En ook voor Mokum een knuffel. Ik zal voorzichtig doen zodat je niet valt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat stond ik ook een tijdje geleden...je was nergens te bekennen...![]()
![]()
Nou dat werd tijd.....hoezo zou ik vallen, jou til ik op met 1 arm....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ook voor Mokum een knuffel. Ik zal voorzichtig doen zodat je niet valt.
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou dat werd tijd.....hoezo zou ik vallen, jou til ik op met 1 arm....![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
nou...ik val toch meer voor de vrouwelijke kant..........jou?![]()
Een 14 jarig jochie dat zo sterk is ???quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou dat werd tijd.....hoezo zou ik vallen, jou til ik op met 1 arm....![]()
![]()
Lieverd, die 14 sloeg op mijn aantal Hyvesvrienden, niet op zijn leeftijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Een 14 jarig jochie dat zo sterk is ???
Hij zei zelf dat ie 14 jaar was h oor Mokumquote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, die 14 sloeg op mijn aantal Hyvesvrienden, niet op zijn leeftijd![]()
Dat heb je mij nooit horen zeggen....dat maakte iemand anders ervan...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat ie 14 jaar was h oor Mokum
Verkeerd gelezen, ik zei 14 als antwoord op haar "Wat heb je veel vrienden!"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen....dat maakte iemand anders ervan...
en ik weet wie...![]()
Heb jij hyves trouwens lekker ding ?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen....dat maakte iemand anders ervan...
en ik weet wie...![]()
Vriend.....zand erover...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, ik zei 14 als antwoord op haar "Wat heb je veel vrienden!"
Volgens mij heb jij last van je korte termijn geheugen meneertjequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja werd even weg geroepen...ik ben 14 dus moet eigenlijk naar bed...![]()
truste en slaap lekker jij!![]()
![]()
Nee...dit lekkere ding heeft geen hyves....in het echt ben ik lekkerderquote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij hyves trouwens lekker ding ?![]()
Schatje...dat was cynisch bedoeld......quote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij last van je korte termijn geheugen meneertje![]()
Het staat je niet je cynisme......quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schatje...dat was cynisch bedoeld......![]()
pff slijmballen. Jullie horen thuis in het slijmballen topic.quote:
Ik ook van jou........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
pff slijmballen. Jullie horen thuis in het slijmballen topic.![]()
Als ze nog ff doorgaan kunnen ze naar "In de kast, uit de kast"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
pff slijmballen. Jullie horen thuis in het slijmballen topic.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nog ff doorgaan kunnen ze naar "In de kast, uit de kast"![]()
* Ian doet Petraa knuffen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
Ja ik wil een knuffel
Ben jij nou knuffels aan het intrekken?quote:
Ik vind het zo'n mooi nummerquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij nou knuffels aan het intrekken?Bang dat de heren jaloers zullen worden?
![]()
(sorry, moet even, is verplicht hier)
net wat ik nodig had...quote:
Dit topic wordt dan ook gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was, Hooligans had al halverwege het eerste topic al niets meer met de intentie van de TS te maken.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch een beetje jammer dat topics als HOOLIGANS als een razende gaan en Leandra's Knuffelcorner nog maar op de #3 zit...
Afbranden is voor de meeste mensen makkelijker dan aanhalen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch een beetje jammer dat topics als HOOLIGANS als een razende gaan en Leandra's Knuffelcorner nog maar op de #3 zit...
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dit topic wordt dan ook gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was, Hooligans had al halverwege het eerste topic al niets meer met de intentie van de TS te maken.
"Make love, not war" is dus kennelijk niet des FOK!s
En doe nou maar ff knuffelen met Talitha, die heeft het harder nodig en is hier tenminste welquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
En een vettevoor mijn eigenste Leandra die ik ontzettend mis...
Jij voelt je duidelijk overgeslagen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En doe nou maar ff knuffelen met Talitha, die heeft het harder nodig en is hier tenminste wel![]()
Niet gezien!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog Talitha's hier?
Dank jequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij voelt je duidelijk overgeslagen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |