Dankjequote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Anitra het volgende:
Ziet er leuk uit paradijsvogeltje!
Ik heb vandaag mijn nichtje vast gehouden, wat is dat slecht voor je hormonen zeg! Ik rammel aan alle kanten. Wat een lekker tevreden moppie is het
Ja hier ook op negeerstandquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dankje
Ja, dat rammelen heb ik ook. Maar het zit er even niet meer in hier. Negeren dus maar... en jij ook hé?
Leuk PV. En een briljant antwoord op de vraagquote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Belsen heeft een site gemaakt voor me. Hij is nog niet af, er moet nog een hoop op komen te staan. Maar alvast een kijkje nemen? Dat mag!
edit: hij staat in mijn onderscript
Wow.... da's idd wel heeeel toevallig en speciaalquote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja hier ook op negeerstand
Maar het is wel heel speciaal, mijn nichtje geboren op dezelfde dag, zelfde tijd als ik 34 jaar geleden.
Ja hé?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Leuk PV. En een briljant antwoord op de vraag![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Belsen heeft een site gemaakt voor me. Hij is nog niet af, er moet nog een hoop op komen te staan. Maar alvast een kijkje nemen? Dat mag!
edit: hij staat in mijn onderscript
Heb je het echt expres gedaan, dat er geen zin staat?quote:
Neuk, niet gauw inpikken hè?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef Neuk het volgende:
oe Diaan spannend! Mag ik weten hoe en wat? Als het niets is voor jullie is het misschien wat voor ons
En moussy hier hetzelfde, tis een gezellig topic maar jeetje wat wordt er vaak veel geschreven
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:22 schreef Neuk het volgende:
Oh Diaan! Tis inderdaad ook iets voor ons!
Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |