Volgend de mevrouw van de petit sza sza bestaat het wel en is ook erg mooi, maar deed zij het nt binnen omdat het nt past bij de verdere erg kleurige stijl van hun winkel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
stiekem droom ik ook wel eens van een geheel zwarte babylijn (zwarte rompers en slabbertjes en sokjes enzo, lijkt me zo übergaaf, zo heerlijk anti-poezelig) ik heb er de mogelijkheden voor om eraan te komen, maar ik denk dat er weinig markt voor is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
En ze hebben ook kousjes nu, want die vond ik moeilijk bijpassend te vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Belana het volgende:
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
Klopt! Het is om mijn zenuwen/hersenen op een zijspoor te zetten. De pijnprikkel vervangen voor de prikkel van de tens is de bedoeling. Het is net zo'n ding als bij de fysio alleen compact en batteryenvretendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
Dan moet je idd met Fons komen showen hier, dan ben ik toch bijna omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
[afbeelding]
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Heb em niet zelf gekocht, heb em gekregen van een heel lieve Foksterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag...lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
![]()
![]()
We noemen het ook wel zijn inbrekerskostuum.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Lois het volgende:
FonsIk zat laatst met Iris foto's te kijken, die vind het fototopic helemaal geweldig omdat ik dan alle namen bij de kindjes noem. Toen ik vertelde dat dit Fons was zei ze "lijkt wel een beetje een boef mama"
vanwege de zwarte kleertjes denk ik.
![]()
Ik ben heel benieuwd! Maar stom he dat je pas merkt dat het gewerkt heeft als het stopt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!
Oh en elk poortje bij elke winkel ging af.Ik weet nog wel dat ik een keer ging winkelen met m'n moeder en ze op een gegeven moment echt moe werd en pijn kreeg. Toen keek ze en bleek dat ding weer leeg te zijn. Ze wist namelijk nooit of ze nou echt moest geloven dat het werkte. Maar wel dus.
Er zijn idd verschillende meningen over, maar we moeten toch iets proberen. Medicijnen iedere keer ophogen is ook geen optie. De Tens is er voor bij, niet voor vervanging van de medicijnen. En als mijn hersens er in trappen waarom niet dan? Ik wil zelfs de hele dag op mijn kop staan als er ergens staat dat dat wel eens de oplossing kon wezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef poemojn het volgende:
Laatste wat ik over de Tens las (2004) was ook dat het meer suggestie dan echt werkend zou zijn.. maar blijkbaar zijn die inzichten veranderd, fijn voor je Anitra en hopelijk helpt hij je heel goed!
Bar wat een lief gebaar!
Als je zwarte babykleding wilt kun je toch ook gewone babykleding verven? Of wordt het dan niet egaal genoeg?
Dat hebben we 7 jaar lang gedaan. Heb er heel veel gehad, op heel veel hoogtes en plekken, maar die werken bij mij niet helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
En blokkades Anitra, is dat al ter sprake/aan de orde geweest?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef p_iglet het volgende:
ARCHHHHHHH schoonvaders en komen klussen.... iemand een rol behang over?
Dan plak ik mijn schoonvader erachter...
Het was dat vriendje echt heel graag wilde dat hij ook wat kwam klussen, en dat ie lekker
snel kon ipv pas over 3 weken ofzo.... Maar ARCHHHHHH het duurt 2x zo lang als bij ieder ander
en kost een hoop gemuts en gezeur...
Maar goed na morgen ligt er dan eindelijk hopelijk in de hele woonkamer nieuw laminaat!!!
kan me voorstellen dat het vreemd was, je ziet je collega's die je bijna dagelijks zag bijna nooit meer. Denk ik... Maar wel prettig voor jezelf dat je er niet zo'n moeite mee had. Ik werk nu al 9 jaar bij mijn huidige bedrijf en dat bevalt me zeer goed, we hebben op de afdeling een zeer hechte band en zou het wel erg vinden om daar weg te gaan eigenlijk. Gelukkig hoeft dat ook (nog) niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Vicky het volgende:
Diaan, ik had het er eigenlijk niet echt moeilijk mee.. Vond het wel vreemd, maar hoefde er geen traantje om te laten..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef p_iglet het volgende:
Oew verjaardagsfeestjes en bruiloften zijn leuke dingen
Daar wil je niet doorheen slapen.
Dank je. Was ook wel nodig, ik heb zo'n 5 jaar geleden voor het laatst schoenen gekocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt mij ook erg leuk. En Ingrid van harte gefeliciteerd met je 3 paar schoenen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |