Volgend de mevrouw van de petit sza sza bestaat het wel en is ook erg mooi, maar deed zij het nt binnen omdat het nt past bij de verdere erg kleurige stijl van hun winkel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
stiekem droom ik ook wel eens van een geheel zwarte babylijn (zwarte rompers en slabbertjes en sokjes enzo, lijkt me zo übergaaf, zo heerlijk anti-poezelig) ik heb er de mogelijkheden voor om eraan te komen, maar ik denk dat er weinig markt voor is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
En ze hebben ook kousjes nu, want die vond ik moeilijk bijpassend te vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Belana het volgende:
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
Klopt! Het is om mijn zenuwen/hersenen op een zijspoor te zetten. De pijnprikkel vervangen voor de prikkel van de tens is de bedoeling. Het is net zo'n ding als bij de fysio alleen compact en batteryenvretendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
Dan moet je idd met Fons komen showen hier, dan ben ik toch bijna omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
[afbeelding]
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Heb em niet zelf gekocht, heb em gekregen van een heel lieve Foksterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag...lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
![]()
![]()
We noemen het ook wel zijn inbrekerskostuum.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Lois het volgende:
FonsIk zat laatst met Iris foto's te kijken, die vind het fototopic helemaal geweldig omdat ik dan alle namen bij de kindjes noem. Toen ik vertelde dat dit Fons was zei ze "lijkt wel een beetje een boef mama"
vanwege de zwarte kleertjes denk ik.
![]()
Ik ben heel benieuwd! Maar stom he dat je pas merkt dat het gewerkt heeft als het stopt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!
Oh en elk poortje bij elke winkel ging af.Ik weet nog wel dat ik een keer ging winkelen met m'n moeder en ze op een gegeven moment echt moe werd en pijn kreeg. Toen keek ze en bleek dat ding weer leeg te zijn. Ze wist namelijk nooit of ze nou echt moest geloven dat het werkte. Maar wel dus.
Er zijn idd verschillende meningen over, maar we moeten toch iets proberen. Medicijnen iedere keer ophogen is ook geen optie. De Tens is er voor bij, niet voor vervanging van de medicijnen. En als mijn hersens er in trappen waarom niet dan? Ik wil zelfs de hele dag op mijn kop staan als er ergens staat dat dat wel eens de oplossing kon wezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef poemojn het volgende:
Laatste wat ik over de Tens las (2004) was ook dat het meer suggestie dan echt werkend zou zijn.. maar blijkbaar zijn die inzichten veranderd, fijn voor je Anitra en hopelijk helpt hij je heel goed!
Bar wat een lief gebaar!
Als je zwarte babykleding wilt kun je toch ook gewone babykleding verven? Of wordt het dan niet egaal genoeg?
Dat hebben we 7 jaar lang gedaan. Heb er heel veel gehad, op heel veel hoogtes en plekken, maar die werken bij mij niet helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:12 schreef Igraine het volgende:
En blokkades Anitra, is dat al ter sprake/aan de orde geweest?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef p_iglet het volgende:
ARCHHHHHHH schoonvaders en komen klussen.... iemand een rol behang over?
Dan plak ik mijn schoonvader erachter...
Het was dat vriendje echt heel graag wilde dat hij ook wat kwam klussen, en dat ie lekker
snel kon ipv pas over 3 weken ofzo.... Maar ARCHHHHHH het duurt 2x zo lang als bij ieder ander
en kost een hoop gemuts en gezeur...
Maar goed na morgen ligt er dan eindelijk hopelijk in de hele woonkamer nieuw laminaat!!!
kan me voorstellen dat het vreemd was, je ziet je collega's die je bijna dagelijks zag bijna nooit meer. Denk ik... Maar wel prettig voor jezelf dat je er niet zo'n moeite mee had. Ik werk nu al 9 jaar bij mijn huidige bedrijf en dat bevalt me zeer goed, we hebben op de afdeling een zeer hechte band en zou het wel erg vinden om daar weg te gaan eigenlijk. Gelukkig hoeft dat ook (nog) niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Vicky het volgende:
Diaan, ik had het er eigenlijk niet echt moeilijk mee.. Vond het wel vreemd, maar hoefde er geen traantje om te laten..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef p_iglet het volgende:
Oew verjaardagsfeestjes en bruiloften zijn leuke dingen
Daar wil je niet doorheen slapen.
Dank je. Was ook wel nodig, ik heb zo'n 5 jaar geleden voor het laatst schoenen gekocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt mij ook erg leuk. En Ingrid van harte gefeliciteerd met je 3 paar schoenen![]()
![]()
Wat is dat voor spul? heet het 'Bessen'?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef _Bar_ het volgende:
Ploft neer en hooopt dat er ergens daar in de bar nog Bessen verstopt ligt, men wat smaakt dat spul lekker![]()
Kreeg het er even te "kwaad"een heleboel kleine kinderen om me heen, en toen ze weg waren, kwamen de tranen, en dan was het ff lekker om te drinken....![]()
Belana beterschapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 07:55 schreef Belana het volgende:
ow jongens... ik heb de buikgriep van mijn zoon overgenomendaar wordt je niet heel vrolijk van hoor. pfff... het duurt nu een dag en ik heb er wel weer zat van
Gelukkig is het weekend en is Nick thuis
Ja, zonder problemen zelfstandig gereisd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Oxy fijn dat je bij je ouders bent en deze keer zonder problemen (hoop ik iig)
Ja, ben er heel bij mee! Trouwens Kim heeft Brakkies gehad van ons. Iemand daar bekend mee?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid 5 jaar geledenpff dat is echt lang geleden, des te wower dat je er nu 3 paar hebt
Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:
Oxy wat goed van je zeg, alleen naar je ouders gereisd. Was dit de eerste keer of doe je het wel vaker?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik doe dat wel vaker. Zoals ook die keer met storm in januari 2007.
Toen stond ik helemaal alleen op Utrecht Centraal met al die bellende mensen, om me heen. Mijn vader heeft toen, vrij genomen van zijn werk en mij opgehaald. Ik was goed opgevangen door de spoorwegpolitie want ik was helemaal overstuur.Maar afgelopen donderdag ging het goed en ik was, zonder problemen, aangekomen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Noli. het volgende:
Waorom zie ik gien foto's van joen neije skoen'n Ingrid?hint hint
Bar, dit klinkt hartstikke goed!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is terug van de eerste dag carnaval
Het was leuk, gezellig, heb genoten, intens genoten,en ik heb geloof ik een besluit genomen
Morgen nog een dag en dan echt opstap
Mooi zijn zulke dingen! Mijn moeder maakt met haar quiltvriendinnen quilts voor het hospis (heb geen flauwidee hoe je het moet schrijven of omschrijven. Er wonen mensen die terminaal ziek zijn)er dankbaar om te doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Noli. het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je quiltkunsten Anitra
Laatst in een editie van Extreme Home Makeover zag ik zoiets moois.. De man/vader des huizes was overleden en zijn vrouw kon steeds maar geen afscheid doen van zijn kleding. Ze wou ze graag bewaren voor de kinderen, gewoon omdat dat toch een stukje van hem was.
Nou had het EHM-team een groepje mensen ingeschakeld die quilten.. Van de kleding zijn mooie dekens/spreien en kussentjes gemaakt. Zodat ze als ze het koud hadden ze zo'n quilt konden omslaan en dan de warmte van hun vader en man konden voelen. De kussentjes lagen door het huis verspreid zodat hij overal aanwezig was.
Ik vond het idee wel heel mooi.
Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:06 schreef Belana het volgende:
ik las laatst een keer dat je weer last van tintelingen had, dat gaat nu weer beter? (sorry ik lees niet altijd alles...)
vriednin van ons had laatst ook zulke vage klachten, maandenlang ziekenhuis en revalidatie toestanden, de enige conclusie die ze konden trekken was een virus en inmiddels gaat het stukken beter. ik hoop dat het revalideren bij jou ook gaat helpen.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt niet uit joh. Maar die tintelingen zijn eigenlijk nooit echt weg geweest en ik heb nog steeds een beperking in mn linkerarm (kan hem bijv. niet zijwaarts optillen), maar de MRI is goed, hersenen zijn helemaal gaaf, maar moet voor die beperking weer naar de huisarts voor een evt. doorverwijzing naar revalidatiearts.... Die beperking is maar beperkt hoor, ik kan de arm wel normaal gebruiken... alleen bepaalde bewegingen kan ik dus niet maken en dat is toch ook weer niet normaal.
Wil jij dan mijn oudste zus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pfff kan ik niet met iemand mijn familie ruilen. Krijg echt soms een punthoofd van mijn zusje en mijn ouders die er tussen in zitten maar de jongste telg altijd koste wat kost de hand boven het hoofd houden.
Volgende week zondag wordt vast véél leukerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijs leuk huis Diaan!Die keuken!
We zijn uiteindelijk maar gewoon even de stad in gewandeld en hebben daar samen gelunched op de markt.Gewoon even lekker naar buiten.
wij hadden ws ook beter naar buiten kunnen gaan, want nu was het een middag van politie agentje spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja die keuken vind ik ooken de badkamer eigenlijk ook wel....
Ow BE dat is ook wel erg lekker, hadden wij ook moeten doen want ik heb nu hoofdpijn en ben moevan het binnenzitten/bankhangen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgende week zondag wordt vast véél leuker![]()
![]()
ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn oudste zus?
Want die heb ik sinds vorige week 'afgestoten'.
Ik doe er niet meer aan.
Dus als jij haar wil...
Spanneueueueuend!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ben gister op de Huishoudbeurs geweest en op de 9Maandenbeurs. Moest even een kadootje kopen![]()
En het is zoooooo goed gelukt. Kan niet wachten om het te geven
He nee, laat maar.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding.
krijg je dr wel meteen bijpassende familie bij.
en ik hoef dr niks voor terug hoor.
familieloos leven bevalt me uitstekend
We gaan elk weekend. Ik zal een stukje schrijven, over mijn ouders en mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef kozakken het volgende:
En weer naar je nieuwe groep. Wat een spannende tijd toch voor je (en je ouders ook waarschijnlijk)
Ja we zitten op schema.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef phluphy het volgende:
Oxy, mooi wordt het ! Ik ben erg gecharmeerd van die oranje kleur. Weet je zo het merk/kleurnummer?
Zitten jullie helemaal op schema qua klussen voor de verhuizing?
Oh echt wel! Hoewel ik mss nog iets brakkerig kan zijn, maar gelukkig geen jet lag.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgende week zondag wordt vast véél leuker![]()
![]()
Ik ben voortdurend brakquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh echt wel! Hoewel ik mss nog iets brakkerig kan zijn, maar gelukkig geen jet lag.![]()
Babietjes kijken!
Gewoon geduld hebben damesquote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Belana het volgende:
(nou weten we alleen nog niet wat voor besluit je genomen hebt)
nichtje. ben zo trots dat ik spontaan moedergevoelens krijg hihiquote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:
Sararaats, lieve foto hoor van jou met je nichtje/neefje (sorry ben 't vergeten).![]()
Grapje!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Die zitten inmiddels al allebei aan de krabpaal vastgeducttaped!
Ik heb ook echt spijt als haren op mijn hoofd.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef Lois het volgende:
Godallemachtig BE wat een klus! Nou eh... succes! (weet je zeker dat soduko leren niet makkelijker is?)
Dutchie ik heb je vraagje gelezen.. Twan heeft ook logopedie gehad en wilde in het begin ook niet meewerken, na een aantal keren, vaak spelenderwijs, is het wel beter gegaan en uiteindelijk vond ie het zelfs leuk om naar logopedie te gaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef dutchie het volgende:
BE waar begin je aan?
Bar, wat is dat toch over een besluit? Wat voor een besluit? Ik kan hier zó slecht tegen!!
Lois, wat verdrietig van je buren. Is er uberhaupt nog kans dat ze thuis komt of moet ze straks naar een verzorgingstehuis?
Jessie kun je even naar het peuterstopic komen (2-4)? Heb even een vraagje over jouw ervaring met Janneke bij de logopediste.
Zeggeh, maak het niet moeilijker dan het is hé, het is gewoon Sudoku, niks soduko !quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef Lois het volgende:
Godallemachtig BE wat een klus! Nou eh... succes! (weet je zeker dat soduko leren niet makkelijker is?)
alleen sperma is voldoendequote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef sararaats het volgende:
(moet je eigenlijk een vent hebben om zwanger te raken?)
Maar daar heb je dan wel weer een vent voor nodigquote:
Euhm tja.... net thuis.. en er is geen foto van gemaakt heel eerlijk, en vanmezelf foto maken is niet zo handigquote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Githa het volgende:
foto baraaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaah ik wil je carnavals kloffie zien
ik heb die van Jordy ook laten zien![]()
![]()
Nee, volgens mij ook niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:49 schreef bixister het volgende:
ivf is toch niet noodzakelijk als je sperma van zo'n 'bank' krijgt?
En nu stel ik me een bejaard vrouwtje voor met 3 kleine kinderenquote:Op maandag 19 februari 2007 07:05 schreef Belana het volgende:
sara, een oud buurvrouwtje van mij heeft 3 kinderen via de spermabank
Motor aanzetten, blower aan en lekker binnen nog een kopje koffie nemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En nu stel ik me een bejaard vrouwtje voor met 3 kleine kinderen
Dilemma: wat is erger? De autoruiten krabben of met de fiets boodschappen doen?
Er zijn wel mogelijkheden, maar je wordt geloof ik eerst helemaal door de molen gehaald, gesprekken enzo. En dan een wachtlijst van een jaar of 2. (vriendinnetje van me is via die weg bezig).quote:Op zondag 18 februari 2007 23:32 schreef sararaats het volgende:
spermabank geen goede oplossing voor een wanhopige vrouw zoals ik?
hihi, ik kan best nog een paar jaartjes wachten hoor
Lege limo-fles met lauw water over de voorruit kledderen. Niet te warm, dan kan het glas springen.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Dilemma: wat is erger? De autoruiten krabben of met de fiets boodschappen doen?
Loopschoenen aantrekken en op een (sukkel)drafje door het bos rennen is gratis, dames!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Belana het volgende:
oe, sporten.... had het er gisteravond nog met dutchie overIk wil ook wel, maar het is zo duur en ik heb de discipline niet
Ik heb Peaceman inmiddels ook zover. Al vindt hij dat als we het wllen kopen, pas na de bruiloft gaan verhuizen en dat vind ik ook.... We gaan dus een afspraak makenquote:Hoi Diaan,
Lijkt me op het 1e oog een mooi en compleet pand, goede ligging mooi bouwstijl etc.
Belangrijkste is dat je eerst met je tweeen gaan kijken en als het goed aanvoelt en je wilt het huis hebben dan kom ik in beeld als onafhankelijk deskundige.
Groetjes Oom
Dankjequote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Anitra het volgende:
Ziet er leuk uit paradijsvogeltje!
Ik heb vandaag mijn nichtje vast gehouden, wat is dat slecht voor je hormonen zeg! Ik rammel aan alle kanten. Wat een lekker tevreden moppie is het
Ja hier ook op negeerstandquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dankje
Ja, dat rammelen heb ik ook. Maar het zit er even niet meer in hier. Negeren dus maar... en jij ook hé?
Leuk PV. En een briljant antwoord op de vraagquote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Belsen heeft een site gemaakt voor me. Hij is nog niet af, er moet nog een hoop op komen te staan. Maar alvast een kijkje nemen? Dat mag!
edit: hij staat in mijn onderscript
Wow.... da's idd wel heeeel toevallig en speciaalquote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja hier ook op negeerstand
Maar het is wel heel speciaal, mijn nichtje geboren op dezelfde dag, zelfde tijd als ik 34 jaar geleden.
Ja hé?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Leuk PV. En een briljant antwoord op de vraag![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Belsen heeft een site gemaakt voor me. Hij is nog niet af, er moet nog een hoop op komen te staan. Maar alvast een kijkje nemen? Dat mag!
edit: hij staat in mijn onderscript
Heb je het echt expres gedaan, dat er geen zin staat?quote:
Neuk, niet gauw inpikken hè?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Neuk het volgende:
oe Diaan spannend! Mag ik weten hoe en wat? Als het niets is voor jullie is het misschien wat voor ons
En moussy hier hetzelfde, tis een gezellig topic maar jeetje wat wordt er vaak veel geschreven
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:22 schreef Neuk het volgende:
Oh Diaan! Tis inderdaad ook iets voor ons!
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |