Een hoop orale zaken zijn idd te vertalen in zilver of goudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik heb geleerd wanneer praten zilver is, en zwijgen goud![]()
![]()
Die moet even bijkomen van het carnaval. Over twee dagen is-ie weer nuchter.quote:
meaning?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop orale zaken zijn idd te vertalen in zilver of goud![]()
6 dagen later heeft dat geen betekenis meer die nog in een (edel)metaal uit te drukken is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
meaning?
Ja goed hè...... deel 3 alquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Is er al een deel 3![]()
Misschien kan een mod al deze bijzondere liefdesgedichten in dit topic![]()
quote:
Weltruste Leandraquote:
Oeh spannend.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even in de lovecorner Gert kussen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef demins het volgende:
[..]
Jij moet nog maar even 37 minuten wachten, jokkebrok!![]()
![]()
![]()
Sommige mensen kicken daaropquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor een knuffelhoek word er vrij veel geschopt....
Mwah, ik kan jouw off-topic posts in de COS nog wel redelijk hebben maar dat hersenloze spul wat er op reageert omdat ze je humor niet snappen word ik zo moe van....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dus je zou me desnoods overál heen willen schoppen, als ik hier maar weg ben?![]()
Dat gaat je punten kosten, tante!![]()
Ik voel me alweer zó begrepen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik kan jouw off-topic posts in de COS nog wel redelijk hebben maar dat hersenloze spul wat er op reageert omdat ze je humor niet snappen word ik zo moe van....![]()
Maak je daar maar niet druk over, ik verzin wel wat!quote:Oeh... spannend... het gaat me punten kosten, hoe ga ik dit nou goed maken![]()
![]()
![]()
Daar had ik ook geen enkele twijfel overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef demins het volgende:
Maak je daar maar niet druk over, ik verzin wel wat!![]()
Lieffie tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef Dutchguy het volgende:
Ik kan wel een knuffel gebruiken wegens het einde van een cyberliefde.![]()
Ach, je hebt 10 minuten moeten wachten, maar een knuffel van Prospera lijkt me dat toch waardquote:
Een uit de hand gelopen band via internet met veel gevoel van beide kanten, een ontmoeting die steeds uitgesteld wordt en nu issie verliefd op een ander en kom ik er niet meer aan te pas.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Da's waar, Prospera is lief.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je hebt 10 minuten moeten wachten, maar een knuffel van Prospera lijkt me dat toch waard![]()
Oew, das best lullig...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen band via internet met veel gevoel van beide kanten, een ontmoeting die steeds uitgesteld wordt en nu issie verliefd op een ander en kom ik er niet meer aan te pas.![]()
Dit weekend gaat er een brief de deur uit dat ik alles afkap. Wil dit niet meer.quote:
* is in een knuffelmoodquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je hebt 10 minuten moeten wachten, maar een knuffel van Prospera lijkt me dat toch waard![]()
Ahh lieverdje tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen band via internet met veel gevoel van beide kanten, een ontmoeting die steeds uitgesteld wordt en nu issie verliefd op een ander en kom ik er niet meer aan te pas.![]()
Tuurlijk,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit weekend gaat er een brief de deur uit dat ik alles afkap. Wil dit niet meer.
Maar goed... zon zal wel weer gaan schijnen ooit.
Ja joh, dat doet wel zeerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit weekend gaat er een brief de deur uit dat ik alles afkap. Wil dit niet meer.
hey, ik ken dat welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
Thanks Prospera en Ian_Nick. Kanjers zijn jullie.
Piet kan ook knuffelen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef Talitha het volgende:
Toch maar eens hier proberen dan. Op aanraden van Pietje dus.
Oe, da's wel lief van je!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Piet kan ook knuffelen hoor![]()
Knuffels hier genoeg Talitha![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Piet kan ook knuffelen hoor![]()
Knuffels hier genoeg Talitha![]()
Daar zal ik dan later m'n best voor gaan doen. Nu eerst even slapen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Knuffelen kan altijd.
Op commando gebashed worden is weer een ander verhaal. Dat moet je eerst eerlijk verdienen.![]()
Trustuh!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zal ik dan later m'n best voor gaan doen. Nu eerst even slapen.![]()
Truste Talithaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zal ik dan later m'n best voor gaan doen. Nu eerst even slapen.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
quote:
[]Op zaterdag 31 maart 2007 02:11 schreef kleinzusje het volgende:quote:
Als je niet kan slapen......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[]Op zaterdag 31 maart 2007 02:11 schreef kleinzusje het volgende:
truste voor zo fokkertjes![]()
]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian huppelt naar het Knuffeltopic
Ik was er allang hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dan huppel ik vrolijk mee (voor zover m'n oude stramme lijf huppelen toestaat)![]()
Ja duh, jij hebt ook geen oud en stram lijf..... als je echt van me hield had je in mijn tempo gehuppeldquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, jij hebt ook geen oud en stram lijf..... als je echt van me hield had je in mijn tempo gehuppeld![]()
Wat zeg je?? Ik heb m'n gehoorapparaten niet in en kan m'n brilletje ook al nergens vindenquote:
HET SPIJT ME!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zeg je?? Ik heb m'n gehoorapparaten niet in en kan m'n brilletje ook al nergens vinden![]()
Zou het beginnende alzheimer zijn??
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
Zijn de knuffels al op?
Die hoor je gewoon altijd paraat te hebben!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kon mijn knuffelsmiley even niet vinden...![]()
Als je dat niet weet, wat maakt het je dan uit?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, da's wel lief van je!![]()
![]()
Maar vertel eens: hoe herken je een kwaliteitsknuffel?
Je wou wat vragen...?quote:Op zondag 1 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Demins, wil je met me ehhhhhh...................................
lamar
Ehhh, ja maar ik durf niet zo goed. Ben beetje verlegen.quote:
PM?quote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh, ja maar ik durf niet zo goed. Ben beetje verlegen.![]()
![]()
Je bent nooit te oud om te leren toch?quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, wat maakt het je dan uit?![]()
Buuf, je bent een lieverd! Ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
TalitHa!!!
* lekkere dikke knuffel geeft
heej lekkerding, met zo'n kwaaie kop wil niemand flirten met je. Je moet lieflijk kijken zoals ikquote:
Ik verheug me er nu al op!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
Damn... weer gemist, maar goed, het weekend is lang... dat biedt nog genoeg mogelijkheden tot knuffels...
Arme schat tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian voelt zich bijzonder eenzaam en ongewenst
*doet snikkend knikken van ja*quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme schat toch![]()
Nu maar ff een oefenknuffeltje doen dan??![]()
*drukt Ian aan haar borst*quote:
that's what friends loverscorners are forquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
*drukt Ian aan haar borst*
Gaverdamme nou wordt het nog ranzig ook![]()
Terug naar de SC en Hooligans![]()
Het werd ranzigquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
that's what friends loverscorners are for
en niet de SC en De Hooligans![]()
Godverdegodver... elke keer weer...quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
*Zingt (vals uiteraard)
"diep in mijn hart...... wist ik, jij bent te jong voor mij"
Gaat vanzelf over hoor... als je zelf bijna bejaard bentquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdegodver... elke keer weer...
what's love age has to do with it (Tina Turner)quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdegodver... elke keer weer...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
what's love age has to do with it (Tina Turner)
Graag gedaan!quote:
Eensch!quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor dat Talitha ook even collectief geknuffeld gaat worden, ze heeft immers de antieke knuffelhoek onder de eerste laag stof vandaan getrokken!
je weet toch....quote:
Ben jij soms de Lieke van FOK?quote:Op maandag 9 april 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Sjeez!![]()
Het lijkt hier wel een gangbang!
Kom ik hier schoorvoetend en verlegen langs voor een romantisch samenzijn met de lieflijke Talitha, en dan zie ik tot mijn afgrijzen dat in deze afgestofte knuffelhoek mijn eigen Talitha al helemaal collectief afgelebberd is...![]()
Neuj, ik heb véél mooiere benen!quote:
Doe eens een foto dan?quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Neuj, ik heb véél mooiere benen!
Maar ik hou nou eenmaal van illusies, en al helemaal van illusies met een groene tunnel als avatar!![]()
Ze moeten eerst nog weer een beetje bijbruinen, maar je mag al wel even voelen hoor....quote:
Die chick direct onder jouw postje schijnt mooie benen te hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
Nou............waar zijn die lekkere chicks?![]()
Heb je je wel geschoren? Of beschik jij over een flink bostapijt?quote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog weer een beetje bijbruinen, maar je mag al wel even voelen hoor....![]()
nou...ik val toch meer voor de vrouwelijke kant..........jou?quote:Op maandag 9 april 2007 23:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die chick direct onder jouw postje schijnt mooie benen te hebben.![]()
Benen scheren is voor meisjes.quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je je wel geschoren? Of beschik jij over een flink bostapijt?
Geen idee? Doet het ergens pijn? Blauwe plekken, gebroken botten?quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
nou...ik val toch meer voor de vrouwelijke kant..........jou?![]()
Ik kan mijn nieuwsgierigheid heel goed bedwingen!quote:Op maandag 9 april 2007 23:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Benen scheren is voor meisjes.
En als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.....
Moet ik die voor jou over hebben dan?quote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee? Doet het ergens pijn? Blauwe plekken, gebroken botten?
Oeh!quote:Op maandag 9 april 2007 23:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan mijn nieuwsgierigheid heel goed bedwingen!
Ik kom je de volgende keer wel even aaien Pietje. Trusten voor straks.![]()
![]()
dag schatje.........hoe is het nu met je vandaag?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
ik wacht op iemand die lief gaat doen tegen mij.
ehm nou de dag is 2 minuten bezig, totnutoe gaat het nog goed ???? En hoe is het met jou lieffie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dag schatje.........hoe is het nu met je vandaag?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
ik wacht op iemand die lief gaat doen tegen mij.
Mmm lekker, trouwens leuke foto's op je hyves.quote:
Ja ik zie het....gaat lekker nu jij er bent...en ik wil dat je nooit meer gaat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm nou de dag is 2 minuten bezig, totnutoe gaat het nog goed ???? En hoe is het met jou lieffie?
Oehhh, mooi dat het lekker met jou gaat enne ik wil je ook nooooooooit meer kwijtquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik zie het....gaat lekker nu jij er bent...en ik wil dat je nooit meer gaat...![]()
is wel wat anders he dan rellen?![]()
Toch maar gemaakt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Mmm lekker, trouwens leuke foto's op je hyves.![]()
Ja he....quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Oehhh, mooi dat het lekker met jou gaat enne ik wil je ook nooooooooit meer kwijt
om eerlijk te zijn gaat rellen me makkelijker af.![]()
Ja en je hebt al best wel veel vrienden daar.quote:
14!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en je hebt al best wel veel vrienden daar.![]()
Je hebt hem in de war gemaakt door ook in HOOLIGANS liev tegen hem te doen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Nou truste maar weer, pfff kom ik een keer vozen gaat me voosmaatje er vandoor.
Ja werd even weg geroepen...ik ben 14 dus moet eigenlijk naar bed...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Nou truste maar weer, pfff kom ik een keer vozen gaat me voosmaatje er vandoor.
Ik win en jij krijgt de prijs?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
*klaarstaat met dikke knuff en natte zoenen voor winnaresje Talitha*![]()
Niet zo ondankbaar hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik win en jij krijgt de prijs?![]()
* aai, aai, aai![]()
Vooruit dan:quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo ondankbaar hoor!
Kom hier, lekker ding!![]()
![]()
![]()
'quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan:![]()
![]()
* Talitha veegt de kwijl van haar wangen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
'
Dat smaakte wel naar meer...![]()
![]()
![]()
Nog andere plekjes die vochtregulatie behoeven?![]()
Maar meisje toch, aan Echte Liefde kan toch nooit iets vunzigs zijn?quote:
Plantjes water geven valt niet per definitie in de categorie 'echte liefde' lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar meisje toch, aan Echte Liefde kan toch nooit iets vunzigs zijn?![]()
![]()
Dan zorg jij niet goed genoeg voor je plantjes!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Plantjes water geven valt niet per definitie in de categorie 'echte liefde' lijkt me.
Pietje wilde voor mijn plantjes zorgen, dus je moet bij hem zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zorg jij niet goed genoeg voor je plantjes!![]()
Pietje wil jouw voortuintje ook wel aanharken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pietje wilde voor mijn plantjes zorgen, dus je moet bij hem zijn.![]()
Je weet toch dat ik alles voor je wil doen, Lieve Lita!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pietje wilde voor mijn plantjes zorgen, dus je moet bij hem zijn.![]()
Ik heb helemaal geen voortuintje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Pietje wil jouw voortuintje ook wel aanharken.![]()
Pietje is dol op kipfilet.quote:
En ik ben zo'n onnozel wicht die dat meteen gelooft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je wil doen, Lieve Lita!![]()
![]()
![]()
En daarom Hou ik ook So Fan je!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik ben zo'n onnozel wicht die dat meteen gelooft.![]()
![]()
Ik ben vegetariër.quote:
Gert probeert gewoon te stoken in een goed huwelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër.![]()
![]()
En nu weer on topic! Wees eens lief en knuffel je geliefde posters Gert!![]()
Hoe kan ik nu afgunstig zijn, met mijn forum-prinses?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gert probeert gewoon te stoken in een goed huwelijk!
Afgunstig mannetje!![]()
Trouble in Paradise?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu afgunstig zijn, met mijn forum-prinses?![]()
Een echte knuff voor Lita zonder bijbedoelingen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
Ik vind dat er overdreven weinig wordt geknuffeld in dit topic.
Zijn er nog echte knuffelaars? Ik sta hier met open armen.![]()
![]()
Dat stond ik ook een tijdje geleden...je was nergens te bekennen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
Ik vind dat er overdreven weinig wordt geknuffeld in dit topic.
Zijn er nog echte knuffelaars? Ik sta hier met open armen.![]()
![]()
Dikke knuffel voor lieve Pietjequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een echte knuff voor Lita zonder bijbedoelingen!![]()
(Nou ja, niet zo heel veel bijbedoelingen dan....)
Knufferdeknufknuf!![]()
En ook voor Mokum een knuffel. Ik zal voorzichtig doen zodat je niet valt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat stond ik ook een tijdje geleden...je was nergens te bekennen...![]()
![]()
Nou dat werd tijd.....hoezo zou ik vallen, jou til ik op met 1 arm....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ook voor Mokum een knuffel. Ik zal voorzichtig doen zodat je niet valt.
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou dat werd tijd.....hoezo zou ik vallen, jou til ik op met 1 arm....![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
nou...ik val toch meer voor de vrouwelijke kant..........jou?![]()
Een 14 jarig jochie dat zo sterk is ???quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou dat werd tijd.....hoezo zou ik vallen, jou til ik op met 1 arm....![]()
![]()
Lieverd, die 14 sloeg op mijn aantal Hyvesvrienden, niet op zijn leeftijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Een 14 jarig jochie dat zo sterk is ???
Hij zei zelf dat ie 14 jaar was h oor Mokumquote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, die 14 sloeg op mijn aantal Hyvesvrienden, niet op zijn leeftijd![]()
Dat heb je mij nooit horen zeggen....dat maakte iemand anders ervan...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat ie 14 jaar was h oor Mokum
Verkeerd gelezen, ik zei 14 als antwoord op haar "Wat heb je veel vrienden!"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen....dat maakte iemand anders ervan...
en ik weet wie...![]()
Heb jij hyves trouwens lekker ding ?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen....dat maakte iemand anders ervan...
en ik weet wie...![]()
Vriend.....zand erover...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, ik zei 14 als antwoord op haar "Wat heb je veel vrienden!"
Volgens mij heb jij last van je korte termijn geheugen meneertjequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja werd even weg geroepen...ik ben 14 dus moet eigenlijk naar bed...![]()
truste en slaap lekker jij!![]()
![]()
Nee...dit lekkere ding heeft geen hyves....in het echt ben ik lekkerderquote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij hyves trouwens lekker ding ?![]()
Schatje...dat was cynisch bedoeld......quote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij last van je korte termijn geheugen meneertje![]()
Het staat je niet je cynisme......quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schatje...dat was cynisch bedoeld......![]()
pff slijmballen. Jullie horen thuis in het slijmballen topic.quote:
Ik ook van jou........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
pff slijmballen. Jullie horen thuis in het slijmballen topic.![]()
Als ze nog ff doorgaan kunnen ze naar "In de kast, uit de kast"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
pff slijmballen. Jullie horen thuis in het slijmballen topic.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nog ff doorgaan kunnen ze naar "In de kast, uit de kast"![]()
* Ian doet Petraa knuffen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
Ja ik wil een knuffel
Ben jij nou knuffels aan het intrekken?quote:
Ik vind het zo'n mooi nummerquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij nou knuffels aan het intrekken?Bang dat de heren jaloers zullen worden?
![]()
(sorry, moet even, is verplicht hier)
net wat ik nodig had...quote:
Dit topic wordt dan ook gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was, Hooligans had al halverwege het eerste topic al niets meer met de intentie van de TS te maken.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch een beetje jammer dat topics als HOOLIGANS als een razende gaan en Leandra's Knuffelcorner nog maar op de #3 zit...
Afbranden is voor de meeste mensen makkelijker dan aanhalen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch een beetje jammer dat topics als HOOLIGANS als een razende gaan en Leandra's Knuffelcorner nog maar op de #3 zit...
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dit topic wordt dan ook gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was, Hooligans had al halverwege het eerste topic al niets meer met de intentie van de TS te maken.
"Make love, not war" is dus kennelijk niet des FOK!s
En doe nou maar ff knuffelen met Talitha, die heeft het harder nodig en is hier tenminste welquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
En een vettevoor mijn eigenste Leandra die ik ontzettend mis...
Jij voelt je duidelijk overgeslagen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En doe nou maar ff knuffelen met Talitha, die heeft het harder nodig en is hier tenminste wel![]()
Niet gezien!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog Talitha's hier?
Dank jequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij voelt je duidelijk overgeslagen!![]()
Ze is er niet zoals je ziet...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dank jemaar ehm.. Talitha zat te wachten op je TLC?!
Ik snap het wel hoor. Ian en leandra hadden toch iets speciaals.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En doe nou maar ff knuffelen met Talitha, die heeft het harder nodig en is hier tenminste wel![]()
Hard to get?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze verstopt zich in de hoop dat je haar komt zoeken![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dank jemaar ehm.. Talitha zat te wachten op je TLC?!
Hadden!?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ian en leandra hadden toch iets speciaals.En dat gun ik ze.
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze verstopt zich in de hoop dat je haar komt zoeken![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat je dr MSN dan nog niet volgekalkt hebt...![]()
Ik wil het er niet over hebbenquote:
Ah gossie... dus over 5 jaar ben je aan de beurt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben te kutnewbie om haar msn te hebben!![]()
![]()
![]()
Je verwacht het zo snel al?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ah gossie... dus over 5 jaar ben je aan de beurt?![]()
En jou gelijk ook even natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:03 schreef Talitha het volgende:
Jullie mogen hier best SC-en, maar vergeet dan niet om elke post even te knuffelen hè?![]()
Hehehe...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:03 schreef Talitha het volgende:
Jullie mogen hier best SC-en, maar vergeet dan niet om elke post even te knuffelen hè?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe...![]()
Ik heb in mijn vorige paar posts braaf geknuffelert hoor!![]()
Talitha!![]()
Ik TLC liever in de COS, BTW!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
Deminsssssssssss waar ben je dan ???
met tables ladders and chairs zeker...quote:
Ian, mag ik even eerlijk tegen je zijn...?quote:Op zondag 29 april 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
LEANDRAAAAAAAA!
Ja...?quote:Op zondag 29 april 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ian, mag ik even eerlijk tegen je zijn...?
Dit wordt een beetje sneu, dat geroep om Leandra.quote:
Was toch mijn eerste keer?!quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje sneu, dat geroep om Leandra.![]()
Kun je haar niet gewoon PM-en? Of zal ik het anders voor je doen?![]()
![]()
Niet alleen hier hè. Moet ik je gaan quoten?quote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was toch mijn eerste keer?!![]()
Ik heb me nog in zitten houden![]()
![]()
Oh, wacht...
Ontopic:![]()
Deze was eerderquote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet alleen hier hè. Moet ik je gaan quoten?
![]()
![]()
![]()
Vroeger vond je me leuk...quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Let maar niet op mij. Ik ben gewoon een zeur.![]()
![]()
Gut wat leuk, een topic....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:48 schreef Talitha het volgende:
Kijk nou eens wat ik in de prullenbak heb gevonden!![]()
![]()
![]()
![]()
nou....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:55 schreef milk-shake het volgende:
wat gezellig hier .......................
ja ik dacht dus ook... wat krijgen we nou?...quote:
Ja idd... een topic.. dat verwacht je toch niet op FOK! ???quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ja ik dacht dus ook... wat krijgen we nou?...
Jullie zijn me toch niet belachelijk aan het maken hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... een topic.. dat verwacht je toch niet op FOK! ???![]()
* Leandra blijft ff on-topic door wat![]()
![]()
rond te strooien.
nee hoor,...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie zijn me toch niet belachelijk aan het maken hè?Dat doe je maar in Hooligans!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je makkelijk doen als er niemand is....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |