Laat ik het anders formuleren: ik hou van iedereen hier, maar niet van iedereen even veel!quote:
was sich liebt das neckt sich??...of zoietsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet bij mijmaar ze zijn al de hele week bezig
En omdat Demins er op kickt door mij richting het juiste topic gewezen te wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: ik hou van iedereen hier, maar niet van iedereen even veel!
Gisteren gemerkt hoe belachelijk saai het was toen Huub afwezig was?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, wat is Huub weer vol van zichzelf
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
Huub: "Ze is heel veel afgevallen en erg gegroeid"
strengquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat Demins er op kickt door mij richting het juiste topic gewezen te worden![]()
Oftoipc geblaat hier: [SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick
Zeiken, afzeiken en het teruglezen daarvan hier: DGK-HOOLIGANS
Kwijlen en slijmen hier: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
En dat geldt ook voor de rest![]()
Hij zit zichzelf goed te verkopen, niets mis mee...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gisteren gemerkt hoe belachelijk saai het was toen Huub afwezig was?
I.m.h.o. mag de man best een beetje vol van zichzelf zijn...
Misschien wel, maar ja het komt ook een beetje door mijn frustratie door de Anti-Brian clan hier en mijn mening dat huub zijn streken veel en veel tever gaan.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gisteren gemerkt hoe belachelijk saai het was toen Huub afwezig was?
I.m.h.o. mag de man best een beetje vol van zichzelf zijn...
Verkoopt tevens het programma goed, vindt Debs leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Hij zit zichzelf goed te verkopen, niets mis mee...
hij zou helemaal niet mee doen maar moest van de dansjuf wel de warming-up ff mee doen..............hij ging ook gelijk beetje zielig lopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
Brian staat in zijn dikke kindertruitje mee te doen met de warming-up voor het dansen. Ik begrijp niet waarom hij er als enige zo sjofel bij mag lopen. Doet echt niets voor z'n imago hoor.
Wat mankeert hem dan? Heb ik blijkbaar gemist. Hij staat er als een zak patat bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:27 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hij zou helemaal niet mee doen maar moest van de dansjuf wel de warming-up ff mee doen..............hij ging ook gelijk beetje zielig lopen![]()
mee eens, maar Amandel en Natasja zien er ook niet uit over het algemeen. Geen miljonairsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
Brian staat in zijn dikke kindertruitje mee te doen met de warming-up voor het dansen. Ik begrijp niet waarom hij er als enige zo sjofel bij mag lopen. Doet echt niets voor z'n imago hoor.
Ja, laten we het maar niet over de hansopjes van Amanda hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:29 schreef Marelle het volgende:
[..]
mee eens, maar Amandel en Natasja zien er ook niet uit over het algemeen. Geen miljonairs![]()
hij heeft last van zijn weggehaalde wratjes .............quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mankeert hem dan? Heb ik blijkbaar gemist. Hij staat er als een zak patat bij.
geloof ik dus nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef milk-shake het volgende:
als huub niet in dgk had gezeten ..had hij nooit het progamma gekeken, grappig![]()
Oh ja, da's waar ook. De melkmuil.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:30 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hij heeft last van zijn weggehaalde wratjes .............![]()
Eerlijk gezegd vind ik op dat vlak dan alleen Eric een postieve uitzondering. Huub met diet tatoo is ook ordinair, Jaap door zijn omvang en Sylvia met die goedkope nagellak en ook niet echt super kledingstijl ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:29 schreef Marelle het volgende:
[..]
mee eens, maar Amandel en Natasja zien er ook niet uit over het algemeen. Geen miljonairs![]()
huh??? waar zaten die dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:30 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hij heeft last van zijn weggehaalde wratjes .............![]()
Dus je zou me desnoods overál heen willen schoppen, als ik hier maar weg ben?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat Demins er op kickt door mij richting het juiste topic gewezen te worden![]()
Oftoipc geblaat hier: [SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick
Zeiken, afzeiken en het teruglezen daarvan hier: DGK-HOOLIGANS
Kwijlen en slijmen hier: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
En dat geldt ook voor de rest![]()
nou iedergeval een paar onder zijn voet...en ja of ie ergens anders nog wat heeft weggehaald......hebben we niet echt meegekregenquote:
Speciaal daarvoor wil ze zelfs punten gaan bijdrukken als het moetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dus je zou me desnoods overál heen willen schoppen, als ik hier maar weg ben?![]()
Dat gaat je punten kosten, tante!![]()
beter dan voorovergebukte jaapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef Prosac het volgende:
ik val weer met mijn neus in de boter, zo terugkomend van de winkel..
voorovergebukte juf![]()
Maar ja... Huub vertelt net maar weer eens dat hij ECHT verliefd is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef Desii het volgende:
Nena en Eveline hadden gezegd dat Huub moest stoppen met Lieke.....
De vraag is: wie wil hij overtuigen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja... Huub vertelt net maar weer eens dat hij ECHT verliefd is.
Beetje ongeloofwaardig als je daarvoor gilt dat je ALLES doet voor 2 miljoenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Marelle het volgende:
Huub geeft niet echt om geld maar wel om vrijheid, tja zit wat in...
Geld betekent ( in dit geval uitgestelde ) vrijheid voor Huub.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig als je daarvoor gilt dat je ALLES doet voor 2 miljoen![]()
dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig als je daarvoor gilt dat je ALLES doet voor 2 miljoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |