Bar veel plezier en ook ik ben keinieuwsgierig!
![]()
Belaan het is herkenbaar. Het is hier soms zo erg dat wij om half 5 al avondeten om zo de dag te verkorten
![]()
Moet zeggen dat de meisjes ook als een blok in slaap vallen rond 6 uur dan, dus helemaal zo gek is het niet.
Wij zijn gisteren vreselijk geschrokken. We hebben hele fijne buren, ze zijn gek op de meisjes en vooral op Eva maar ze zijn wel al in de 70 dus worden een dagje ouder. Opeens kwam gistermiddag de huisartsenpostauto aanrijden en parkeerde voor de deur en renden naar de buren. Ik zag vlak daarna de buurman de deur en de poort achter afsluiten en gokte dat er dan wel snel een ambulance zou komen. Ja hoor, compleet met toeters en bellen.
Zorgvuldig heb ik de kinderen verteld dat buurvrouw heel erg ziek was en dat zij met de ambu naar het ziekenhuis zou gaan waar de dokter haar beter zou maken. De meisjes wilden dat graag zien dus we zijn in de deuropening gaan kijken, zodat ze in ieder geval konden zien dat het niet zo erg was als Iris zich wel in haar hoofd zou kunnen halen. (grenzeloze fantasie heeft ook zo zijn nadelen).
Buurman kwam er trillend achteraan en de ambu reed snel naar het ziekenhuis.
Vanmorgen kwam buurman huilend vertellen wat er was gebeurd. Buurvrouw heeft een hersenbloeding gehad, heeft een aantal uur op de grond gelegen voor buurman thuis kwam van zijn volkstuintje en kwam inmiddels niet meer uit haar woorden. Ze is stabiel inmiddels maar het blijft heel zorgwekkend.
Zo sneu, een huilende buurman. Die altijd zo stoere, sterke man, die zo'n lieve opa is voor zijn eigen kleinkinderen maar ook voor Eva en Iris. Ze zijn dol op Eva en daar boffen we ontzettend mee want ze gaan altijd heel lief om met haar geschreeuw, gekrijs, gebonk, geknal, smijten met deuren etc... Dat hadden we veel slechter kunnen treffen, daar zijn we ons goed van bewust.
Iris werd vannacht huilend wakker hierdoor, die is zo gevoelig. Ik en Jeroen hebben er heel goed met haar over gepraat maar het houdt haar toch enorm bezig. Zelfs Eva is erg onder de indruk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥