Wil jij dan mijn oudste zus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pfff kan ik niet met iemand mijn familie ruilen. Krijg echt soms een punthoofd van mijn zusje en mijn ouders die er tussen in zitten maar de jongste telg altijd koste wat kost de hand boven het hoofd houden.
Volgende week zondag wordt vast véél leukerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijs leuk huis Diaan!Die keuken!
We zijn uiteindelijk maar gewoon even de stad in gewandeld en hebben daar samen gelunched op de markt.Gewoon even lekker naar buiten.
wij hadden ws ook beter naar buiten kunnen gaan, want nu was het een middag van politie agentje spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja die keuken vind ik ooken de badkamer eigenlijk ook wel....
Ow BE dat is ook wel erg lekker, hadden wij ook moeten doen want ik heb nu hoofdpijn en ben moevan het binnenzitten/bankhangen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgende week zondag wordt vast véél leuker![]()
![]()
ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn oudste zus?
Want die heb ik sinds vorige week 'afgestoten'.
Ik doe er niet meer aan.
Dus als jij haar wil...
Spanneueueueuend!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ben gister op de Huishoudbeurs geweest en op de 9Maandenbeurs. Moest even een kadootje kopen![]()
En het is zoooooo goed gelukt. Kan niet wachten om het te geven
He nee, laat maar.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding.
krijg je dr wel meteen bijpassende familie bij.
en ik hoef dr niks voor terug hoor.
familieloos leven bevalt me uitstekend
We gaan elk weekend. Ik zal een stukje schrijven, over mijn ouders en mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef kozakken het volgende:
En weer naar je nieuwe groep. Wat een spannende tijd toch voor je (en je ouders ook waarschijnlijk)
Ja we zitten op schema.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef phluphy het volgende:
Oxy, mooi wordt het ! Ik ben erg gecharmeerd van die oranje kleur. Weet je zo het merk/kleurnummer?
Zitten jullie helemaal op schema qua klussen voor de verhuizing?
Oh echt wel! Hoewel ik mss nog iets brakkerig kan zijn, maar gelukkig geen jet lag.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgende week zondag wordt vast véél leuker![]()
![]()
Ik ben voortdurend brakquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh echt wel! Hoewel ik mss nog iets brakkerig kan zijn, maar gelukkig geen jet lag.![]()
Babietjes kijken!
Gewoon geduld hebben damesquote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Belana het volgende:
(nou weten we alleen nog niet wat voor besluit je genomen hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |