we moeten vandeweek even een afspraak maken bij de plaatselijke goudsmid, eens kijken of hij onze wensen tegen een redelijke prijs kan inwilligen. Maar belangrijker nog, vandaag is een jurk gekomen en hij is geweldig misschien nog iets uitleggen bij de boezem, maar hij is echt

p_iglet inmiddels weer tot rust gekomen?
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 20:02:56 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46407056
Anita ik vind quilts zo geweldig om te zien, leuk zeg dat je dat gaat doen! Je moet er volgens mij wel engelengeduld voor hebben

Diaan dat klinkt heerlijk,zo'n vakantie Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer wij voor het laatst zijn geweest, heerlijk hoor eventjes weg.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:20:25 #80
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46407671
Oxy wat goed van je zeg, alleen naar je ouders gereisd. Was dit de eerste keer of doe je het wel vaker?

Waorom zie ik gien foto's van joen neije skoen'n Ingrid? hint hint

Klinkt lekker Diaan, die vakantie Portugal. Jammer dat het (nog) niet gelukt is met de ringen. Maar dé jurk is binnen?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:28:36 #81
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46407914
Ik ben erg benieuwd naar je quiltkunsten Anitra

Laatst in een editie van Extreme Home Makeover zag ik zoiets moois.. De man/vader des huizes was overleden en zijn vrouw kon steeds maar geen afscheid doen van zijn kleding. Ze wou ze graag bewaren voor de kinderen, gewoon omdat dat toch een stukje van hem was.
Nou had het EHM-team een groepje mensen ingeschakeld die quilten.. Van de kleding zijn mooie dekens/spreien en kussentjes gemaakt. Zodat ze als ze het koud hadden ze zo'n quilt konden omslaan en dan de warmte van hun vader en man konden voelen. De kussentjes lagen door het huis verspreid zodat hij overal aanwezig was.

Ik vond het idee wel heel mooi.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:31:55 #82
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46408047
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:
Oxy wat goed van je zeg, alleen naar je ouders gereisd. Was dit de eerste keer of doe je het wel vaker?
Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.
Toen stond ik helemaal alleen op Utrecht Centraal met al die bellende mensen, om me heen. Mijn vader heeft toen, vrij genomen van zijn werk en mij opgehaald. Ik was goed opgevangen door de spoorwegpolitie want ik was helemaal overstuur. Maar afgelopen donderdag ging het goed en ik was, zonder problemen, aangekomen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_46408203
Oehh Diaan, wat zalig zeg naar Portugal!! Jaloerrssssss

We hebben vandaag een DVD-recorder gekocht, een Sony 720
Kan de kapotte video de deur uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 17-02-2007 20:41:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46408410
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.
Toen stond ik helemaal alleen op Utrecht Centraal met al die bellende mensen, om me heen. Mijn vader heeft toen, vrij genomen van zijn werk en mij opgehaald. Ik was goed opgevangen door de spoorwegpolitie want ik was helemaal overstuur. Maar afgelopen donderdag ging het goed en ik was, zonder problemen, aangekomen.
daar stond ik ook met Luchtbel en Sugar toen. Kan me voorstellen dat je overstuur was. Het was ook een enorme chaos met al die mensen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46410122
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:

Waorom zie ik gien foto's van joen neije skoen'n Ingrid? hint hint

Moet ik nog maken. Maar ze zijn niet "in" hoor. Maar wel merk.
pi_46413555
* _Bar_ is terug van de eerste dag carnaval
Het was leuk, gezellig, heb genoten, intens genoten,en ik heb geloof ik een besluit genomen

Morgen nog een dag en dan echt opstap
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:33:38 #87
114177 Diaan73
pi_46413623
goedzo Bar, fijn dat je zo hebt genoten. Veel plezier morgen nog...

* heel erg nieuwsgierig is naar je besluit
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 00:37:15 #88
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46415268
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is terug van de eerste dag carnaval
Het was leuk, gezellig, heb genoten, intens genoten,en ik heb geloof ik een besluit genomen

Morgen nog een dag en dan echt opstap
Bar, dit klinkt hartstikke goed!
Fijne gewenst,dan kan je je er morgen weer lekker in storten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 18 februari 2007 @ 08:54:08 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_46418433
wat fijn Bar dat je het zo naar je zin hebt gehad! ben ook nieuwsgierig naar je besluit natuurlijk maar vooral vind ik het fijn dat je het leuk hebt gehad!
stormy waters...
sailin'
pi_46418591
Klinkt goed Bar! Ook ik ben wel nieuwsgierig naar je besluit...
Ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt (of nog slaapt ) en dan vandaag nogmaals genieten .
Fake it till you make it...
pi_46418636
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Noli. het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je quiltkunsten Anitra

Laatst in een editie van Extreme Home Makeover zag ik zoiets moois.. De man/vader des huizes was overleden en zijn vrouw kon steeds maar geen afscheid doen van zijn kleding. Ze wou ze graag bewaren voor de kinderen, gewoon omdat dat toch een stukje van hem was.
Nou had het EHM-team een groepje mensen ingeschakeld die quilten.. Van de kleding zijn mooie dekens/spreien en kussentjes gemaakt. Zodat ze als ze het koud hadden ze zo'n quilt konden omslaan en dan de warmte van hun vader en man konden voelen. De kussentjes lagen door het huis verspreid zodat hij overal aanwezig was.

Ik vond het idee wel heel mooi.
Mooi zijn zulke dingen! Mijn moeder maakt met haar quiltvriendinnen quilts voor het hospis (heb geen flauwidee hoe je het moet schrijven of omschrijven. Er wonen mensen die terminaal ziek zijn)er dankbaar om te doen.
Ik ga als eerste een simpel patroon doen en werk dus maar met 2 stofjes, het is hee leuk dat je alles in fases kan doen. De ene avond it je alleen maar stof te knippen, de andere avond zet je ze per 2 aan elkaar, snij je ze en strijk je de naad, dan heb je avonden om te puzzelen hoe je zel wil hebben dus is het schuiven met die 4 kantjes, dan maak die blokken weer aan elkaar en daarna spannen en pitten(de figuurtjes met de hand er op naaien, soort siersteken. En juist doo dat je veel verschillende dingen kan doen is het leuk. Ik ben echt maanden opzek gweest naar een hobby, maar ik heb gisteravond met heel veel lol 4kantjes zitten knippen aan tafel

Oxy fijn dat het goed is gegaan nu, geen storm, geen sneeuw, maar gewoon goed!

Bar dat klinkt gezellig! En ik ben ook nieuwsgierig naar je besluit!
  zondag 18 februari 2007 @ 09:52:03 #92
114177 Diaan73
pi_46418741
Goedemorgen Belana voel je je al wat beter?
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 09:56:03 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_46418772
ja, voel me beetje beter, maar ben vannacht dan ook leeg gelopen
mijn hoofd voelt weer iets helderder gelukkig. naar zo'n buikgriep. magoe. we komen er wel weer.

hoest met jou diaan?

Anitra, in amsterdam zit een hele speciaalzaak, daar loop ik altijd langs, echt de prachtigste quilts hangen daar
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 10:23:16 #94
114177 Diaan73
pi_46419028
Gelukkig voel je je iets beter... die buikgriep is wel erg vervelend. Peaceman en Twan zijn ook al aan de beurt geweest, ik gelukkig (nog) niet.

Het gaat goed met me, ik kan hele dagen werken ook goed volhouden en vindt het veel prettiger dan een paar uurtjes. Ik heb het gevoel dat je dan tijd tekort hebt...

K*t heb ik net een heel uitgebreid mailtje getypt naar Peacemans moeder, valt de laptop uit... kan ik weer opnieuw beginnen... grrrr.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 11:06:51 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_46419537
ik las laatst een keer dat je weer last van tintelingen had, dat gaat nu weer beter? (sorry ik lees niet altijd alles...)
stormy waters...
sailin'
pi_46419710
Beterschap Belana

Mooie dag voor carnaval vanmiddag weer de stad in
  zondag 18 februari 2007 @ 11:33:21 #97
114177 Diaan73
pi_46420012
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:06 schreef Belana het volgende:
ik las laatst een keer dat je weer last van tintelingen had, dat gaat nu weer beter? (sorry ik lees niet altijd alles...)
Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 12:59:05 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46422139
Iemand tips voor dingen om te doen?

Ik heb zin om langs het strand te gaan wandelen, maar manlief niet. Ik heb nu dus de dierentuin voorgesteld, daar heeft hij wel zin in, maar ik twijfel.

Iemand nog een briljante tip?
  zondag 18 februari 2007 @ 13:02:27 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_46422235
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.
vriednin van ons had laatst ook zulke vage klachten, maandenlang ziekenhuis en revalidatie toestanden, de enige conclusie die ze konden trekken was een virus en inmiddels gaat het stukken beter. ik hoop dat het revalideren bij jou ook gaat helpen.

BE, geen tips, ik ben de luiheid zelf
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 13:05:50 #100
114177 Diaan73
pi_46422334
Dank je Belaan... ik hoop het ook. Volgende week begin ik in ieder geval met wat oefeningen bij de fysiotherapeut.

BE ook hier geen tips, ik hang vandaag met laptop op schoot op de bank en Peaceman zit achter de pc. En we gaan ons trouwkaartje verder verfijnen, we hebben proefdruk gehad en die ziet er heel goed uit.. nog even de laatste puntjes op de i zetten.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')