Wat is dat voor spul? heet het 'Bessen'?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef _Bar_ het volgende:
Ploft neer en hooopt dat er ergens daar in de bar nog Bessen verstopt ligt, men wat smaakt dat spul lekker![]()
Kreeg het er even te "kwaad"een heleboel kleine kinderen om me heen, en toen ze weg waren, kwamen de tranen, en dan was het ff lekker om te drinken....![]()
Belana beterschapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 07:55 schreef Belana het volgende:
ow jongens... ik heb de buikgriep van mijn zoon overgenomendaar wordt je niet heel vrolijk van hoor. pfff... het duurt nu een dag en ik heb er wel weer zat van
Gelukkig is het weekend en is Nick thuis
Ja, zonder problemen zelfstandig gereisd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Oxy fijn dat je bij je ouders bent en deze keer zonder problemen (hoop ik iig)
Ja, ben er heel bij mee! Trouwens Kim heeft Brakkies gehad van ons. Iemand daar bekend mee?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid 5 jaar geledenpff dat is echt lang geleden, des te wower dat je er nu 3 paar hebt
Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:
Oxy wat goed van je zeg, alleen naar je ouders gereisd. Was dit de eerste keer of doe je het wel vaker?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.
Toen stond ik helemaal alleen op Utrecht Centraal met al die bellende mensen, om me heen. Mijn vader heeft toen, vrij genomen van zijn werk en mij opgehaald. Ik was goed opgevangen door de spoorwegpolitie want ik was helemaal overstuur.Maar afgelopen donderdag ging het goed en ik was, zonder problemen, aangekomen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:
Waorom zie ik gien foto's van joen neije skoen'n Ingrid?hint hint
Bar, dit klinkt hartstikke goed!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is terug van de eerste dag carnaval
Het was leuk, gezellig, heb genoten, intens genoten,en ik heb geloof ik een besluit genomen
Morgen nog een dag en dan echt opstap
Mooi zijn zulke dingen! Mijn moeder maakt met haar quiltvriendinnen quilts voor het hospis (heb geen flauwidee hoe je het moet schrijven of omschrijven. Er wonen mensen die terminaal ziek zijn)er dankbaar om te doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Noli. het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je quiltkunsten Anitra
Laatst in een editie van Extreme Home Makeover zag ik zoiets moois.. De man/vader des huizes was overleden en zijn vrouw kon steeds maar geen afscheid doen van zijn kleding. Ze wou ze graag bewaren voor de kinderen, gewoon omdat dat toch een stukje van hem was.
Nou had het EHM-team een groepje mensen ingeschakeld die quilten.. Van de kleding zijn mooie dekens/spreien en kussentjes gemaakt. Zodat ze als ze het koud hadden ze zo'n quilt konden omslaan en dan de warmte van hun vader en man konden voelen. De kussentjes lagen door het huis verspreid zodat hij overal aanwezig was.
Ik vond het idee wel heel mooi.
Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:06 schreef Belana het volgende:
ik las laatst een keer dat je weer last van tintelingen had, dat gaat nu weer beter? (sorry ik lees niet altijd alles...)
vriednin van ons had laatst ook zulke vage klachten, maandenlang ziekenhuis en revalidatie toestanden, de enige conclusie die ze konden trekken was een virus en inmiddels gaat het stukken beter. ik hoop dat het revalideren bij jou ook gaat helpen.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |