Zeggeh, maak het niet moeilijker dan het is hé, het is gewoon Sudoku, niks soduko !quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef Lois het volgende:
Godallemachtig BE wat een klus! Nou eh... succes! (weet je zeker dat soduko leren niet makkelijker is?)
alleen sperma is voldoendequote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef sararaats het volgende:
(moet je eigenlijk een vent hebben om zwanger te raken?)
hartelijk dankquote:
Maar daar heb je dan wel weer een vent voor nodigquote:
Euhm tja.... net thuis.. en er is geen foto van gemaakt heel eerlijk, en vanmezelf foto maken is niet zo handigquote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Githa het volgende:
foto baraaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaah ik wil je carnavals kloffie zien
ik heb die van Jordy ook laten zien![]()
![]()
Nee, volgens mij ook niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:49 schreef bixister het volgende:
ivf is toch niet noodzakelijk als je sperma van zo'n 'bank' krijgt?
En nu stel ik me een bejaard vrouwtje voor met 3 kleine kinderenquote:Op maandag 19 februari 2007 07:05 schreef Belana het volgende:
sara, een oud buurvrouwtje van mij heeft 3 kinderen via de spermabank
Motor aanzetten, blower aan en lekker binnen nog een kopje koffie nemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En nu stel ik me een bejaard vrouwtje voor met 3 kleine kinderen
Dilemma: wat is erger? De autoruiten krabben of met de fiets boodschappen doen?
Er zijn wel mogelijkheden, maar je wordt geloof ik eerst helemaal door de molen gehaald, gesprekken enzo. En dan een wachtlijst van een jaar of 2. (vriendinnetje van me is via die weg bezig).quote:Op zondag 18 februari 2007 23:32 schreef sararaats het volgende:
spermabank geen goede oplossing voor een wanhopige vrouw zoals ik?
hihi, ik kan best nog een paar jaartjes wachten hoor
Lege limo-fles met lauw water over de voorruit kledderen. Niet te warm, dan kan het glas springen.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Dilemma: wat is erger? De autoruiten krabben of met de fiets boodschappen doen?
Loopschoenen aantrekken en op een (sukkel)drafje door het bos rennen is gratis, dames!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Belana het volgende:
oe, sporten.... had het er gisteravond nog met dutchie overIk wil ook wel, maar het is zo duur en ik heb de discipline niet
Ik heb Peaceman inmiddels ook zover. Al vindt hij dat als we het wllen kopen, pas na de bruiloft gaan verhuizen en dat vind ik ook.... We gaan dus een afspraak makenquote:Hoi Diaan,
Lijkt me op het 1e oog een mooi en compleet pand, goede ligging mooi bouwstijl etc.
Belangrijkste is dat je eerst met je tweeen gaan kijken en als het goed aanvoelt en je wilt het huis hebben dan kom ik in beeld als onafhankelijk deskundige.
Groetjes Oom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |